RPG Dílna 2014
Re: RPG Dílna 2014
tak je nekdo proti aby to treba zacalo cele od 15 - 30. zari? kdyby nahodou byla slezina napodzim teoreticky se daji vysledky vyhlasit tam (ale neslibim na 100%, ze budu )
Re: RPG Dílna 2014
Nějak se už nechytám, co je vlastně koncept soutěže? O co jde: V úvodnímp postu jsou návrhy ale už se nepamatuju, jestli platí nebo na čem se lidi dohodli a tak.
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
Re: RPG Dílna 2014
Ve vedlejší diskusi Jerson naznačil, že prvním tématem (ať už to znamená cokoliv) bude tvorba minidungeonů. Taky jsem to tam slyšel poprvé.skew píše:Nějak se už nechytám, co je vlastně koncept soutěže? O co jde: V úvodnímp postu jsou návrhy ale už se nepamatuju, jestli platí nebo na čem se lidi dohodli a tak.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RPG Dílna 2014
York - v záhlaví tohoto threadu je téma soutěže vypsáno včetně tvého návrhu na volitelný prvek k zapracování, tedy dobrodružství pro Shadowrunu. Pokud máš dojem, že o tématu pro RPG dílnu slyšíš poprvé, je to způsobeno tvou pamětí,nikoliv tím, že by to tu nezaznělo už před létem.
Stejně tak hodnocení příspěvků ostatními soutěžícími, které popisujes ve své soutěži, jsem pro RPG Dílnu navrhoval od začátku.
Nejvíce lidí mělo zájem právě o dungeon, s volitelnymi dodatečnými parametry.
Dále počítám s tím, že účastí v soutěži budou soutěžící souhlasit s licencí, která umožní zveřejnit jejich příspěvek na různých stránkách, aniž by došlo k nějakým obtížím, o kterých psala Sparkle při použití CC. Pokud třeba Nekra nechce, aby její příspěvek někdo použil v jakémkoliv potenciálně placeném médiu, nikdo jí samozřejmě nenutí přispívat. Na druhou stranu nečekám, že někdo vezme cizí příspěvek, upraví a pod svým jménem pošle do časopisu, kde za něj dostane pár stovek.
Stejně tak hodnocení příspěvků ostatními soutěžícími, které popisujes ve své soutěži, jsem pro RPG Dílnu navrhoval od začátku.
Nejvíce lidí mělo zájem právě o dungeon, s volitelnymi dodatečnými parametry.
Dále počítám s tím, že účastí v soutěži budou soutěžící souhlasit s licencí, která umožní zveřejnit jejich příspěvek na různých stránkách, aniž by došlo k nějakým obtížím, o kterých psala Sparkle při použití CC. Pokud třeba Nekra nechce, aby její příspěvek někdo použil v jakémkoliv potenciálně placeném médiu, nikdo jí samozřejmě nenutí přispívat. Na druhou stranu nečekám, že někdo vezme cizí příspěvek, upraví a pod svým jménem pošle do časopisu, kde za něj dostane pár stovek.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: RPG Dílna 2014
Jerson odpovedel za me. Ano v prvnim kole byl zajem zkusit udelat dungeon. Na druhe se uvazuje o nejake zajimave npc, kouzle, predmetu atd.
Re: RPG Dílna 2014
Tak fakt nevím, jestli je to nějakou ozónovou dírou, skvrnami na slunci, nebo čím, ale není mi jasné, proč máme takový problém s komunikací.
Ano, vím o tom, že ses ptal, o jaké prvky by měl někdo zájem. Podotýkám, že já jsem se vyjadřoval ohledně toho, co bych možná výhledově někdy dokázal v nějaké své hře využít, rozhodně to nebyl příslib toho, že se budu účastnit této soutěže a něco takového vytvořím, ani že příspěvek v daném stylu budu číst a hodnotit. Že jsi "výsledky" sesumarizoval do prvního příspěvku této diskuse taky vím. Ale nikde nevidím žádné vyjádření ve stylu: "Zadaním RPG dílny bude tvorba dungeonu".
Nejblíž tomu je asi tenhle tvůj příspěvek:
Dále tu už docela dlouho visí můj dotaz, což byl pokus domluvit se na termínech, abychom se netloukli. Ty jsi neodpověděl vůbec, PetrH pro jistotu očividně vůbec nezaregistroval, že hned vedle visí téma (mimochodem založené v ten samý den), kde jsem formuloval už celkem konkrétní návrh formy soutěže.
No a teď pro změnu oba přehlížíte tento můj příspěvek, kde dávám jasné vyjádření k tvému oznámení, že se bijeme i tématicky, nejen časově.
Takže, prosím, pojďme se vyhnout dalšímu komunikačnímu šumu a vzájemnému osočování. Čtenáři (a potenciální účastníci soutěže) z toho teď nutně musí mít dojem, že to děláme pro sebe a každý z nás si chce urvat co nejvíc jánevímčeho. Pevně doufám, že to není pravda, a že soutěž má být především pro její účastníky a těm je třeba co nejvíc vyjít vstříc.
Takže ještě jednou zopakuju: Pokud je to vaše přání, klidně se na všechno, co mám připravené, prozatím vykašlu a nechám vám volné pole působnosti. Ale poprosil bych o normální komunikaci, ne další nejasné narážky.
Ano, vím o tom, že ses ptal, o jaké prvky by měl někdo zájem. Podotýkám, že já jsem se vyjadřoval ohledně toho, co bych možná výhledově někdy dokázal v nějaké své hře využít, rozhodně to nebyl příslib toho, že se budu účastnit této soutěže a něco takového vytvořím, ani že příspěvek v daném stylu budu číst a hodnotit. Že jsi "výsledky" sesumarizoval do prvního příspěvku této diskuse taky vím. Ale nikde nevidím žádné vyjádření ve stylu: "Zadaním RPG dílny bude tvorba dungeonu".
Nejblíž tomu je asi tenhle tvůj příspěvek:
Pokud to ale mělo být zadání soutěže, pak nechpápu, proč tam je ten dovětek "Osobně bych rád začal tím". Ale budiž, přiznávám, že jsem tomu nevěnoval dostatečnou pozornost a nevyvodil z toho, že se kryjeme až tak moc. Až donedávna jsem žil v domnění, že tomu tak není, ostatně o záměru soutěže ve tvorbě minidungeonů už tady a na Kostce taky mluvím pěkně dlouho.Jerson píše:největší průnik zájmu byl u dobrodružství, s volitelnými parametry "na dvě A4", "pro začátečníky" a "dungeon". Osobně bych rád začal tím.
Dále tu už docela dlouho visí můj dotaz, což byl pokus domluvit se na termínech, abychom se netloukli. Ty jsi neodpověděl vůbec, PetrH pro jistotu očividně vůbec nezaregistroval, že hned vedle visí téma (mimochodem založené v ten samý den), kde jsem formuloval už celkem konkrétní návrh formy soutěže.
No a teď pro změnu oba přehlížíte tento můj příspěvek, kde dávám jasné vyjádření k tvému oznámení, že se bijeme i tématicky, nejen časově.
Takže, prosím, pojďme se vyhnout dalšímu komunikačnímu šumu a vzájemnému osočování. Čtenáři (a potenciální účastníci soutěže) z toho teď nutně musí mít dojem, že to děláme pro sebe a každý z nás si chce urvat co nejvíc jánevímčeho. Pevně doufám, že to není pravda, a že soutěž má být především pro její účastníky a těm je třeba co nejvíc vyjít vstříc.
Takže ještě jednou zopakuju: Pokud je to vaše přání, klidně se na všechno, co mám připravené, prozatím vykašlu a nechám vám volné pole působnosti. Ale poprosil bych o normální komunikaci, ne další nejasné narážky.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RPG Dílna 2014
Tedy narovinu.
Myslím si, že pro svou soutěž jsi převzal většinu hlavních nápadů na RPG dílnu, o které mluvíme od prosince loňského roku. Jak koukám, v diskusi zazněl i nápad na spojení dungeonů.
1) čekali jsme, až bude po RPG Kuchyni, abychom se s ní netloukli.
2) Před prázdninami nebylo možné soutěž spustit, protože RPG fórum nešlo
3) Po začátku prázdnin to nemělo příliš smysl a následně byla vyhlášena soutěž o deskovky
Logické datum, tedy chvíli po začátku září, už PetrH navrhnul. Hned nahoře na každé straně této diskuse si můžeš přečíst "Zatím byl přijat Jersonův návrh ...", a je to tam už nějaký měsíc.
Tvůj dotaz o termínu ti PetrH zodpověděl (přiznávám, že mi jeho příspěvek utekl, neboť jsem měl jiné starosti), a následně jsem se domníval, že jsi prakticky převzal celé pořádání RPG Dílny, takže jsem to moc neřešil - osobně je mi celkem jedno, kdo takovou soutěž vyhlásí, pokud by byly výsledky dostupné hráčům. Nicméně dalším rozebíráním se stále víc ukazovalo, že v tomto formátu mají hráči tvořit své dungeony pro tvůj systém, což už je na můj vkus příliš mimo původní myšlenku, totiž aby hráči v rámci tvořili to, o co bude mít nejvíc dalších hráčů zájem.
Takže ano, byl bych rád, kdybys (nám) dal prostor pro uspořádání první RPG Dílny na toto téma - s tím, že klidně můžeš dodat backstory, které by dungeony spojovalo, pokud budou mít hráči zájem, můžou ho do svých příspěvků zapracovat. Já si od volnějšího zadání s volitelnými prvky slibuju vyšší účast, a pokud budeš mít zájem, tak podle zaslaných příspěvků s tvým backstory zjistíš, kolik zájemců bys o svou soutěž měl ty.
Tříštění sil ve dvou dost podobných soutěžích nevidím jako užitečné pro nikoho.
A doufám, že jsem se vyjádřil dost jasně.
Myslím si, že pro svou soutěž jsi převzal většinu hlavních nápadů na RPG dílnu, o které mluvíme od prosince loňského roku. Jak koukám, v diskusi zazněl i nápad na spojení dungeonů.
To že se RPG dílna zatím nerealizovala bylo způsobené třemi věcmi:Pepa píše:K tomuhle mě napadá, že by možná bylo pěkné, kdyby se pak všechny ty dungeony daly pospojovat v jeden velký...
1) čekali jsme, až bude po RPG Kuchyni, abychom se s ní netloukli.
2) Před prázdninami nebylo možné soutěž spustit, protože RPG fórum nešlo
3) Po začátku prázdnin to nemělo příliš smysl a následně byla vyhlášena soutěž o deskovky
Logické datum, tedy chvíli po začátku září, už PetrH navrhnul. Hned nahoře na každé straně této diskuse si můžeš přečíst "Zatím byl přijat Jersonův návrh ...", a je to tam už nějaký měsíc.
Tvůj dotaz o termínu ti PetrH zodpověděl (přiznávám, že mi jeho příspěvek utekl, neboť jsem měl jiné starosti), a následně jsem se domníval, že jsi prakticky převzal celé pořádání RPG Dílny, takže jsem to moc neřešil - osobně je mi celkem jedno, kdo takovou soutěž vyhlásí, pokud by byly výsledky dostupné hráčům. Nicméně dalším rozebíráním se stále víc ukazovalo, že v tomto formátu mají hráči tvořit své dungeony pro tvůj systém, což už je na můj vkus příliš mimo původní myšlenku, totiž aby hráči v rámci tvořili to, o co bude mít nejvíc dalších hráčů zájem.
Takže ano, byl bych rád, kdybys (nám) dal prostor pro uspořádání první RPG Dílny na toto téma - s tím, že klidně můžeš dodat backstory, které by dungeony spojovalo, pokud budou mít hráči zájem, můžou ho do svých příspěvků zapracovat. Já si od volnějšího zadání s volitelnými prvky slibuju vyšší účast, a pokud budeš mít zájem, tak podle zaslaných příspěvků s tvým backstory zjistíš, kolik zájemců bys o svou soutěž měl ty.
Tříštění sil ve dvou dost podobných soutěžích nevidím jako užitečné pro nikoho.
A doufám, že jsem se vyjádřil dost jasně.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: RPG Dílna 2014
Ok, budiž to tak.Jerson píše:Takže ano, byl bych rád, kdybys (nám) dal prostor pro uspořádání první RPG Dílny na toto téma.
Myslím, že ano, díky.Jerson píše:A doufám, že jsem se vyjádřil dost jasně.
Re: RPG Dílna 2014
Tohle bohužel nejde. Ingrediencí je designový prvek, který zásadním způsobem změní fungování dungeonu z herního hlediska. Backstory sama o sobě je vcelku nezajímavá.Jerson píše:Dodat backstory, které by dungeony spojovalo, pokud budou mít hráči zájem, můžou ho do svých příspěvků zapracovat.
Podotýkám, že tohle nemá nic společného s Dakarou. Ale to už jsem napsal několikrát, takže nepochybuju, že to přeskočíte i tentokrát
Jo a jediný důvod, proč s tím dělám tajnosti, samozřejmě je, že se v RPG kuchyni ingredience tají a zveřejňují těsně až spolu se zadáním soutěže. Já bych to naopak raději podrobil diskusi předem.
Re: RPG Dílna 2014
To u licence CC nehrozí, i u té nejbenevolentnější verze musíš vždycky uvést kdo je autorem a co jsi tam udělal za vlastní úpravy.Jerson píše:Na druhou stranu nečekám, že někdo vezme cizí příspěvek, upraví a pod svým jménem pošle do časopisu, kde za něj dostane pár stovek.
viz: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/cz/
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RPG Dílna 2014
Psal jsem o "tvém systému", je mi jedno, zda to je Dakara nebo ne. Nechápu, co bychom měli přeskakovat.York píše:Podotýkám, že tohle nemá nic společného s Dakarou. Ale to už jsem napsal několikrát, takže nepochybuju, že to přeskočíte i tentokrát
Tady už souvislost nechápu vůbec. Co ti brání v diskusi předem? A co to má společného s ingrediencemi v RPG Kuchyni?Jo a jediný důvod, proč s tím dělám tajnosti, samozřejmě je, že se v RPG kuchyni ingredience tají a zveřejňují těsně až spolu se zadáním soutěže. Já bych to naopak raději podrobil diskusi předem.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: RPG Dílna 2014
a je to tady:
RPG Dílna - I. edice
termín: 11.9.2014 11:11:11 - 30.9.2014 23:59:59 (+- den)
zadání: tvorba podzemí, dungeonu, uzavřeného odlehlého místa v rozsahu maximálně 2 A4. Hustota textu, grafický formát je libovolný.
systém: optimálně bez systémově pro možné použití ve vícero systémech
způsob hodnocení: každý, kdo se do soutěže zapojí jako hodnotitel bude mít možnost udělit minimálně třem vybraným příspěvkům, jejichž není autorem hodnocení bodové v rozmezí 0 - 10 bodů (i s možností desetin) a optimálně i slovní hodnocení (líbilo, nelíbilo)
licence: nevyžaduji žádnou, každý autor nechť si uvede, co mu vyhovuje
počet příspěvků od jednoho autora není omezen.
PS: pripadne do vypuknutí 11.9. je možné jeste doladit, kdyby nekdo neco mel za pripominky (styl hodnoceni...)
RPG Dílna - I. edice
termín: 11.9.2014 11:11:11 - 30.9.2014 23:59:59 (+- den)
zadání: tvorba podzemí, dungeonu, uzavřeného odlehlého místa v rozsahu maximálně 2 A4. Hustota textu, grafický formát je libovolný.
systém: optimálně bez systémově pro možné použití ve vícero systémech
způsob hodnocení: každý, kdo se do soutěže zapojí jako hodnotitel bude mít možnost udělit minimálně třem vybraným příspěvkům, jejichž není autorem hodnocení bodové v rozmezí 0 - 10 bodů (i s možností desetin) a optimálně i slovní hodnocení (líbilo, nelíbilo)
licence: nevyžaduji žádnou, každý autor nechť si uvede, co mu vyhovuje
počet příspěvků od jednoho autora není omezen.
PS: pripadne do vypuknutí 11.9. je možné jeste doladit, kdyby nekdo neco mel za pripominky (styl hodnoceni...)
Naposledy upravil(a) PetrH dne 9. 9. 2014, 12:01, celkem upraveno 1 x.
Re: RPG Dílna 2014
ta licence?
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Re: RPG Dílna 2014
doplněno:) nevyžaduji žádnou. delíme to pro radost ne pro peníze, pokud bude autor chtít sám si uvede, nebo třeba vydavatele, jako ty si je sami dokontaktují ne?PetrH píše: licence: nevyžaduji žádnou, každý autor nechť si uvede, co mu vyhovuje
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů