iLARP
Moderátor: Charles
iLARP
prečo vlastne iLARP?
nekra, vysvetlíš nám to?
anyway, chceli by sme si na slezine trochu zalarpiť. Nepôjde o nič zložité, jeden deň budeme behať v kostýmoch a na pozadí sleziny sa baviť.
chceli by sme, aby sme dopredu nevedeli, kto si prinesie aký kostým, kto bude čo hrať, ale radi by sme si určili nejakú rámcovú tému
kto všetko sa chcete zúčastniť a aké témy by ste navrhli?
nekra, vysvetlíš nám to?
anyway, chceli by sme si na slezine trochu zalarpiť. Nepôjde o nič zložité, jeden deň budeme behať v kostýmoch a na pozadí sleziny sa baviť.
chceli by sme, aby sme dopredu nevedeli, kto si prinesie aký kostým, kto bude čo hrať, ale radi by sme si určili nejakú rámcovú tému
kto všetko sa chcete zúčastniť a aké témy by ste navrhli?
Re: iLARP
Ak by som navrhol upálenie niekoho, dal by som mu krycie meno Morena (čítajte Morecha), za "prudké podozrenie z kacírstva", tak čo by ste na to povedali? Jedna skupina by sa ho snažila oslobodiť. Druhá mu prečítať, že vzhľadom na svoje kacírstvo žiadne práva nemá a tak je potrebné jeho dušu očistiť ohňom.
Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.
Wisdom is the beginning of fear.
Re: iLARP
radšej by sme boli, ak by to bolo niečo,, kde nevieme, do čoho ideme. napríklad rozprávkové bytosti - čo sa stane, ak sa stretne karkulka s batmanom?
upálenie neznie zle, ale stále nemám účasť naisto, tak by vám to mohlo spraviť škrt a navyše je to príliš konkrétne
upálenie neznie zle, ale stále nemám účasť naisto, tak by vám to mohlo spraviť škrt a navyše je to príliš konkrétne
Re: iLARP
Upálenie je možné zakomponovať do hocijakého prostredia. I medzi rozprávkové bytosti. A pri "najhoršom" obetovaný nemusí byť človek ale hocijaké iné poleno. xaxaxaxa
Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.
Wisdom is the beginning of fear.
- johnjarik
- Příspěvky: 537
- Registrován: 4. 10. 2001, 00:00
- Bydliště: Ceske budejovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: iLARP
Dlouhemu larpu bych se asi trosku branil.
a) neni jiste, ze vsichni ucastnici budou mit naladu na larp,
b) neni jiste do jake miry kontaktu budou chtit jit, apod. (mece, nemece, ... apod.)
c] a to ani nemluvim o urovni kostymu. Vzdy je to trosku jako se vratit do skolnich skamen, kdyz nekdo neni na kostymy nadsenec (a nekdo jiny ano).
Ale udelat nejaky komorni larp na 2-3 hodinky, to je trosku jina vec.
Ale je tu dulezite par veci.
Nekdo, kdo jej chce 'organizovat' musi dat jasne mantinely. Co se smi, co se nesmi. Zda jde o jednani nebo akci, apod.
Plati Cervene STOP nebo ne? atd.
A pak rici rozsah postav. ABy nekdo nehral mokvajici hlen a druhy nehral Krale Artuse a treti Vesmirnou lod Enterprise
a) neni jiste, ze vsichni ucastnici budou mit naladu na larp,
b) neni jiste do jake miry kontaktu budou chtit jit, apod. (mece, nemece, ... apod.)
c] a to ani nemluvim o urovni kostymu. Vzdy je to trosku jako se vratit do skolnich skamen, kdyz nekdo neni na kostymy nadsenec (a nekdo jiny ano).
Ale udelat nejaky komorni larp na 2-3 hodinky, to je trosku jina vec.
Ale je tu dulezite par veci.
Nekdo, kdo jej chce 'organizovat' musi dat jasne mantinely. Co se smi, co se nesmi. Zda jde o jednani nebo akci, apod.
Plati Cervene STOP nebo ne? atd.
A pak rici rozsah postav. ABy nekdo nehral mokvajici hlen a druhy nehral Krale Artuse a treti Vesmirnou lod Enterprise
Re: iLARP
a presne preto je tu tento topic
chceme stanoviť mantinely, ale aby sme to mohli urobiť, musíme mať nejaký námet, nejakú tému.
pointa iLARPu je ale práve v tom, že človek dopredu nevie, čo má čakať. ak sa zadá "klasická" stredoveká téma, je jasné, že budeme vydieť rytierov, panošov, nejakého toho kydača hnoja, normálne archetypy. ak ale povieme rozprávkové postavy, každý si predstaví niečo iné a celá zábava bude vychádzať z toho, že vieme, v čom sa hýbeme, ale brouk pytlík by sa nemusel dobre znášať... dobre, s nikým, to bol zlý príklad
celé to má byť komornejšieho rázu, nechceme obmedzovať ľudí, ktorí sa s nami rozhodnú nehrať, ale chceme, aby aj "civilisti" mali možnosť zasiahnuť (minoritne), ak sa s nami hrať chcieť budú , časovo poľa nálady, pravdepodobne na pozadí sleziny (vole, jsem slyšel, vole, že tu sebou někde mrská instalatér, vole. ten by nám moh s tim vodtokem pomoct, vole (áno, téma bola meststký život a jeden hrá inštalatéra a druhý pražáka ))
na kostýmy tiež asi zbytočne vysoké nároky nebudú, nie je na to dosť času, dôležité je, aby aj nezainteresovaný človek dokázal rozoznať, o čo sa jedná
chceme stanoviť mantinely, ale aby sme to mohli urobiť, musíme mať nejaký námet, nejakú tému.
pointa iLARPu je ale práve v tom, že človek dopredu nevie, čo má čakať. ak sa zadá "klasická" stredoveká téma, je jasné, že budeme vydieť rytierov, panošov, nejakého toho kydača hnoja, normálne archetypy. ak ale povieme rozprávkové postavy, každý si predstaví niečo iné a celá zábava bude vychádzať z toho, že vieme, v čom sa hýbeme, ale brouk pytlík by sa nemusel dobre znášať... dobre, s nikým, to bol zlý príklad
celé to má byť komornejšieho rázu, nechceme obmedzovať ľudí, ktorí sa s nami rozhodnú nehrať, ale chceme, aby aj "civilisti" mali možnosť zasiahnuť (minoritne), ak sa s nami hrať chcieť budú , časovo poľa nálady, pravdepodobne na pozadí sleziny (vole, jsem slyšel, vole, že tu sebou někde mrská instalatér, vole. ten by nám moh s tim vodtokem pomoct, vole (áno, téma bola meststký život a jeden hrá inštalatéra a druhý pražáka ))
na kostýmy tiež asi zbytočne vysoké nároky nebudú, nie je na to dosť času, dôležité je, aby aj nezainteresovaný človek dokázal rozoznať, o čo sa jedná
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů