Testování - MY

Zamčeno
Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: Testování

Příspěvek od Maugir » 14. 2. 2012, 11:40

Místo je fajn, jen to úterý se mi zrovna nehodí. Neměl bys čas i jindy (neděle, pondělí, středa, čvrtek)?
Obrázek

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Testování - MY

Příspěvek od Charles » 14. 2. 2012, 20:59

Tak tedy čtvrtek Za zrcadlem. Čas ještě upřesním, ale předběžně bych mohl již 17:30 (něco se mi tam dnes uvolnilo). 8)

Rozdělil jsem témata na naše a vnější testování... - toto by mělo být spíš naše organizační.

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: Testování - MY

Příspěvek od Maugir » 14. 2. 2012, 22:54

Výborně (jak k rozdělení témat, tak ke dni a času). Takže pokud do toho nic nevleze, budu počítat s příštím (už to tu nevidím, ale mluvils o příštím týdnu, že?) čtvrtkem, tj. 23.2. v půl šesté Za Zrcadlem.
Obrázek

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Testování - MY

Příspěvek od Charles » 14. 2. 2012, 23:24

Ano, tak. A možná přijde i kouzelník. :)

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Testování - MY

Příspěvek od Charles » 24. 2. 2012, 23:43

Díky moc za včerejší testování. Byl jsem utahaný z práce, tak jsem moc nechválil, promiň (ale skvěle jsem se u hry zrelaxoval). Tak alespoň touto cestou - režisérské záměry se Ti, Jirko, dařily, a ostatně ty taktické taky (o tu loď jsme měli přijít, bylo by to fér :) ).

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: Testování - MY

Příspěvek od Maugir » 26. 2. 2012, 13:49

Já též moc děkuji za testování i za pochvalu. Už se těším, až se zase sejdeme. Tento čtvrtek (1. března) je pro mne bez problému, takže když budeš mít čas i Ty, dej vědět, v kolik (já ten den nejsem nijak časově omezen) a kde (Za Zrcadlem to bylo fajn).
Obrázek

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 9742
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Testování - MY

Příspěvek od Ecthelion » 27. 2. 2012, 20:10

Pokud budete ve čtvrtek Za zrcadlem, tak se tak kolem 20:30 můžeme stavit (dorazíme po večerním kreslení). :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: Testování - MY

Příspěvek od Maugir » 27. 2. 2012, 20:27

Skvělé :clap: Tak doufám, že bude mít Charles čas (nevykládej si to jako nátlak, Charlesi :-)= ).
Obrázek

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Testování - MY

Příspěvek od Charles » 27. 2. 2012, 20:32

Takže Za zrcadlem 17:00.

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: Testování - MY

Příspěvek od Maugir » 27. 2. 2012, 20:33

Juchů. $D
Obrázek

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: Testování - MY

Příspěvek od Maugir » 2. 3. 2012, 01:31

Děkuji za včerejší hru. Scéna byla skvěle připravená, souboj jsem si parádně užil a ukázalo mi to zase nějaké nové věci. Co je pro mne důležitým poznatkem z testu psohlava: Co dělá drsného protivníka opravdu nejvíce drsným, není Sudba, ZS ani charakteristika, ba ani přesila. Je to odhodlání zabíjet. Do včerejšího testu jsem si neuvědomil, jak moc na tom záleží.

Vysvětlení: porovnával jsem si v duchu souboj 24.úrovňových postav s velepotkany a konflikt 3.úroňových postav se čtyřmi polkany. Dost dlouho mi nešlo na rozum, jak to, že jsme jako naprostí lůzři přemohli dvojnásobnou přesilu, když se přesila ukázala jako velmi drsná i pro superhrdiny (pro Pietu: na konci konfliktu s velepotkany měla superpostava čaroděje/druida/mága kompletně zjizvené tělo a poslední hod rozhodoval o tom, zda zemře ona, nebo hejno; psohlavy začátečníci pozabíjeli a stále se měli kde jizvit). Rozdíl podle mne úplně netkví v konkrétním počtu přesily, ale v cíli protivníka. Kdyby nás psohlavové chtěli pozabíjet a nejen okrást, dopadl by souboj úplně jinak a troufám si říci, že v takovém případě by jej moje postava nejspíš nepřežila.
Možná, že z Vašeho úhlu pohledu teď objevuju Ameriku, ale já jsem si to nikdy předtím v takové míře neuvědomil.
Takže díky, zase jsem se něco nového naučil:)
Obrázek

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3628
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Testování - MY

Příspěvek od Charles » 2. 3. 2012, 08:27

Počkej, počkej, to by znamenalo, že pokud někdo na KAŽDOU akci reaguje tak, jako by jej chtěl soupeř zabít (tedy vyčerpává se vždy), tak je to ze systémového hlediska nevýhodné (tedy chce-li hrát takticky, tak se chová jako kokot). To se mi nechce věřit, že by se Sirienovi přihodilo... $P

Teď vážně. Velepotkanů byla trojnásobná přesila, psohlavů jen dvojnásobná. Přesila je TAK výhodná, že každého dalšího soupeře je třeba brát v úvahu, natožpak jejich násobky. Toto se snad mohlo částečně zkompenzovat inteligencí psohlavů - jeden byl stále z vašeho dosahu na skále, nemohli jste na něj působit, on na vás ano. Ale jen částečně.

Navíc i potkani občas jen zvyšovali ohrožení a naopak i psohlavové byli ke konci vydráždění vašimi akcemi tak, že se minimálně jednou pokusili každého z vás zabít.

Takže bych to spíš viděl tak, že možná ani tak nejde o smrtelnost akcí, jako spíš na to, zda je soupeři nevynakládají na nějakou vedlejší agendu. V daném případě vám z mého pohledu nejvíc pomohlo, že po celou dobu se jeden soupeř věnoval ovládnutí Bodláčka a nesoustředil se na vás. I když je možná pravda, že kdyby to nedělal, tak by stejně Bodláček akce jednoho soupeře vyrušil svými protiakcemi ... :think:

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: Testování - MY

Příspěvek od Maugir » 2. 3. 2012, 09:34

Tu vedlejší agendu jsem do toho právě počítal. Mimo to, kdyby to byli zabijáci, šli by minimálně dva na každého, možná dokonce tři na nejslabší postavu a potom, co ji sejmou, všichni na tu zbývající.
Ten obří rozdíl byl v tom, že na arcimága s nízkým tělem šlo několik fyzických akcí za kolo, zatímco na Modlena s nízkým tělem vždycky jen jedna - protože se zdálo, že bude spolupracovat a cennosti vydá dobrovolně (Vím přesně o jednom momentě, kdys říkal: "Nemá smysl, aby ten druhý psohlav na Modlena útočil, takže odkládá akci."). Nebo jsem z toho měl alespoň takový pocit a tím si vysvětluji, že jsme nedostali takovou nakládačku, jakou jsem čekal (byť stále můžeš být s výsledkem spokojený).
Obrázek

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12288
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Testování - MY

Příspěvek od Pieta » 2. 3. 2012, 10:43

Ono by mělo platit, že když soupeř hlásí cíle, které fakt nejsi ochotný akceptovat, tak ti dává menší manévrovací prostor - prostě to nemůžeš nechat projít, když už ti to nepadne. Není to taky tím?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12288
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Testování - MY

Příspěvek od Pieta » 2. 3. 2012, 13:02

Mimochodem, jak tu tak čtu o těch přesilách - doufám, že aspoň nějaká potvora z bestiáře bude schopná čtyřčlennou vysokoúrovňovou (25-30) družinu včetně pomocníků, kvalitních/magických předmětů, elixírů atd strašně rozsekat a testy to jednoznačně prokáží. (:

Abysme neudělali stejnou chybu jako v základních pravidlech a nestavěli nepřátele příliš milosrdné. (:
Chystají se nějaké opravy k základním pravidlům? Např. prohlásit, že drak v nich není vlastně průběrný drak, ale spíš mladší? Nebo všechno necháváme při starém?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Zamčeno

Zpět na „(soukromé) Bestiář DrD2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host