[Lokalizace settingu] Město na zelené louce

Diskuse k Metropolis, hernímu prostředí postapo města.
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 3047
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Sparkle » 21. 5. 2013, 15:02

A proč to nefláknout do Prahy? :)

Případně celá česká kotlina, chráněná horama ze všech stran.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Uživatelský avatar
Belden
Příspěvky: 214
Registrován: 28. 2. 2012, 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Belden » 21. 5. 2013, 15:34

Já se chci právě vyvarovat historických památek
Mě se naopak v retrofuturistické hře z totalitního Gdańsku osvědčilo tam ty památky dávat… Ona třeba hospoda v (bývalém) gotickém kostele má svoje kouzlo (:
Z věku uniformity, z věku osamocení, z věku Velkého bratra, z věku doublethinku – zdravím vás!
George Orwell – 1984

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Aljen » 21. 5. 2013, 15:42

Ona třeba hospoda v (bývalém) gotickém kostele má svoje kouzlo (:

egzaktly

Big Ben vo vstupnej hale supermarketu vysvieteny hologramami a reklamnymi panelmi na ktorych Kralovna Viktoria odporuca najstylovejsie drogy ci kondomy
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 425
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Jarxes » 21. 5. 2013, 19:38

Beldenova verze mi ještě sedí... Aljen má prapodivný představy, začínám se tě bát :D

Ale asi by to i šlo, jen se mi líbí ta představa města postaveného z ničeho, jako právě Las Vegas... Navíc to že se jedná v dnešní podobě ("herní současnosti") o ostrov je poměrně zásadní prvek, na kterém stojí i příliv obyvatelstva ze všech koutů světa atd. a svým způsobem na tom teda vlastně stojí celý setting.
Nejhorší je, že Londýn už je několikrát použitej ( např. Helgate London, ve filmech 20 dní poté, 28 týdnů poté, Soumrak mrtvých :D , a v nějaký Rolovce už sem Londýn taky viděl jen si nevzpomenu jak se to jmenovalo)
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
Cor
Příspěvky: 900
Registrován: 26. 3. 2013, 10:10

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Cor » 21. 5. 2013, 20:50

Takže, jestli tomu správně rozumím, chceš krajinu nedotčenou historií a ruiny futuristického města, které nestojí na starších základech. Proč to teda neposunout ještě o kus "dál od reality", když tam nechceš návaznost?

Může to být na jiné planetě. (na Zemi se stalo něco strašného a kolonie nemá sama možnost mezihvězdných letů, konec kontaktu se Zemí a odříznutí od vlády způsobilo anarchii a nakonec zhroucení civilizačních struktur...)

Může to být v ještě dávnější budoucnosti, kdy už lidstvo prodělalo "apokalyps" a znovuzrození vícero.
(a Metropolis tak může klidně být v zalesněné Antarktidě a nepochází z 3. tisíciletí, ale třeba až z civilizací, které přišly po 3. a 4., světové, 2. době ledové a výkyvu zemské osy...a bůhví čem ještě...a pokud by někdo pamatoval na gregoriánský kalendář, tak by se psal rok 12 345...ale to si už nikdo nepamatuje).

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 425
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Jarxes » 21. 5. 2013, 21:05

To je na můj vkus až moc vzdálený... Naopak pravděpodobně trochu opustim svůj prvotní směr, jelikož nechci aby se to posunulo až příliš do budoucnosti.
Londýn ačkoliv sem jím docela dlouho opovrhoval, se mi už nejeví tak hrozný... Jak o lokaci přemýšlím, tak by mi tam Metropolis celkem sedlo. Istanbul který je sice ve správný oblasti (jako spojovatel východu a západu), není moc užitelný, jelikož z Istanbulu ostrov moc udělat nejde :D ...
Zrovna včera sem viděl dokument o tom jak historickou část města Londýn vytlačuje čím dál vyšší tlak lobby toužící po kancelářích a mrakodrapech :D , zbourali kvůli tomu nějakou budovu z 14. století, nějakou "Belgickou Rezidenci" (Barák velkej jako bytovka / panelák , místo něj se staví skleněná vyskoká kostka pro kanceláře a konferenční místnosti)
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Aljen » 21. 5. 2013, 21:17

Istanbulu ostrov moc udělat nejde
par atomoviek, fractioning stylu tazby ropy a obklopis bod zaujmu mrtvou krajinou

Okrem toho ... preco chces ostrov? :D
Aby postavy sedeli vo vnutri ?
Aby sa nic nepchalo zvonka dnu?


Ked mohli najmonstroznejsi projekt plny barikad, vysokych murov a bezpecakov nazvat Freedom tower, tak sa aj ty mozes inspirovat v Orwelovom sposobe vyjadrenia
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 425
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Jarxes » 21. 5. 2013, 21:31

Aljen píše: Okrem toho ... preco chces ostrov? :D
Aby postavy sedeli vo vnutri ?
Aby sa nic nepchalo zvonka dnu?
Aby měl svět svý stanovený hranice, takže i pro to aby postavy byli vevnitř a neměli tendence kouknout se za okraj, ale ne jen kvůli tomu, to, že lodě na ostrov svážejí tuny utečenců, kteří prahnou po tom dostat se na to "legendární místo kde prý přežil starý způsob života", ale najdou tu krajinu v mnoha ohledech drsnější než byla ta od kud přišli (ale v mnoha jiných ohledech zase zároveň i snesitelnější, hold vše má svůj rub a líc :wink: ) je taky důležitej aspekt settingu, a to že se potom nemají utečenci kam (respektive za co) se vrátit tomu dává šmrnc :-)= (a nemůžou zdrhnout pryč páč je to ostrov... Takže v tom je to ten důležitej aspekt)
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 1616
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od PardGalen » 22. 5. 2013, 06:22

Jakub88 píše:lodě na ostrov svážejí tuny utečenců
Pokud lodě přiváží mohou i odvážet. Nebo jsou to skořápky na jedno použití? Nebo ti co ovládají lodě mají nějaké jiné plány a lidi co chtějí zpátky prostě zastřelí, svrhnou do moře, zaplatí jimi mutantům?
Jakub88 píše:aby postavy byli vevnitř a neměli tendence kouknout se za okraj
Ukradnou loď. Postaví si vlastní. Najdou letadlo, vrtulník, ponorku, naučí se plavat.
Always bring a gun to a puppet fight

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 425
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Jarxes » 22. 5. 2013, 07:52

PardGalen píše:
Jakub88 píše:lodě na ostrov svážejí tuny utečenců
Pokud lodě přiváží mohou i odvážet. Nebo jsou to skořápky na jedno použití? Nebo ti co ovládají lodě mají nějaké jiné plány a lidi co chtějí zpátky prostě zastřelí, svrhnou do moře, zaplatí jimi mutantům?
Jakub88 píše:aby postavy byli vevnitř a neměli tendence kouknout se za okraj
Ukradnou loď. Postaví si vlastní. Najdou letadlo, vrtulník, ponorku, naučí se plavat.
Ad 1) Oni na to lidi dávaj všechno, je to jako cesta do ameriky... (Když kontejnerem člověk zažije cestu třeba až z Číny, asi si neusmyslí, že pojede zpět domů jen pro to, že si představoval něco jiného, navíc na to taky nebude pravděpodobně mít.)
Navíc pořád platí, že Ostrov je na tom v mnoha ohledech lépe než svět kolem, to že tu přežívá víc lidí a je tu neustálá imigrace je jeden z faktorů (ale už sám hraje důležitou roli), je tu mnoho dalších prvků které skvěle vypsal Cor (dovolím si citovat):
"V Metropoli mají elektřinu! E-L-E-K-T-Ř-I-N-U!" - vskutečnosti jen v těch nejlepších částech
"V Metropoli je bezpečno a nehrozí tam žádné útoky!" - vskutečnosti jen v některých částech, jinde se lidé ztrácí za podivných okolností
"V Metropoli dělají práci stroje, člověk tam nemusí hnout prstem!" - vskutečnosti kecy, sice tam stroje něco dělají, ale není to dost
"V Metropoli je knihovna a taky holografické centrum! Víš co je to holografické centrum?" - vskutečnosti drahé rozptýlení pro majetné, knihovna vskutečnosti s 90% daty ztracenými
"V Metropoli jde život tak jako před Pádem!" - vskutečnosti si to mohou dovolit jen ti nejbohatší a je to spíš iluze
Ad 2) To je možný, ale beztak má ostrov prostě svý kouzlo... Přecejen břeh je výraznější hranice než nějaký hory nebo nedej bože řeka, a ty puště a pustiny sice nejsou špatný ale voda mi prostě připadá lepší než "nekonečná poušť", nebo "Mrazivé pustiny" / "Mrtvá země", to najdu každou chvíli v Fantasy RPGčkách (Např. na kompu Gothic 3), nějak se mi prostě hranice ostrova líp přijímaj než zdánlivá otevřenost někam dál...
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
Cor
Příspěvky: 900
Registrován: 26. 3. 2013, 10:10

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Cor » 22. 5. 2013, 08:26

Dobře, ujasněme si, co od toho chceš...
- aby to bylo na Zemi
- aby to bylo hlavní město světa
- aby to nebylo v reálném státě
- aby to hlavní město světa vzniklo na základě nějaké mezinárodní snahy a ne jako akt moci jediné hegemonie
- aby to nestálo na základech staršího města
- aby to bylo nějak "ohraničené"
- aby to nebylo zas až v tak vzdálené budoucnosti

Tak jiný návrh: WARNING! WALL OF TEXT ALERT!

Blíží se rok 2048 (rok, kdy se má přehodnotit mezinárodní smlouva o Antarktidě), vrcholí energetická krize, zásoby (nejen) fosilních paliv se tenčí a všichni to vidí. Všechny mocnosti světa se mlsně dívají směrem k Antarktidě.
Nakonec to někdo nevydrží a začne tam prostě těžit, smlouva nesmlouva.

Ostatní nechtějí zůstat pozadu a začnou se rvát mezi sebou, situace je neudržitelná a každý si dobře uvědomuje, že těžbu v Antarktidě nelze zastavit - takže je vypracována nová smlouva, která rozděluje teritoria mezi státy, které v historii vznesly nárok + moderní supervelmoci (protože jsou velmoci, proto). Jenže to nefunguje. Některé státy se cítí ošizené, protože v jejich teritoriu se najde málo nalezišť. Napětí vzrůstá, blíží se politická krize.

Nakonec zasáhne OSN a založí Komisi pro distribuci Antarktických zdrojů, jsou podepsány jiné mezinárodní smlouvy a celé je to zařízené tak, že těžba probíhá společně a pod patronací OSN, každý stát má stanovený počet zaměstnanců a podíl z těžby podle počtu obyvatel. Antarktida je prohlášena "teritoriem Země" a má být oproštěna od různých národních nároků.

Jak se rozšiřuje těžba, rostou i počty horníků, pracovníků, výzkumníků, techniků, je potřeba zajistit všem těm lidem více služeb, zdravotní péči, přiměřené prostory...přichází myšlenka částečné "kolonizace Antarktidy". Výzkumníci ze všech koutů světa v tom zároveň vidí možnost posunutí lidských možností, velký experiment, který vyzkouší hranice lidské přizpůsobivosti a posune nás blíže ke kolonizaci vesmíru.

Nakonec je vypracovaný ambiciózní projekt "Antarktická Metropole", původně malá těžební kolonie se má rozrůst do mnohonásobně větších rozměrů a proměnit se v moderní až futuristické město. Celý obyvatelný komplex mají zastřešovat obří kupole (město budou tvořit propojené "Dómy"), které fungují jako skleník, uvnitř má být víceméně regulovatelné prostředí, později mají být vystavěné i "Agro-Dómy" a "Eko-Dómy". Z Metropole se má stát diplomatické i správní centrum pro celou oblast. Zároveň má "nová kolonie" řešit i jiné globální problémy (chudoba a přelidnění), tím, že vytvoří nový prostor pro život a spoustu pracovních míst.

Chvíli to vypadá, že to funguje, Metropolis se stává jednou z nejlépe fungujících oblastí na světě (v této době vzniká ono přesvědčení "Metropolis = země zaslíbená"). Než se něco pokazí - a teď nevím co, jakou katastrofu, která zničila civilizaci jsi měl plánovanou pro svůj setting. Jestli pád asteroidu, atomová válka, útok mimozemšťanů, nějaká jiná globální katastrofa...

Každopádně myšlenka je taková, že Metropolis to kvůli své odlehlosti a "umělosti" odnesl zdaleka nejméně, zatímco zbytek světa to schytal hodně brutálně...a protože Metropolis nikdy neměl armádu nebo nějakou vojenskou posádku (pokud nepočítáme policii), tak se nezávisle na sobě různé mocnosti rozhodly, že nejlepší šance na prosperitu je obsadit tenhle nechráněný kus země plný zdrojů a nalezišť. Takže připluje několik různých flotil (Rusové, Američané, Čína, Británie...jáneívmkdo), které se o Metropolis porvou mezi sebou...a ještě s obyvateli Metropole, kteří zformují odboj.

Výsledek je takové Pyrrhovo vítězství pro všechny - nikdo vlastně nezvítězí a všichni nakonec jenom ztratí. Metropolis je poničený, některé Dómy poškozené, infrastruktura narušená, těžba přerušená, populace zredukována na pouhý zlomek, společnost v totálním chaosu a anarchii. A potrvá to desítky let, než se různé rozhádané frakce dají alespoň trochu dohromady a obnoví alespoň zlomek toho, co bylo před válkou.


- takhle to tam máš všechno + máš to ozvláštněné tím, že máš "umělé prostředí" Dómů, přičemž vegetace z Agro a Eko dómů se mohla vcelku nekontrolovaně rozšířit i do všech ostatních (získáš tak ten správný punc zarostlého opuštěného města), můžeš mít dómy s přijatelným klimatem, dómy, které jsou nefunkční a tak je to tam vcelku drsné a nepříznivé, ale pořád ještě obyvatelné - což se nedá říct o zaledněné bílé pustině "tam venku"...tam žijí jen monstra a sněžní démoni, vydávají se tam jen šílenci a blázni.

Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 1616
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od PardGalen » 22. 5. 2013, 08:39

Jakub88: Mně šlo hlavně o hráče. Přišlo mi, že se je snažíš udržet jenom na jednom místě, což uděláš těžko. Pokud máš cestu dovnitř máš i cestu ven. Hráči se třeba mohou rozhodnout, že budou mít loď a převážet uprchlíky. Do města vůbec nepáchnou. Budeš muset stejně řešit hlavně okolí, protože to bude důležité pro zápletky.
Ne že by ostrov byl špatný, ale jako omezení aby hráči netrajdali všude možně to nefunguje. Leda bys jim to rovnou zakázal, což není zrovna pěkné řešení.
Always bring a gun to a puppet fight

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Aljen » 22. 5. 2013, 09:42

Mně šlo hlavně o hráče.
Presne tak.
aby postavy byli vevnitř a neměli tendence kouknout se za okraj
To je umele a nasilne az strach, pricom benefit je nulovy. Nechapem zmysel.

Aj ak by islo o orbitalne mesto, tak by hraci isto riesili kadeco MIMO.

Vid Judge Dredd a jeho Megacity One alebo setting RPG Obsidian co Bloodshadows tam s mestom v pustine problem nie je - naopak
Prave okolita pustina, priestor a divocina casto dava iny smrnc a diverzitu zivotu v meste (ktore je samo osebe hodne rozdielne co sa tyka jednotlivych casti).

Co ak hraci ci GMovia budu chciet tuto diverzitu vyuzit?
Povies ... to vas nema co zaujimat, mate trcat v meste a bodka ... hrajte si iny setting

Divocina nemusi byt rozpracovane rovnako precizne, ale mala by poskytnut voditka k tomu aky je tam feeling ak/ked sa tam partia vyda
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 425
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Jarxes » 22. 5. 2013, 10:20

Aljen píše:
Mně šlo hlavně o hráče.
Presne tak.
aby postavy byli vevnitř a neměli tendence kouknout se za okraj
To je umele a nasilne az strach, pricom benefit je nulovy. Nechapem zmysel.

Aj ak by islo o orbitalne mesto, tak by hraci isto riesili kadeco MIMO.

Vid Judge Dredd a jeho Megacity One alebo setting RPG Obsidian co Bloodshadows tam s mestom v pustine problem nie je - naopak
Prave okolita pustina, priestor a divocina casto dava iny smrnc a diverzitu zivotu v meste (ktore je samo osebe hodne rozdielne co sa tyka jednotlivych casti).

Co ak hraci ci GMovia budu chciet tuto diverzitu vyuzit?
Povies ... to vas nema co zaujimat, mate trcat v meste a bodka ... hrajte si iny setting

Divocina nemusi byt rozpracovane rovnako precizne, ale mala by poskytnut voditka k tomu aky je tam feeling ak/ked sa tam partia vyda
Ostrov neni jenom město ( to že se tak jmenuje setting je jiná věc :D ). Na ostrově jsou pouště, pustiny, hvozdy, pláně, zbytky města a v jeho nitru největší zachovaný kus města... Neni to jen město a šmitec, a šlo by to udělat i tak, že by to byl třeba jen poloostrov nebo nějaký pobřeží, může to místo vodou končit nukleárníma dunama, pustinou a pouští, jen mi prostě ostrov asi přirost k srdci :oops:

Nejde mi o to bezpodmínečně uvěznit hráče ve škatulce ostrova, ale každý setting má nějaké hranice... Např. i Tária, Asterion a spol. (U Asterionu, tedy jeho předělané home-verze, mí hráči nejvíc času strávili v zemi slepých bohů a tý zemi nekromantů jejíž jméno sem zapomněl, obě sou to země za horami, druhotný země na nezmapovaným severu toho kontinentu)

To s tou Antarktidou zní docela dost zajímavě, trochu to připomíná Crisis 3 ne? $D
Ale nápad je to uřčitě dobrej a hlava mi zase šrotuje... Globální katastrofou bylo přepólování země (absolutní klimatický chaos, jdete pouští, 45 stupňů celsia, a pár kilometrů od vás je hustý les, 19 stupňů celsia... Každou chvíli se projevuje silná přírodní síla, mohutné deště, potopy, vychřice, leckdy i tornáda, deště kyselin a radioaktivních látek, bleskové bouře, zemětřesení, atd.), silnej prvek v settingu mají anomálie, mutanti a entita, který spolu přímo souvisej... (o nich už sem psal v "Metropolis-Postapo Setting a něco o nich je i v rozdělaný Core příručce, kde je teda zatim téměř prd z toho co už mám napsanýho)
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
Cor
Příspěvky: 900
Registrován: 26. 3. 2013, 10:10

Re: Metropolis - Město na zelené louce

Příspěvek od Cor » 22. 5. 2013, 10:54

Crysis vůbec neznám popravdě. Vím jen, že je to údajně nějaká superstřílečka se super grafikou, ale to je tak celý.

No jestli tam máš anomální mišmaš, tak ani kolem města nemusí být ledová pustina ale všechno možný...

Zamčeno

Zpět na „Metropolis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host