Obálka a ilustrace

Zamčeno
Rimbo
Příspěvky: 35
Registrován: 4. 5. 2010, 16:19

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Rimbo » 4. 7. 2012, 14:33

Kuci dotaz:
o Volkun --- Jeho oči ve tmě rudě svítí, je nelidsky...
--- Oči mu vyklovaly vrány a sežrali červi, takže je slepý.

??? Má oči nebo nemá? Svítí mu snad prázdné důlky? Je třeba ještě promyslet - upřesnit, alespoň pro chudáka ilustrátora :)

Rimbo
Příspěvky: 35
Registrován: 4. 5. 2010, 16:19

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Rimbo » 9. 7. 2012, 16:14

Zdar,
pár ilustrací zvolené ku prezentaci na gameconu, užší výběr na Vás. Jsem na chatě a pilně propracovávám nemrtvé. Klidně posílejte co máte nového.

S pozdravem a přáním klidného žití

Rimbo

URL: http://www.uloz.to/xNeZGx4/98-ukazka-rar
PASS: rimbo

snad bude ok....

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Charles » 9. 7. 2012, 23:28

K novým ilsutracím se vyjádřím později, teď sem hodím jen vyjádření k lidem:

Ahoj Rimbo,
konečně se dostávám k celkovému zhodnocení lidí, abys nepředělával něco, co je z mého pohledu v pořádku nebo naopak. Nejprve tedy seznam bytostí, které jsou podle mě z hlediska námětu a kompozice bez problémů a úpravy budou stačit drobné, spíše technické:

bojar, hostinský, permoník (nová verze), polkan, rychtář, vědma, veleobr

Většinu chybek už zmínili Ecthelioni.

A teď se budu věnovat těm problematickým:

Lidožravý obr (pozn.: tohle jsem si rozepsal už na chatě, nová verze obra je již pro zcela uspokojující, tohle tu nechávám jen pro zajímavost)
Po dvou statických ilustracích (bojar, hostinský) už musí přijít nějaká akční nebo dějová. Obr požírající koně (nebo klidně ohlodávající lidskou končetinu) není špatný námět, ale obr by měl být vůči koni menší a musel by mít mnohem akčnější pózu (vzpomínáš si například na Boba z městečka Twin Peaks, jak vylézá spoza postele?) a mnohem dravější,divočejší vzezření, trochu zvířecí. Spíš bych ho viděl jako vlasatce a vousáče, než jako dalšího holohlavce (po hostinském už druhého).
Pokud bys chtěl jiný námět, mohlo by jít o velký detail zkřivené tváře dobrodruha hledící na diváka z obrázku a za ním velká vousatá tvář obra se špičatými zuby a zlým úsměvem, jak jej škrtí a chystá se mu zlomit vaz.

Psohlav
I když sis tuto nestvůru oblíbil, čehož si jako její tvůrce cením, má hned dva problémy. Jednak námět by asi v tisku vyšel do černa, jak psali Ecthelioni, jednak psohlav vypadá spíš jako opice než jako pes. Navíc se zdá, jako byl spíš dvě než jedno oko. Současný obrázek by se tak dal použít jedině v případě, že bys upravil světlo tak, aby bytost ze tmy více vystupovala a jednak že bys hlavu pootočil na stranu, aby bylo možno zpodobnit protáhlou psí mordu a bytost nevypadala tak opicovitě. Uvítal bych též nějaký ten jejich kostěný oštěp (s hákem), který je pro ně typický.
Druhá možnost je použít jiný námět, dějovější. Napadá mě rituální souboj dvou psohlavů o náčelnictví (hodně výskoků, může to připomínat spíš tanec) nebo třeba psohlav, který se pomocí svého oštěpu zhoupl na větvi a to jakoby „ven“ z obrázku přímo na diváka (divoký les, hodně břečťanu a nějaké ty skály v pozadí).

Rybí muž
To je vysloveně špatná ilustrace, jakési hlavy vznášející se nad hladinou. Pokud je ti téma rybího muže bližší než mořská panna, zkusím ve čtvrtek naskenovat ilustraci z původního modulu k Tarii, která mě inspirovala k jeho popisu (a mohla by nějak inspirovat i Tebe – samozřejmě nemyslím kopírování obrázku, jen tu základní představu o jeho podobě a pojetí).
Pokud jde o dějové náměty, skvělý by mohl být rybí muž držící se skály porostlé chaluhami, který se chystá skočit na loďku projíždějící pod ním (ideálně v pozadí siluety dalších, aby byl vytvořen dojem přepadu). Zajímavý by mohl být i pohled pod hladinu – mořské panny a rybí muži obývající vrak potopené lodi. Nebo něco akčního, klidně přehnaného – rytíř se štítem a řemdihem po pás ve vodě a rybí muž se šavlí a zahnutou dýkou, který se vymrštil nad hladinu a v nějaké neuvěřitelné akrobatické pozici po něm z vzduchu seká, přičemž voda stříká všude kolem.

Žebrák
I když obrázek není špatný, po statické vědmě a veleobrovi potřebujeme něco dynamického. Navíc tuhle bytost potřebujeme pomocí ilustrace povýšit, je sama o sobě moc civilní. Šlo by do toho zamíchat hororové prvky – celá horda žebráků a malomocných hrnoucích se na diváka po schodech od dveří nějakého podivného chrámu, ústa s několika zuby, vlající hadry, skoro „nemrtvácký“ pocit z nich. Nebo by to šlo dějově – žebrák, kterého někdo zahání od vrat svého domu a on proti němu dělá nějaké gesto, kterým se ho zjevně snaží proklít. Nebo třeba žebrák prchající s naditým váčkem nebo vzácným šperkem před pronásledovateli.

Mimochodem, zatím postrádám skřety…

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Charles » 10. 7. 2012, 07:33

Rimbo, budem potřebovat pro prezentaci alespoň jednoho "echtovního" netvora pro zdůraznění, že to fakt bude "fantasy" bestiář, tedy ne jen zvířata, lidi a lidem podobné potvory. Proto jsem Ti poslal mailem neučesané verze bukavače, krakena, olgoj chorchoje a ptáka Noha.

Pokud jde o výběr obrázků pro prezentaci, díky za něj. Ještě poprosím, jestli mi můžeš někam uložit též želvu, krysy a netopýry a z lidí polkana a vědmu. Je možné, že ne všechny použiju, ale chci mít určitou možnost výběru pro účely prezentace. Vědminu a ryhtářovu ruku a veleobrovu hlavu prosím uprav podle Echtelioních komentářů, pokud to stihneš (úplně nutné to není, to stačí až do knížky).

Jinak k té nové várce a dosud nekomentovaným ilustracím v ní:

Lovec zvířat
Nádherný náladový obrázek, který určitě půjde do obecné části. Mám jedinou věc - oštěpem by podle mě divočákovi nepropichoval lebku, to snad leda puškou. Stačilo by tu ránu přemístit divočákovi za pravé ucho a na čelo nechat z ní stékat krev - tím umístěním se i lépe vysvětlí, proč má lovec tou krví potečenou hruď.

Mavka
Perfektní atmosféra, jen kdyby šlo alespoň maličko vytáhnout její vlasy z pozadí tvořeného tou vrbou.

Lidožravý obr
To je ono! Super. Nesedí mi jen technické drobnosti - zrnění na těch kamenech (pod lebkami a pod obrovou pravou rukou), nejasný vztah mezi skálou a obrovým rozkrokem (není jasné, jak tam jsou ty kameny uspořádané - vypadá to skoro, jako by byly na stejné úrovni hloubky jako obr a jako by z nich obr vyrůstal) a mezi pravou rukou a tělem je jakási nepatřičná hmota (spíš by tam asi mělo prosvítat pozadí).

Jelen
Přibylo tam pár lidí, ale dějové ani akční to pořád není, jelen stále "sošně" stojí. Stala se z toho taková lesní náladovka. Problém je hlavně v tom, že nejpřirozenější vysvětlení té situace je, že to je nějaký přírodní kmen, který jelena uctívá jako božstvo - a to je dost podobný námět jako nová kočka, která má být hned za jelenem. Zkus prosím myslet vždy na ilustrace též v tom pořadí, v jakém budou v knize (proto chtěl Maugir, abys nám to pdf se zvířaty "přerovnal" podle abecedy - doporučoval bych i Tobě si je v tomto pořadí prohlížet a promýšlet, aby nevyšly dvě podobné za sebou).
Taky formát by nás asi donutil jelena dost zkrátit - bude to počítám víc než půl stránky.

Zubr
Celková kompozice úplně skvělá a zejména ta k divákovi obrácená tvář v popředí je frajeřina do posledního detailu. Jako celek ale ten obrázek nefunguje. Žena vlevo a muž v popředí působí jako z pravěku, chlapík vpravo naopak jako z vrcholného středověku. To je ještě umocněno tím, ža zatímco zbývající dvě figury krásně zapadají do obrázku, padající muž působí dojem, že tam byl "vlepen" (jako když foťák ve dne spustí automatický blesk a osvítí postavu, která pak nepřirozeně vystupuje z pozadí). Tím se z probelamtického padajícího chlapíka stává hlavní námět obrázku a ubírá "spotlight" zubrovi.
Problémem je i samotný zubr, který působí spíš jako velký divočák (zadek a břicho by měl mít hubenější - viz např. zde nebo zde - na zubry obecně doporučuji zadat do Google-Obrázky pojem "Bialowieski" - to je polský park, kde mají skutečné zubry, jinak Ti vylezou spíš bizoni). Dále působí zubr málo prokresleně, jen nahozeně - neurčité obrysy hlavy, nohy mizející v trávě atd. Navíc by asi nabíhal se skloněnými rohy.

Po pravdě, když se teď na zubra a jelena dívám, mrzí mě, žes ty náměty neprohodil. Kdyby na tom jelenově ubrázku stál zubr, tak by mi to nevadilo - byl by v knize dost vzdálený od kočky a jeho statičnost by se dala vyvážit tím, že by po želvě následoval nějaký akční úvodní obrázek k lidem (ale je fakt, jak se dívám na pořadí obrázků, že by to pak asi chtělo udělat útočnější verzi zmije, alespoň s otevřenou pusou, aby nebylo moc poklidných obrázků za sebou). Naopak jelen by v tom zubrově obrázku mohl nabíhat úplně stejně, jen se skloněnými parohy, malinko bys přeflákl jeho mohutnost a diváka by překvapilo, že může být tak mírumilovné zvíře tak brutální a nebezpečné, že tři lovci mají co dělat (pomohlo by to akčnějšímu dojmu z něj). Ale to je jen taková úvaha...

Jinak chci říct, že odvádíš dobrou práci, spopustu Tvých obrázků už jsem si stihl vyloženě oblíbit a těším se na ně v knize. Stejně tak velice oceňuji, jak pracuješ s našimi podněty a výhradami. Drž se, chlape. Myslím, že na výsledek budeme všichni pyšní.

P.S.: Volkunovy oči jsou rozhodně vyžrané červy - prázdné důlky. Tu rudou záři ještě proberem s Ectheliony. Mimochodem volkun, pokud by byl dostatečně nestvůrný, by taky mohl v prezentaci na Gameconu plnit potřebnou roli "netvora".

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Maugir » 10. 7. 2012, 13:32

Omlouvám se za pozdní reakci, byl jsem teď mimo.

:arrow? Kočka je fajn, s tou výhradou, co měl Charles - zabírá příliš málo z obrázku. Kromě toho, že můžeš přestřelit skutečnou velikost a tím na ně strhnout pozornost, by třeba některé mohly stát na zadních, skákat až nad polovinu obrázku apod., takže by nebyly jenom dole, kde je třeba je chvíli hledat. Jinak super temná atmosféra, rozhodně se mi to líbí. Kdyby se jedna skákající kočka přidala zboku, hlavou někam k podpaží čarodějnice, tak by ji to ani moc nezastínilo a myslím, že by byl kočičí motiv hned výraznější. Vpravo nahoře je nad přízračnýma rukama místo i pro část přízračné kočičí hlavy. Nápad byl vynikající, jen trochu zvýrazni ty kočky a bude to bomba!

:arrow? Když jsem se podíval na nového zubra, jen mi spadla čelist. Ten obrázek je prostě "hustej" :clap: Řvoucí tvář v popředí je fakt velká machrovina, tím víc, že jen skvěle dokresluje a nesthává k sobě přespříliš pozornost. Jediná drobnost, která to trochu kazí je (jak už opět zmínil Charles) nevyrovnanost propracování zubra a postavy v pravo. Nevadilo by mi, že je zubr udělaný spíše "lehčeji" (nebo jak to mám vyjádřit), kdyby padající postava vpravo byla udělána stejně. Tím, jak je "propracovanější" než zubr, vzniká kontrast, který zbytečně odvádí pozornost od hlavního motivu. Ale jinak, jak už jsem napsal, první dojem byl skvělý a i přes zmíněný nedostatek se mi obrázek vážně hodně líbí.

:arrow? Nový obr lidožrout je nesrovnatelně působivější a hrůzostrašnější :clap: Výborně! S doladěním kamenů bych se zase opakoval, ale to nic nemění na tom, že od minulého lidožrouta je to velký skok správným směrem.

:arrow? U jelena by mi vůbec nevadilo (a myslím, že ani Charliemu), že klidně stojí, kdyby mu v paroží visel kus lidského/skřetího těla nebo zkrvavený cár látky. Kolik by Ti dalo práce, kdybys do původního obrázku (jen jelen) přidal nějaký takový prvek? (Škoda, že mě to nenapadlo dřív, mohl jsem Ti ušetřit práci.)
Charles píše:jednak psohlav vypadá spíš jako opice než jako pes.
Tady si dovolím nesouhlasit s námitkou. V popisu máme, že psu je morda podobná jen vzdáleně, tak proč nenechat umělci trochu prostoru pro fantazii. Vytažení ze stínu by prospělo (zbytečně zaniká zajímavá tvář včetně toho očka, takže to pak skutečně svádí k hledání očí v propadlinách vedle nosu), kostěný oštěp s hákem z parohu v ruce by byl fajn, stačilo by, kdyby vycházel zpoza skály, která mu zakrývá pravačku, abys nemusel měnit polohu levé ruky, která má moc pěkné drápky:)
Ale celkově bych obrázek nijak radikálně neměnil. Podle mě je v pohodě, jen to chce projasnit rysy. Z tváře jsem byl sice taky nejprve překvapen, ale pak jsem si uvědomil, že vlastně zapadá do popisu (lidé v těch končinách opice neznají a "pes" navíc nese hanlivý podtext, takže pojmenování podle mě v kontextu s obrázkem krásně dokresluje určité reálie).
Charles píše:Žebrák
I když obrázek není špatný, po statické vědmě a veleobrovi potřebujeme něco dynamického.
Dovolím si taky hodit návrhy: postava (např. rytíř) zatlačená ke zdi, obklopená špinavým davem, který k němu vzpíná ruce. Případně dav vzpínající ruce k divákovi. Pokud jsi někdy zažil ten pocit, kdy člověka obklopí např. děti, vpíjejí se do něj hladovýma očima, natahují chtivé ruce, sahají mu na batoh, neustále se kolem něj hemží a ztěžují mu chůzi - tak to je přesně pocit, který bych z toho rád cítil. Je to svým způsobem hororové, tím spíš, pokud použiješ Charlesův návrh zombie-like malomocných.
Charles píše:Jinak chci říct, že odvádíš dobrou práci, spopustu Tvých obrázků už jsem si stihl vyloženě oblíbit a těším se na ně v knize. Stejně tak velice oceňuji, jak pracuješ s našimi podněty a výhradami. Drž se, chlape. Myslím, že na výsledek budeme všichni pyšní.
Souhlasím. Celkově mám z nových obrázků dobrý pocit, ba, jsem nadšen :clap: Těším se na nemrtvé:)
Obrázek

Rimbo
Příspěvky: 35
Registrován: 4. 5. 2010, 16:19

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Rimbo » 16. 7. 2012, 11:22

Ahoj kluci, vše jsem pročetl, momentálně jsem na chatě kde nemám internet, nicméně - příští týden budu mít hotové témeř (92%) všechny nemrtvé, plus nějaké předělávky od zvířat - (pozn. zubra a jelena do/předělělám s ohledem k vašim komentářům...), plus zbytek lidí (skřeti) - takže pošlu velký balík k okomentování. Myslím že nemrtví vás budou bavit. Posílám malou ochutnávku - těšte se a připravujte další zadání... Prozatím se loučím ... Váš Rimbo

Obrázek

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Charles » 16. 7. 2012, 13:40

No panečku. Myslím, že nemrtví mě fakt BUDOU bavit. :clap:

Rimbo
Příspěvky: 35
Registrován: 4. 5. 2010, 16:19

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Rimbo » 26. 7. 2012, 23:21

Hlásím mírné zdržení - předělávám ještě staré problematické ilustrace a dodělávám nemrtvé, odjíždím na týden na chatu kde budu intenzivně tvořiti. Těšte se a připravujte další podklady. S přáním příjemného neklidu Váš pilný ilustrátor...

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Charles » 17. 8. 2012, 10:21

Ahoj Rimbo,

začínám být trochu neklidný. Klidně prosím pošli i nehotové obrázky nebo neúplnou várku, ať víme, jak na tom jsi.
Jinak dávám vědět, že i s přihlédnutím k množství práce, které máš ještě před sebou, jsem na Gameconu požádal Bouchiho, aby zvážil, že obálku Bestiáře svěří Merlkirovi. Důvody k tomuto rozhodnutí mám dva:

- Rád bych, aby ses plně soustředil na ilustrace a věnoval jim maximum.
- Dosavadní pokusy o obálku mě tak úplně nepřesvědčily o tom, že bude chytlavá a dynamická, kdežto u Merlkira je právě tohle jeho silná stránka.

Neber to prosím jako prohru. S Tvým dosavadním výkonem na ilustracích jsem více než spokojený - troufám si říct, že nám řemeslně přímo rosteš před očima. Pokud jde o Tvůj návrh obálky (obrázek obra), Bouchi mě ujistil, že pro něj využití v budoucnu najde - zvažuje se například obnovení samostatného časopisu Dech draka s barevnou obálkou, tak tohle by mohla být jedna z nich.

Rimbo
Příspěvky: 35
Registrován: 4. 5. 2010, 16:19

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Rimbo » 20. 8. 2012, 10:22

Ahoj kluci,
předně se moc a moc omluvám za to, že jsem se delší dobu neozval, ale zustal sem na chate bez auta a nemel sem se jak dostat k internetu. Kdyby se to stalo v budoucnu tady je muj tel. 776 667 944 a muzete napsat zpravu - odpovim co a jak. Jinak pracuji na vsem. Mám toho hodne rozdelaneho takze v nejblizsi dobe budu posilat dalsi.

o Stran obálky - trošku mě mrzi, že si to Charlie nejdriv neresil se mnou. Ale nevadi je to tve rozhodnuti a ja ho plne respektuji. Jen te poprosim o tyden casu mam skoro dodelany uplne novy a jiny navrh takze mi prosim, prosim dej tyden a pokud s obalem nebudes stejne spokojen nebo te nepresvedci, budu mit klidne svedomi ze jsem tomu venoval maximalni usili. Mou praci na ilustracich to nejak neznehodnoti ani nezdrzi.

o Jinak zvirata jsou z meho hlediska komplet hotova, mnoho bylo predelano a nebo udelano uplne znovu s prihlednutim k vasim postrehum a nazorum. Snad budete spokojeni.

o Lide jsou prakticky hotovi, jen hostinskeho a vedmu si jeste dodelam, vse upravuji smerem k vasim pozadavkum. Skrety posilam velkou ilustraci k poziracum. Male obrazky k jednotlivym druhum jeste dodelavam.

o Nemrtvi jsou rozdelani vsichni do 14 dnu budou komplet. V priloze lide posilam bonus ochutnavku z nemrtvich - fexta.

Náhled ilustraci kapitola Zvirata:

Obrázek

Náhled ilustraci kapitola Lide:

Obrázek

Zatím se mějte fajn, nezlobte se na mě, a předem dík za trpělivost s obálkou, doufam že mi vyhovite v me snaze. Diky a hodne klidu přeje váš pilný ilustrátor Rimbo

Soubory:

http://uloz.to/xfwQUnM/01-zvirata-jp-rar

http://uloz.to/xD47JQs/02-lide-jp-rar

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Charles » 24. 8. 2012, 06:54

Mám horečku a průjem, obrázky zhodnotím, až to přejde, celkově velmi dobré.

Důležité:
na skřety máš 1 stranu celkem, ne 1 a něco
hodně se opakuje motiv tváře hledící z obrázku na diváka, kterou zezadu napadá příšera - funguje to perfektně u psohlava i u fexta, ale celkov se to tam opakuje mockrát - další stejné náměty už nemaluj, zkus třeba i přátelské setkání s potvorou (viz např. obrázek zaříkávače z pravidel - může to fungovat)

Rimbo
Příspěvky: 35
Registrován: 4. 5. 2010, 16:19

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Rimbo » 26. 8. 2012, 15:18

čau týme,
jak jsem slíbil posílám svůj poslední návrh obálky. Je dělána na míru pro Vás se snahou o splnění všech dříve zmíněných požadavků. Akční, barevně akční, kompozičně akční, reklamně akční... Pokud Vás nepřesvědčí ani tato jsem všemi deseti pro zvolit někoho jiného. Beru to jako svoji poslední šanci splnit si sen s obalem na publikaci k dračímu doupěti. Budu pevně věřit že se Vám zalíbí a vyhoví Vám natolik, že ji použijem(t)e.

Obrázek

Ad Obálka:

Simargl - jeden z prastarých

Volil jsem zajímavou kombinaci griff-démona - je jeden z prastarých proto hlava připomíná prehistorického Gastornise. Je impozantní jelikož předpokládám že je jediný, sám vydá za celou armádu. Kožnatá křídla s prosvitajícím světlem dle mého působí velmi efektně. Armáda dole je tvořena s důrazem aby nerušila a jen doplnovala impozantní monstrum s zadní prudkým světlem. Proto i mlha a prach kterou víří svými obřími křídly.

Pevně věřím ve spokojenost. Dejte reakce (kdo je pro, kdo ne - proč) pokud možno všichni - dík. Já jdu pokračovat na interiorních ilustracích:).

Váš pilný a vždy pracující ilustrátor

Rimbo

Alter odkaz: http://desmond.imageshack.us/Himg195/sc ... es=landing

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Charles » 27. 8. 2012, 14:48

Rimbo, kdybys měl dělat obálku, prosazoval bych rozhodně jen nějaké úpravy toho původního obra, zůstává pro mě nejlepším z těch návrhů. Křídla Noha jsou prosvětlené moc hezky, to uznávám, ale kompozice se na obálku nehodí - když se tam přidá nadpis, bude pod ním namáčklá hlava a v centru obrázku nebude prakticky nic než Nohovo břicho. Pokud se Merklir s Bouchim nedohodne (i to se může stát, nemám aktuální info), vrátíme se k obrovi, ten měl slušnou kompozici i atmošku.

Odjíždím teď na 5 dní mimo net, takže nemám čas zhodnotit podrobně ilustrace. Není tam ale již žádná, která by nemohla jít do knihy, mám jen drobné připomínky. Takže hoď vše dosavadní za hlavu, dodělej co nejdříve nemrtvé (ochutnávky vypadají SKVĚLE!) a pusť se do netvorů. Nezapomeň, že Tě ještě čekají celostránkové obrázky ke každému druhu bytostí (vyjma zvířat) a ještě pár ilsutrací k úvodní kapitole (asi spíš méně a malých, budeme bojovat s místem).

Maugire, prosím, dodej Rimbovi podklady pro návrh ikonek prostředí (jakmile uděláš rozhodnutí ohledně ikonky "vzduch"). Díky.

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Maugir » 27. 8. 2012, 15:02

:arrow? Ikonky: Potřebujeme sedm ikonek prostředí + jednu ikonku prastarého. Níže jsou návrhy, ale jestli máš vlastní nápad na ikonku k tomu kterému prostředí, klidně jej realizuj. (Vzduch jsem se rozhodl vypustit, prospěje to i délce kapitoly.)
- Les: nejvhodnější bude strom/větev
- Pláně: trs trávy nebo něco takového
- Skály: ústí jeskyně
- Voda: ryba, vlna, rak, loďka a podobně
- Udržovaná krajina: klas obilí apod.
- Lidská sídla: krb, židle,...
- Ruiny: silueta zříceniny

- Prastarý: teď mě napadá jen lebka

:arrow? K obrázku: vypadá skvěle - křídla, hlava, ozbrojenci v prachu, to všechno je super. Bohužel jsme už zadali Merlkirovi námět dřív, než jsi požádal o ten týden času, ale jak píše Charles, může se stát, že se to ještě zasekne na Bouchim. Doufám, že to zklamání pro Tebe není příliš velké, protože obrázky k jednotlivým bytostem jsou nádherné a minimálně celý vnitřek Bestiáře Ti bude dělat dobré jméno. Velmi se těším na další nemrtvé, a pak i na netvory a běsy.
Důležité:
na skřety máš 1 stranu celkem, ne 1 a něco
Ovšem pokud bychom stávající ilustraci ke skřetům použili jako obecnou ilustraci k lidem, potom se uvolní místo pro ty další skřety - osobně jsem na ty, které máš rozdělané, hrozně zvědavý (a pokud by se náhodou nevešly ke skřetům, tak se neboj, umístíme je do první, úvodní kapitoly).
Obrázek

Rimbo
Příspěvky: 35
Registrován: 4. 5. 2010, 16:19

Re: Obálka a ilustrace

Příspěvek od Rimbo » 5. 9. 2012, 22:20

Zdar týme,
hlásím, že z nemrtvých mi bývá dodělat magické zrcadlo a oživlou sochu. K lidem jsem udělal novou celostránkovku a skřeti budou jen malé ilustrace v textu ale u všech druhů. Začínám běsi. U lidí jsem ještě poladil detaily a dodělal vědmu a hostinského. Díky za info ohledně obálky. Zatím se mějte balík se třemi kompletními kapitolami pošlu do týdne.

Zamčeno

Zpět na „(soukromé) Bestiář DrD2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host