[04] Nemrtví a oživení

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Maugir » 11. 5. 2012, 06:39

Charles píše:To jsem vůbec nepochopil. Věštění přece není v pravidlech popsaná dovednost. Kde to bereš, že je k tomu potřeba symbolický dotek?
Kouzelné zrcadlo věští? Měl jsem pocit, že provozuje hadačství - zjišťování věcí přítomných a minulých, spánková kost z hadače, úvodní věta "bylo by škoda, kdyby se hadačský dar ztratil". Promiň, ale všechno, cos napsal směřuje k hadačství, se všemi jeho pravidlovými interpretacemi. Kouzelné zrcadlo je tím pádem vážně drsné v tom, jak daleko do minulosti dokáže nahlédnout, protože kost mrtvého hadače zaručuje poměrně velký kus minulosti. A hadačství je samozřejmě omezeno symbolickým dotekem, s čímž jsem se chvíli trápil, než mě napadla přesně tato myšlenka - kouzelné zrcadlo bude mít symbolický dotek na každého, kdo se někde zrcadlí, tedy může nazírat ve snovém světě každého, kdo se někde zrcadlí. To je podle mě docela vyvážené. Na jednu stranu jsem se tím vyhnul "všemocnosti" (že by se před zrcadlem nešlo schovat), na druhou stranu to má poměrně velký rozsah (od stříbrných lžiček snobů po vědro s vodou ve vesnické chatrči nebo studánku v lese). Ale prosím, nesouhlaste, namítejte, diskutujte:)
Charles píše:Jirko, můžeš prosím vyřešit pár zbylých komentářů u Kouzelného zrcadla, příp. též Kostěje a Volkuna, pokud jde o pravidlové parametry?
Jistě, měl jsem za to, že už jsem na to koukal, ale možná jsem něco vynechal:) Hned to napravím.

Edit: zranitelnost proti fyzickým útokům jsem dal ve chvíli, kdy zrcadlo mělo tělo určitě jiné než 0, to bych si pamatoval (ostatně, vždyť jsi mi tělo 0 skoro zakázal:)). Teď už samozřejmě smysl nemá.
Edit2: Tak jsem na to znova koukl a kostěj se mi líbí, tak, jak je (dokud mi neřeknete, že se má změnit v drsnost 4 nebo v prastarého, upravil jsem jen jednu věc - zdá se mi logičtější, aby měl kostěj zběhlost proti těm, kdo nevidí jeho pravou podobu - mechanická motivace k jejímu zakrývání), volkuna jsem doplnil už před časem a také bych ho už nechal. Jestli máš nějakou konkrétní připomínku, můžu popřemýšlet, jak ji pravidlově zařadit. Uvažoval jsem například o schopnosti Dokonalá iluze (odhalení kostějovy skutečné podoby má náročnost dva), ale pak jsem se rozhodl to nekomplikovat.
Obrázek

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Charles » 11. 5. 2012, 21:11

Už prosím u nemrtvých nic neměňte, spojím si je do jednoho souboru a přes víkend ještě jednou projedu...

EDIT: Kouzelné zrcadlo už jsem pochopil, díky. :)

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Charles » 16. 5. 2012, 10:00

To, co jsem včera o půlnoci dokončil, mi tady z práce nejde vložit na dropbox, tak to dávám sem. Je to komplet dokument s nemrtvými se sledováním změn. Hodně jsem zkracoval, abychom se u každé potvory vešli na +- 1,5 strany. Přesto myslím, že jsem nikde neřezal vyloženě do živého a že jsem zachoval smysl i účinek vašich vět. Prosím, zkuste na to dnes do půlnoci mrknout, jestli je vše OK, abych to ještě před Slezinou (ve čtvrtek ráno) mohl rozeslat.

Pokud budete mít nějakou výhradu, dejte ji prosím do komentáře a okomentovaný soubor vložte na dropbox.
Přílohy
Nemrtví a oživení_v01_sledovani_zmen.doc
(303 KiB) Staženo 8 x

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Maugir » 16. 5. 2012, 22:14

Dal jsem tam pár komentářů a doufám, že mě nezabiješ, že jsem ty věci nevytáhl dřív :oops: Zásadnější odmítnutí změny je ode mně jen u mavky, jinak je tam spousta drobností. Najdeš to ve složce pro nemrtvé pod názvem "Nemrtví a oživení_v01_sledovani_zmen_MAU". Vše jsem psal podle Tvého přání do komentářů.
Patří Ti velký dík, protožes na tom odvedl obrovský kus práce :clap: :clap: :clap: Já jsem teď ani nestihl okomentovat všechny Vaše nemrtvé (oživené i úvody ano) a to jsem tomu věnoval téměř celé odpoledne a večer, takže si ani nedovedu představit, kolik Tě to muselo stát času a úsilí. Tvé změny to skvěle vylepšují, takže ještě jednou díky za to.
Obrázek

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Maugir » 30. 7. 2012, 20:29

Málem bych zapomněl: PeeKay měl po své bestiářové hře na GameConu návrh, jak ošetřit Volkunovo vyvolávání přízračných vlků. Víc by mu sedělo, aby ve chvíli, kdy má volkun zvýšit Ohrožení o dva, jej zvýšil jen o jedna a k tomu vyvolal přízrak.
Obrázek

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Maugir » 16. 8. 2012, 16:40

Sešívaná stvůra: Igor
Obrázek

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Charles » 1. 9. 2012, 19:39

Proč jsem nevěděl, že na dropboxu jsou k Pietovým komentářům přidané nějaké Jirkovy? K takovým věcem jsem předpokládal, že si tady na foru dáváme echo.

Takže: Udělal jsem verzi 02, která spočívá v přijetí většiny Pietových změn a vyřešení JEHO komentářů. S Tvýma jsem, Jirko, nepracoval, protože jsem o nich nevěděl (pracuju na noťasu bez internetového připojení a i když se snažím si tam věci aktualizovat, fakt mě nenanpadlo se podívat znovu na soubor, o němž jsem nevěděl, že se měnil). Takže je to na Tobě, jestli si to projdeš a ty komentáře, které jsi měl zásadnějšího rázu, si zkontroluješ a případně je tam znovu zaneseš.

EDIT: Totéž se stalo u lidí, jak vidím. Zde jsou komentáře jen dva a já, neznaje Tvůj názor, jsem se rozhodl nezvyklé dovednosti nechat v úvodu k lidem a náležitě jsem ho pozkracoval, aby se to vlezlo. Měnit už to nebudu. Poučení pro příště: komunikovat, upozorňovat, řvát!

EDIT2: Zato u nemrtvých je komentářů jak nasráno, a k tomu ještě úpravy v textu. Budeš to muset nějak manuálně sloučit do té mojí verze 02. Abych Ti to ulehčil: Máš moji plnou důvěru. Nedělej to v režimu sledování změn (nebo jen rozsáhlejší zásahy), prostě ten dokument co nejrychleji a s co nejmenším množstvím práce uprav tak, jak jsi navrhoval, na verzi 03.

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Maugir » 1. 9. 2012, 19:50

Maugir, 20.8.2012, obecná rozprava píše:Znovu jsem prošel nemrtvé, u oživených mi však už docházely síly, což je asi znát na počtu připomínek. Trochu jsem upravil zvířata a pár poznámek jsem dal i k lidem (neprošel jsem je však pořádně), ale víc toho asi zatím nezvládnu. Od zítřka budu mimo internet a zpět se podívám nejdříve v pátek, takže už asi předtím, než odjedeš Ty, Charlesi, moc víc věcí nestihnu.
Myslíš tohle;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Charles » 1. 9. 2012, 19:51

Fuck! Mea culpa, promiň. Sloučím to já.

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Maugir » 1. 9. 2012, 19:52

V pohodě, měl jsem to napsat nějak jasněji. Když to sloučíš, budu rád.
Obrázek

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Maugir » 4. 9. 2012, 00:43

Až budeš sjednocovat, seber prosím kostějovi zběhlost (u Prastarého jsou manévry zdarma prasečina) a podmínku pro mistrovství změň ze stávající pochybné formulace (byť ji Pieta vylepšil) na "Proti tomu, kdo nevidí jeho pravou podobu." Bude sice trochu víc drhnout to, že je ochoten svou pravou podobou zastrašovat, nicméně je to asi to nejlepší, co jsme schopni aktuálně vymyslet.
Obrázek

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Maugir » 11. 9. 2012, 03:00

Nemrtví sloučeni, zkráceni, doplněna jména, doplněny navrhované ZS (Železná vůle apod.), navrženo pár dalších změn (tam, kde se opakovala slova apod.), zkontrolovány dvojtečky za "jak bojuje", kurzíva v ZS a bez kurzívy v závorkách, snažil jsem se i přepočítávat Sudbu etc. (ale nemohu se zaručit, že jsem něco nepřehlédl)
Vše je to v režimu změn v dokumentu Nemrtví_v02, tak se na to prosím mrkni, abys měl jako vůdce ten finální vliv. Díky moc:)
Obrázek

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Maugir » 16. 9. 2012, 14:36

Ecthelioni, doufám, že se Vám dovolená líbila, a na přivítanou Vás požádám o další povolení: mohl bych trošku upravit text Vašeho skvělého snového světa u kostěje? Jde jen o drobnou konkretizaci pro lepší zapadnutí do říběhu: červené věci jsou změny/přidání slov, zelené pouze převedení množného čísla na jednotné.
V pevnosti vybudované z útržků snů a strážené nočními můrami sedí na břehu jezírka odpudivý rozkládající se kostlivec, který smutně hledí do vody … na svůj odraz v podobě mladého pohledného šlechtice. Když se otočí, jeho prázdné oční důlky se upřou na Sívien:
„Prosím, neděs se mé podoby… vím, jak jsem odporný… hnusím se sám sobě. Prosím, pomoz mi! Přines mi křišťál, do kterého zakleli mou duši a ukryli ji přede mnou. Jeho zničením budu konečně volný a tato pevnost bude tvá!“
Sívien nemilosrdně zavrtěla hlavou a začala se připravovat k nakreslení znaku můry.
(V příběhu by to navazovalo na plivníka a zmrzlíka:

Nevid hladil po hlavě malou odpudivou postavičku. „Jsi jen sprostý podlézač,“ odtušil, „ale schovávat věci ve snech dokážeš nejlépe.“
„Ano, pane, tajemství vaší podstaty je v bezpečí. Uložil jsem je do reliéfu němého rytíře na zámku kostěje z Všetváří. Křišťál zámeckého pána jsem ukryl ještě lépe, protože v něm se skrývá klíč k rytířovu jazyku. Kdo by se chtěl dozvědět, že jste běs, musel by přesně znát můj postup. A ten známe jen my dva.“
Nevidova hladící dlaň na okamžik stiskla, až něco křuplo. „A ten znám jen já,“ opravil plivníka.
********
Strebor už neměl kam ustoupit a pomalu se loučil se životem. Náhle skála za ním pukla a čísi ruka jej vytáhla na prosluněný palouk. S úlevou se otočil na svého zachránce a pohlédl mu do očí – do všech tří. Ledová ruka jej pevně uchopila za límec.
„Znovu se setkáváme, příteli,“ prohlásil Nevid bezbarvým hlasem. „A já mám pro tebe úkol. Najdeš Sívien a vzkážeš jí, že i když vrátí čas, narodí se zanedlouho na zemi nový generál – jen, co mi nabídnou tělo. Záleží jen na ní, jestli ten generál znovu vypálí lesy Velikého medvěda, nebo je nechá být. Pokud zapečetí křišťál kostěje z Všetváře tak, aby se k němu nikdo nedostal, odpustím vám svou smrt. A pospěš si Strebore, věčná noc je za dveřmi.“)
Obrázek

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 9802
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Ecthelion » 17. 9. 2012, 19:43

Maugir: Díky za přivítání, teď už jsme konečně i v Regensburgu (včera jen v Brně). $D

Ten snový svět po nás myslím ještě někdo upravoval, ale nepamatuju si kdo... my se změnou každopádně problém nemáme. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [04] Nemrtví a oživení

Příspěvek od Maugir » 17. 9. 2012, 22:02

Díky:) Upravovali jste to Vy sami, na Charlesův popud:) (chtěl tam kromě skvělého atmosférického výjevu naznačit i dobrodružství a toho jsem se teď chytil)
Obrázek

Zamčeno

Zpět na „(soukromé) Bestiář DrD2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host