[RPG kuchyně 2015 - mimo soutěž] Den superhrdinů
[RPG kuchyně 2015 - mimo soutěž] Den superhrdinů
Nejspíš si myslíte, že je znáte, protože jsou skoro jako vy. Zametají ulice, vedou velké společnosti, mají děti a pravidelně chodí k volbám. Na rozdíl od vás ale čas od času zachraňují Svět.
Své schopnosti si nevybrali, narodili se tak. Mohli by jen sedět doma a tvářit se, že nejsou ničím zvláštní, že na nich vlastně vůbec nezáleží. Ale nedá jim to. Vždycky, když se začne dít něco velkého, odhodí koště či aktovku a společně vyrazí do akce.
Den superhrdinůSvé schopnosti si nevybrali, narodili se tak. Mohli by jen sedět doma a tvářit se, že nejsou ničím zvláštní, že na nich vlastně vůbec nezáleží. Ale nedá jim to. Vždycky, když se začne dít něco velkého, odhodí koště či aktovku a společně vyrazí do akce.
Naposledy upravil(a) York dne 9. 3. 2015, 10:56, celkem upraveno 2 x.
Re: [RPG kuchyně 2014 - mimo soutěž] Den superhrdinů
Už je rok 2015 - máš překlik v hlavičce.
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
Re: [RPG kuchyně 2015 - mimo soutěž] Den superhrdinů
To víš, takhle brzo po ránu jsem rád, že jsem to postnul na správné fórumNekra píše:Už je rok 2015 - máš překlik v hlavičce.
edit: Každopádně díky za upozornění, opraveno.
Re: [RPG kuchyně 2015 - mimo soutěž] Den superhrdinů
Obsah na začátku - fajn.
Ty nevýhody u superschopností - připadá mi to moc drsné. Ztrácí to pro mne dost takovou tu představu "superschopnosti", když to má ty vady. To je proto, aby hrdinové umírali/vraceli čas a střídali se Vypravěčové? Fikčně (když to mají být superhrdinové) mi to prostě přijde kruté (rozuměj málo "superhrdinské"), tak mne zajímá, jestli a jaký to má nějaký metaherní důvod.
Co je to AI?
Co je to CEO? (Další neznámá (mně neznámá) zkratka.)
Korektury - chybějící čárky u události 7 kolem vložené věty "kdo ví proč". A "vélký" kráječ na dorty u postavy 8.
Z větší části mi přijdou pravidla snadno pochopitelná, akorát u toho vracení času to bude snáze pochopitelný při vlastní hře nebo na příkladu. (A to i když je to jednodušší, než Chaos Času, který jsem si dnes ráno přečet :D .)
Z fikčního hlediska mi to přijde divné, že jedna postava se vzpamatuje zrovna/až ve chvíli, kdy bude vyřazena nějaká jiná.
Jestli to je stavěný na základě požadavků RPGK 2015, tak to tam vůbec nevidím (ani popis/soupis použitých ingrediencí). Ještě tak umírá-neumírá a 2. mechanickou ingredienci bych si do toho dokázal napasovat (když by měl hrdina umřít, smí 1x vrátit čas a neumírá), a jelikož postavy nemají moc údajů a působí to dost "volně", tak ani papíry a tudíž svělo by hráči nepotřebovali.
Možná ještě tak připravený-nepřipravený, když superhrdiny zastihne Událost v civilním životě, ale víc fakt nevím.
Hra působí jednoduše na přípravu (vlastně skoro žádná potřeba není) a nenáročně na prostředky. Možná vhodné pro dlouhé (noční) pochody? Jinak mne ale takhle podle pravidel nezaujala na tolik, abych se aktivně hnal si ji zahrát, zvlášť pokud by bylo k dispozici ještě něco jiného.
Ty nevýhody u superschopností - připadá mi to moc drsné. Ztrácí to pro mne dost takovou tu představu "superschopnosti", když to má ty vady. To je proto, aby hrdinové umírali/vraceli čas a střídali se Vypravěčové? Fikčně (když to mají být superhrdinové) mi to prostě přijde kruté (rozuměj málo "superhrdinské"), tak mne zajímá, jestli a jaký to má nějaký metaherní důvod.
Co je to AI?
Co je to CEO? (Další neznámá (mně neznámá) zkratka.)
Korektury - chybějící čárky u události 7 kolem vložené věty "kdo ví proč". A "vélký" kráječ na dorty u postavy 8.
Z větší části mi přijdou pravidla snadno pochopitelná, akorát u toho vracení času to bude snáze pochopitelný při vlastní hře nebo na příkladu. (A to i když je to jednodušší, než Chaos Času, který jsem si dnes ráno přečet :D .)
Z fikčního hlediska mi to přijde divné, že jedna postava se vzpamatuje zrovna/až ve chvíli, kdy bude vyřazena nějaká jiná.
Jestli to je stavěný na základě požadavků RPGK 2015, tak to tam vůbec nevidím (ani popis/soupis použitých ingrediencí). Ještě tak umírá-neumírá a 2. mechanickou ingredienci bych si do toho dokázal napasovat (když by měl hrdina umřít, smí 1x vrátit čas a neumírá), a jelikož postavy nemají moc údajů a působí to dost "volně", tak ani papíry a tudíž svělo by hráči nepotřebovali.
Možná ještě tak připravený-nepřipravený, když superhrdiny zastihne Událost v civilním životě, ale víc fakt nevím.
Hra působí jednoduše na přípravu (vlastně skoro žádná potřeba není) a nenáročně na prostředky. Možná vhodné pro dlouhé (noční) pochody? Jinak mne ale takhle podle pravidel nezaujala na tolik, abych se aktivně hnal si ji zahrát, zvlášť pokud by bylo k dispozici ještě něco jiného.
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
Re: [RPG kuchyně 2015 - mimo soutěž] Den superhrdinů
Nemá to žádný metaherní důvod, jsou to jen příklady. Nic hráčům nebrání vymyslet si vlastní, nebo se domluvit, že tam žádné háčky nebudou.Nekra píše:Ty nevýhody u superschopností - připadá mi to moc drsné. Ztrácí to pro mne dost takovou tu představu "superschopnosti", když to má ty vady. To je proto, aby hrdinové umírali/vraceli čas a střídali se Vypravěčové? Fikčně (když to mají být superhrdinové) mi to prostě přijde kruté (rozuměj málo "superhrdinské"), tak mne zajímá, jestli a jaký to má nějaký metaherní důvod.
Artificial Intelligence.Nekra píše:Co je to AI?
Chief Executive Officer, neboli To Největší Zvíře.Nekra píše:Co je to CEO?
To není chybaNekra píše:A "vélký" kráječ na dorty u postavy 8.
Mno jo, superschopnosti jsou divné. Co naděláme...Nekra píše:Z fikčního hlediska mi to přijde divné, že jedna postava se vzpamatuje zrovna/až ve chvíli, kdy bude vyřazena nějaká jiná.
Jo, to je další specifikum RPG kuchyně. Příležitost napsat hru, kterou vůbec nechci hrát...Nekra píše:Jinak mne ale takhle podle pravidel nezaujala na tolik, abych se aktivně hnal si ji zahrát, zvlášť pokud by bylo k dispozici ještě něco jiného.
Je to nesoutěžní příspěvek, takže jsem si, stejně jako v minulém roce, dovolil tohle vypustit. Pátrání po použitých ingrediencích se tak stává kvízem pro čtenářeNekra píše:Jestli to je stavěný na základě požadavků RPGK 2015, tak to tam vůbec nevidím (ani popis/soupis použitých ingrediencí).
PS: Ještě ti jich pár chybí.
Re: [RPG kuchyně 2015 - mimo soutěž] Den superhrdinů
Nápad na superhrdiny se mi líbí, nápad s vracením času mi přijde super, mrzí mě ale, že hra nemá žádná pravidla. Je to takové společné povídání si - bez cíle, bez vyhodnocení, bez napětí, bez ukončení. Trošku mi to přijde jako upoutávka na Hru bez přípravy.
Rádi si společně povídáte? Rádi společně tvoříte příběh? Chcete vědět, jaké to je být jeden den v kůži superhrdiny? Zkuste "Den superhrdinů"!
Chybí vám u hry pravidla? Nevidíte žádnou výzvu? Nevíte, kam hru směřovat? Štve vás spoluhráč, že nechává umírat pokaždé právě vaši postavu? Popište své postavy jednoduše dle "Hry bez přípravy - SuperHero Edition"!
Rádi si společně povídáte? Rádi společně tvoříte příběh? Chcete vědět, jaké to je být jeden den v kůži superhrdiny? Zkuste "Den superhrdinů"!
Chybí vám u hry pravidla? Nevidíte žádnou výzvu? Nevíte, kam hru směřovat? Štve vás spoluhráč, že nechává umírat pokaždé právě vaši postavu? Popište své postavy jednoduše dle "Hry bez přípravy - SuperHero Edition"!
Re: [RPG kuchyně 2015 - mimo soutěž] Den superhrdinů
asi si viem predstaviť toto zobrať ako setting a nalepiť to na nejaký riadny systém, napríklad fate, to by bolo super
chýba mi tam trochu tá mechanická časť, ale okrem toho je to ako nápad skvelé
narozdiel od nekry sa mi veľmi páči práve to, že superhrdinovia nie sú len super (aj superman mal svoj kryptonit ) a zbožňujem tie popisy schopností a vôbec... keby toho spravíš viac rovnakým štýlom, tak by som si to, minimálne ako prostredie, strašne rád zahral
chýba mi tam trochu tá mechanická časť, ale okrem toho je to ako nápad skvelé
narozdiel od nekry sa mi veľmi páči práve to, že superhrdinovia nie sú len super (aj superman mal svoj kryptonit ) a zbožňujem tie popisy schopností a vôbec... keby toho spravíš viac rovnakým štýlom, tak by som si to, minimálne ako prostredie, strašne rád zahral
Re: [RPG kuchyně 2015 - mimo soutěž] Den superhrdinů
To, že nemá typický mechanický vyhodnocovací systém obecných akcí, ještě neznamená, že nemá pravidla. Srovnání se Hrou bez přípravy není moc na místě, ta totiž klasický vyhodnocovací systém má a akce se vyhodnocují jinak.Arten_CZ píše:Nápad na superhrdiny se mi líbí, nápad s vracením času mi přijde super, mrzí mě ale, že hra nemá žádná pravidla.
Postavit nad tuhle hru ještě váš oblíbený vyhodnocovací systém je samozřejmě regulérní možnost a nic tomu nebrání, taky mě to při jejím promýšlení napadlo.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti