Přehled tvorů i netvorů

Oficální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Odpovědět
Uživatelský avatar
vzteklina
Příspěvky: 1380
Registrován: 24. 10. 2007, 18:59

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od vzteklina » 18. 12. 2012, 15:17

ValMor píše:Jake charakteristiky by podle vas mela mit takova stredne stavena prumerna blecha v nizkoepickem dobrodruzstvi?
žádné
blechu bych bral jako zkoušku nebo výzvu, ne jako bytost.
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)

Uživatelský avatar
PotulnyDruid
Příspěvky: 305
Registrován: 28. 8. 2012, 12:51
Bydliště: Brno

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od PotulnyDruid » 4. 1. 2013, 15:20

Nedávno jsme měli dobrodružství a v něm figurovala Sfinga, jako mocný běs. v jeho průběhu se mi dostal do rukou noví bestiář a tak jsem se rozhodl, že ji hezky zpracuji. Tady je výsledek, snad se někomu bude líbit a použije ji.

Sfinga
(Lidská sídla, Ruiny, Skály)

Druch: Běs
Charakteristika: 6 (zejména boj
z blízka proti veškerým bytostem, létaní, magie vzduchu, vyjednávání s lidmi a běsy, učenost (najdete u Zaříkávače))
Sudba: 38
Hranice: Tělo9, Duše 10, Vliv 13
Zvláštní schopnosti: Talenty
diplomata (mistr ve vyjednávání), Přirozené zbraně (Drápy – krátká sečná), Ochranná aura, Nervy z oceli, Všemi mastmi mazaný, Oživlá hora, Autorita, Diplomat, Bystré smysli (vycítění toho kdo neuhádl její hádanku, vycítění zemské magie) Nezastavitelný (proti bytostem, jež neuhádli její hádanku), Prastarý, Nezranitelnost (magii Mysli a Iluzí), Zranitelnost (zemská magie), Neschopnost (proti bytostem, které uhádli její hádanku)

Krásná ženská tvář, tělo lva a křídla orla. Její krása a elegance jsou snad jediná věc ostřejší a nebezpečnější než její drápy. V očích se jí zračí moudrost věků dávno minulých, které viděla povstávat a zase upadat.
Sfinga je běs touhy po vědění. Sfinga touží po vědomostech víc, než si jakýkoli smrtelník umí představit. Jenže aby mohla vstoupit do snového světa, musí někdo uhodnout její hádanku. Proto, Sfinga ochotně vítá tvory, kteří se chtějí zeptat, s každým dalším tvorem, jenž uhodne, se totiž sama dozví vše, co on chtěl vědět a tím se její vědomosti rozrostou. Ale ty které její hádanku neuhodnou, musí zabít. Nikdo neví proč tomu tak je.
Legendy tvrdí, že kdysi na počáku věků uzavřela dohodu s osudem a ten jí dal moc vědění všeho, ale za podmínky, že klíček k otevření těch vědomostí, je postavit, něčí osud na hranu jeho rozhodnutí.
Ač ona sama je mírumilovná, jí samotnou nenávidí velké množství tvorů, kteří nemají rádi, když někdo může zjistit jejich tajemství. Jako například Kostěj. Sfinga se ráda pro své obveselení obklopuje učenci, dobrodruhy a filozofy.

Jak jedná:
Je sebevědomá, ale snaží se nikoho neurazit. Je rozený diplomat, který se snaží předejít konfliktu.
Miluje rozhovory, filozofii a intelektuální pře. Dokáže i naprosto zapomenout na čas, když se najde dobrý společník na debatu.
Snaží se lidi ve svém okolí povzbudit k tomu, aby se na něco zeptali, často se jím snaží i dobře volenými slovy zvednout sebevědomí nebo mínění o nich samých, aby se odvážili se na něco zeptat.
I když se ze všech sil snaží vyhnout boji a raději vše řeší diplomaticky nebo manipulací. Pokud někdo neuhodne její hádanku, nemá na výběr a musí ho zabít.
Pokud někdo neuhodne její hádanku, stane se z milé hostitelky vraždící maniak. Který se snaží za každou cenu zabít toho, který neuhádl. I když se snaží neublížit nikomu jinému, než svému cíli, zaútočí bez váhaní i na ty, kteří její cíl chrání. Povídá se, že se dá Sfinga uklidnit a vyjednat sní smír, ale nikdo neví, zda je to pravda, nebo jen povídačka.

Jak bojuje:
Pokud se sfinga musí bránit před útočníky, které nemůže přesvědčit nebo zmanipulovat, bojuje za pomoci svých smrtelně nebezpečných drápů a vrhá se na nepřítele za letu. Ale je i schopná bojovnice na zemi. (oblíbený manévr: přesně)
Snaží se je zastrašit řevem a pomocí magie větru. Aby ustoupili anebo začali vyjednávat. (oblíbený manévr: lstivě, rozsáhle)
Snaží se postavy znejistět a vypráví jim o staletí, která prožila o velké moci kterou má a nesmyslnosti jejich počínání. (oblíbený manévr: lstivě, přesně)

Jakou roli má v příběhu:
Útočník
Postavy potkají prchajícího muže, který je zapřísahá, aby mu pomohli. Když se postavy snaží zjistit, oč se jedná. Přistane před nimi sfinga a žádá mužovo vydání, jelikož neuhodl její hádanku. Vydají postavy muže? Budou ho schráni? Nebo se pokusí se Sfingou vyjednávat?
Legenda
Družinu dobrodruhů si najme bohatý šlechtit, který už léta pátrá po své dceři. Slyšel, že ve zřícenině jednoho starověkého města žije Sfinga, která pří zná všechno a nabídne postavám velkou odměnu, když se jí půjdou zeptat. Přistoupí postavy na tuto nabídku? Nebo jim bude divné, proč se tam šlechtic nevdá sám? Vědí postavy o nebezpečí, které představuje položit Sfinze hádanku?
Aby měli postavy šanci porazit Kostejě, musí zjistit kde má ukrytou svojí duši. Vědí o legendě, že v nedaleké ruině paláce prý žije Sfinga. Odváží se pokusit zjistit tajemství, které potřebuji? Nebo raději nebudou pokoušet osud a riskovat střed s tak mocnou bytostí?
Vyjednavač
Postavy přijedou do města, kterému vládne Sfinga, ta je pozve do svého paláce a začne s nimi vést rozhovory a vyptávat se na jejich dobrodružství. Snaží se postavy zmanipulovat, aby se jí na něco zeptali.
under construction

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 106
Registrován: 14. 8. 2007, 13:36
Bydliště: Roztoky (u Prahy)

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od Vojta » 4. 1. 2013, 16:41

Pěkně pojaté. I když mám trochu zmatek, jak je to s tím kdo se ptá a kdo hádá. Tradičně se ptá jen sfinga a pocestný odpovídá, tak mi nesedí, že by mohla sfinga stát o to, aby někdo položil hádanku i jí (a co by se stalo, když by sfinga ne/uhodla?)... Každopádně představa dlouhých filosofických debat či hádankových soubojů typu Bilbo vs. Glum je hezká.

Uživatelský avatar
PotulnyDruid
Příspěvky: 305
Registrován: 28. 8. 2012, 12:51
Bydliště: Brno

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od PotulnyDruid » 4. 1. 2013, 17:05

Ne je to myšleno tak, aby se postava zeptala na nějakou otázku. Pak Sfinga položí hádanku, když postava uhádne dostane odpoveď, když ne, Sfinga ji sežere.
Samozřejmě se myslí zkutečná otázka, společenská konverzace se nepočítá. :)
under construction

Uživatelský avatar
PotulnyDruid
Příspěvky: 305
Registrován: 28. 8. 2012, 12:51
Bydliště: Brno

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od PotulnyDruid » 15. 1. 2013, 18:37

No sice to vypadá blbě jak tu píšu jen já, ale s naší družinkou jsme potkali nzajmavého Běsa a myslím, že by se tu mohl někomu líbit.

Rarášek
(Ruiny, Skály)

Rasa: Běs
Charakteristika: 2-3 (Mrštnost, pohyblivost, rychlé prsty, kapsářství, skrývání se, herectví, magie iluzí)
Sudba: 8
Hranice: Tělo 3, Duše 6, Vliv 5
Zvláštní schopnosti: Talenty komedianta (mistr a nadání pokud dělá šaškárny), Přirozené zbraně (Zuby – krátká bodná), Přirozené zbraně (nevinný pohled - ozdoba), Autorita, Bulíky na nos, Nezastavitelný (proti bytostem které se smějí jeho vylomeninám), Neschopnost (proti bytostem které ho hněvivě okřiknou), Mámení smyslů (najdete u mága), Přeludy (najdete u mága), Komediant (najdete u kejklíře)


Už se vám někdy stalo, že jste šli po skalkách poblíž vesnice a uviděli na zemi dukát, ale když jste se pro něj ohnuli, zjistili jste, že to byl jen oblázek? A pak slyšeli tiché pohihňávání? Tak to jste se nejspíš stali obětí raráška, běsa veselí a smíchu.
Na rozdíl od většiny běsů jsou rarášci mírumilovní, milují skopičiny, smích a šaškárny. A pokud se někdo jejich vylomeninám směje, mají s toho až dětinskou radost. Proto milují, když do místa kde žijí, přijde více lidí, můžou tropit vylomeniny jednomu a těšit se ze smíchu druhých. Rarášci se vyhýbají hustě obydleným místům, protože jsou raději neviděni. Ale milují, když k nim přijde „návštěva“.
Když už se vám podaří raráška uvidět v jeho přirozené podobě, vypadá jako malá, asi 20cm velká, opička s obrovskými oči. Jsou to skvělí akrobati a ovládají magii iluzí. Což je taky jejich jedná obrana. Rarášci jsou neagresivní a nepřátele se snaží zmást iluzemi a odlákat ho od svého bydliště. Neumějí mluvit, ale jsou velice inteligentní a rádi pocestným berou drobnosti, s kterými si pak hrají. Ale pokud jsou zahnáni do kouta, vězte, že mají v záloze tlamičku plnou ostrých zoubků.
Lidové pověsti říkají, že ra-rášek je duch šaška, který chce i nadále rozdávat smích a radost.

Jak jedná:
Rarášci jsou zvědaví, ale plaší, proto se maskují iluzemi a skrývají se.
Rádi provádí šaškárny a vylomeniny, bytostem, které zavítají na místa, kde bydlí.
Milují smích, a pokud ho slyší, snaží se najít jeho zdroj. Pokud Jste hodně veselí, možná se s vámi rarášek skamarádí.
Rarášci taky často kradou jídlo, rarášek sní prakticky cokoli a rád experimentuje. (případná platba pomocníčka nezvyklé pamlsky)
Bojuje jen v krajní nutnosti, pokud je napaden, prchá do bezpečí a mate nepřítele ilu-zemi a akrobacii.

Jak bojuje:
Utíkají a kličkují, vrhají jednu iluzi za druhou a snaží se zmizet. (oblíbený manévr: lstivě)
Pokud je jich více, spojí se, aby udělali velkou iluzi ne-bezpečného tvora, kterou se snaží nepřítele zahnat na útěk. (oblíbený manévr: mocně, rozsáhle)
Pokud je zahnán do kouta a nemá možnost utéct, zaútočí velice zuřivě pomocí svých zubů. (oblíbený manévr: mocně)

Jakou roli má v příběhu:

Zpestření
Postavy u vesničanů zjistí, že kousíček za vesnicí je starý strážní hrádek a že se tam mohou ubytovat. Když jim dvě děvečky ukazovaly cestu, pochichtávaly se. Postavy po utáboření zjistí, že se na hradě dějí zvláštní věci. To ještě neví, že tam sídlí par-tička rarášků.

Kořist
Dcera místního šlechtice si najme postavy, aby jí našli a chytili raráška, aby obšťastňoval ji a její hosty. Místní tvrdí, že určitě žijí v nedalekých skalách.

Spojenec
Skupinka rarášků, pomocí iluzí naláká družinu do starého opuštěného kláštera. Postavy velice brzo zjistí, že do kláštera se nastěhoval černokněžník s pomocníkem chrličem. Rarášci doufají, že by je postavy mohli vyhnat, jelikož toho sami nejsou schopni. Zjistí postavy, že sem byli nalákaní rarášky pomoci, nebo si budou myslet, že jde o past černokněžníka?
under construction

Uživatelský avatar
PotulnyDruid
Příspěvky: 305
Registrován: 28. 8. 2012, 12:51
Bydliště: Brno

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od PotulnyDruid » 21. 1. 2013, 00:59

Gremlin
(Lidská sídla)

Druh: Běs
Charakteristika: 1-5 (dovednosti zaříkávače mimo léčení lidské duše, eidetická paměť, pohyblivost (najdete u kejklíře))
Sudba: 10
Hranice: Tělo 3, Duše 9, Vliv 4
Zvláštní schopnosti: Talenty asistenta (mistr pokud pomáhá svému pánovy v duševních nebo vlivových činnostech, nadání při užívání učenosti.), Přirozené zbraně (duše běsa – pomůcka), Přirozené zbraně (přirozený učenec – pomůcka), Ochranná aura, Třetí oko, Diplomat, Nezranitelnost (magie ovládající mysl), Zranitelnost (fyzické útoky), Knihomol (najdete u zaříkávače), Bystrost (najdete u zaříkávače), Spojení myslí (najdete u zaříkávače), Mystický kruh (najdete u zaříkávače), Sifon magie

Gremlin je nejlepší přítel kouzelníka. A na rozdíl od psa a člověka, tohle není jen pořekadlo. Gremlini vznikli jako výsledek dlouholetého šlechtění a magického experimentování se skřety. A jsou to dokonalí asistenti kouzelníků. Inteligentní, s výbornou pamětí a magickým citem.
Gremlini ale už ve skutečnosti skřeti nejsou, vzniknout totiž tak, že je duše skřeta vyňata a nahrazena běsem intelektu. Kouzelník, který toto provede, pak získá naprosto loajálního pomocníčka. Tato procedura je ale možná provádět jen na některých bytostech, vzniklých právě dlouholetým šlechtěním.
Kouzelník, který má ve svých službách gremlina se nemusí bát, že by někdy na něco zapomněl, nebo něco ztratil. Gremlini mají totiž paměť lepší než slon, a vždy ví, kam pánovu knihu uložili. Gremlin je svému kouzelníkovy loajální až za hrob, což pokud dojde na fyzický boj, může být brzo. Gremlini jsou sice obdařeni obrovským intelektem, jejich fyzické dovednosti už jsou horší.
Ale nemyslete si, že jde o nějaké bezduché otroky, gremlini jsou velice silné osobnosti, které jsou na svoji roli náležité hrdí. Považují svojí dobrou službu za profesionální hrdost. Ale nenechají se utiskovat. Pokud by je jejich pán úmyslně napadl, nebo jim škodil, vrátí se zpět do snového světa a kouzelníkovy zůstane jen slintající schránka.

Jak jedná:
Gremlini jsou hrdí, ale velice slušní, jak ke svému pánovy, tak k jeho okolí. Všechny negremlini oslovují „pane“.
Nemají, nebo prakticky neprojevují emoce, působí stroze a škrobeně.
Přes svůj cit pro službu, jsou velice hrdí a občas působí dost arogantně.
Jejich práce a služba je jim vším, a umí být velice nepříjemní, když jí v ní někdo brání, vždy však uctivě.
Gremlin se živí pouze magii. (platba za pomocníčka: duševní jizva)

Jak bojuje:
Gremlini se boji vyhýbají, jak to jen jde. (oblíbený manévr: rychle)
Když už musí bojovat, bojují bez výjimek magii. (oblíbený manévr: rozsáhle)
Pokud se k nim někdo dostane moc blízko, kličkuji, přeskakuji, utíkají. (oblíbený manévr: lstivě)

Jakou roli má v příběhu:
Spojenec
Postavy, které potřebují něco najít v univerzitní knihovně, dostane na starost gremlin který patří místnímu knihovníkovy.
Gremlin zastaví na cestě postavy a požádá je aby šli rychle sním. Jeho pánovy se vymknul kontrole jeden experiment a potřebuje něčí pomoc. Přijmou postavy žádost, co na ně asi bude čekat?

Snový svět:
Ta knihovna byla sama z knih, strop, stěny, regály a uličky, sloupy a stoly. Malí gremlin pozoroval mladou šamanku s pobavením nad jejím údivem. „Vše co se kdy stalo, si někdo nebo něco pamatuje, Vše se dá najít, za jistou cenu samozřejmě.“ Tapil odevzdaně přikývla. Gremlin se usmál a naznačil ji, aby šla za ním, vedl ji do nitra knižního labyrintu.


Varianta: Goblin
(Lidská sídla)

Druh: Netvor
Charakteristika: 1 (boj proti lidem a zvířatům)
Sudba: 4
Hranice: Tělo 3, Duše 1, Vliv 1
Zvláštní schopnosti: Ochranná aura, Zranitelnost (magie ovládající mysl)

Goblin je produktem několikaletého křížení a magických pokusů na skřeteh. Výsledkem je poddajná, prakticky ničeho neschopná stvoření, která bez odporování poslouchají prakticky kohokoli. Někteří se diví proč si kouzelníci na univerzitách pěstují a vydržují takováto neužitečná stvoření. Důvod znají většinou jen zkušenější kouzelníci. Goblini se používají jako schránky pro běsy intelektu a díky tomu vznikne Gremlin. Jakmile kouzelník provede rituál, a nahradí goblinuvu duši běsem, nově vzniklí gremlin získá velice pevné pouto na svého stvořitele a začne mu sloužit.

------------------------------

Sifon magie
Bytost se může pokusit získat jednu magickou dovednost, kterou ovládá cíl této dovednosti. Pokud bytost v této schopnosti uspěje, může si přidat jednu magickou dovednost cíle ke své charakteristice, včetně všech zvláštních schopností, které cíl ovládá a které se k ní vztahují. Sifon magie má dosah dotyk.
V jednu chvíli, může mít bytost pouze jednu magickou dovednost získanou touto schopností, pokud chce získat novou, stará jí bude nahrazena.

Volitelné pravidla: Pokud je bytost placena, jako pomocníček, duševní jizvou, může se tato schopnost automaticky uplatnit. Stejně tak, pokud bytost, využívající tuto dovednost, je něčí pomocníček, může se při úspěchu počítat jako jedna platba.
Naposledy upravil(a) PotulnyDruid dne 31. 1. 2013, 23:22, celkem upraveno 1 x.
under construction

Uživatelský avatar
PotulnyDruid
Příspěvky: 305
Registrován: 28. 8. 2012, 12:51
Bydliště: Brno

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od PotulnyDruid » 22. 1. 2013, 18:53

koukám, že tu chcíp skřet...
under construction

Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3210
Registrován: 11. 9. 2004, 11:51
Bydliště: bb [svk] / dublin [irl]
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od crowen » 22. 1. 2013, 19:01

Vsetci citaju novy Bestiar $P

Uživatelský avatar
lapivorax
Příspěvky: 166
Registrován: 15. 12. 2012, 13:36
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od lapivorax » 22. 1. 2013, 21:46

:D Nebo píšou do jinejch rubrik. Moc dobrý postavy, díky.
Toto nejsem já, toto je můj avatar.

Uživatelský avatar
Maugir
Příspěvky: 978
Registrován: 13. 8. 2011, 01:20

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od Maugir » 23. 1. 2013, 21:15

PotulnyDruid píše:koukám, že tu chcíp skřet...
Zatím jsem to ještě nestihl všechno přečíst (je zkouškové a tak), ale velmi se mi líbí Tvůj kreativní přístup. Víc napíšu později, ale nedostatkem reakcí se nenech odradit, určitě se tu najdou lidíé kteří budou za Tvé nápady rádi.
Obrázek

Uživatelský avatar
PotulnyDruid
Příspěvky: 305
Registrován: 28. 8. 2012, 12:51
Bydliště: Brno

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od PotulnyDruid » 23. 1. 2013, 22:10

Maugir píše:
PotulnyDruid píše:koukám, že tu chcíp skřet...
Zatím jsem to ještě nestihl všechno přečíst (je zkouškové a tak), ale velmi se mi líbí Tvůj kreativní přístup. Víc napíšu později, ale nedostatkem reakcí se nenech odradit, určitě se tu najdou lidíé kteří budou za Tvé nápady rádi.
To já se odradit nenechám, jen trocha konstruktivní krytiky neuškodí :)
A děkuji :)
under construction

Uživatelský avatar
PotulnyDruid
Příspěvky: 305
Registrován: 28. 8. 2012, 12:51
Bydliště: Brno

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od PotulnyDruid » 23. 1. 2013, 23:59

Sukuba a Inkubus
(Lidská sídla)

Druh: Běs
Charakteristika: 3-5 (létání, dovednosti kejklíře až na vrh, dovednosti mága, dovednosti mastičkáře, omamné látky, vliv ve všech společnostech)
Sudba: 14
Hranice: Tělo 4, Duše 7, Vliv 8
Zvláštní schopnosti: Talenty svůdce (mistr a zběhlost při svádění, herectví a používání magie mysli, nadání ve vlivových činnostech proti bytosti, která je sama), Proměny (muž, žena, muž-démon, žena-démon), Nezastavitelný (proti bytostem, které políbila), Autorita, Všemi mastmi mazaný, Triumfální příchod, Neschopnost (proti panně/panicovi), Zranitelnost (zbraní na níž je přivázán snubní prsten), Nelidská rychlost, Neviditelný loutkař (najdete u mága), Požírač duší (najdete u mága), Čarovné nápoje (najdete u šamana)

Nadpozemsky krásná žena, která se zjeví jako sen za horké noci a svým pohledem jako by vás hypnotizovala. Necháte se svést, jako by každá jiná možnost byla nemyslitelná.
Většina lidí si za celý život neuvědomí, že se sekala s běsem vášně a chtíče. Nevzdělaní lidé se dokonce domnívají, že jde o dva běsy, ale učenci a vědmáci vědí, že jde jen o jednoho běsa, talentovaného měniče podob. Je mu jedno zda je ženou či mužem, využije vše pro to, aby vás svedl a proto přizpůsobí svojí podobu vaším nejtajnějším tužbám. Ale návštěva tohoto běsa něco stojí, lidé i týdny chodí jako mátohy a někteří toto setkání nepřežijí vůbec (platba za pomocníka 1 tělesná jizva).
Sukuba/Inkubus je běs, který je závislý na lidské přítomnosti. Brzy po příchodu ze snového světa si vybere podobu velmi atraktivní dívky, v případě inkubů pak šarmantního muže. Nezřídka se jedná o podobu skutečného člověka, kterého se ale sukuba/inkubus nezapomene v tichosti zbavit. Sukuby/Inkubosové jsou velmi inteligentní, a také neobyčejně cílevědomé. Vydávají se za urozené dámy, inkubové za chrabré rytíře nebo záhadné umělce, strhujícím vzhledem a opojnou osobností dostávají lidi pod svůj vliv. Tajemství mysli lidí v jejich okolí jim jsou otevřená a velmi rády je využívají ve svůj prospěch. Jak roste jejich moc, postupně se z okouzlujících měšťanek stávají majitelky hostinců a nevěstinců, velmi často je jejich ambice a touha po luxusu zavede až na zámecká sídla a královské dvory, kde se rády pohybují jako dvorní dámy, v případě inkubů pak jako členové královské družiny.

Jak jedná:
Vystupuje jako člověk a spřádá kolem sebe obdivovatele. Upevňuje si moc a postavení.
Vždy jedná „v rukavičkách“ a snaží se ovládat všechny kolem sebe jako šedá eminence.
Miluje moc a pozornost, které se jí díky ní dostane. A využívá ji k zajištění „nápadníků“.
Živí se životní silou, a proto se obklopuje velkým množstvím lidí a milenců. (platba za pomocníka 1 tělesná jizva)
Málokdy usiluje o příliš významnou roli. Spokojí se s oblíbenou dvorní dámou, majitelkou luxusního nevěstince, nebo zemanem malé provincie.
Sukuby/Inkubové jsou zrádní a paranoidní. Není jim radno věřit jediné slovo.

Jak bojuje:
Nepřátele omámí magii nebo drogou. (oblíbený manévr: přesně)
Snaží se postavy zmást anebo svést. (oblíbený manévr: lstivě)
Vyjednává, intrikuje, kličkuje a snaží se získat čas. (oblíbený manévr: mocně)
Pokud dojde na otevřený boj, bojuje za pomoci iluzí a pokud to dovolují okolnosti, ve své démonické podobě a v tom případě létá. (oblíbený manévr: rozsáhle, lstivě)

Jakou roli má v příběhu:
Útočník
Postavy přijedou vyšetřit tajný úkol, který jim zadala jedna vlivná dáma, do místního luxusního nevěstince. Jeho majitelka, sukuba, má podezření, že pátrají po ní a proto se pokusí postavy omámit drogou a v tichosti se jich zbavit.
Postavy se po dlouhé cestě chtějí ubytovat v malém zámečku patřícím mladému rytíři. Ten je přijme s otevřenou náručí a poskytne jim ubytování. Ve skutečnosti je to inkubus a je přesvědčen, že postavy ho přijeli tajně zabít. Jednu s postav se však někdo pokusí otrávit a další málem spadla jako náměsíčná s hradeb. Snaží se postavy zabít někdo z hradu? Ale proč?
Vyjednavač
Vědmák rozpozná v místní šlechtičně sukubu a ta s družinou začne vyjednávat a pletichařit aby ji neprozradili. Dodrží sukuba svoje slovo? Nebo se chytá postavy zradit.
Místí rychtář si postavy požádá, zda by nemohli něco zjistit o mladém rytíři, který do jeho vesnice nedávno přicestoval a do kterého se bezhlavě zamilovala jeho dcera. Postavy zjistí, že jde o inkubuse a ten s nimi začne vyjednávat, aby ho neprozradili. A slibuje jim bohatství i moc výměnou za spojenectví.
Obrázek

(všechny moje bytosti a jinou homemade praci najdete na mých stránkách www.tirmor.webnode.cz)
under construction

Uživatelský avatar
lapivorax
Příspěvky: 166
Registrován: 15. 12. 2012, 13:36
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od lapivorax » 31. 1. 2013, 09:54

Dovolím si ještě zveřejnit tu svou veverku. Když už jsem v prosinci řekl A, tak teď, po vašich připomínkách a po zběžném prolistování Bestiáře, říkám BÉ.
Veverka
Tělo: 2, Duše 2, Vliv 1.
Charakteristika: 1-2 (zejména akrobacie, rychlý běh, šplh, nenápadnost, louskání, tichý pohyb v divočině).
Sudba 3.
Zvláštní schopnosti: Talent skákajícího hlodavce (mistrovství v akrobacii v lese, parku, atp., kde nejsou stromy, tak zběhlost), Bystré smysly (čich, zrak).

Jak jedná:
[*] Žije v lesích mírného pásma, kde se živí sběrem oříšků, šišek, žaludů a hub. Tvoří si zásoby ve svých hnízdech. Jsou velmi plaché.
[*] Může obývat i zalesněné plochy v lidských sídlech (park, sad, zahrada, hřbitov,...)
[*] Má vždy několi hnízd, obvykle v dutinách stromů, popř. v kulovitých hnízdech, která si v korunách stromů staví z větví, mechu a trávy. Vždy se dvěma vchody.
[*] Veverka žije jako samotář na svém území, které může mít i několik hektarů. Teritorium několika jedinců se může částečně překrývat. V uzavřených zalesněných plochách (např. park) může sídlit i více veverek najednou.
[*] Dospělé veverky jsou hodně nedůvěřivé, ochočit lze tedy jen mládě a i to je velmi těžké.
[*] Dožívá se až 10 let (ale to už je opravdu hodně). má 2 vrhy za rok, zhruba po 3 jedincích.
[*] Jedná se o denního tvora, i když většinu času tráví ve svých hnízdech. Na zimu nehibernuje, jen neopoští moc hnízdo. Bývá taky dost zablešená.

Jak bojuje:
[*] Veverky jsou velmi plaché. Z boje obvykle utečou. Když je predátor načapá v hnízdě, veverka uteče druhým vchodem.
[*] Přirozenými nepřáteli jsou kuna, lasice, sova, jestřáb, kočka, liška, ...
[*] Veverka sice vypadá mile, ale jinak je to dost nesnášenlivé zvíře. Aby ochránila své teritorium, může zahubit i malé ptáky.
[*] Obvykle škrábe drápy a kouše.
[*] Ve skupině více veverek dochází k šarvátkám.

Role v příběhu:
Kořist
[*] Jedné noci, když počasí bylo opravdu špatné (mlha, silný déšť nebo vítr) našla družina při cestě lesem na zemi malou, nedávno narozenou veverku. Pokusí se jí zachránit nebo ji nechají jako vítanou kořist dravcům?
[*] [*] V posvátném háji bohyně Athény (v hráčském světě se asi bude jmenovat jinak) útočí na veverčí hnízdo plné nově narozených veverek sova - posvátné zvíře oné bohyně. Rozhodne se družina překročit tabu (v mé družině se právě takoví jedinci určitě najdou) a rozhodnou se sovu zahnat i za cenu trestu ze strany druidů - ochránců háje?

Je to trapné, ale opravdu už nemám více inspirace pro zápletku s veverkou. Pomůžete někdo? Mám družinu plnou veverkofilů.

A poznámky pod čarou:
Hadího muže zde nedávám, protože to už je ošetřeno talentem.
Jenom otázka: Když má postava povolené mistrovství v dané činnosti, platí se za aktivaci mistrovství? Prolistoval jsem dodatečně pravidla a zatím nemám jasno.
Při tvorbě jsem se inspiroval krysami popsanými v Bestiáři.
Do budoucna by chtěla hráčka ochočenou veverku naučit nějaké triky (panáčkování a nevím co ještě), tedy ZS Komediant. Nevíte, jak to ošetřit? Veverka asi těžko bude postupovat na vyšší úroveň.

Děkuji
Toto nejsem já, toto je můj avatar.

Uživatelský avatar
PotulnyDruid
Příspěvky: 305
Registrován: 28. 8. 2012, 12:51
Bydliště: Brno

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od PotulnyDruid » 31. 1. 2013, 10:33

lapivorax píše:A poznámky pod čarou:
Hadího muže zde nedávám, protože to už je ošetřeno talentem.
Jenom otázka: Když má postava povolené mistrovství v dané činnosti, platí se za aktivaci mistrovství? Prolistoval jsem dodatečně pravidla a zatím nemám jasno.
Při tvorbě jsem se inspiroval krysami popsanými v Bestiáři.
Do budoucna by chtěla hráčka ochočenou veverku naučit nějaké triky (panáčkování a nevím co ještě), tedy ZS Komediant. Nevíte, jak to ošetřit? Veverka asi těžko bude postupovat na vyšší úroveň.

Děkuji
Mistrovské talenty si samozřejmě musíš platit. Stojí stejně jako obyčejné 1 zdroj. Je samozřejmě možné mít Mistrovství a zároveň Zběhlost a pak ho máš zadarmo. Pravidla umožnují míchat bonusy na manévry. Takže když se fakt zadaří, můžeš mít na jednu činnost Mistrovství, Zběhlost i Nadaní současně. Pak to bude vypadat tak že máš: 2 manévry za akci, oba jsou mistrovské a jeden z nich bude zdarma.

Tekle, pravidla pokud vím, tak vyloženě přidávání ZS v pravidlech není. Válečník a Mág můžou naučit svého pomocníčka bojovnickou/zaklínačskou dovednost, ale ZS myslím nikdo.
Ale já osobně bych to řešil roleplayově, když se jí budeš dost věnovat, třeba dvě tři sezení a budeš ten výcvik schopen občas zahrát (krátká sekvence, nebo nějaká veselá část) tak bych ti to jako PJ uznal a dal tvé veverce komedianta.
under construction

MarkyParky
Příspěvky: 5201
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: Přehled tvorů i netvorů

Příspěvek od MarkyParky » 31. 1. 2013, 11:08

Jak mág, tak válečník mohou učit pomocníčka i ZS z daných oborů. Výslovně to tak jest zmíněno v pravidlech.

Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti