[Desková kuchyně 2014] Vesmirny Admiral

V této zběsilé soutěži se utkají fanoušci RPG her, aby během pouhých 14 dní vymysleli a napsali kompletní hru podle zadaných ingrediencí. Zní to šíleně? Taky že ano! A doufáme, že se k tomuto bláznivému podniku přidáte i vy.
Uživatelský avatar
ilgir
pěšák
Příspěvky: 8063
Registrován: 22. 1. 2007, 13:48
Bydliště: nejkrásnější město světa

Re: [Desková kuchyně 2014] Vesmirny Admiral

Příspěvek od ilgir » 13. 11. 2014, 12:33

Ecthelion: Výborný komentář. V současné podobě admiráli vypadají jako několik deskovek dohromady. Osobně mě napadá několik možností, kudy by se vývoj mohl ubírat. Společný pro všechny je ale fakt, že to bude znamenat ořezání na 10 - 20 %.

1. Pirátská rubačka, kterou Ecth. nastínil. Ta se mi rozpadá na dvě možnosti.

1a - diplomatická přetahovaná, jednoduchý bojový systém ve stylu kámen nůžky papír, těžiště hry v diplomacii, případně v risk managementu (rozhodnutí, kolik a jak silné lodě poslat na jakou misi). Žádný development, minimum zdrojů (nebo žádné). Herní doba max. 1,5 hodiny

1b - strategická wargame, propracovaný soubojový systém, žádný nebo extrémně jednoduchý development (například stupnice vylepšení umožňující stavět lepší typy lodí). Žádné suroviny, pouze peníze (kredity, whatever). Těžiště hry v manévrování na mapě a snaze dostat se protivníkovi na kobylku. Žádná diplomacie. Herní doby klidně několik hodin, pokud bude hra vyvážená a ne vyřazovací.

2. Budovatelská strategie - trošku problém je v tom, že hra typu Civilizace už dnes neprorazí. Tj. musel by tam být nějaký twist, který z toho udělá "opravdu zajímavou budovatelskou strategii". Bohužel mě moc nenapadá, co by to mohlo být.

3. Dopravně - obchodní strategie. Co mě tady napadá, je využít principu pohybu planet a založit na tom rozhodování. Tj. pohyb (cena pohybu a čas strávený pohybem) by byl klíčový pro celý úspěch. Kdo by dokázal využít vhodné konstelace planet, ten by vydělával.

4. Kooperativka s katastrofou - využil bych prvek katastrofy (vesmírní brouci atd.) a postavil všechno na tom. Kooperativka neznamená, že hráči nemohou soutěžit - typicky kdo pozabíjí více brouků. Ale základním cílem by bylo katastrofu odvrátit.

Tak.
Nepoužívat nebo vrátit!
DrD II: Hry Mocných | ilgirovy deskovky

Odpovědět

Zpět na „RPG Kuchyně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host