[DW-SYSTEM] House Rules
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [DW-SYSTEM] House Rules
Hej to je docela podobný tomu, co jsem dal minulej víkend do hry
Ostřím vrhá tu větrnou sečnou plochu, zatímco na plocho vytváří silný poryv větru. Dá se tím tedy shodit lehké předměty a slabé nepřátele, odrazit se k velkému skoku, utlumit pád z výšky či protáčením odrážet šípy (takové to šavlové rozcvičení zápěstí - mechanicky v defensive stanci dáváš sobě a dvěma kolem sebe extra save roll proti každému šípu, případně bonus k savu proti fireballu, dechům apod. cokoli vyleze z fikce)
A přidali jsme:Sword of White Wind
Hilt and scabbard of red bamboo. No cross guard. Blade is invisible when at rest, but takes on the appearance of milky fog when it is swung.
- Can "throw" wind, cutting things up to 30' away, though with a -1 penalty to the attack roll.
- Shatters on a natural 2. To restore it, you usually need to wave it through some fog or mist.
The Sword of White Wind is a travelling sword. After you accomplish some great deed with it, it will vanish, and you will never find it again. It is found in legends and myths around the world, in unrelated places and times. It's true origin is a mystery.
Ostřím vrhá tu větrnou sečnou plochu, zatímco na plocho vytváří silný poryv větru. Dá se tím tedy shodit lehké předměty a slabé nepřátele, odrazit se k velkému skoku, utlumit pád z výšky či protáčením odrážet šípy (takové to šavlové rozcvičení zápěstí - mechanicky v defensive stanci dáváš sobě a dvěma kolem sebe extra save roll proti každému šípu, případně bonus k savu proti fireballu, dechům apod. cokoli vyleze z fikce)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů