[RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

RPG Kuchyně proběhla 1.–16. 2. 2014.
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3262
Registrován: 11. 9. 2004, 11:51
Bydliště: bb [svk] / dublin [irl]
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od crowen » 17. 2. 2014, 12:27

Insolitus píše:Hele Onge, jste si jistí tím, že "hádka" o kvalitě, původu a úpravách obrázku na úvodní straně je to, co Jarxes potřebuje slyšet k jeho hře???
Vzhledem k rozsahu této soutěže myslím, že je vcelku dost jedno odkud ten obrázek vzal, nebo co s ním udělal.
Ono by asi diskusia mala byt o tom, KEDY ten obrazok (pripadne texty...) vznikli, ze....

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8431
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od OnGe » 17. 2. 2014, 12:37

Jakože vezmou cizí(!!!) fotku, plácnou jí do photoshopu, chvíli tahají posuvníky, nazvou to uměním, někde vystaví a lidi jim za to platí? No to snad... Ještě klika že nemáš kamarády, co kradou auta.
Insolitus píše:Hele Onge, jste si jistí tím, že "hádka" o kvalitě, původu a úpravách obrázku na úvodní straně je to, co Jarxes potřebuje slyšet k jeho hře???
Jo, jeho přístup mě celkem ujišťuje, že to fakt potřebuje slyšet.
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3262
Registrován: 11. 9. 2004, 11:51
Bydliště: bb [svk] / dublin [irl]
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od crowen » 17. 2. 2014, 12:54

Inac mne Pad Imperia VELMI pripomina autorov Modus - nazvoslovie, 20 skusenosti, evidentna inspiracia (ba az by som povedal vykradnutie) DrDII. Mno, neviem, neviem...

Jedna technicka nesuvisiaca s hrou, ale s jej prezentaciou - ten font, co je pouzity, je takmer necitatelny, hodilo by sa nieco standardnejsie.

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od Jarxes » 17. 2. 2014, 13:18

crowen píše:Inac mne Pad Imperia VELMI pripomina autorov Modus - nazvoslovie, 20 skusenosti, evidentna inspiracia (ba az by som povedal vykradnutie) DrDII. Mno, neviem, neviem...

Jedna technicka nesuvisiaca s hrou, ale s jej prezentaciou - ten font, co je pouzity, je takmer necitatelny, hodilo by sa nieco standardnejsie.
No, on to byl trochu záměr, aby to mělo prvky podobný či schodný s Modusem. Za inspiraci v DRDII se opravdu nestydím, a vykradnutí je silný slovo, dyť se to hraje o poznání jinak, je fakt, že sem převzal názvy základních povolání protože se více než hodí, to samé dělá a dlouho dělalo i mnoho her s původním D&D... Vlastnosti jsou něčím, co se v každém mém hraní i hře už neoddělitelně ukotvilo. A kombinované povolání sem viděl už i jinde než v DRDII, a navíc budou do budoucna spíš doplňkem, hlavní rozvojovou linií povolání totiž budou Archetypy, kterých ale bude celkem hodně a nestíhal sem je vypsat tak jsem nakonec udělal jen tyto kombinované, pokročilé povolání.
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8431
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od OnGe » 17. 2. 2014, 14:47

Jelikož už jsem tomuto počinu věnoval nějaký čas a rozpitval pdf (takže mám text čitelným fontem), tak jsem si to i přečetl a ačkoliv by se kniha neměla posuzovat podle obálky, tady by to ani nevadilo.

Máme tu naprosto zbytečný úvod že hry na hrdiny jsou RPGčka, jak na počátku nebylo nic a pak z toho vzniknul svět, seznam různých odrůd povstalců a popis Impéria a přilehlého okolí, který je snad potomkem znásilněné učebnice dějepisu. Následuje celkem zbytečný seznam jmen pro postavy a první střípek pravidel, tedy vlastnosti, povolání, zdroje, jizvy a povahové rysy, vše vyjmenované v jednom odstavečku, bez jakéhokoliv kontextu. Pro více informací je zřejmě třeba přečíst DrD II. Půjdu s kůží na trh a prohlásím, že to všechno je tu čistě proto, že už si to Jarxes napsal před začátkem Kuchyně.

Následuje nadpis Osudové příběhy, pod nímž se nám jakoby mávnutím kouzelného proutku otevírá nová sada pravidel, které s předchozím nemají dohromady nic společného. Zřejmě se jedná o další Jarxesův dřívější pokus, který se tu uplatnil prostou metodou copy-paste. Zapomeňte na nějaká vlastnosti, zdroje, jizvy a podobné blbosti. Prostě máte schopnosti. Pokud schopnost máte, máte bonus +1. Pokud ji máte na 5, což je maximum, máte +2. Úspěch se určuje hodem k20 přes 5, 10 nebo 15 (v závislosti na obtížnosti). Ve výsledku je tedy vliv schopností poměrně tristní, protože posouvá šanci na úspěch o 5% respetkive 10%.

A najednou tu máme výnosy stříbrných, majetky a stoupence (když jsme ta zchudlá šlechta na dně společnosti a nic z toho vlastně nemáme) a bestiář s jemným odérem DrD II.

Co se týká účasti v soutěži, očividně se jedná o hru, která byla v posledních 14 dnech jen přiohýbána (nijak zvlášť) a jediné, čim by si zasloužila nějaký ten bod, je mistrné zakomponování ingredience "odpad" - nic jiného to totiž není. Skoro bych byl za Pád Impéria diskvalifikovat (hra očividně nevznikla v termínu soutěže a ingredience jsou dodatečně šroubované, aby se neřeklo), což by bylo asi poprvé v dějinách Kuchyně, ale vzhledem k jeho šancím na umístění to asi ani není třeba. Přesto mi to nepřipadá fér vůči autorům, co skutečně tvořili z ingrediencí a v termínu soutěže.

Pokud by Jarxes (který je zde spíš plagiátorem, než autorem) věnoval méně energie vymýšlením, jak přebarvit cizí obrázek, aby ho mohl prohlásit za vlastní, jak přejmenovat povolání a potvory z DrD II, aby v tom "byl rozdíl", nebo jak na hru, kterou začal vytvářet kdoví kdy, naroubovat ingredience, aby ji mohl protlačit do Kuchyně a místo toho zkusil tvořit, nemuselo to tak dopadnou. :cry:
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od Jarxes » 17. 2. 2014, 17:09

onge píše:...
Promiň, ale tohle je na mě fakt moc. O všech mých zdrojích před kuchyních už sem se v příspěvcích vyjádřil, a vše ostatní sem dělal teď v oněch dvou týdnech.
Následuje nadpis Osudové příběhy, pod nímž se nám jakoby mávnutím kouzelného proutku otevírá nová sada pravidel, které s předchozím nemají dohromady nic společného.
Tuhle část asi absolutně nechápu, co má obecně společného třeba hod kostkou a sekání mečem do nepřítele v jakékoliv hře na hrdiny?
A najednou tu máme výnosy stříbrných, majetky a stoupence (když jsme ta zchudlá šlechta na dně společnosti a nic z toho vlastně nemáme) a bestiář s jemným odérem DrD II.
Ano nazačátku mají prd, ale to neznamená, že majetky nemohou získat o tom tam přece píšu, což si vynechal zdáse cíleně.

Nevím, asi máš špatnou náladu, nebo tě v nose pořád pálí a cejtíš pachuť toho tebou neuznávaného obrázku, kterou viditelně nemůžeě nějak přejít... Tvůj komentář se mi zdá dost přehnaný.
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
pipux
Příspěvky: 371
Registrován: 2. 3. 2010, 18:48
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od pipux » 17. 2. 2014, 17:22

Pád impéria píše:Negross je zemí kmenů, černošských národů
Hahahahahahahahaha $lol$

Obrázek

Uživatelský avatar
Tadeas
Příspěvky: 586
Registrován: 10. 7. 2009, 14:58
Bydliště: Holic

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od Tadeas » 17. 2. 2014, 17:24

Me pripada zasani ten crowenuv odkaz na stari toho prispevku na FB. Muzes nam to nejak osvetlit? treba se jedna jen o nejake nedorozumeni.

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od Jarxes » 17. 2. 2014, 21:55

Jo, obrázky a hrubá představa (tři věty - který sem ani nevužil) o settingu existovala už před Kuchyní, původně sem po zveřejnění ingrediencí chtěl do kuchyně dělat hru na hrdiny o odboji v zatuchlým dystopickým světě, pár lidí z HnH se mě pak ptalo jestli do kuchyně dělat ten Pád Impéria rovnou, a říkal sem si, že ty ingredience k němu celkem sedí a že by nebylo špatný začít rovnou tvořit Pád Impéria.

Před kuchyní ale z nynějšího PDF neexistovala ani řádka.

PS: Mimochodem, kde ted odkaz je, já tu žádnej nevidim.
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3262
Registrován: 11. 9. 2004, 11:51
Bydliště: bb [svk] / dublin [irl]
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od crowen » 17. 2. 2014, 22:52


Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od Jarxes » 19. 2. 2014, 12:20

Čím dál víc si uvědomuju, jak sem to s tím mím dílem totálně po...hnojil :D
Měl sem radši dělat na první myšlence, možná by s tím nebyli teď takový trable (sic vlastně neopoctatnělý, ale pravda, z mý blbosti). Navíc, je to hrůza, když to po sobě sám čtu :D , chybí mi tam celá celkem zásadní kapitola, která sice neni moc zásadní pro samotný hraní, ale ten svět posouvá do trochu jinýho světla (týká se to té mytologie, a hlavně toho že Světlo a Stín - základní polarita toho světa, rozhodně neni -ani zdaleka- totéž jako Dobro a Zlo). A taky mi tam chybí spousta věcí, třeba celkem zásadní věc, že když postava neuspěje v akci, tak to znamená jizvu (poranění zdroje postavy).

No, že já sem do tý kuchyně lezl, to je zas ostuda :D
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
morech11
Příspěvky: 3924
Registrován: 28. 11. 2011, 18:47
Bydliště: Žltá ponorka

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od morech11 » 2. 3. 2014, 13:12

(chcel som to rozobrať nad pivom/kofolou, ale vytiahnuť ťa niekam je ako za trest, tak dostaneš čočku na fóre. za to sa ospravedlňujem, ale svoju príležitosť si dostal. skúsim sa zdržať širšieho presahu inam, ten ťa možno ešte na pivo vytiahne. ak nie, tak sa aspoň skús nepostaviť do defenzívy, tá je na nič ;))

okay... let's do this...
(narozdiel od ostatných hier ti priblížim riadok po riadku moje pocity pri čítaní hier. italicou sú globálne aplikovateľné zistenia, z ktorých sa možno raz poučíš. dúfam, že to k niečomu bude)

otvorím Pád Impéria a čo nevidím? obrázok z Deliverance. vlákno som pred hrou nečítal, dobehol som to až pred komentárom, ale ako vidím nie som sám
nepoužívame autorské diela, ak áno, aspoň priznáme autorstvo.
začnem scrollovať a ctrl+A, ctrl+C, word, ctrl+V
používame čitateľné fonty. funkcia pred estetikou
privíta ma úvod o RPG, chytím sa za hlavu, ale vravím si, že ešte možno... veď na tom predsa nič nie je, čo je to RPG... aspoň na nás nevyletel s "Vítej, Dobrodruhu"
začnem čítať, prekleniem sa cez úpravu Genezis, dostanem sa k pseudorasám. pamätáš sa, čo sa ťa niekto opýtal na PragoFFeste? ("takže mi len dávaš pseudorasy? čo z toho mám ako hráč?") a s čím som naviazal ja? ("čo z toho mám ako GM, že ich budem používať?")
cieľ a fokus, kurva jeho už! toto sú otázky, na ktoré máš mať odpoveď skôr, než niečo začneš písať. tretí projekt, ktorý na fóre vidím, ktorý to nezvládol. tretí projekt, pri ktorom ti to bolo vytknuté. tretí projekt, kde to odignoruješ? a to sa bavím len o hrách, nejdem zachádzať do HnH na facebooku, organizáciu PgFF, ani kopu iných vecí...*
dobre... ideme ďalej, čo tu máme? aha... kráľovstvá. Slovania, Dálavy, Negross ( :roll: )... pff... *scroll, scroll*
do I really need this?
"Vítejte pánové, poutníci, dobrodruzi" kristova noha... a je to tu... tuším som to zakríkol (OT: práve takí ľudia, akých si opísal sú na GMov najhorší, lebo - a to mám z prvej ruky - nikto nevyrobí väčší railroad, ako oni ;))
strana mien... pekné, ale je to treba?
erb. why? (a čo to vlastne je s tou šľachtou?)
20 expov. čo sú expy, čo sú skúsenosti?
ak začneme s čo je RPG, pokračujeme tak celú knihu. ja to zvládnem, ale ja nepotrebujem v úvode vysvetliť pojem RPG
v podobnom duchu sa to nesie aj ďalej, už sa k tomu nebudem znova vyjadrovať
Vykradnuté DrD2... to ma už ani neprekvapuje, krčím plecami a idem ďalej
k čomu sú mi rysy? ako ich využijem, ak ich tam dám? čo z toho mám ako hráč? (to už som dnes raz písal, že?) btw. táto veta je krásna "za každý kladný rys musíte však přidat i jeden nejen kladný,"
pokračujme... tri strany povolaní, s ktrými netuším, čo mám robiť. (to, že pokračujem v čítaní DrD2 miesto tvojej hry, to už je vlastne nepodstatné [a neopováž sa povedať, že nie, len za to, že v pokročilých je warden a krav, čo nie sú povolania z dvojky. takú debatu už si priamo vo vlákne raz mal, mal si ju mnohokrát inde a ak si sa z toho nepoučil, asi to ani nechcem vedieť])
*scroll, scroll...* to sa to vlastne bude čítať celkom dobre, ak to pôjde takto rýchlo
mechaniky... yay! (yay? :S)
základná mechanika je od základu... zlá. skombinoval si D20 v plnej sile (tj. bonusy sú nepodstatné, lebo pohnú výsledným číslom strašne málo) s obtiažnosťami, ktoré si si vycucal z prstu. jedna kocka sa chvalabohu naozaj správa pomerne randomne, takže to nenarobí takú škodu, ale aj tak je to niečo, nad čím sa môžeš zamyslieť do budúcna.
presyp - kombinovať herný čas a reálny čas týmto spôsobom nie je šťastné, čo je aj dôvod, prečo sa to zvyčajne v hrách nerobí. ale čo... prvý raz v hre vidím pokus o niečo skutočne vlastné, darovanému koňovi na zuby čumieť nejdem
riti... zasa tá šľachta, zasa mi nepovedal, čo s tým mám robiť...
bestiář... nuuuda, vskutočnosti nepotrebný, len zabral miesto dôležitejším veciam.
napríklad odpovedi na otázku "AKO TO MÁM DO RITI VLASTNE HRAŤ?!"
koniec... hm, škoda, vlastne ma nenaučil o hre zatiaľ nič. dostal som pseudorasy, zistil som, že som šľachtic, dal mi stranu mien a bestiář, úvod "vítej dobrodruhu", žiadne poriadne pravidlá (tj. GMfiat a dohodni sa, ak to nezvládneš, si idiot [čo mi to len pripomína?]) a nebolo mi vysvetlené, ako sa to vlastne hrá.
na druhú stranu...
koniec... chavalabohu, je to za mnou

necháp to zle. neexistuje lepší spôsob, ako sa naučiť tieto veci robiť, než to skúšať a ja si cením, že si to vyskúšať prišiel. ale okrem skúšania potrebuješ aj reflektovať odozvu. York bude tvrdiť niečo iné, ale iba s vytrvalosťou ťažko niekam prídeš.
ak je moment, keď by si si konečne mal povedať "aha, možno niečo naozaj robím nedobre," je to teraz. toto už som raz čítal v moduse, už som o tom raz počul v Metropolise a tento prístup sa s tebou ťahá všade. rozhodne je treba stále skúšať, inak sa nezlepšíš. ale je treba skúšať nové veci a zamýšľať sa nad odozvou, inak je to k ničomu, lebo zostaneš stagnovať na jednom leveli.
good luck ;)

____________
*to už idem fakt ďaleko, stále si myslím, že najlepší priestor na toto bude to pivo. ale to už je na tebe, či si nájdeš čas

Pepa
Příspěvky: 2798
Registrován: 25. 5. 2013, 14:00

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od Pepa » 19. 3. 2014, 23:19

Je to aplikace MODUSu na DrD II. Tak by se to dalo krátce shrnout. Hodně přede mnou již řekli kluci, já přidám ještě pár věcí.

Úvod a svět Impéria
Myslel jsem, že Impérium bude nějaký fantasy svět inspirovaný starověkým Římem, ale pak na mě vyskočili Slované, Germáni, ... ?

Impérium je popsané na tři odstavce, ale jeho okolí na dvě strany.

Tvorba postavy
MODUSová. Za dvacet bodů se později nakoupí povolání a schopnosti. Kolik má postava bodů vlastností a zdrojů (je to vlastně totéž?) není nikde uvedeno.

Logiku jmén nehodlám rozebírat, co mě ale překvapilo je, že mezi Novolatinskými je jméno Germanij. (Nemá to být jméno Germánské...?)

Povolání
Inspirace DrD II je tak moc silná, že tohle je jenom převyprávění.

Každopádně čaroděje, který ovládá zvuk ohlušujícího hromu, sílu blesku a neutuchající kvílení meluzíny znějící nepřátelům v hlavě, trhající ušní bubínky a ochromující nepřátele, bych fušařem rozhodně nenazval :)

Mechaniky
Základní mechanika je v podstatě MODUSová. Mechanika přesypu je docela nelogická. Za hodinu hraní může v herním světě uběhnout týden, stejně tak i chvilka. Majetky ale vynesou stejně... (Stejně tak stoupenci budou chtít zaplatit stejně.)

Bestiář
Členění podle Dvojky s tím, že je tam vypíchnuto pár nestvůr. Tady bych jenom poznamenal, že vlkodlaka mezi nemrtvé nezařazuju (je to lykantrop) a jeskynní troll je ten obr s kyjem a řetězem v Morii (viz Pán Prstenů) a ne nějaký pes.

Závěr
Nezlob se, ale tahle hra je prostě asi bídná. To by mi ani tak nevadilo, jako mi spíš vadí to, že to celé je naprosto mimo filozofii Kuchyně. Oznámit Pád Impéria na Facebooku ještě před samotnou Kuchyní a pak ho do ní poslat, to je opravdu drsné. (Mimoto MODUS i DrD II vznikly před Kuchyní taky...)

Takže tvoř dál, příštího ročníku se zúčastni, ale ať ti jsou inspirací kuchyňové ingredience a ne hry kolem...

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15693
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [RPG Kuchyně 2014] Pád Impéria

Příspěvek od Jerson » 20. 3. 2014, 00:01

A pak že jsem já zabiják RPG Kuchyně :-) Tahle hra byla první, kterou jsem si z letošní Kuchyně přečetl (hned první den), ale řekl jsem si, že nebudu shazovat tvůrčí úsilí nějakou drsnou kritikou, takže jsem počkal. Nyní můžu říct, že všechny mé námitky tu už zazněly (jen dodám, že šlechtici jako odpad společnosti je asi to nejhorší nacpání ingredience do hry, jaké jsem kdy viděl).

Odpovědět

Zpět na „RPG Kuchyně 2014“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host