[RPG Kuchyně 2014] Velké Dobrodružství

RPG Kuchyně proběhla 1.–16. 2. 2014.
Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8758
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Velké Dobrodružství

Příspěvek od OnGe » 20. 6. 2014, 08:48

Aljen píše:prisiel si k hore na ktorej sedia tri zaby.
mlcia
nic od teba nechcu ani ty zrejme od nich
ides dalej
Myslíš, že varianta, kdy nesmíš jít dál, protože se musí odehrát konflikt, je lepší?
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Velké Dobrodružství

Příspěvek od Aljen » 20. 6. 2014, 09:16

Ano.
Konflikt mozes vzdat s vedomim si nasledkov
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8758
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Velké Dobrodružství

Příspěvek od OnGe » 20. 6. 2014, 09:21

Hmm, jak by měl vypadat konflikt se třemi ignorantskými žábami, abych věděl, že když půjdu dál, něco (co) se stane? Nebo abych věděl, co mám vlastně dělat.
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
Tadeas
Příspěvky: 586
Registrován: 10. 7. 2009, 14:58
Bydliště: Holic

Re: [RPG Kuchyně 2014] Velké Dobrodružství

Příspěvek od Tadeas » 20. 6. 2014, 11:27

onge píše:Políčka se mi moc nelíbí. Nestačilo by prostě přesouvat po té nakreslené mapě, kde každý obrázek určuje část smetiště, kde se to odehrává, namísto šlapání po konfliktech?
chtel jsem zachovat pestrost obrazku, mapy i konfliktu. at si klidne jedni zahrajou Medu uprostred neznameho a rusneho velkomesta plneho nebezpeci a druzi treba ve strasidelnem lese.

myslim ze kresleni spolecne mapy by je ve skutecnosti pusobilo jako urcity druh nenasilne a zabavne metaherni dohody ohledne temat a atmosfery. kazdy by si tam pridal to co se mu libi a byla by moznost odmitnout obrazek ktery neni prilis vhodny.

preddefinovana hraci mapa uz pro me nema to kouzlo. a samozrejme ze se hraci NEMUSI drzet obrazku na mape kdyz na nej nevedi vymyslet konflikt, akorat je k tomu hra motivuje kostickou.

samozrejme pokud by se to nekomu vubec nelibilo, nebo by nechtel pripravu, tak porad bude zminena i varianta s odpoctem casu.

me se to ale libi jako pool prekazek ktery Aljen zminoval v komentarich a dalsi zpusob jak ziskat nejaky bonus krome vyhod a nevyhod.

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8758
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Velké Dobrodružství

Příspěvek od OnGe » 20. 6. 2014, 12:05

Nemyslel jsem, že by mapa byla předdefinovaná. Ať si jí nakreslí. Já mám problém s tím že "tady budou tři konflikty a pak se dostaneme někam".
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Odpovědět

Zpět na „RPG Kuchyně 2014“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host