Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Stáhni si ho znovu (kód by měl fungovat) a uvidíš.
Oproti tištěnému jsou celkem tři.
Oproti tištěnému jsou celkem tři.
- PotulnyDruid
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28. 8. 2012, 13:51
- Bydliště: Brno
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Vím, že jsem otravný a mate chuť mě zabít, ale já tam stejně nevidím víc než tu štiku
under construction
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
On ten jeden je takový spíš symbolický a projevuje se na stranách 30, 60, 84, 110 a 132.
Druhý je úplně na konci (srovnej s tištěnou verzí) a nejviditelnější je ta štika.
Druhý je úplně na konci (srovnej s tištěnou verzí) a nejviditelnější je ta štika.
- PotulnyDruid
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28. 8. 2012, 13:51
- Bydliště: Brno
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Aha já to pochopil tak, že jsou jako tři tvorové. Dobře projdu si to pečlivě, Díky
under construction
- Aen Dh'aard
- Příspěvky: 29
- Registrován: 17. 8. 2011, 20:26
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Super! Kdy asi tak bude rozesílání kódů dokončeno?Bouchi píše:Ano, úspěšně jsme dořešili poslední bonus (doufám že se vám všechny budou líbit) a zítra začne rozesílání kódů majitelům tištěných Bestiářů.
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Se mnou taky cloumá zvědavost. Doufejme, že to nebude tak dlouho trvat.Aen Dh'aard píše:Bouchi píše:Kdy asi tak bude rozesílání kódů dokončeno?
Jsem poslední výkřik evoluce. Když mě stvořila, tak zoufale zařvala: "Proboha, co jsem to udělala?!"
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Tak už jsou snad porozesílané všechny. Uf. Byla toho fakt hora.
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Díky:)Bouchi píše:Tak už jsou snad porozesílané všechny. Uf. Byla toho fakt hora.
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Jo to je pravda. Ze samé radosti jsem zapomněl poděkovat! Díky!
DaveN řečený Číňan
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Prosím, věnujte chvíli času tématu viewtopic.php?f=262&t=9941 - je to pro dobrou věc.
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Vcera som posielal platbu, ak by dnes presla a dosiel mi kod, hlasoval by som okamzite Neviem sa dockat!
DrD (II), Pribehy Imperia
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Prave som si stiahol Bestiar a je to bomba. Velky potlesk pre autorov!
DrD (II), Pribehy Imperia
Re: Bestiar pre DrD II - ohlasy po vydani
Po dlouhé době jsem si našel čas a pustil se přečíst Bestiář. Moje dojmy jsou přesně takové, jaké jsem si myslel, že budou (viewtopic.php?f=262&t=9889&start=15#p367748). Je to absolutní bomba, ale popořadě...
Jak bytosti číst
Líbí se mi popisy rozdělení bytostí na jednotlivé kategorie (včetně zařazení bytostí ze základních pravidel), představení Prastarých, popisy prostředí, typické bytosti, které se v tom prostředí vyskytují, a prvky prostředí jako heslovité inspirace. V neposlední řadě také ikonky Jedinou otázku mám k seřazení zvláštních schopností nestvůr. Jak je to řazeno? (Vím, že je pěkné to řadit podle podobnosti (Lhostejnost k otravě, Ochranná aura, Nervy z oceli), ale i to je řazení pouze částečné a možná by tak bylo lepší uspořádat schopnosti podle abecedy.)
Jak bytosti hrát
Pěkná inspirativní kapitola. Možná mám problém jenom s částí Taktika v systému. O tom, jak funguje/nefunguje souboják a rozbor toho, kdy je který manévr nejvýhodnější, toho bylo na foru napsaná kvanta. Na jednu stranu je to je pěkné shrnutí (z hlediska zákulisí hry + je to pochopitelně i pro čtenáře, kteří forum nesledují), na druhou stranu člověk by si možná na tyhle věci rád chtěl přijít sám + pokud někomu "nefunguje souboják", tak myslím, že mu ani uvedené rady moc nepomohou. Čili pro mě poněkud rozporuplná část.
Dále se tu mluví o tzv. konečných akcích. To pro mě bylo poměrně velkým překvapením. Kdyby byly konečné akce zavedeny již v základních pravidlech, myslím, že by se i hodně diskuzí na foru vyvíjelo jinak. Docela by mě tedy zajímalo, jestli to bylo potřeba zavést, případně proč...
Jak bytosti tvořit
To je hodně pěkně napsané. Navíc jste zde nechali nahlédnout hráče do vašeho tajného koutku, jak tvoříte bytosti (podle veličiny Drsnost).
Samotný bestiář
Úplná paráda Ať už po stránce ilustrací, tak i popisů nestvůr, jejich chování i způsobu boje. Nejparádnější jsou ale opravdu zápletky, ve kterých daná bytost vystupuje. Navíc některé jsou podané z pohledu první osoby, některé veršovánkami... Opravdu smekám.
Navíc když se člověk pustí do počítání, tak při pěti zápletkách na každou bytost to při 60ti bytostech dá přibližně 300 (!) dobrodružství. To je do konce života co dělat.
Co se týče částí Snový svět, tak pro inspirativní nápady to je fajn, ale v povídce jako takové jsem se ztratil. Také jsem nepostřehl žádné zřetelné finále (u ptáka ohniváka). Mohl by mi tu povídku někdo ve zkratce celou shrnout?
Výběr bytostí se mi líbil. Jsou tu bytosti jak klasické (krysy, netopýři, ...), tak bytosti poměrně neotřelé (psohlav, zmrzlík, ...) Podobně jako Aljena mě kulinářští divočáci příliš neoslovili, ale zase mnoho variant skřetů mě hodně potěšilo.
Výtky bych měl asi jenom dvě. Přijde mi, že draci by tu skutečně měli být (obzvlášť, když tu jsou představeny Prastaré bytosti). Vím, že jsou v základních pravidlech, ale ještě nějaké další varianty (podobně jako u skřetů) udělat šlo. Druhou moji výtkou je to, že mnoho bytostí z Bestiáře je mnohem silnější než drak. U takového divokého honu nebo krakena to ještě chápu, ale takoví skřetí asasíni (Hladové stíny)? Prastaré bytosti po této stránce ani nezmiňuji. Jak je porazit, o tom budou muset být Hry mocných...
Závěr
Bestiář je nádherné dílo a doporučuji ho každému, komu RPG hry něco říkají. Pokud si u každé bytosti odignorujete první odstavec (tj. číselný popis do DrD2), jsou bytosti nezávislé na systému a můžete je použít pro inspiraci všude možně. (Osobně si pohrávám s myšlenkou konverze do FATE - zvláštní schopnosti bytostí (a postav) budou prostě aspekty...)
Myslím, že pro každého dalšího tvůrce bestiáře byla laťka nastavena hodně vysoko a vlastně ani nevím, jak by ji šlo překonat. Už teď se těším na další bestiář.
Jak bytosti číst
Líbí se mi popisy rozdělení bytostí na jednotlivé kategorie (včetně zařazení bytostí ze základních pravidel), představení Prastarých, popisy prostředí, typické bytosti, které se v tom prostředí vyskytují, a prvky prostředí jako heslovité inspirace. V neposlední řadě také ikonky Jedinou otázku mám k seřazení zvláštních schopností nestvůr. Jak je to řazeno? (Vím, že je pěkné to řadit podle podobnosti (Lhostejnost k otravě, Ochranná aura, Nervy z oceli), ale i to je řazení pouze částečné a možná by tak bylo lepší uspořádat schopnosti podle abecedy.)
Jak bytosti hrát
Pěkná inspirativní kapitola. Možná mám problém jenom s částí Taktika v systému. O tom, jak funguje/nefunguje souboják a rozbor toho, kdy je který manévr nejvýhodnější, toho bylo na foru napsaná kvanta. Na jednu stranu je to je pěkné shrnutí (z hlediska zákulisí hry + je to pochopitelně i pro čtenáře, kteří forum nesledují), na druhou stranu člověk by si možná na tyhle věci rád chtěl přijít sám + pokud někomu "nefunguje souboják", tak myslím, že mu ani uvedené rady moc nepomohou. Čili pro mě poněkud rozporuplná část.
Dále se tu mluví o tzv. konečných akcích. To pro mě bylo poměrně velkým překvapením. Kdyby byly konečné akce zavedeny již v základních pravidlech, myslím, že by se i hodně diskuzí na foru vyvíjelo jinak. Docela by mě tedy zajímalo, jestli to bylo potřeba zavést, případně proč...
Jak bytosti tvořit
To je hodně pěkně napsané. Navíc jste zde nechali nahlédnout hráče do vašeho tajného koutku, jak tvoříte bytosti (podle veličiny Drsnost).
Samotný bestiář
Úplná paráda Ať už po stránce ilustrací, tak i popisů nestvůr, jejich chování i způsobu boje. Nejparádnější jsou ale opravdu zápletky, ve kterých daná bytost vystupuje. Navíc některé jsou podané z pohledu první osoby, některé veršovánkami... Opravdu smekám.
Navíc když se člověk pustí do počítání, tak při pěti zápletkách na každou bytost to při 60ti bytostech dá přibližně 300 (!) dobrodružství. To je do konce života co dělat.
Co se týče částí Snový svět, tak pro inspirativní nápady to je fajn, ale v povídce jako takové jsem se ztratil. Také jsem nepostřehl žádné zřetelné finále (u ptáka ohniváka). Mohl by mi tu povídku někdo ve zkratce celou shrnout?
Výběr bytostí se mi líbil. Jsou tu bytosti jak klasické (krysy, netopýři, ...), tak bytosti poměrně neotřelé (psohlav, zmrzlík, ...) Podobně jako Aljena mě kulinářští divočáci příliš neoslovili, ale zase mnoho variant skřetů mě hodně potěšilo.
Výtky bych měl asi jenom dvě. Přijde mi, že draci by tu skutečně měli být (obzvlášť, když tu jsou představeny Prastaré bytosti). Vím, že jsou v základních pravidlech, ale ještě nějaké další varianty (podobně jako u skřetů) udělat šlo. Druhou moji výtkou je to, že mnoho bytostí z Bestiáře je mnohem silnější než drak. U takového divokého honu nebo krakena to ještě chápu, ale takoví skřetí asasíni (Hladové stíny)? Prastaré bytosti po této stránce ani nezmiňuji. Jak je porazit, o tom budou muset být Hry mocných...
Závěr
Bestiář je nádherné dílo a doporučuji ho každému, komu RPG hry něco říkají. Pokud si u každé bytosti odignorujete první odstavec (tj. číselný popis do DrD2), jsou bytosti nezávislé na systému a můžete je použít pro inspiraci všude možně. (Osobně si pohrávám s myšlenkou konverze do FATE - zvláštní schopnosti bytostí (a postav) budou prostě aspekty...)
Myslím, že pro každého dalšího tvůrce bestiáře byla laťka nastavena hodně vysoko a vlastně ani nevím, jak by ji šlo překonat. Už teď se těším na další bestiář.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 11 hostů