Přehled tvorů i netvorů
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
-
- Příspěvky: 5282
- Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Re: Přehled tvorů i netvorů
Ehm ... what?občas se vyskytují v menších skupinach
Skupinovy had? To si ako potom rozdelia korist? Alebo prvy co sa zacne slimacim tempom navliekat na korist proste vyhral a o statni ostruhaju?
Kedze lovi v jaskyniach (co? Bahenne medvede na ktore pada zo stropu?) je biely? V pralese sa mu to zrejme dost "hodi".
Kebyze ma schopnost prisposobit svoju farbu okoliu alebo by odrazala jeho naladu ako u sepie ci chameleona ... mohol by byt biely tesne pred utokom trebars, ale takto je to biedne.
Chapem ze ide zrejme o prevod z nejakeho starsieho DrD, ale drzat sa nezmyslov nie je podla mna nutne.
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
-
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
- Bydliště: Olomouc
Re: Přehled tvorů i netvorů
Mno, vím, že to není moc extra, popisi nestvůr mi asi fakt nejdou.
Krokodýl taky není skupinové zvíře, ale na vhodném místě jich potkáš desítky. Chtělo by to pravda upravit.
Já sem ho sem totiž vlastně nahodil kvůli několika ZS, které jsem pro něj vyrobil a myslím, že by byli obecněji použitelné:
ZS Dlouhý
Pokud je bytost přirozeně dlouhá, její tělo funguje podobně jako dlouhá zbraň - má tedy možnost použít dva manévry, pokud v akci použije své tělo.
ZS Přirozená ochrana
Přirozená ochrana dává za jistých podmínek bytosti ochranu proti daným vlivům podobně jako Ochranné předměty, avšak bez příslušných postihů. (Jedná se o zobecnění ZS Přirozená zbroj - železná, kamenná či zubří kůže.)
Krokodýl taky není skupinové zvíře, ale na vhodném místě jich potkáš desítky. Chtělo by to pravda upravit.
Já sem ho sem totiž vlastně nahodil kvůli několika ZS, které jsem pro něj vyrobil a myslím, že by byli obecněji použitelné:
ZS Dlouhý
Pokud je bytost přirozeně dlouhá, její tělo funguje podobně jako dlouhá zbraň - má tedy možnost použít dva manévry, pokud v akci použije své tělo.
ZS Přirozená ochrana
Přirozená ochrana dává za jistých podmínek bytosti ochranu proti daným vlivům podobně jako Ochranné předměty, avšak bez příslušných postihů. (Jedná se o zobecnění ZS Přirozená zbroj - železná, kamenná či zubří kůže.)
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
-
- Příspěvky: 252
- Registrován: 3. 1. 2012, 14:23
Re: Přehled tvorů i netvorů
Mimochodem na wiki se dá najít spousta inspirace, např. psoglava jsem vůbec neznal... Pokud by se vám někomu chtělo, tak je tam dost věcí, které by imho stály za to:
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0ablo ... _mytologie
http://en.wikipedia.org/wiki/Template:Slavmyth
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0ablo ... _mytologie
http://en.wikipedia.org/wiki/Template:Slavmyth
-
- Administrátor
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
- Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Re: Přehled tvorů i netvorů
To su super zdroje, vdaka!Tork píše:Mimochodem na wiki se dá najít spousta inspirace, např. psoglava jsem vůbec neznal... Pokud by se vám někomu chtělo, tak je tam dost věcí, které by imho stály za to:
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0ablo ... _mytologie
http://en.wikipedia.org/wiki/Template:Slavmyth
-
- Příspěvky: 252
- Registrován: 3. 1. 2012, 14:23
Re: Přehled tvorů i netvorů
Po dlouhé době přidávám zase něco málo potvor z DrDo, trochu jsem zpracoval fexta a spektru (kterou jsem rovnou spojil s přízrakem, protože jsou to skoro stejné bestie a nemám potřebu důsledně rozlišovat duchy, spektry, přízraky, stíny, nazgûly a další). A nebojte se taky přispívat, rád tam zapracuji další náměty na role v příběhu nebo cokoli jiného.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
- Bydliště: Olomouc
Re: Přehled tvorů i netvorů
Mám pro vás jednoduchou bestiální ZS, možná je to úplná kravina, ale nám se hrozně líbila:
Triumfální odchod
Pokud bytost opustí scénu (nemusí to nutně znamenat smrt) přispěje do banku znovu celou svou sudbou.
Vhodné pro efektivní vyjednavače, významné teatrálně umírající poskoky, čaroděje mizející v kouři a síře, načež se z poza dýmu vynoří hora nestvůr. A různé bestie co zabijete, ale tím to prostě zdaleka nekončí.
Triumfální odchod
Pokud bytost opustí scénu (nemusí to nutně znamenat smrt) přispěje do banku znovu celou svou sudbou.
Vhodné pro efektivní vyjednavače, významné teatrálně umírající poskoky, čaroděje mizející v kouři a síře, načež se z poza dýmu vynoří hora nestvůr. A různé bestie co zabijete, ale tím to prostě zdaleka nekončí.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
-
- Příspěvky: 5282
- Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Re: Přehled tvorů i netvorů
a samozrejme potvory umierajuce v oblaku kyseliny, vybuchujucich kosti a jedovatom mraku
Nice.
Paci sa
Nice.
Paci sa
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: Přehled tvorů i netvorů
Veverka
Tělo: 1 Duše: 2 Vliv: 2
Charakteristika: 2 (šplh, rychlý běh, mrštnost, pohyblivost, skok, nenápadnost, udržování rovnováhy, louskání, tichý pohyb v divočině)
Zvláštní schopnosti
Talent skákajícího hlodavce (je-li v lese) pro šplh, běh, skok, udržování rovnováhy
Komediant (Kejklíř)
Chceme si ochočit veverku. Nad tvorbou jedné hloupé veverky jsem strávil asi 2 hodiny (možná už 3) a mám dost. Takže smekám před Maugirem a ostatními, co dali dohromady Bestiář.
Tělo: 1 Duše: 2 Vliv: 2
Charakteristika: 2 (šplh, rychlý běh, mrštnost, pohyblivost, skok, nenápadnost, udržování rovnováhy, louskání, tichý pohyb v divočině)
Zvláštní schopnosti
Talent skákajícího hlodavce (je-li v lese) pro šplh, běh, skok, udržování rovnováhy
Komediant (Kejklíř)
Chceme si ochočit veverku. Nad tvorbou jedné hloupé veverky jsem strávil asi 2 hodiny (možná už 3) a mám dost. Takže smekám před Maugirem a ostatními, co dali dohromady Bestiář.
-
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
- Bydliště: Olomouc
Re: Přehled tvorů i netvorů
Dal bych ji vyšší tělo, bo v těle je i obratnost a mrštnost, naopak bych se nebál Vlivu 1, je to přece jen bázlivý tvoreček.
Možná by se hodila do dovedností i nějaká orientace v divočině či něco duševního. Půlku věcí jsi mohl shrnout pod "akrobacie".
A chybí ti jak se chová, jak vypadá apod.
U talentu nemáš napsáno, jestli se projevuje jako zběhlost, mistrovství či nadání
(A bylo by pěkné ji dát ZS za ocas nadání na skoky a pády, talent bych dal možná mistrovský a nebál bych se i ZS Hadí muž.)
Ale základně pěkná.
Možná by se hodila do dovedností i nějaká orientace v divočině či něco duševního. Půlku věcí jsi mohl shrnout pod "akrobacie".
A chybí ti jak se chová, jak vypadá apod.
U talentu nemáš napsáno, jestli se projevuje jako zběhlost, mistrovství či nadání
(A bylo by pěkné ji dát ZS za ocas nadání na skoky a pády, talent bych dal možná mistrovský a nebál bych se i ZS Hadí muž.)
Ale základně pěkná.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
-
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Re: Přehled tvorů i netvorů
zjevně budu trollovat, ale dvě hodiny vytvářet charakteristiku veverky do RPG? (!) To z ní bude hlavní záporák?
hraju: Ω Projekt Omega
-
- Příspěvky: 1380
- Registrován: 24. 10. 2007, 19:59
Re: Přehled tvorů i netvorů
Tak záporák ne, ale člen družiny. Přitom by měla mít nějak vyváženou sílu, aby nezastínila vlastní postavy , ale taky by neměla být totálně marná a umřít na první pohled, který na ni někdo vrhne.
Pro tvorbu je nejtěžší udělat si nějaký základní koncept. Tvořit bytosti ve vakuu je hodně těžké. Když už se člověk maže s veverkou, měl by (alespoň co se týká výše charakteristiky a hranic) udělat i její běžné protivníky (jako je třeba jestřáb, kuna, zmije, kočka) a pár víceméně srovnatelných bytostí (datel, kos, zajíc, krysa). Času nad tím člověk stráví stejně, ale čísla nacvaká pro desetkrát více bytostí. Mnohem snáze se to dělá, když člověk může říct tělo má vyšší než krysa, ale duši zase menší, atd. A pokud příště budeš chtít ochočit plcha nebo lasičku, vytvářet se budou mnohem snáze.
Pro tvorbu je nejtěžší udělat si nějaký základní koncept. Tvořit bytosti ve vakuu je hodně těžké. Když už se člověk maže s veverkou, měl by (alespoň co se týká výše charakteristiky a hranic) udělat i její běžné protivníky (jako je třeba jestřáb, kuna, zmije, kočka) a pár víceméně srovnatelných bytostí (datel, kos, zajíc, krysa). Času nad tím člověk stráví stejně, ale čísla nacvaká pro desetkrát více bytostí. Mnohem snáze se to dělá, když člověk může říct tělo má vyšší než krysa, ale duši zase menší, atd. A pokud příště budeš chtít ochočit plcha nebo lasičku, vytvářet se budou mnohem snáze.
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)
Re: Přehled tvorů i netvorů
Ne, mazlíček Zaříkávačky.Jerson píše:zjevně budu trollovat, ale dvě hodiny vytvářet charakteristiku veverky do RPG? (!) To z ní bude hlavní záporák?
Co bysme neudělali pro tůristi, že...
Jo, už měla skoro 3 ZS od kejklíře, takže mi z toho začínala vznikat superveverka, tak jsme to proškrtali. Většinu věcí, co píšeš, tam byla. Ještě se na ni mrknu.Fafrin píše:(A bylo by pěkné ji dát ZS za ocas nadání na skoky a pády, talent bych dal možná mistrovský a nebál bych se i ZS Hadí muž.)
-
- Příspěvky: 1380
- Registrován: 24. 10. 2007, 19:59
Re: Přehled tvorů i netvorů
Tak pro pořádek uvedu svoji veverku. Jen upozorním, že mám trochu jinou fylozofii při tvorbě zvířat než jaká je v ofiko pravidlech, tak se nelekněte té charakteristiky.
Veverka
Tělo 2, duše 3, vliv 2; Charakteristika 4 (šplh, skoky, unikání nad zemí, opatrnost, zvířecí zručnost, hledání potravy)
ZS: šplhavec (tj. může šplhat), zběhlost: skoky, akrobacie ve větvích
Veverka
Tělo 2, duše 3, vliv 2; Charakteristika 4 (šplh, skoky, unikání nad zemí, opatrnost, zvířecí zručnost, hledání potravy)
ZS: šplhavec (tj. může šplhat), zběhlost: skoky, akrobacie ve větvích
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)
-
- Příspěvky: 165
- Registrován: 22. 7. 2009, 06:30
Re: Přehled tvorů i netvorů
Zásadní otázka ... mela by mit blecha vliv blizici se 1ce anebrz je to maly tvor bazlivy a nebo naopak vliv vetsi protoze je to mrcha a jak jednou zacne nekoho otravovat tak ma dotycny o problemy na par dni postarano ?:)
Jake charakteristiky by podle vas mela mit takova stredne stavena prumerna blecha v nizkoepickem dobrodruzstvi?
Jake charakteristiky by podle vas mela mit takova stredne stavena prumerna blecha v nizkoepickem dobrodruzstvi?
-
- Administrátor
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
- Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Re: Přehled tvorů i netvorů
Si robis prdel, alebo to myslis vazne? [v druhom pripade by som vazne pochyboval o dusevnom zdravy, teda pokial nehras Rat Pack alebo Mouse Guard ]ValMor píše:Zásadní otázka ... mela by mit blecha vliv blizici se 1ce anebrz je to maly tvor bazlivy a nebo naopak vliv vetsi protoze je to mrcha a jak jednou zacne nekoho otravovat tak ma dotycny o problemy na par dni postarano ?:)
Jake charakteristiky by podle vas mela mit takova stredne stavena prumerna blecha v nizkoepickem dobrodruzstvi?