Stránka 1 z 3

[RPG Kuchyně 2008] Diablov Sepot - postapo zombie RPG

Napsal: 27. 2. 2008, 13:20
od crowen
Diablov Šepot je postapokalyptická zombie RPG hra o skúmaní, ako dlho vydržia postavy pod tlakom odolávať diablovmu našepkávaniu, kým sa na povrch začne drať temná stránka ich postavy. Je to hra o skúmaní ľudskej spoločnosti v post apokalyptickom svete ovládanom Zombie, o prežití, o novom usporiadaní spoločnosti a o adaptovaní sa na toto nové usporiadanie. Hra o skúmaní ako ďaleko je človek schopný a ochotný zájsť aby prežil ak sa odstránia niektoré bariéry (svedomie, polícia a súdy, ...). Hra o príbehoch jednoduchých ľudí ktorý boli zatlačení do mrakodrapov premenených na opevnené veže a musia prežiť v novom prostredí. Hra o vyrovnaní sa s novou situáciou a prekonaní traumy zažitej pri Zombie Apokalypse. Hra o Strachu a Vášni, Priateľstve a Skazenosti.

Originalne pravidla poslane do sutaze - printer friendly verzia

Napsal: 27. 2. 2008, 13:21
od crowen
tak sup sup, sem s komentarmi :-)=

Napsal: 27. 2. 2008, 13:26
od Markus
To chvíli potrvá, než to někdo přečte :P

Napsal: 27. 2. 2008, 13:36
od Peekay
Markus píše:To chvíli potrvá, než to někdo přečte :P
...hlavne preto, ze sa to neda citat v robote. Crowen, skus dodat work-friendly verziu :D

Napsal: 27. 2. 2008, 13:46
od Jiron
No co jsem četl nástřel tak si mi to celkem líbí. Asi si to někdy zkusím zahrát. Budeš na Slezině předvádět?

Napsal: 27. 2. 2008, 13:56
od lotrando
Přečteno. Je to srozumitelné, trošku jsem tápal kolem různách banků kostek, ale stačilo pozorně číst. Docela to láká ke hraní, když bude příležitost zkusím tomu dát šanci v menší skupince.

Napsal: 27. 2. 2008, 14:19
od crowen
Viem, chyba tomu viac prikladov a vystetleni, ale co uz, casu bolo malo. Kazdopadne pockam na hodnotenia, kritiku a chcel by som to dopracovat do lepsej podoby

Na slezinu zial nemozem prist, z Dublinu sa dost tazko cestuje na vikendy :-)

Napsal: 27. 2. 2008, 14:28
od Peekay
crowen píše:Na slezinu zial nemozem prist, z Dublinu sa dost tazko cestuje na vikendy :-)
Co ja viem, nepride mi to az take stratene ;)

Napsal: 27. 2. 2008, 14:31
od crowen
no cenovo nie, ale dovolenkovo, a cez slezinu si okrem toho budem uzivat na kanarskych svadobnu cestu $P

Napsal: 27. 2. 2008, 14:40
od Peekay
Poviem rovno, nie?! Vsetko najlepsie a vela stastia! $D

Napsal: 27. 2. 2008, 15:55
od crowen
Peekay píše:
Markus píše:To chvíli potrvá, než to někdo přečte :P
...hlavne preto, ze sa to neda citat v robote. Crowen, skus dodat work-friendly verziu :D
ta na webe nema pozadie a ma cierne pismo...

Napsal: 29. 2. 2008, 13:19
od Ecthelion
crowen: Teď jsme dočetli a musíme pochválit. :clap: Netuším, jak jsi nabral těch třicet stran, ale nebudeme po tom pátrat... $D Spínalo se mi to do polohy Den trifidů se zombíky, takže fajn. $D

Napsal: 29. 2. 2008, 16:14
od crowen
no toto bude asi prve RPG ktore bolo napisane na mobile v autobuse cestou do a z prace :-) hlavna kostra vznikla takto, uz davno som chcel napisat nejake zombie rpg a nejaky nastrel mechanik som mal tak tyzden pred sutazou, ale musim povedat ze ingrediencie mi dali zabrat :-)

Napsal: 8. 3. 2008, 17:24
od sirien
Hm... to bylo... nečekaně... zajímavé.

Nejdřív jsem měl dojem že to bude opět "setting+storry" s tím, že by stačio Window/GURPS, ale pak jsem ten dojem nějak průběhu ztratil... Kdybych vítěze vybíral já, tak jsi mezi dvěma adepty (spolu s Keltonem, ale ještě jsem nečetl Boubaqua a Andreje)

Napsal: 10. 3. 2008, 11:01
od crowen
Reakcia na Sirienov komentar v inej diskusii


Lokacie: ano, daju sa predstavit si viacere, napr naznacil som Metro, dalsi typ veze (ropna / tazobna plosina), maly ostrov, London Tower alebo Buckhingham Palace, takze tu mas pravdu, avsak vsetky tieto miesta su typovo veze

Ingrediencie: o chloupek je tam napasovana len o chloupek :-) Dolezitejsa, ktoru si nespomenul, je Nahly zvrat. Tu som pouzil 2x, raz pri mechanike Stresu, ked to postava prepali a ma vela stresu, moze jednat skratovo - nahly zvrat situacie. Druhe pouzitie je pri gradovani konfliktu, ked po pociatocnom hodeni kociek hrac prehrava alebo nie je spokojny s vysledkom, moze priebeh konfliktu otocit (nahly zvrat situacie) pomocou gradacie.

Mechanika: toto len okopirujem z pravidiel: Ruská ruleta – Stres + Skrat, postavy sú stresované a ako stres stúpa, zvyšuje sa pravdepodobnosť, že postava stres nevydrží, vybuchne a bude jednať skratovo – analógia s opätovným stláčaním kohútika revolveru až do výstrelu

Obrazky mam z deviantart.com, ak ta zaujimaju priamo autori tak ti mozem poslat linky vecer ked budem doma