Vaharína v Play by Post Chuubo Fantasy
Napsal: 1. 7. 2015, 20:44
Vaharína
Město na pomezí Mlžného jezera a prastarého hvozdu Hyrdachu. Čtvrti nalepené na neprostupnou hranici lesa jsou z kamene. Dvůr krále-druida a jeho elfů. Sídla cechů, nejbohatších šlechticů a obchodníků. A kostel Panny, paní krve a soucitu, i Worrocha, ocelového strážce.
U břehu se domy mění v dřevěnou spleť dominovanou bohatými domy Saarských klanů. Většina budov má alespoň dvě patra a místy jsou spojené dřevěnými můstky. Více než polovina domů je vystavěná na mohutných kůlech a stojí jen několik desítek centimetrů nad hladinou jezera. Takové jsou přístupné většinou jen gondolami. Město se i za hranicí husté zástavby táhne vodou překvapivě daleko a kilometry mol jsou lemované houseboaty a malými chaloupkami.
Na západ se rozprostírá Mlžné jezero se svými až příliš klidnými vodami, daleko na druhém břehu se majestátně tyčí Darrantion, město masek. Na východ je mocný hvozd, Hyrdach. Jedinou stavbou, která v něm navzdory přírodě přežívá, je obchodní stezka vedoucí až do Triády, domova trpaslíků. Na jihu pomalu hnijí blata Rudé bažiny, jimiž lze projít až do království Korvinu. Na severu prosperují pole a pastviny chráněné žoldnéřskou armádou před barbarskými kmeny Hjemu, země zmítané válkou proti Ledové královně.
Král-druid už mnoho let nezasahuje do světských záležitostí a vládnoucí moc je rozdělena mezi elfí dvůr a radu lidské šlechty. Někteří říkají, že se stáhl do ústraní, unaven hašteřením. Někteří ríkají, že je mrtvý, ale sní o živých.
Vaharína má dvě městské stráže. Jedna se stará o chudinské čtvrti a přístav, jsou to takoví ponocní, chytači kapsářů a uklidňovači hádek a hospodských rvaček. Mají šedé pláště, lehké zbroje, opletené hole a meče. Koho chytí, ten stráví noc v cele, nebo na pranýři. Občas někoho zbičují a vyženou.
Tu druhou tvoří elfové placení přímo Radou. Hlídají bohatou čtvrť a důležité hosty. Mají zelené pláště se vzorem listů, a chodí ozbrojeni jak do bitvy. Mají přilby, zakrývající vše krom očí, a nemluví - dorozumívají se posunky. Koho chytí, málokdy ho někdo znovu spatří.
Region properties
Vaharína obecně
Vody jezera nejsou nikdy daleko.
Cokoli je na prodej, když je cena správná.
Město nikdy neutichá.
Obchodní cesty přináší vůni dálek.
Nikdy nejsi sám.
Bohatá čtvrť a dvůr Krále Druida
Zdi mají uši.
Úsměvy skrývají zradu.
Živí i mrtví zahálejí obklopeni bohatstvím.
Stráž není nikdy daleko.
Chudinská čtvrť a přístav
Pašeráci, překupníci, podvodníci a podrazáci.
Stále tě sledují hladové oči.
I chudí mají duši. Někdy víc, než bohatí.
Mlžné jezero
Region properties
Vody jezera jsou chladným a tichým hrobem.
Noční mlha přináší neklidné sny.
Rudá bažin
Region Properties
Bažina ráda požírá, ale nerada ukrývá.
Pod nohama máš pozůstatky dávných bitev.
Hvozd Hydrarch
Region Properties
Zvířata jsou moudrá.
Dvakrát nevstoupíš do stejného lesa.
Najdeš to, co si s sebou přinášíš.
Les obřích stromů
Region Properties
Nebezpečí číhá všude.
Každý strom má aspoň jeden bludný kořen.
Tohle místo patří něčemu jinému, něčemu staršímu.
Okolí
Město na pomezí Mlžného jezera a prastarého hvozdu Hyrdachu. Čtvrti nalepené na neprostupnou hranici lesa jsou z kamene. Dvůr krále-druida a jeho elfů. Sídla cechů, nejbohatších šlechticů a obchodníků. A kostel Panny, paní krve a soucitu, i Worrocha, ocelového strážce.
U břehu se domy mění v dřevěnou spleť dominovanou bohatými domy Saarských klanů. Většina budov má alespoň dvě patra a místy jsou spojené dřevěnými můstky. Více než polovina domů je vystavěná na mohutných kůlech a stojí jen několik desítek centimetrů nad hladinou jezera. Takové jsou přístupné většinou jen gondolami. Město se i za hranicí husté zástavby táhne vodou překvapivě daleko a kilometry mol jsou lemované houseboaty a malými chaloupkami.
Na západ se rozprostírá Mlžné jezero se svými až příliš klidnými vodami, daleko na druhém břehu se majestátně tyčí Darrantion, město masek. Na východ je mocný hvozd, Hyrdach. Jedinou stavbou, která v něm navzdory přírodě přežívá, je obchodní stezka vedoucí až do Triády, domova trpaslíků. Na jihu pomalu hnijí blata Rudé bažiny, jimiž lze projít až do království Korvinu. Na severu prosperují pole a pastviny chráněné žoldnéřskou armádou před barbarskými kmeny Hjemu, země zmítané válkou proti Ledové královně.
Král-druid už mnoho let nezasahuje do světských záležitostí a vládnoucí moc je rozdělena mezi elfí dvůr a radu lidské šlechty. Někteří říkají, že se stáhl do ústraní, unaven hašteřením. Někteří ríkají, že je mrtvý, ale sní o živých.
Vaharína má dvě městské stráže. Jedna se stará o chudinské čtvrti a přístav, jsou to takoví ponocní, chytači kapsářů a uklidňovači hádek a hospodských rvaček. Mají šedé pláště, lehké zbroje, opletené hole a meče. Koho chytí, ten stráví noc v cele, nebo na pranýři. Občas někoho zbičují a vyženou.
Tu druhou tvoří elfové placení přímo Radou. Hlídají bohatou čtvrť a důležité hosty. Mají zelené pláště se vzorem listů, a chodí ozbrojeni jak do bitvy. Mají přilby, zakrývající vše krom očí, a nemluví - dorozumívají se posunky. Koho chytí, málokdy ho někdo znovu spatří.
Region properties
Vaharína obecně
Vody jezera nejsou nikdy daleko.
Cokoli je na prodej, když je cena správná.
Město nikdy neutichá.
Obchodní cesty přináší vůni dálek.
Nikdy nejsi sám.
Bohatá čtvrť a dvůr Krále Druida
Zdi mají uši.
Úsměvy skrývají zradu.
Živí i mrtví zahálejí obklopeni bohatstvím.
Stráž není nikdy daleko.
Chudinská čtvrť a přístav
Pašeráci, překupníci, podvodníci a podrazáci.
Stále tě sledují hladové oči.
I chudí mají duši. Někdy víc, než bohatí.
Mlžné jezero
Region properties
Vody jezera jsou chladným a tichým hrobem.
Noční mlha přináší neklidné sny.
Rudá bažin
Region Properties
Bažina ráda požírá, ale nerada ukrývá.
Pod nohama máš pozůstatky dávných bitev.
Hvozd Hydrarch
Region Properties
Zvířata jsou moudrá.
Dvakrát nevstoupíš do stejného lesa.
Najdeš to, co si s sebou přinášíš.
Les obřích stromů
Region Properties
Nebezpečí číhá všude.
Každý strom má aspoň jeden bludný kořen.
Tohle místo patří něčemu jinému, něčemu staršímu.
Okolí