Playtest soubojáku

Dakara: diskuse ke hře v duchu Shadowrunu bez technologie ve středověce laděném fantasy prostředí

Moderátor: York

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 8707
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: Playtest soubojáku

Příspěvek od eerieBaatezu » 12. 8. 2019, 15:50

York píše:
12. 8. 2019, 15:48
Já tu vůbec nejsem. Všechno je v pravidlech.
Já ta pravidla četl, jen se ujišťuju, abych to celý nehrál blbě. $D

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13142
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Playtest soubojáku

Příspěvek od Pieta » 12. 8. 2019, 16:00

eerieBaatezu píše:
12. 8. 2019, 15:44
To kladivo je jednoruční a bězně k němu používáš štít. Skáčeš na něj s tím kladivem napřaženým v obouch rukách, nebo v jedné ruce a k tomu ještě nějak držíš štít?

Máš +1 k hodu, protože jsi se připravil k přepadu, zatímco skřet se nestačil pořádně vzpamatovat, jak rychle se to všechno sehrálo.
(Yorku:?: Skřet už -1 za to, že je překvapenej nedostane, že ne? Jenom Gorondar +1 za to přepadení? A něco jako aktivní a pasivní obrana jako DrD tu taky není, že ne? Prostě si Skřet hodí na Finesu + 1k6?)


A co dělají Naria a Kara?
Gorondar: Já ho chci srazit na zem, strčit mu kladivo pod nos a přinutit ho, aby mi řek', co se to tu sakra děje.
Takže se na něj navalím štítem, aby to měl těžký, kdyby se rozhodnul mě něco zabodnout pod žebra.

Jo, a je zadejchanej, nečekal mě, a navíc na něj vletím z vejšky, což se na srážení vyloženě hodí, nemělo by se to nějak posčítat?


(Kara facepalmuje nad banzai trpaslíkem, Naria se tváří jako ninja a hledá si přehledné místo ke střelbě na kohokoliv, i když ještě neví, na koho.)

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 8707
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: Playtest soubojáku

Příspěvek od eerieBaatezu » 12. 8. 2019, 16:34

Pieta píše:
12. 8. 2019, 16:00
Gorondar: Já ho chci srazit na zem, strčit mu kladivo pod nos a přinutit ho, aby mi řek', co se to tu sakra děje.
Takže se na něj navalím štítem, aby to měl těžký, kdyby se rozhodnul mě něco zabodnout pod žebra.
Ok.
Pieta píše:
12. 8. 2019, 16:00
Jo, a je zadejchanej, nečekal mě, a navíc na něj vletím z vejšky, což se na srážení vyloženě hodí, nemělo by se to nějak posčítat?
[Můj tok uvažování:
1. Tohle bych klidně vyhodnotil old-schoolově a prostě bych řekl, že se ti to povedlo, bez hodu. Je tam tolik nevýhod pro toho skřeta, a Gorondar měl oproti skřetovi hlavní výhodu, že situaci sledoval, skřet nevěděl nic.
2. Ale protože nevím, zda to není proti duchu pravidel (asi spíš ne, když je to "Dračák podle staré školy" :D), tak bych možná hodil. Ale jen proto, zda nepadne nějaký critical fail, který by to celé hodil někam, jakože... prostě critical fail, no. To se dycky vymyslí nějaká prasárna. $lol$
Jenže vzhledem k tomu, že tady critical faily nejsou, tak to nemá smysl.
3. Ale protože tu jde o množství úspěchů nad oponentem, tak si hodíme.
3a. Akorát je otázka, zda dobrý hod na skákání na někoho pomáhá při vyslýchání. V duchu old-schoolu to jako GM říct můžu, ale v pravidlech nic takového nečtu.
3b. Takže si hodíme a uvidíme, jak to odinterpretujeme... Třeba hodíš tolik, že mu rozmáčkneš hlavu, jak na něj padneš. $lol$ Počkat, může se to vlastně v tomhle systému stát, když to nebyla Tvá intence? $D]

Hoď si s bonusem +3. ("Postihy a bonusy za výhody nebo nevýhody stejného druhu se nesčítají." Str.26.) +1 za jeho indispozici - běžel do kopce, sotva popadá dech, +1 že neví, co se děje, +1 za to, že máš připravenou fintu.

Pieta píše:
12. 8. 2019, 16:00
(Kara facepalmuje nad banzai trpaslíkem, Naria se tváří jako ninja a hledá si přehledné místo ke střelbě na kohokoliv, i když ještě neví, na koho.)
Narii stačí udělat pár kroků křovím a docela přehledně vidí na celou situaci.

Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 11300
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Playtest soubojáku

Příspěvek od York » 12. 8. 2019, 17:16

Připomenu místnost pro házení a staty postav (jsou v prvním příspěvku):


Válečník Gorondar
(trpaslík)
Fyzička 3, Finesa 2, Duše 1, 8 žt

Ošetřením vrátí 2 žt.

Jednoruční kladivo (těžká zbraň): zranění 2
Štít (kvalita 1)
Těžká zbroj (kvalita 2)


Hraničářka Naria
(elfka)
Fyzička 1, Finesa 3, Duše 2, 6 žt

Ošetřením vrátí 2 žt.

Dlouhý luk (Finesa, zranění 2, dlouhý dostřel)
Dýka (lehká zbraň, zranění 1)
Lehká zbroj (kvalita 1)

Uzdrav zranění (vyléčí 2 + k6 životů, sesílání 1 minuta)

Kouzelnice Kara
(hobitka)
Fyzička 1, Finesa 2, Duše 3, 5 žt

Hůl (lehká zbraň, zranění 1)

Zelený blesk* (střední dosah, 1-2 cíle, zranění 3kz) *Járak bárak*
Magický štít (krátký dosah, +1 k obraně) *Magomágen*

Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 11300
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Playtest soubojáku

Příspěvek od York » 12. 8. 2019, 17:31

Ještě pro připomenutí jak funguje rollz.org:

Tohle hodí k6 + něco (v hranatých závorkách je, co se má hodit a přičíst):

Kód: Vybrat vše

Fyzička 3 + 3 za výhody + k6: [d6 + 6]

A tohle je hod čtyřma kostkama zranění (E4 na konci znamená, že to je úspěchový hod proti cč 4):

Kód: Vybrat vše

Zranění kouzlem (4kz): [4D6E4]

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13142
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Playtest soubojáku

Příspěvek od Pieta » 12. 8. 2019, 20:55

Gorondarovo kladivo mezidruhové komunikace (Fyzička 3 + 3 za výhody + k6): [ d6 + 6 = 11 ]

Odpovědět

Zpět na „Dakara“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host