[01b] Jak bytosti hrát

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: [01b] Jak bytosti hrát

Příspěvek od Charles » 20. 4. 2012, 09:51

Super, díky za upřesnění.

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [01b] Jak bytosti hrát

Příspěvek od Maugir » 20. 4. 2012, 12:29

Ale je třeba si promyslet, zda bestiář už příliš nesupluje úlohu DrD 2.1. Protože něco takového bych si osobně přečetl raději v "hlavním textu" než v "doplňku" :think:
Obrázek

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [01b] Jak bytosti hrát

Příspěvek od Maugir » 3. 6. 2012, 10:54

Co s pomocnkem po smrti majitele? Z testování se zatím jeví nejlepší zachovat pouto - když zahyne postava v boji, je pro hráče lepší účastnit se dál alespoň jako pomocník, než sedět po zbytek konfliktu stranou.
Obrázek

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: [01b] Jak bytosti hrát

Příspěvek od Maugir » 29. 6. 2012, 23:50

Poznámka: neúspěch v boji proti nemrtvým (běsům...) nepopisovat jako minutí, ale jako zásah, který neměl efekt. Jen tak dává smysl rozdělení "Boje s" mezi různá povolání. (Viz dnešní lešij s šípem mezi očima - lovec jej samozřejmě zasáhne úplně stejně dobře jako hraničář. Jenže u lovce se stane přesně to, že šíp v hlavě nemá na bytost žádný efekt. Tohle bylo od hraničáře a mělo to efekt zvýšení ohrožení, protože to bylo myšleno jako výstraha. Od lovce by to patrně bylo myšleno jako pokus o zabití a jeho neúspěšnost by střelce měla vyvést z míry - žádná výhoda z trefy.)

Poznámka: Nebát se následků jiné akce. Jestliže stojím před jedním nepřítelem, druhý na mně skáče a já uhnu, je naprosto přirozené, že skákající dopadne na toho, kdo stojí za mnou. Tuhle taktiku bych rád viděl přímo jako cílenou u monster - např. Prašivec, který se nikoho nechce moc dotýkat.

Dnes jsem si uvědomil cestou z testování, že na každém "sezení" vygenerujeme řadu zajímavých momentů a nevšedních akcí. Je škoda, aby zůstaly zapomenuty, proto bych nněkde rád budoval seznam jednání postav (hráčů), který považujeme za inspirativní.
A proč v tomhle vlákně? průvodci to může sloužit jako inspirace k hraní nestvůr a cizích postav. Bylo by fajn, kdyby měl k dispozici celou škálu ukázkových nápadů, co vše je možné v konfliktu použít. Jak zapojit prostředí, jak ozvláštnit souboj.
(Případně prosím Charlieho, aby tento příspěvek přesunul.)
Příklad akcí, které zjevně (podle vytřeštěných očí) zaujaly:

- Po přeskočení na pevný ostrůvek půdy v bažině, nemrtvý v zádech: "Zjistila jsem, že ostrůvek není tak prázný, jak jsem si myslela. Přímo před mýma nohama se plazí zmije. V panické hrůze ji chytím za ocas a mrsknu po nemrtvém, který mě pronásleduje (ZS Nouzové střely)."
- Visíc na několika tenčích větvích se snažím nespadnout, zatímco záhubenče se mě skákáním po větvi, jíž se držím, pokouší vychýlit z rovnováhy: "Mé prsty tápající po opoře náhle nahmátnou prázdné ptačí hnízdo v tu chvíli mi hlavou bleskne spásná myšlenka, nakláním se s hnízdem k nemrtvému a snažím se mu namluvit, že bude lepší, když si místo mě dá ptáčka (ZS Komediant)."
- Všude kolem záhubenčata, mezi jejichž útoky se proplétám: "Záhubenče, které stojí přede mnou, má na zádech dvě uvolněná žebra, která bleskurychle vytrhnu a jako bumerangy hodím po nejbližších nemrtvých (ZS Dvě mouchy jednou ranou + Nouzové střely)." Na to velmi pěkně reagoval PH, jehož ústy požadovalo umrlče vrácení žeber.

Další akce (tentokrát Vaše) doplním do tohoto příspěvku snad zítra, klidně do něj vpisujte.
Obrázek

Zamčeno

Zpět na „(soukromé) Bestiář DrD2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host