[DW-SYSTEM] House Rules

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 19:14

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sogard » 18. 8. 2013, 11:30

Napadlo mi ze uplne by stacilo mat na Arcane Art: -1d4 forward to damage
To je nieco co mozem dat na enemy a niesom zavisly na existencii ally

Ale ok nebudem riesit, kedze je to nepriechodzie

edit:
Ja by som aj vymenil Port in the Storm za nieco ine , nemusi pridavat - to zase nemusia nerozchodit ostatni hraci i:)

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6899
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin » 18. 8. 2013, 14:52

A Port in the Storm je malá bezvýznamná abilita, která nemá ani tak moc pomoct bardovi, jako připomenout vypravěči, že svět by měl být živý a proměnlivý. To rozhodně vyhazovat nebudeme.

Byl bych ochotnej vyměnit
Charming and Open
When you speak frankly with someone, you can ask their player a question from the list below. They must answer it truthfully, then they may ask you a question from the list (which you must answer truthfully).

Whom do you serve?
What do you wish I would do?
How can I get you to ______?
What are you really feeling right now?
What do you most desire?
za
Metal Hurlant
When you shout with great force or play a shattering note choose a target and roll+Con. ✴On a 10+ the target takes 1d10 damage and is deafened for a few minutes. ✴On a 7–9 you still damage your target, but it’s out of control: the GM will choose an additional target nearby.
Mám tušení, že Charming and Open bude otravná abilita a Metal Hurlant se k tvému Herald of Doom celkem hodí. Na dalsim lvlu si pak vezmes Merciless od fightera na větší melee damage a bude tvůj character concept kompletní.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Sosacek
Příspěvky: 20626
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sosacek » 18. 8. 2013, 15:18

<- si mysli, ze to je fakt spatny obchod, protoze CaO je god-tier abilita hned vedle I Am the Law od Paladina a Ritualu od Wizarda. Ale aljen se tvaril, ze o social skills moc nestoji.
1605: Anonymous member attempts to hack into British Parliament using only gunpowder.

Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 19:14

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sogard » 18. 8. 2013, 16:39

To som chcel vyskusat na bossovi :)

kedze sme sa dohodli ze ally znamena aj You tak mozem si spoevat aj pre seba a tym padom som spokojny.
Mam co robit aj bez ally, ktori beztak moke peanicky pocuvat nechcu

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6899
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin » 27. 8. 2013, 18:47

sos: I seduce or manipulate tam ma leverage
Asking someone straight to do something isn’t trying to seduce
or manipulate them. To seduce or manipulate, the character
needs leverage — sex, or a threat, or a promise, something that
the manipulator can really do that the victim really wants or
really doesn’t want.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Sosacek
Příspěvky: 20626
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sosacek » 30. 9. 2013, 08:26

Wizard ma 2*level slotu, misto level+1 slotu.

Zacinam mit pocit, ze ten wizard je tak nudny na hrani proto, ze se autori chteli pomstit za prilis drsne wizardy v klasickem dnd (myslim adnd2 a dnd3, ne retroklony, samozrejme). Asi ne, ale tahle hra je extremne bojova (meli jsme za dve session asi 9 az 10 souboju), a ja v tom boji nemam co udelat a uz me nebavi kouzlit furt jedno kouzlo, kdyz me ta hra tresta za cokoli co neni kouzleni.

EDIT: a v momente, kdy si pri zacatku akcni sceny rikam "jezis ne, uz zase, proc musim zas delat tenhle vopruz", tak je neco spatne, a je nemysl abych se do toho nutil.
1605: Anonymous member attempts to hack into British Parliament using only gunpowder.

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6899
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin » 30. 9. 2013, 10:11

Zatim máme 3 boje na session. To je celkem fér generic fantasy poměr. Dá se předpokládat, že když má hra v názvu "dungeon", je inspirovaná dnd a vyléčíš si za den celý hp, tak hrajeme vesměs as written :)

Ale jestli tě to hodně trápí, tak jsem pro. Jen teď bude varianta na 7-9 zapomenu spell trochu vic viable, tak te budu vic sikanovat na tu "draw unwelcome attention or put yourself on the spot" :-)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Sosacek
Příspěvky: 20626
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sosacek » 30. 9. 2013, 10:36

Quentin píše:Zatim máme 3 boje na session.
Ja jsem napocital
Gypsy district tour
- sesivani zombici
- horda
- baron
- obri zombik

Night in the city
- lazne
- ork
- strazni
- rudiger a jeho typci
- typci unasejici Ys
- megademon imunni na cokoli co delame
Ale jestli tě to hodně trápí, tak jsem pro. Jen teď bude varianta na 7-9 zapomenu spell trochu vic viable, tak te budu vic sikanovat na tu "draw unwelcome attention or put yourself on the spot" :-)
Vic sikanovat nez automaticky nevyhnutelny dmg? Jako instakill? 8)
1605: Anonymous member attempts to hack into British Parliament using only gunpowder.

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6899
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin » 30. 9. 2013, 10:51

Jo takhle ... Barona, orka, straze ani typky jsem vubec nepocital :D To jsou takové dvoupohybové potyčky :D

Legrační je, že já jsem do hry vnutil jen ty bossfighty. A ješte ty boje na začátku, ale ty jste si dycky objednali (vidim neco v mlze a v laznich je nejakej bordel)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Sosacek
Příspěvky: 20626
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sosacek » 30. 9. 2013, 10:53

Btw co se tyka tech kouzel, ono je tam i znat to, ze se hodne veci odehrava. Jakoze, kdyz delas dlouhy strihy (... je odpoledne) tak je snazsi si prohazet kouzla mezi scenami nez kdyz tesne navazuji.
1605: Anonymous member attempts to hack into British Parliament using only gunpowder.

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6899
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin » 3. 10. 2013, 07:46

Sage LaTorra na G+ v reakci na podobnou sitznost jako ma sos píše:When you prepare spells choose zero, one, two, or all of Str, Dex, and Con. For each stat you choose you take a -1 penalty, but you may also prepare an additional two levels of spells.
hm?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Fingalen
Příspěvky: 1197
Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Fingalen » 3. 10. 2013, 08:46

To je dobré!
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..

I've joined the resistance.

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Aljen » 3. 10. 2013, 10:45

to znie dobre
a ta penalty je do statu ci modifiera?
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6899
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin » 3. 10. 2013, 11:00

modifier
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
PbP GM
Příspěvky: 87
Registrován: 14. 11. 2013, 22:53

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od PbP GM » 29. 8. 2014, 19:49

Wind Barrier
When you call on the Sword of Storms to protect you, take 1d6 damage (ap) and roll +cha.
On 10+, the shield is either strong (10 armor) or wide (can protect more people).
On 7-9 just 5 armor one person shield.
On a miss, the shield doesn't appear, but you don't get drained by the Sword.

Cutting Wind
For 1 damage (ap), Sword of Storms gains range "close(*)". Your attack is Forceful in addition to normal weapon tags.

(*): "when you can see the whites in their eyes", same as short bow

Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host