Kouzelné předměty

Oficální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Odpovědět
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 9861
Registrován: 18. 8. 2001, 23:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Kouzelné předměty

Příspěvek od Markus » 24. 1. 2012, 12:05

V Drakkaru postupně vycházely kouzelné předměty pro DrD, sesbírané od návštěvníků RPG Fóra. Články budu postupně převádět do HTML, zatím je k dispozici tohle: Využijte tohle téma k diskutování o publikovaných předmětech a hlavně se nebojte přispět i vlastními! Pokud jsem se správně rozhlížel, tak tu žádná diskuze věnovaná kouzelným předmětům ještě není.

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Kouzelné předměty

Příspěvek od Aljen » 24. 1. 2012, 12:09

Nie je
Ako verim v tomto a buducich cislach budu mat speci rubriku AAA ;) a ta bude mat vlastne vlakno na fore
nojo mala reklama
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 803
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: Kouzelné předměty

Příspěvek od Sarsaparillos » 24. 1. 2012, 12:14

U nás jsme zatím došli k netradičnímu kouzelnému přdmětu, a to Tetování. Tetující NPC je vysoce magicky nadaná postava a během práce na hráčské postavě vložila do tetování zdroje (jako do rituálního předmětu), které jsou ovšem jen jednorázové a za určitých okolností se dají vyčerpat, jako z klasického rituálního předmětu.

Podobně přemýšlím nad dalším nepředmětem a to Válečném malování. Působilo by podobně jako zaříkávačova modlidba s tím rozdílem, že postava je schopná je aplikovat na sebe. Podmínkou je ovšem rituál, vložení surovin a na rozdíl od modlidby fikční efekt - malování je vidět a zakládá tak na zajímavých reakcích okolí.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13021
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Kouzelné předměty

Příspěvek od Pieta » 24. 1. 2012, 12:15

Sarsaparillos píše:Podobně přemýšlím nad dalším nepředmětem a to Válečném malování. Působilo by podobně jako zaříkávačova modlidba s tím rozdílem, že postava je schopná je aplikovat na sebe. Podmínkou je ovšem rituál, vložení surovin a na rozdíl od modlidby fikční efekt - malování je vidět a zakládá tak na zajímavých reakcích okolí.
Tohle se mi líbí!

Uživatelský avatar
vzteklina
Příspěvky: 1380
Registrován: 24. 10. 2007, 18:59

Re: Kouzelné předměty

Příspěvek od vzteklina » 24. 1. 2012, 12:33

Já uvažuju o tetování jako ochranném předmětu (jako zbroj), spotřební charakter se mi k tomu nehodí. U toho malování je to ale OK. Jako náhradu za tetování doporučuju účes :-) S tím také zatím uvažuju jako s ochranným předmětem, ale spotřební charakter k tomu taky sedne.
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 803
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: Kouzelné předměty

Příspěvek od Sarsaparillos » 24. 1. 2012, 12:37

vzteklina píše:Já uvažuju o tetování jako ochranném předmětu (jako zbroj), spotřební charakter se mi k tomu nehodí. U toho malování je to ale OK. Jako náhradu za tetování doporučuju účes :-) S tím také zatím uvažuju jako s ochranným předmětem, ale spotřební charakter k tomu taky sedne.
Malá odbočka: Já využil ZS Kořeny magie a toho tetovače jsem si dal jako zřídlo, takže jsme k tomu spotřebnímu charakteru došli improvizovaně a trochu oklikou. Proto taky ta jednorázovost. Ale pokud tomu ochrannému předmětu dáš nějakou pěknou mechaniku, možná zapomenu, co mi předtím tetovač šeptal do ucha :)

jakubkuba
Příspěvky: 53
Registrován: 12. 8. 2011, 15:37

Re: Kouzelné předměty

Příspěvek od jakubkuba » 24. 1. 2012, 12:39

vzteklina píše:Já uvažuju o tetování jako ochranném předmětu (jako zbroj), spotřební charakter se mi k tomu nehodí. U toho malování je to ale OK. Jako náhradu za tetování doporučuju účes :-) S tím také zatím uvažuju jako s ochranným předmětem, ale spotřební charakter k tomu taky sedne.
Magie tetování mi připomíná magii Patrynů z knižní serie Brány smrti - ale to už je jiná vesnice :wink:
http://www.angelfire.com/games2/zumivil ... race5.html

Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2106
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Kouzelné předměty

Příspěvek od Fafrin » 23. 2. 2012, 03:03

Zkusím tu naházet nějakou kritiku, co nekritizuji, je bez chyb:
Vůbec u všech věcí chybí takovéto tradiční - co je to za typ předmětu, jestli je kvalitní a kolik stojí. Nic, co by někoho muselo děsit.

Tréningový golem - očekával bych nějakou platbu za získání schopností už v základu, nebo možná nějak naznačit dbu tréningu.

Štít svatého Juraja bych asi trošku omezil, např. na vyčerpání v boji, nebo na vyčerpání tělesné. Nebo říci, že při daném vyčerpání je třeba štít aktivně použít. Super by bylo, kdyby se při tom třeba poškodil (puknul), ale za úsvitu by se zase zcelil.

Olafův plášť je dobrý, jen by možná nemusel být "těžkou zbrojí" - způsobovat těžké naložení. střední by stačilo.

Zrcadlo vzpomínek je fajn, ale asi by nebylo marné to doprovodit
a) omezením otevřenosti na dobu určitou (do soumraku/úsvitu)
b) spíše než se hráče snažit úplácet zdroji aby mluvil pravdu, bych za účinější považoval ho nutit mluvit pravdu pod hrozbou ztráty zdrojů - Otevřenost udělat jako Jizvu na Duši, (1), která způsobuje Náročnost(1) ve snaze lhát/odpovídat nepravdivě. Je možno to teoreticky s původní Otevřeností zkombinovat do Nevýhody, která tu už zazněla. (Jizva + Povahový rys v jednom.)
Obrázek
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Dlouholetý ORG, občasný LARPař. Teď DrDII.
Kahla o.s.

Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host