Naše postavy

Oficální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Uživatelský avatar
Roubíček
Příspěvky: 104
Registrován: 25. 8. 2011, 20:59
Bydliště: Jihlava

Naše postavy

Příspěvek od Roubíček » 30. 8. 2011, 15:47

Napadlo mě založit nové téma, kde bychom si navzájem představili postavy, které v DrDII hrajeme (popř. jako PJ chtěli hrát). Docela mě zajímá váš vkus a styl. Zároveň to, jak moc si každý svoji postavu rozpracovává a jaký je kdo muchkin. :)

Uživatelský avatar
Roubíček
Příspěvky: 104
Registrován: 25. 8. 2011, 20:59
Bydliště: Jihlava

Re: Naše postavy

Příspěvek od Roubíček » 30. 8. 2011, 15:56

A já budu vzorový a hned vložím svoji postavu, takže:

Garold Dlhá Brada

Úroveň: 10
Rasa: Hlubinný trpaslík
Povolání:
Bojovník 3
Zaříkávač 3
Čaroděj 2
Hranice:Tělo 5; Duše 7; Vliv: 5

ZS:
Povahový rys- Flegmatik
Rasová ZS- Noční oči
ZS povolání:
Cit pro sekyru
Gladiátor
Rameno na rameno
Čarovné střáže
Modlitby a uřknutí
Divoký talent
Dračí dech
Znak Salamandra
Pán ohně
Plamenné peklo

Vybavení:
obyčejné oblečení, plášť s medvědí kožešinou, křesadlo, pergamen, pero, přikrývka, 10 svící

Zbraně: sekyra Inkvizitor
(sloužící kromě zbraně také jako rituální předmět)

Životopis:


Garold se narodil a žil hluboko v podzemí, kde stejně jako celý jeho slavný klan těžil drahé kameny. Odkázal těžbě celý život a byl by tam i zůstal, kdyby se jednoho dne neobjevili hrůzní běsové temnot a nepřepadli všechny kutače. Jen malá část trpaslíků utekla na povrch a zachránila se tak.
Dlhá Brada neváhal a vydal se vstříc temnotě pokusit se opět vyjednat mír. Běsové pronikli až do největších zákoutí jeho duše a spatřili touhu po podzemním bohatsví. Touhu, jakou má každý trpaslík. Věděli, že udělá vše, pro možnost znovuobnovení těžby a tak ho využili pro svou věc. Zaslíbili mu, že pokud nalezne a do temnot jim donese Kladivo nočních můr, nechají celý jeho klan v pokoji dál kutat. Trpaslík přísahal, že obnoví slávu svého klanu, nazývaného Křišťalový lid, a zanechal své společníky u vstupu do podzemních štol, kde zůstali odkázání na těžbu železné rudy a kování zbraní pro císařskou armádu.
Bloudil po světě, proklínal a zabíjel stvoření zla svou válečnou sekyrou, kterou přezdívá Inkvizitor. A nechával si za to také slušně platit od vystrašených vesničanů. Ale také zde zestárl. Roky putování zmenšili váhu přísahy a Garoldovi začalo být postupně vše jedno, strácel naději.
Jednoho večera, když už Dlhé Bradě táhlo na čtyřicítku, si ho slušně podnapitého všiml člen Inkvizitorského řádu, jak básní o své sekyře v boji. Zaposlouchal se do jeho vyprávění a zjistil, že by trpaslík mohl rozšířit řady upadajícho spolku. Vyměnil s ním pár slov a ještě toho večera složil trpaslík další přísahu. Od té doby je Garold členem inkvizitorského řádu Světla a svou sekyru nepoužívá pouze jako zbraň. Když je nejhůře, pozdvihne ji a jménem Světla upaluje stvoření temnoty na uhel. Stal se z něj silný čaroděj, ale naděje mu to nepřineslo. Zažil už téměř čtyry tucty podzimů a s každým dalším mu přibývá nová vráska na čele.

Povaha:
Garold je typický trpaslík a neodradí ho žádný bájný poklad. Peníze má rád jako každý, ale on si je pečlivě chrání. Člověk by řekl, že je až hamižný. Ovšem jakmile dojde na alkohol, je nezastavitelný a pozve klidně celou hospodu. Už dávno pohasla síla jeho přísahy a tak se světem toulá spíše z povinnosti a nenávisti k běsům. Každý večer přes spaním, stejně jako každý z jeho řádu, si zapaluje jednu svíčku, aby ho Světlo provázelo a aby mohl ohněm kdykoliv strestat narušitele jeho spánku. Je to flegmatik a to mu dost často ztěžuje jakákoliv jednání. Nemá rád cizince, jediný důvod, proč se s nimi dá vůbec do řeči je vidina peněz. Přátel má pomálu a stejně si jich nikterak neváží.

Vzhled:
Garold je malinký trpaslík, najdou se i hobiti vyšší než on. Má ale mohutná ramena a třímající sekyru vypadá sakra děsivě. Jeho přízvisko má díky velikému plnovousu, který mu šahá až po pas a je stejně jako vlasy spletený do copánků. I v létě nosí plášť vyšívaný medvědí kožešinou a přes rameno mu vysí malý kožený vak plný užitečných věcí. Na tváři má pořádnou kupu vrásek a jeho tělo je poznamenáno řadou jizev. Nutno dodat, že hygiena není jeho oborem. Sekyru Inkvizitor nosí pověšenou na zádech.



Tak toho je můj flegmatik s Dredy. Co vy?

Uživatelský avatar
ilgir
pěšák
Příspěvky: 7867
Registrován: 22. 1. 2007, 13:48
Bydliště: nejkrásnější město světa

Re: Naše postavy

Příspěvek od ilgir » 30. 8. 2011, 22:36

Chval z Dardakanu

Koncept: Levoboček mocného krále / knížete / whatever, který se dal na dráhu lovce hlav / odměn, prostě dobrodruha.

Historie: Jeho mládí u dvora mu zajistilo nadprůměrné vzdělání (včetně základů alchymie) i umění ve zbrani. Poté, co se míra pohrdání, kterým ho lidé ze dvora jako levobočka zahrnovali, stala neúnosnou, odešel si za svou vlastní kariérou. Žoldnéřina byla jasná volba. Postupně se vypracoval na elitního lovce odměn, který si nabídky může vybírat.

Osobnost: Dá se říct, že vyšší společností (odkud byl vyštván) víceméně pohrdá a dává přednost paření v čtvrté cenové s těmi nejubožejšími existencemi. Když se čas od času objeví na nějakém plese nebo rautu u urozených příbuzných, vždycky se postará o pořádný rozruch. Jeho slabinou je nedořešený vztah k ženám (to způsobila jeho macecha) - vždy, když má jednat se ženou (srovnatelného původu), znejistí a cítí se v úzkých (automatické zvýšení Ohrožení). Nikdy neměl pořádný vztah, pouze občas využívá služeb nevěstinců.

Vzhled: Atletický dlouhán, navlečen ve složitém šatu plném přezek, knoflíků, pásků a karabin, na nichž se houpe spousta roztodivných věcí. Všemu dominuje nahoře mohutný třírohý klobouk a dole nablýskané jezdecké boty. Udržuje si pěstěný knír a nosí klasicistní paruku. Jako zbraně nosí nůž, kord a dvojici bambitek.

Zvyky: Chlastá, kouří, utrácí, ovšem vždy si nechává jedno oko ostražité, aby nebyl někde praštěn a okraden. Na výpravy vyráží buď koňmo, do horšího terénu si najme nosiče či koupí mulu, protože toho s sebou vozí obvykle dost.

Motivace:
Krátkodobá: Vydělat balík peněz a pořádně to roztočit.
Dlouhodobá: Vydělat opravdu pořádný balík peněz a pořídit si dům, nejlépe s panstvím a kusem lesa na lov.
Celoživotní: Najít životní lásku. To bude hodně těžké, vzhledem k tomu jak je při jednání s ženami nemožný a vlastně ani pořádně neví, co to ta láska, úcta a věrnost jsou.

Mechanicky:
8. úroveň, hranice 4, 4, 7
Člověk, ZS Styky
Kejklíř 3, ZS Komediant, Vánoční stromek
Bojovník 3, ZS Cit pro kord, Šampión, Přečtení soupeře
Mastičkář 2, ZS Vyjednavač, Moudrý rádce
Nepoužívat nebo vrátit!
DrD II: Hry Mocných | ilgirovy deskovky

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 22388
Registrován: 14. 5. 2008, 09:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše postavy

Příspěvek od Vallun » 31. 8. 2011, 06:23

ilgir - u Kejklíře Ti chybí jedna ZS:) ale hlavně - levoboček a macecha? ten musel mít sakra pohnuté dětství...:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.

sq

Re: Naše postavy

Příspěvek od sq » 31. 8. 2011, 07:17

Vallun píše:ilgir - u Kejklíře Ti chybí jedna ZS:)
To bude filozofie dobrovolne skromnosti :D

Uživatelský avatar
ilgir
pěšák
Příspěvky: 7867
Registrován: 22. 1. 2007, 13:48
Bydliště: nejkrásnější město světa

Re: Naše postavy

Příspěvek od ilgir » 31. 8. 2011, 07:30

ilgir - u Kejklíře Ti chybí jedna ZS:)
Já jsem ji vyměnil za Styky u člověka. Sice to není úplně podle pravidel, ale to je přece jedno, ne?
ale hlavně - levoboček a macecha? ten musel mít sakra pohnuté dětství...:)
Jako jo, je to klišé nad klišé. Ale mně to nevadí. :wink:
Nepoužívat nebo vrátit!
DrD II: Hry Mocných | ilgirovy deskovky

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6469
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše postavy

Příspěvek od Quentin » 31. 8. 2011, 07:42

Ilgir: Styky máš automaticky. U kejklíře máš tři úrovně a jen dvě schopnosti.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
ilgir
pěšák
Příspěvky: 7867
Registrován: 22. 1. 2007, 13:48
Bydliště: nejkrásnější město světa

Re: Naše postavy

Příspěvek od ilgir » 31. 8. 2011, 07:46

No dobře, já si tam dám Změnu tváře, když jinak nedáte. Stejně jsem to už na sezení použil. 8)
Nepoužívat nebo vrátit!
DrD II: Hry Mocných | ilgirovy deskovky

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 22388
Registrován: 14. 5. 2008, 09:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše postavy

Příspěvek od Vallun » 31. 8. 2011, 07:52

ilgir píše:Já jsem ji vyměnil za Styky u člověka. Sice to není úplně podle pravidel, ale to je přece jedno, ne?
Pokud to odpovídá fikci, tak je to fajn:)
Jako jo, je to klišé nad klišé. Ale mně to nevadí. :wink:
Si ani nemyslim,že by to bylo klišé, naopak je to brutální kombinace...nepravej otec a envlastní matka dohromady:) Musel mít dětství jak Harry Potter:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.

Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2020
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Naše postavy

Příspěvek od Fafrin » 31. 8. 2011, 12:27

Nedávno jsem byl na novém Barbaru Conanovy (odpolední představení v 13:00, kino jen pro nás 3 :) ) a bylo to děsně inspirativní, takže bych se chtěl postavit:

Barbar Conan

13. úroveň, hranice 11, 3, 5

Povahový rys:
Osvoboditel
"Nobody should be chained."
Uplatní se, kdykoliv se postava pokusí někoho osvobodit z otroctví, řetězů apod., i když by nemusel a dostane se tím do konfliktu se zákonem, či jiných problémů.

Člověk (Barbar); Rodová zbraň - Meč, , Lví srdce, Idol žen
Bojovník 5, Cit pro zbraň - meč, Gladiátor, Zápasník, Silák, Hlava nehlava, Pádný úder, Šampion, Taktik
Kejklíř 1, Akrobat
Válečník 3, Bohatýr, Šermíř, Válečný tanečník

Taktik
Vždy je na bojišti něco, co dokáže proti nepříteli použít překvapivým způsobem
Hráč může určit, že se na bojišti nachází nějaký uvěřitelný předmět zapadající do prostředí a ten může postava následně použít v boji. (Aktivace: 1 Duše)

Ve filmu si vybavuji takové věci - obrovský řetěz jedním koncem v torzu sloupu jež následně natáhl do cesty koni a trebuchet, jímž doručil žádost o výkupné i s jedním ze svých pronásledovatelů a nakonec i opomenuté sudy s olejem v opuštěné ruině, jejichž odpálením kryl svůj ústup.

Brutální, ale nikoliv dokonalý. Možná by mohl mít i něco z lovce (a hraničáře)
Obrázek
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Dlouholetý ORG, občasný LARPař. Teď DrDII.
Kahla o.s.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12288
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše postavy

Příspěvek od Pieta » 31. 8. 2011, 12:58

Fafrin píše:Povahový rys:
Osvoboditel
"Nobody should be chained."
Uplatní se, kdykoliv se postava pokusí někoho osvobodit z otroctví, řetězů apod., i když by nemusel a dostane se tím do konfliktu se zákonem, či jiných problémů.
Výborné, tohle se mi moc líbí.
Fafrin píše:Taktik
Vždy je na bojišti něco, co dokáže proti nepříteli použít překvapivým způsobem
Hráč může určit, že se na bojišti nachází nějaký uvěřitelný předmět zapadající do prostředí a ten může postava následně použít v boji. (Aktivace: 1 Duše)
Tohle u nás naopak všichni mají automaticky a bez platby. To, že hráči vymýšlejí zajímavé a pestré prostředí pro boj, zdaleka vyváží to, že to jejich hrdinům ulehčuje život. (-;
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2020
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Naše postavy

Příspěvek od Fafrin » 31. 8. 2011, 21:03

Pieta píše:
Fafrin píše:Taktik
Vždy je na bojišti něco, co dokáže proti nepříteli použít překvapivým způsobem
Hráč může určit, že se na bojišti nachází nějaký uvěřitelný předmět zapadající do prostředí a ten může postava následně použít v boji. (Aktivace: 1 Duše)
Tohle u nás naopak všichni mají automaticky a bez platby. To, že hráči vymýšlejí zajímavé a pestré prostředí pro boj, zdaleka vyváží to, že to jejich hrdinům ulehčuje život. (-;
To je samozřejmě možné, uvažoval jsem o tom, že by tím dostal třeba i výhodu až 2 (která se musí spálit v daném souboji).
Jde o to, že tady to není jen nápaditá součást nábytku, ale obsahová pravomoc, která ti hodí něco opravdu silného přesně tam, kde to potřebuješ. Trebuchet!
Obrázek
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Dlouholetý ORG, občasný LARPař. Teď DrDII.
Kahla o.s.

Uživatelský avatar
Roubíček
Příspěvky: 104
Registrován: 25. 8. 2011, 20:59
Bydliště: Jihlava

Re: Naše postavy

Příspěvek od Roubíček » 2. 9. 2011, 14:25

Jsou tady pouze 3 postavy. Copak už jste všichni pouze PJ, kteří si nikdy žádnou nevytvořili? Nemají ani koncept?

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 687
Registrován: 27. 8. 2011, 09:15

Re: Naše postavy

Příspěvek od Sarsaparillos » 2. 9. 2011, 15:48

Roubíček píše:Jsou tady pouze 3 postavy. Copak už jste všichni pouze PJ, kteří si nikdy žádnou nevytvořili? Nemají ani koncept?
Tak abych ti udělal radost, ale je to skutečně jen koncept :)

Koncept: Airbender - Vládce větru
Rasa: Divoký kroll
Povolání: Bojovník, Zaříkávač, Čaroděj
Hranice: Výchozí 6, 5, 4

Rys: Svobodná duše - uplatní se kdykoliv postava osvobodí "spoutaného" tvora bez ohledu na následky.
RS: Kořeny magie
ZS: Bojovník - Cit pro zbraň, Silák, Pádný úder, Gladiátor, Šampion, Bojové reflexy
Zaříkávač - Moc amuletu, Divoký talent, Modlitby a uřknutí, Povolávač, Čarovné stráže
Čaroděj - V libovolném pořadí magie větru

Historie: Mějme krolla, který už jako malé dítě umí rozdělávat oheň jen tak z ničeho. Což všechny k kmenu fascinuje a připravují mu místo po boku náčelníka - místo Strážce ohně. Mladého dospívajícího krolla ovšem mnohem více láká volnost hor a zpívající vítr na štítech skal, než pravidly spoutaná přísná výchova a povinnosti kmene. A možná to je právě probouzející se vzdorovitost, možná zásah osudu, že pomalu ale jistě ztrácí svůj talent ovládat oheň a naopak jakoby mu vítr z nekonečných dálek vyřizoval pozdravy z nepoznaných světů a lákal ho vstříc osudu. Než by definitivně ztratil svůj cit pro oheň a zklamal svůj kmen i rodinu, utíká pod rouškou noci vstříc dobrodružství. Doufá, že se jednou bude moci vrátit ke svým lidem a zasloužit si uznání jako první z jejich kmene, kdo zkrotil nespoutané síly větru.

Poznámky: V našem světě jsou divocí krollové obyvateli těch nejvyšších hor, typově trochu jiní než ti pravidloví, ale vesměs podobní. Začínám s rozdělením Bojovník 2 a Zaříkávač 1, další vývoj je otázkou dobrodružství, při nabrání čaroděje a "rozpomenutí se" na magii ohně a větru s PJ připravujeme velkou epickou scénu, jen abych to do té chvíle přežil :)

Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4571
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše postavy

Příspěvek od PetrH » 4. 9. 2011, 20:07

Koncept - bude pouzit pri test hrani se skupinou v Praze /vede Sparkle/
Ferdinoutus /zkracene Ferko/ Rychloprstý
hobit, potulny, muz
rasova ZS: labuznik
ZS lovec: stopar, pruzkumnik
ZS bojovnik: gladiator
hranice: telo 6, duse 6, vliv 3
uroven: 3
vybaveni: 12 grosu, kratky mec, prosivanice, torna s cenenou vybavou /dle pravidel/, pytlicky s rozinkami v medu, bylinkami, susenym ovocem (jablka, hrusky, svestky)

Jmeno mu vymyslela a dala po porodu babicka. Jeho dectvi bylo docela prima, zadna dramata. Rodice se toulali krajem jako komedianti s nekolika nastudovanymi scenkami z povesti, ale pravym cilem hlavne maminky, ke ktere tihnul vice, bylo ziskavani informaci ze zemanstvi pro vladyku, a tatinka zrucneho mistra kratkeho mece, ktery dokazal eliminovat nebezpeci drive nez nastalo.
Tak proc Ferko nezustal s rodinou ve sluzbe? Nejak vice mel v krvi toulavou a chtel poznavat cizi kraje a tak se v 15 letech sebral, polibil maminku, rozloucil se s otcem a jeho vlastnim mecem -darkem od otce- se vydal o sveta hledat sve stesti.
Diky prurave rodicu se naucil nerikat nikomu, kdo je a tak ho casto slysite jak rika napriklad: "Hektor Jinovil, obchodnik se vzacnymi potravinami a jako dukaz dava ctenemu obchodnikovi pytlik luxusnich rozinek..." zatímco ohromeny kupec ze sebe chrli informace.
Ferkovou velikou slabinou ovsem je jeho tvar. Mnoho lidi si mysli, ze je chatakem a tak s nim nic nechteji mit spolecneho, diky cemuz ma problemi se vsi co souvisi s vlivem, naopak diky vecernimu silnemu treninku boje s mecem spolu s otcem a diky treninku v hadankach, cteni knih s povestmi s maminkou je pro nej hrackou rozlustit stary svitek, nebo pomoci s odvalenim kamene, ci zahnat sermem nepritele na utek.
Kouzlem a mečem PbP | Lone Wolf Adventure game PlaybyPost
-----------------------------------------------------------
Lone Wolf: Kai Lord Rudy mec - CS = 19+2(meč)=21, END = 24+2(helma)+2(stit)=28 / aktuálně = 20, WP = 19
-----------------------------------------------------------
http://www.kouzlemamecem.cz

Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti