[Dizkuze a Tvorba] Subtech

Diskuse k Metropolis, hernímu prostředí postapo města.
Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

[Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od Jarxes » 25. 5. 2013, 12:45

Subtechnologie (Subatomární Technologie)

- Subtechnologie je spojením technologie a Psioniky, první subtechnické zařízení byla vytvořena myslí psioniků v Oblacích (Oblaka jsou městem vystavěným ve vzduchu na základech oblasti gravitační anomálie dříve známe jako Létající ostrovy), kteří využívali energii zdejší gravitační anomálie. Původním cílem ve vývoji subtechniky bylo využít Gravitační anomálii Oblak a s její pomocí vyrábět elektrickou energii, a tohoto cíle se také po jisté době pokusů dosáhlo pomocí Agenu (Anomální Generátor), zdejší je ojedinělý v tom že Agen nevyužívá spoutané anomálie ale je vybaven sadou přijímačů a je tak na anomálii napojen.

Zde sem si vzal inspiraci z NOSu, existuje základní dělení Subtechnologií do dvou kategorií:

PT- Psiotechnika, psionicky ovlivněné zařízení tvořící společně s ST základní kámen Subtechu.
ST - Samostatně fungující Subtech.
AST - Anomální Subtechnologie, tedy zařízení fungující s anomálií jako zdrojem energie.

PT
Psiotechnika je nejzákladnějším kamenem Subtechu, vznikla jako první a ostatní dvě kategorie by bez ní nedokázali vzniknout, jde o základní součástky a díly všech Subtech zařízení do kterých byli po dobu měsíce až celých let vkládány zdroje Psioniků, aby výsledný produkt vydržel přímý vliv anomálií. (normální látky nejsou stavěné na stálý nebo častý vliv anomálií a hrozí u nich smrtelné nebezpečí kolapsu)

ST
Tato kategorie se týká převážně zařízení které mají za cíl poutat, uskladnit, nebo nějakým způsobem kontrolovat Anomálie, tuto kategorii zastupují zejména základní součástky které tvoří celý Subtech, jde např. o Subsoučástky, Subizolanty (ochrana proti anomáliím), STZ (Subprostorový technický zdroj). Ale taktéž celá zařízení:

- Manipulátor
- Poutač
- Chytač

AST
Nejznámější, nejnebezpečnější, nejpodivnější a nejbizarnější technologie lidstva. Pomocí anomálií tvořící, smrtící a formující zařízení, pro něž jen anomálie zdrojem energie. Anomálie je však velice chaotická, každé užití AST vyčerpává samotné zařízení, Anomálie se snaží vymanit což může mít za konečný následek smrt uživatele i malou katastrofu.

- Ručnice
- Zdroj
- Rukavice
- Skříň
- Ježek
- Hůl

*Popisy konkrétních zařízení dodám...
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od Jarxes » 25. 5. 2013, 13:01

Tvorba subtechu?

- Jediným ukazatelem subtechu jsou Zdroje... Za součástky a kvalitu (existují tři úrovně kvality - Nízká, střední a dobrá) se naskupí zdroje které poté určují moc a odolnost subtechu... Každé užití poté Subtech namáhá (podobně jako s vlastnostmi), a každý druhý namožený zdroj kolabuje (skratuje, zničí se, namožený může být pouze jeden)... Namožený zdroj se dalšího dne obnovuje.
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8621
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od OnGe » 25. 5. 2013, 16:07

Jelikož vše, co je tu psánou, jsou jenom zaklínadla, tak to asi píšu zbytečně, ale přecijen...

Gravitace, jakkoliv anomální, se nedá využít k získávání energie. Gravitace dává tělesu potenciální energii (když to někde visí, může spadnout), ale aby se to někam pověsilo, tak tu energii zase musíš vynaložit. Takhle třeba fungují přečerpávací elektrárny. Jakýkoliv zdroj energie založený na gravitaci se neslučuje se zákonem o zachování energie.
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od Jarxes » 25. 5. 2013, 16:09

onge píše:Jelikož vše, co je tu psánou, jsou jenom zaklínadla, tak to asi píšu zbytečně, ale přecijen...

Gravitace, jakkoliv anomální, se nedá využít k získávání energie. Gravitace dává tělesu potenciální energii (když to někde visí, může spadnout), ale aby se to někam pověsilo, tak tu energii zase musíš vynaložit. Takhle třeba fungují přečerpávací elektrárny. Jakýkoliv zdroj energie založený na gravitaci se neslučuje se zákonem o zachování energie.
Nejde o gravitaci ale o samotnou anomálii, z té se dá ždímat energie...
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8621
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od OnGe » 25. 5. 2013, 16:13

:think: proč se ta anomálie jmenuje gravitační?
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od Jarxes » 25. 5. 2013, 16:14

onge píše::think: proč se ta anomálie jmenuje gravitační?
To vysvětluje trochu název té lokace ne? Létající ostrovy... Město jménem Oblaka... :D
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8621
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od OnGe » 25. 5. 2013, 16:17

Takže je to gravitační anomálie, ze které se (čert ví jak) čerpá energie, která nemá s gravitací zhola nic společného - chápu to už správně?
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od Jarxes » 25. 5. 2013, 16:36

onge píše:Takže je to gravitační anomálie, ze které se (čert ví jak) čerpá energie, která nemá s gravitací zhola nic společného - chápu to už správně?
No, defakto :D .
Čertví jak to není... Anomálie je podivuhodná věc/bytost, někteří tvrdí že jde o otisky duší umírajících při dávné katastrofě. Anomálie je energie, nemá svou fyzickou formu ani podstatu, její působení na okolí není její formou, jediný fyzický důkaz o ní je zvláštní vibrace která se nedá jasně definovat jako Frekvence jelikož podle studií nejde o rovnoměrnou frekvenci ale měnící se schéma které jsou schopné zachytit jen přijímače Subtechu (a to jen na poměrně krátkou vzdálenost)... Vědci mají hned několik teorií o anomáliích, někteří věří že jde o bytosti z jiné dimenze, jiní věří že jde o dimenzionální trhliny do světa tvořeného čistou energií. Jasné je, že z anomálií se dá energie čerpat, a nejjednodušším způsobem je spoutání anomálie a napojení přímo na zařízení, čerpání energie skrze přijímače má smysl pouze ve stabilních anomáliích a při trvalejším využití.
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8621
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od OnGe » 25. 5. 2013, 18:08

Aha, takže zkrátka jen hromádka technoblábolů, aby to nebylo prostě "kouzlo!" a dalo se to napasovat do budoucnosti - no proč jsi to neřekl rovnou :lol:
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od Jarxes » 25. 5. 2013, 21:33

onge píše:Aha, takže zkrátka jen hromádka technoblábolů, aby to nebylo prostě "kouzlo!" a dalo se to napasovat do budoucnosti - no proč jsi to neřekl rovnou :lol:
Ono je to totiž dost jinadší než kouzlo... Ono kouzelná hůlka tě málokdy může rozsekat na kousíčky, navíc hledat a poutat anomálie taky není zrovna bezpečná práce... Stabilní anomálie, jako je ta v Oblacích, je málokde k nalezení, a většinou nebývají anomálie neškodné (což možná odhalí pár názvů: Ohnivá anomálie, Mlýnek na maso, Pec, Šroťák, Mozkovna, Běs, Psyché, Mrazák, Bludiště, Nekonečný tunel, Kapač na mozek), takže na to aby měli lidé nějaký ten Subtech se musí docela máknout a ani když už má uživatel spoutanou anomálii, nemůže si bejt úplně jistej jestli mu někdy nevybouchne zařízení v ruce, nebo jestli nebude mít nepatřičný efekt (Plamen sice je ale míří jaksi na opačnou stranu, tedy na uživatele... "On chtěl vrhnout barel, ale jaksi vhrnul sebe!"...)
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od Aljen » 25. 5. 2013, 21:51

Ono kouzelná hůlka tě málokdy může rozsekat na kousíčky
ehm ehm

BTW ... chapem ze tam chces silou mocou napchat hru S.T.A.L.K.E.R (skoda ze nie jej literarny original) ale cim dalej mi to pripada ako varenie a smazenie torty.
Prilis vela a nedotiahnuteho mno je sice fajn ako separatne idei, ale od pouzitelneho celistveho settingu to ma daleko.

Mal si celkom dobry nastrel s lokaciami - niektorymi, ale cim dalej zachadzas do dalsich cukrovych a klobasovych polev
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od Jarxes » 25. 5. 2013, 22:15

Aljen píše:
Ono kouzelná hůlka tě málokdy může rozsekat na kousíčky
ehm ehm

BTW ... chapem ze tam chces silou mocou napchat hru S.T.A.L.K.E.R (skoda ze nie jej literarny original) ale cim dalej mi to pripada ako varenie a smazenie torty.
Prilis vela a nedotiahnuteho mno je sice fajn ako separatne idei, ale od pouzitelneho celistveho settingu to ma daleko.

Mal si celkom dobry nastrel s lokaciami - niektorymi, ale cim dalej zachadzas do dalsich cukrovych a klobasovych polev
To mě mrzí... Ono anomálie nemusej být jen "mlýnky na maso", část ano, část ne, často jde o víc psychický efekt než fyzický (Pokud si četl Metro 2033, tak něco jako v tom tunelu, jak kapala ta voda a šlo jim to na mozek - Kapač na mozek... Nebo ten tunel, jak slyšely jako se něco hnalo za nima a nešlo jim moc utíct... Podobný a mnohdy i složitější anomálie se vyskytují nejmíň stejně tak hojně jako ty fyzický)
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od Aljen » 25. 5. 2013, 22:38

ako to povedat...
vyser sa na pc hry, knihy a komixy
feeling vsetkeho co sa ti paci naraz do ineho media neprenesies a to specialne ak s nim mas male dizajnerske skusenosti

to uz tu jeden clovek skusal. a bola z toho torta - dokonca niekolko.
zameraj sa na jednu jedinu vec a tu dobre rozved.

co bude neskor sa uvidi.
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 417
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od Jarxes » 25. 5. 2013, 23:04

Aljen píše:ako to povedat...
vyser sa na pc hry, knihy a komixy
feeling vsetkeho co sa ti paci naraz do ineho media neprenesies a to specialne ak s nim mas male dizajnerske skusenosti

to uz tu jeden clovek skusal. a bola z toho torta - dokonca niekolko.
zameraj sa na jednu jedinu vec a tu dobre rozved.

co bude neskor sa uvidi.
Hele ten setting už je vytvořenej. Nejdřív mě nech ho vyobrazit celej... Kdyžtak řikej co ti přímo vadí a co bys změnil, ale říct mi soustřeď se na jednu věc je v týhle fázi asi docela blbost... Nebo mi aspoň řekni jaká by to asi měla být, mimochodem NOS se tím taky inspiroval a taky ty anomálie má, a přeplácaný nebo blbě udělaný se mi to v něm nezdá.
Neodsuzuj neznámé prosím :)

Nechci aby to vypadalo, že neberu komentáře a mastím to tu hlava nehlava... Nechci naráz přesunout vše co se mi líbí do jinýho média, líbí se mi i Star Wars, a rozhodně nemám v plánu něco z nich aplikovat v Metropolis $D . Jen Anomálie jsou docela důležitou součástí toho světa, díky nim je tak měnej, bez nich by tu byla naprd i Entita se kterou přímo vlastně souvisí, bez Entity by v tom světě bylo prd :D (Mutanti, Anomálie, Subtech, Legendy, docela podstatně by ubyla i ta mysteriózní nálada)...

Rozhodně nechci mišmaš, takže když to bude opravdu špatný a nepřekousnutelný, tak se poučim a předělám to (snad s vaší podporou, co a jak udělat jinak...)

Odkaz na Anomálie zde
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 8621
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: [Dizkuze a Tvorba] Subtech

Příspěvek od OnGe » 26. 5. 2013, 10:06

Mno...ze začátku to vypadalo nadějně, ale jen v posledním příspěvku jasně vidím hned 4 příznaky impaktního autorství (tj. Ikarův let končí, ale Ikaros tvrdí, že je to v pořádku, protože přeci chtěl udělat díru do světa a neuvědomuje si, že po něm zbude jenom kráter).

Příznaky jsou:
Hele ten setting už je vytvořenej.
Sorry, už je hotovo. Je to do detailu promyšlené a přesně takové, jak jsme chtěli. Komu se to nelíbí, ať si klobouk políbí.
Nejdřív mě nech ho vyobrazit celej... Kdyžtak řikej co ti přímo vadí a co bys změnil, ale říct mi soustřeď se na jednu věc je v týhle fázi asi docela blbost...
Ale samozřejmě jsme otevření konstruktivní kritice - ale přeci nemůže konstruktivně kritizovat, dokud jste neviděli všechno. Konstruktivní kritika ovšem musí být zcela konkrétní, týkat se jednotlivých elementů a musí přicházet s lepšími alternativami. To že je to přeplácaný přeci neni konstruktivní kritika!
mimochodem NOS se tím taky inspiroval a taky ty anomálie má, a přeplácaný nebo blbě udělaný se mi to v něm nezdá.
Někdo jiný to má taky a nikomu to nepřijde špatně. Není tedy důvod, proč bychom to tak nemohli mít také.
Neodsuzuj neznámé prosím :)
Ještě jsme nevytáhli všechna esa z rukávu, tak pomalu s těmi závěry. Jestli se vám to teď zdá přeplácané, tak až do roka a do dne vysypeme tu haldu dosud neuveřejněných věcí, určitě vám to tak připadat nebude.

:arrow? A teď co s tím - to co říká Aljen, tedy zaměřit se na jednu věc a tu do detailu rozvést, je asi to nejrozumější, co se dá udělat. Na tom se pak dá stavět. A hlavně ti (pravděpodobně) samotnému vypluje spousta věcí, které spolu neladí nebo zkrátka nefungují samy o sobe. Teď máš hladu kde čeho s povrchním popisem, který nedává příliš smysl sám o sobě, natož dohromady.

EDIT: ještě doplním, že nejde ani tak o to uvést u všeho 15 příkladů (naopak!), ale spíš o to popsat podstatu dané věci. Třeba v případě anomálií bych to shrnul jako "zaklínadlo, díky kterému se mohou dít všechny podivnosti"... což je to jediné, co z dosavadního popisu a příkladů dokážu odvodit

Když o tom tak přemýšlím, tak můj článek, co vyjde za týden v Drakkaru, je vlastně přesně pro tebe :D
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Zamčeno

Zpět na „Metropolis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host