[RPG Kuchyně 2010] Koruna zkázy
[RPG Kuchyně 2010] Koruna zkázy
Anotace hry říká:
Chyby/neduhy, kterých jsem si vědom:
1. Mizerné grafické zpracování symbolů (duše, rituály, hvězdy, budovy) ... nijak jsem se s těmi (50+) znaky nezdržoval.
2. Pojmenování atribut (subjektivně) - "lifeforce" a "spellpower" zní přirozeně a nenuceně, ale česká "životní síla" a "duševní moc" možná nebude uplně to pravé ořechové.
3. V soutěžní finálce z 28.2. 2010 nejsou mapy.
Další chyby/neduhy klidně sypte sem, do diskuze ...
Je to nenásilné čtení - všude samý roztomilý obrázek. Atmosféra dílka by, spíše než se ji tu snažit postihovat slovy, měla mluvit sama za sebe.
Ke stažení zde: http://rpgforum.cz/_souteze/RPGK10_Pipu ... aZkazy.zipKoruna zkázy je tahová, desková hra. Odehrává se na strategické mapě zdevastovaného prostředí, přezdívaného spáleniště. K vyhodnocování situací je užito kostky d6.
Úkolem hráče je získat korunu zkázy, nacházející se na vzdáleném, tězce přístupném místě mapy. Hráč se navíc musí vypořádat s nehostinným prostředím a s ostatními hráči, kteří mu jsou protivníky.
Chyby/neduhy, kterých jsem si vědom:
1. Mizerné grafické zpracování symbolů (duše, rituály, hvězdy, budovy) ... nijak jsem se s těmi (50+) znaky nezdržoval.
2. Pojmenování atribut (subjektivně) - "lifeforce" a "spellpower" zní přirozeně a nenuceně, ale česká "životní síla" a "duševní moc" možná nebude uplně to pravé ořechové.
3. V soutěžní finálce z 28.2. 2010 nejsou mapy.
Další chyby/neduhy klidně sypte sem, do diskuze ...
Je to nenásilné čtení - všude samý roztomilý obrázek. Atmosféra dílka by, spíše než se ji tu snažit postihovat slovy, měla mluvit sama za sebe.
Re: [RPG Kuchyně 2010] Koruna zkázy
Přečetl jsem jako jednu z prvních, i když ne zcela důkladně (většinu schopností jsem přeskočil).
Trošku se mi nezdá ta asymetrie barev, to, že se černá chová oproti ostatním dost odlišně.
Trochu nevím, co si myslet o tom, že to je deskovka a ne RPGéčko . Ale na druhou stranu se mi líbí to, co zmiňuješ na straně 29, totiž že hra by šla ještě rozšiřovat a doplňovat. Ne každá hra to o sobě může říct.
Trošku se mi nezdá ta asymetrie barev, to, že se černá chová oproti ostatním dost odlišně.
To je pravda. Na první pohled mě tím hra upoutala, to je dobře.pipux píše:Je to nenásilné čtení - všude samý roztomilý obrázek.
Trochu nevím, co si myslet o tom, že to je deskovka a ne RPGéčko . Ale na druhou stranu se mi líbí to, co zmiňuješ na straně 29, totiž že hra by šla ještě rozšiřovat a doplňovat. Ne každá hra to o sobě může říct.
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů