[DW-IC] Session 3: Hansova pokladnice

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 19:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard » 6. 10. 2013, 19:02

"Podme teda." Pretrhol som pavucinu s davno mrtvym pavukom, ktora bola krizom cas zvolenu cestu k hrobkam. "Zdrzi nas to ale nemame na vyber. Dufam ze ti hore zatial nespalia pol mesta. Paladin na Hansovom vecierku to moze dopadnut len zle. Uvidime pre koho."
Neschadzala mi z mysle zabudnuta Bohyna tam hore a zachovalost tohoto miesta. Zrejme dakedy davno toto nebola chudinska stvrt, takto stavane kanaly byvaju v tych najlepsich stvrtiach ak si to mesta mozu vobec dovolit. 'Hrobky starych majtrov' mi nijak priatelsky nezneli.
"A Rudiger? ... to po com sliapes je hniezdo stonoziek"

Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 15:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda » 6. 10. 2013, 19:03

Povzdechnu si, a vrhnu omluvný pohled na šlechtice, kteří se při Tadeášově výstupu otočili.

"Když ho to chytně, zajímá ho jenom násilí, víte jaké to je."

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7277
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin » 6. 10. 2013, 20:50

Mor, Rudiger, Sogard: Za vrstvami letitých pavučin jste narazili na kamenné dveře. S dutým šoupavým zvukem jste je odsunuli a octli se mezi mrtvými. Široká chodba je z obou stran lemována zrezlými svícny a ztrouchnivělými těly v policích vytesaných do skály. Leží na zádech a každý má ruce složené na hrudi třímajíc nástroj svého řemesla.

Po třiceti krocích jste došli na křižovatku, do všech směrů pokračují chodby s mrtvými. Ve středu stojí podstavec se zlatým kladivem. Je těžké, krásné a ani vrstva prachu jeho zář nedokáže úplně schovat. Pod piedestalem leží dva kostlivci, kteří zjevně neprošli pohřebním ceremoniálem. Jeden svírá zrezivělý nůž, co má zaražený mezi žebry. Druhý je sesutý přímo u podstavce a objímá ho levou rukou.

Ysolde: V salóncích začíná být opravdu těsno, několik chmatáků už ti stihlo sáhnout na zadek nebo se na tebe jinak nepohodlně natlačit. Zatím ale nic příliš vulgárního. Servírky s potrhanými šaty, olejovými otisky na bledé pleti a slzami v očích přitahují nezdravě hodně pozornosti.

Krom jednoho v ocelových šupinách zakutého zbrojnoše v každé místnosti tu příliš ochrany není. Zato každý druhý šlechtic má svého bodyguarda. Zběžným pohledem tě z návštěvníků zaujal starší muž s orlím nosem, krátce střiženým vousem a přiléhavým kabátem. Stojí u stěny a snaží se být stejně nenápadný jako ty. Zajímavá je i blondýna v purpurových šatech. Není to nijak zvlášť drahý oděv, a ona sama není nijak zvlášť krásná, přesto se v absenci jakéhokoli doprovodu či osobního strážce nese jako královna a muži se za ní instinktivně otáčejí, i když k nim přichází zezadu.

Ysolde, Thaddeus: Bohužel Ysolde nestihla zjistit nic víc. Bylo třeba odspěchat a zachránit paladina od nějakého nepatřičného trapasu.

Po chvíli vás konečně vpustili na balkóny. Před očima se vám rozevřelo překvapivě impozantní panoráma - hansův dům musí sestávat nejen z okolních domů, ale z celého bloku. A sama aréna je tam, kde dřív byl dvůr. Těsně nad úrovní bojiště se vlní dav dělníků a chudiny. Vy jste o stupeň výš po obvodu dvora a nad vámi, spojují třetí patra všech domů mosty, ze kterých shlížejí nejbohatší návštěvníci.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 15:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger » 7. 10. 2013, 08:53

Nejsme první kdo sem od časů pohřbů zavítal. Vypadá to na vykradače hrobek a je jasné proč jsem přišli. Ten kus zlata bude mít velkou cenu. Je to velké lákadlo pro takové jako byli oni.
Sehnu se podívám se na vysušené zbytky. Pravděpodobně se nedohodli kdo si poklad odnese a zabili se tu navzájem. Ani mě to moc nepřekvapuje. Byli příliš chamtiví. Zkusím se prohrabat zbytky zpuchřelého oblečení. Třeba najdu mapu v použitelném stavu. Vypadá to, že chodby se táhnou do daleka a pravděpodobně tu budou i jiné vchody než jsme použili my.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet

Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 13:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor » 7. 10. 2013, 09:26

Keď som bol malý, moja mama mi často vravela, že ľudia, ktorí pľujú na hroby na druhých, vždy umierajú v bolestiach a pokoja sa nedočkajú ani po smrti. Rozprávala hrôzostrašné historky o duchoch milencov, ktorý svoju vášeň skrývali pred svetom na cintorínoch, o vykrádačoch hrobov, ktorých večnosť zviazala s miestom svojich zločinov a večnom súžení matiek, ktoré svoje potratené deti zakopávali v neposvätenej pôde.
Som už príliš starý, aby som takým rečiam veril. Ostatne, sám som pod hladinou Hmlistého jazera pochoval bez pohrebu nemálo nevinných obetí a každú jednu mincu, ktorú som od nich získal, som si užil až do dna posledného pohára. No úcta k mŕtvym vo mne ostala zakorenená hlboko a toto prastaré miesto ma plnilo takmer posvätnou bázňou.

Obchádzal som podstavec s kladivom a starostlivo som ho skúmal zvádzajúc krutý boj svojho strachu, povinnosti, úcty a chamtivosti.

Trap Expert: 2d6+2=10
Is there a trap here and if so, what activates it? What does the trap do when activated? What else is hidden here?
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet

Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 19:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard » 7. 10. 2013, 11:17

"Hm to kladivo je pekne. Ktovie ako dlho tu uz je, a ze ho nikto nezobral ... ved zase az tak nepristupne to tu nie je. Neverim ze by strach z mrtvych mokrinsku spodinu dokazal odradit." Chvilu som pozoroval ako Mor opatrne obzera okolie sochy a mrtvol. Zlate kladivo by sa zislo, specialne ked je ziskanie Hansovho pokladu predsalen neiste. Tento poklad sme mali rovno pred nosom. Iste ale skryval skrytu hrozbu. Dobre som si pozrel celu scenu. kobky mrtvych, krizovatku a sochu tyciacu sa nad mojimi partakmi.

Discern realities: "What should I be on the lookout for?" 2d6=6

Uživatelský avatar
Thaddeus
Příspěvky: 93
Registrován: 1. 10. 2013, 11:27

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Thaddeus » 7. 10. 2013, 12:47

"... ano rozumím, v tomto počasí se nejvíc zločinů stává v hledišti arény," souhlasím s gardistou, který by touto dobou měl hlídkovat v chudinské čtvrti. "Ale stejně mi vrtá to hlavou, hlídky takovouto... zábavu... schvalují? To Hans financuje chod gardy, nebo jsi tady jenom pro vlastní pobavení... jako já? Hej, tamhle konečně někoho pouští do arény!"
Někoho vhodili dovnitř. Snažil se dostat zpátky, ale zavřeli za ním bránu. Ten chlap je jen v rozervaných hadrech s kopím. Hm, vypadá to, že se začíná "popravou". Odporné.

Ysolde trávila čas mnohem užitečněji, než já a trochu to tady zřejmě prošmejdila. Hm, to není špatný nápad, aspoň se můžu rozhlédnout, zatímco budou popravovat prvního chudáka. "Rozehřívací souboj" tomu říkali.
K čertu s nenápadností. Musím splnit svoji část práce a zjistit, jak to vypadá s Hansem a jeho skutečnou mocí v jeho... pevnosti. Zkusím na chvíli vylézt ze stínu, kde nemusím hlídat výraz svého obličeje, a vyrazit se podívat, kdy bych mohl najít Hanse a případně najít další informace. Hlavně ta žena ve fialovém, na kterou mě upozornila Ysolda, vypadá... schopně; mohla by patřit k Covenu?

"Za chvíli jsem zpátky, Ys. Kdybych se nevracel... Víš, co dělat."

2d6=11
Discern realities:
Who’s really in control here?
What here is not what it appears to be?
What should I be on the lookout for?
Svatý bojovník s modře zářícíma očima, jeho krejčí je kovář.
(Charsheet)

Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 15:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda » 7. 10. 2013, 21:40

Několikrát přelétnu pohledem mezi arénou a tvářemi diváků. Z obojího se mi dělá špatně, ale vím, že po tom co uvidím nebudu mít ... pochybnosti. Zvedne se ve mně vlna horka, ale soustředím se, abych ji potlačila. Ještě není čas.

Na Tadeášova slova přikývnu. "Podívej se na světlovalsou ženu v purporových šatech. Měla jsem z ní zvláštní pocit," řeknu mu tiše.

Dění v aréně i divákům mám brzo dost, ale jsem odhodlaná udrže znuděný výraz a počkat na Tadeáše.

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7277
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin » 9. 10. 2013, 11:50

Rudiger: Nemá žádnou mapu. Jen 7 mincí, zrezivělou dýku a křídu; chodba vedoucí vlevo má na stěne po každých několika krocích sotva zřetelnou bílou značku. Druhý má 11 mincí, šest vrhacích nožů, palcát a tři pochodně, z toho jednu vyhořelou.

Mor: Is there a trap here and if so, what activates it?
Zda tu je past, nelze s jistotou říct. Muž pod oltářem je mrtvý. Jediný důkaz o interakci s kladivem jsou tři mělká místa v prachu, co kladivo pokrývá. Tři zašlé otisky prstů. Podle okolního prachu s ním ovšem ani nepohnul.

What does the trap do when activated?
Vlasy mrtvého jsou protkané bílými prameny. Zpuchřelé svaly jsou stažené ve smrtelné křeči a košili v posledních vteřinách života sevřel na hrudi takovou silou, že jsou ve zbylém mase na žebrech vidět zářezy od nehtů. Jeho srdce tváří v tvář nepřirozenému strachu vypovědělo službu.

What else is hidden here?
Kamenný kruh okolo piedestalu je sestavený z šesti bloků. Jeden z nich je pohyblivý. Po prudkém dupnutí v něm cvakne a je možné ho odsunout o půl stopy níž a do strany. Chceš tajnou skrýš otevřít?

Sogard: “Ne!” špitla víla ze svého dřevěného úkrytu a vylezla ti na rameno. Naklonila se k tobě blíž, aby mohla šeptat, možná ze strachu z hrobky, možná ze strachu z tvých společníků. “Jsou tam larvy, červi. Copak je necítíš? Jsou nejedlí, jedovatí. A slizcí a hnusní.” Hluboce se nadechla a začichala “Aasgajar, určitě aasgajar. Ten klade své larvy do mrtvých. Pojďme rychle odsud.” cítil jsi, jak se odporem zatřásla.

Ysolde: Chudák dole na bojišti není tak slabý, jak se na první pohled zdá. Je drobný, ale šlachovitý. Je starší, ale bystrý a má zkušený analytický pohled. Nemá zbroj, ale krátkým mečem i pěstním štítem se kryje velmi efektivně.

Poslali na něj psy. Nebyli to Hansovi bojové bestie z korvinu. Jen obyčejná směs stažená z ulice. I tak byli děsiví a většině šla nezdravě narudlá pěna od huby. Bojovník si s nimi ale poradil. Nikdy se nezastavil, stále v pohybu, bodal do žeber, nikdy marně do hlavy. Vodil je před sebou a ustupoval v kruhu dokud nebyli všichni mrtví.

Do arény vstoupila žena. Vyšší než on. Obalená destičkovou brigantinou a kovovými chrániči, tahala koženou suknici bahnem. Měla ohnivé vlasy a žádné zuby, jen růžové dásně a dlouhý úzký jazyk. Stáhla si kuklu a zvedla hlavu k hladovému davu. Kukla nebyla z kroužků, ale ze stovek zubů sešitých k sobě pevnou dratví. “Náš první vítěz. Marzak! Jako vždy platí - čím více na něj vsadíte, tím lepší výstroj mu bude v dalším boji dopřána!” Řvala nahlas, šišlala a prskala. Nebyla ale k smíchu. Byla groteskně děsivá. “Nyní přijímamé sázky na bratry Kwalsovi a rodinu Barga Zadura!”

Thaddeus: Who’s really in control here?
Hanz. Ve spodním davu jsou rozmístěné stráže. Ve stěnách jsou nízké zamřížované průlezy pro bojové psy. Tlustí výběrčí přijímají sázky. Drogami smyslu zbavené nahé ženy se proplétají mezi návštěvníky. Dunivé bubny všemu přidávají zvláštní eskalující náboj. A vzduchem se nese povědomý pach omamného listí.

Šlechta na mostech je tam, aby později uzavřela v hanzových salóncích (kde stěny mají uši) všechny důležité kriminální dohody. Zbohatlíci na balkonech jsou tam, aby utratili zlato, rebelovali proti svým rodičům a dostali se všelijakých nepříjemných situací, ze kterých jim jen Hanz pomůže. A lůza dole je tam, aby zažila nejlepší momenty svého života v opojení krve a sexu i nejhorší momenty svého života, až to přeženou a skončí dole bahně.

Ano, určitě Hanz.

What here is not what it appears to be?
Sotva jsi se začal prodírat mezi polosvlečenou smetánkou, purpurová žena, jakoby vycítila tvůj úmysl, otočila hlavu od arény. Zadívala se ti přímo do očí. Tvé srdce se rozeběhlo jako o závod. Dlaně se ti zpotily. Husí kůže přeběhla po těle a cítíš krev pulsující skrz nepohodlnou zbrojí omezenou erekci. Její oči jsou hlubší než by měli být. Je to čarodějnice.

What should I be on the lookout for?
I přes to, že se díváš do očí purpurové čarodějce. Že jsi v doupěti neřesti a dekadence. Že začínáš být pod vlivem drog. Skutečné nebezpečí přišlo s tebou. Ani dunivé bubny neschovají tichý rachot z hlubin země nebo pomalu se srážející temná mračna vysoko nad arénou. Ysoldiny vlasy vlají i v absenci větru. Pochodně za jejími zády zuří jakoby je olejem polévali. Prkna se pod jejíma střevíčkama kroutí suchem.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 13:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor » 9. 10. 2013, 12:38

"Počkajte ma tam," kývol som smerom k chodbe pred nami a môj hlas bol neobvykle vážny. Ostražitosti a chladnej rozvahe sa podarilo osedlať moju zvedavosť, ale zastaviť ju nedokázali. Keď som videl, že sa Sógard s Rudigerom presunuli do chodby, sklonil som sa ku kamennému bloku.

Okolo úst a nosu som si uviazal šatku, natiahol som si jelenicové rukavice a zatiahol okolo nich remienky nátepníkov. Žiaden zbytočný kus holej kože. Na zem pred seba som položil Rašovu dýku a pomaly a potichu som zatlačil na kamenný blok, zmysly zostrené, aby mi neunikol i ten najnepatrnejší pohyb či zvuk.
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7277
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin » 9. 10. 2013, 16:06

Mor: Rudiger pro tebe zapálil druhou pochodeň a společně se Sogardem odešli. Jejich kroky zmizely v dáli a ty ses konečně mohl soustředit. Slyšíš drobné škrábání jako od červotoče. Z hrudníku muže, kterého Rudiger okradl vylezl bílý, tlustý pětipalcový červ s černou, mastnou tlamou. Podobný zvuk přichází že všech stran. Spící larvy se probouzí ve ztrouchnivělých tělech.

Kamenný blok klesl o půl stopy a v kruhu kolem piedestalu se zasunul pod ten vedlejší. Zacvakly k sobě a klesly o další půl stopy, aby se ve stejném pohybu zasunuly pod ten vedlejší, a tak ještě dvakrát. Odhalil jsi úzké kruhové schody vedoucí kolem a pod podstavec se zlatým kladivem, znakem řemeslného cechu.

Sestoupil jsi do stísněné místnosti s černou sochou muže. Je vysoký, mohutný a do půl těla svlečený. Má svalnaté chlupaté paže i hruď, širokou bradu se dvěma drobnými vztyčenými kly jako mají orci. Zamáčklý netopýří nos, malé kulaté oči a špičaté zvířecí uši.

Mezi vámi stojí černý, kovový stojan se zhasnutou svící.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 19:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard » 9. 10. 2013, 16:26

Nejak to tomu chlapovi trvalo. Aj ked som jeho snahu ziskat kladivo kvitoval, zase tolko casu nemame.
"Mor ponahlaj sa, zoberieme ho inokedy!" Zvolal som za seba do chodby odkial sme s Rudigerom prisli. Okolo nas to bolo stale rovnake. Vyklenky s truchniacimi mrtvolami, sarkofagy, hrdzame nastroje a stary kamen. Museli ich tu pochovavat cele starocia.

Vtedy som si spomenul ze som ostatnych nevaroval pred cervami co Mi spominala nech to bolo cokolvek. Tak rychlo nas poslal prec nech nezavadziame ze som nejak ani nestihol.
"A na mrtvoly nesahaj su v nich dake demonicke cervy."

Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 13:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor » 9. 10. 2013, 19:00

Tieň plameňa fakle tancoval po kamennom tele a cválajúca zvedavosť konečne zvoľnila tempo a dala priestor rozumu. Tajná svätyňa ukrytá pod hrobkou remeselníckych majstrov, socha, akú som nikdy predtým nevidel, Sógardovo varovanie nesúc sa z diaľky, svieca, ktorá bola zjavne zhasnutá skôr, ako sama dohorela. Čo primälo staviteľov ukryť toto miestno a zlaté kladivo obrovskej ceny nechať vystavené na obdiv návštevám. Snažil som sa, aby mi nič neušlo. Tie veci spolu musia nejako súvisieť.

Discern realities: 2d6+1Wis=8 What here is useful or valuable to me?
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7277
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin » 9. 10. 2013, 19:22

Vstup do ke kruhovým schodům lze otevřít i zespodu, není to vězení. Místnost je precizně vystavená, všechny cihly v dokonalém vzoru spleteny v křížovou klenbu bez jediné kapky malty mimo nebo i drobné nepřesnosti. Stojan na osamocenou svíci je překrásná kovářská práce dekorovaná kovovými květinami. Zlaté kladivo mělo zřejmě jen odvést pozornost od skutečného pokladu.

Po Sogardově volání se ovšem z chodby naproti té s křídovými značkami ozval bublavý zvířecí řev.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 13:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor » 9. 10. 2013, 20:27

Neviem, koľko času mi ostáva, ale nenechám sa uväzniť na tomto mieste. Schody beriem po troch a v behu tasím meč. Nie je to prvýkrát, kedy som musel utekať z miesta činu. "Dúfam, že nie posledný," preblesne mi hlavou, keď sa z chodby vpravo znova ozve ohlušujúci rev.

Nebol čas zatvárať za sebou skrytú miestnosť. Nebol čas obzerať sa po zdroji toho hluku. Telá na zemi som preskočil a bez zaváhania som sa vrhol do chodby, v ktorej pred pár chvíľami zmizli moji druhovia.
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet

Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host