Naše postavy

Oficiální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

PanFiluta
Příspěvky: 1
Registrován: 12. 9. 2011, 19:31

Re: Naše postavy

Příspěvek od PanFiluta »

Zdravím. Protože si v současné době nemám s kým hrát $lol$ tak tady jednu postavičku vrhnu po vás. Doufám, že se najde někdo komu se to bude chtít přečíst celé a reagovat :wink:



Tariq, řečený Míšenec
rodová zbraň – Nože a dýky
půlelf, úroveň 11
povahový rys – Sedmilhář
rasová vlastnost – Plášť soumraku, Styky
hranice: Tělo 5, Duše 6, Vliv 6

Část první
Dokud cirkus kočoval po vesnicích a vyhýbal se městům, tak bylo všechno v nejlepším pořádku. Tariq dělal výstupy na lanech a na koních společně s elfí dívkou Elinou a pro zábavu trénoval žonglování s vrhacími noži jako své vrchloné číslo. Občas se vytratil do noci, sledovat hvězdy a lidi z vesnic, jak se veselí a povídají si o vystoupení. Bohužel jak byl cirkus větší, tak stoupla i Principálova ctižádost. Kdysi skromný a rozumný muž nyní zatoužil po zlatě a vyrazil do velkého města, uspořádat představení. Znudění měšťané a rozmazlení šlechtici však byli příliš náročné publikum a více než uznání se Principálovi dostalo smíchu a pohrdání.
Aby srovnal své ztráty a zakoupil více lidí a rekvizit, vzal si Principál velků úvěr od cech. Krátce na to i s penězi utekl a zanechal celý cirkus, kterým ručil, v rukou chtivých obchodníků, kteří vzali hned vše do rukou – nebo spíš do okovů. Kdo neposlouchal a nesplňoval požadavky tak byl prodán. Žonglování s dýkami už nestačilo, teď musel házet přesně na cíl a co nevidět obtesávat Elinu. Jeden osudový hod, ale změnil všechno. Na tréninku pod dozorem biřiců mu závazali oči a učili ho házet se zavázanýma očima. Na poslední chvíli se ale vždy vykroutil, že takhle nebude házet proti lidem. Jeden z obchodníků brzy ztratil nervy a přivedl elfku před kůl a řekl mu, že když nehodí on, přiváže ho k tomu kůlu a nechá házet své pacholky dle libosti. Tariq hodil, minul a Elina zemřela. Když ji viděl klesat, vzal další nůž a ten už hodil přesně. Přímo do oka tlustého obchodníka. Skrz slzy skoro neviděl, ale když se za rohem objevil biřic, trefil ho s naprostou jistotou.
Tariq sebral Elinin amulet, který od té doby neustále nosí na krku, obral ještě teplou mrtvolu obchodníka a se svými noži utekl do noci. Nějaký čas přežíval na ulici jako žebrák a drobnými představeními si vydělával aspoň na ovesnou placku. Utíkal a ukrýval se, kdykoliv šla kolem hlídka nebo nějaký zámožný pán. Ale přeceňoval svou cenu. Z vraždy byl obviněn zástupce toho obchodníka, aby uhnul z cesty oblíbenci bohatého pána a po klukovi se nikdo nesháněl. Po čase se Tariq seznámil s několika lidmi se slabostí pro hezké šperky a cenými informacemi na prodej. Tak se dozvěděl, kterým směrem Principál utíkal i se všemi penězi a jeho cesta nabrala nový směr, to že je naživu se dá odhadovat proto, že zatykač na něj je stále platný a tučný.

Kejklíř, stupeň 4, úroveň 4
Vrhač (T)
Akrobat (T)
Děsivá přesnost (T)
Špeh (D)



Část druhá
Cesta divočinou mohla být mnohem horší, ale naštěstí přesvědčil vůdce jedné karavany, aby ho za menší úplatu vzal sebou. Po večerech v táboře bavil ostatní svými výkony a přes den se snažil pochytit co kde mohl, aby věděl, jak se o sebe postarat, protože v budoucnu plánoval cestovat mnohem dál a nebylo jisté, že se mu zase podaří někam vetřít. Cesta proběhla bez problémů, ale už v první vsi nastaly Tariqovi potíže. Když se vyptával na Principála, tak mu bylo jasné, že hostinký lže, když tvrdí, že si na nikoho takového nevzpomíná. Rozhodl se, že to nechá na ráno, ale před hostincem už na něj čekali dva pacholci, kteří se něj s obušky bez zaváhání vrhli. Spíš omylem než cíleně jeden z nich padl s nožem v hrdle a s druhým se svalil do prachu, naštěstí se útočníkovi vykroutil a skočil zpátky do hostince. Tam už se ale od stolu zvedali dva další. Naštěstí si nějaký opilec vybral zrovna tuhle chvíli aby urazil jednoho z členů ochranky karavany a strhla se velká rvačka. Tariq tak tak protancoval do zadní místonsti, kde našel choulícího se hostinského a nevybíravým způsobem z něj vše vypáčil.
Ještě tu noc odcestoval z vesnice na jednom z koní a nad ránem se utábořil kus od cesty. A když se po poledni vzbudil uviděl v dálce stoupat úzký proužek dýmu, zatímco jeho oheň už dávno vyhasl. Hnán nějakým voláním se tam vydal a našel opuštěné ohniště a tam pečeného zajíce. Hladově se po něm vrhnul a utrhnul si kus, když to z houští vylezli dva zbojníci a s úsměvem vytahovali nože. Tentokrát Tariq nazaváhal a přesným hodem vyroval počty. Aspoň to si myslel, dokud ho do zad netrefil šíp od dalšího lumpa, který byl schovaný v podrostu. Probral se v hezké dřevěné chajdě a nechal si od hraničáře vysvětlit, že to byla past, kterou měl políčenou na tyhle lapky. A že ho nenechá odejít, dokud si nebude jistý, že si umí jídlo obstarat sám, aby se mu už nepletl do cesty a nevydechl naposled v nějaké podobně hloupé pasti.

Lovec, stupeň 2, úroveň 6
K neutahání (D)
Stopař (D)



Část třetí
Vybaven znalostmi, které mu umožňují se vyhnout nejhoršímu a přežít nějakou dobu v divočině i samotnému, se Tariq vydal s Hraničářem do blízkého městečka, kde mu Mastičkář vyčistil ránu úplně a postaral se, aby ho přestalo trápit bolavé rameno, které ho od doby postřelení zlobilo ve špatném počasí. S Hraničářem se rozloučili a Tariq se rozhodl, že si po takové době v divočině dopřeje trochu konfortu z těch peněz, co ještě má a pak se nechá najmout na nějakou práci. U Lazebníka v lázních zjistil, že zrovna shání někoho přičinlivého pro pomoc přímo ve svém domě a díky svým šikovným rukám si tam dovedl zajistit místo. Kromě základů ošetřovatelství se ale také dostal k mnoha lidem a postupně si začal budovat síť známých a kontaktů, kteří ho začali zaměstnávat stranou a využívat jeho né tak všeobecně známých dovedností s noži.
Když jednou přišel k Lazebníkovi sám oblastní Prefekt, vycítil Tariq příležitost a dohodl se s ním na nové práci. Tariq tedy odcestoval jako člen ochranky Prefekta do města. To pro něj byla zásadní změna. Znovu v ruchu ulic, jak jej znal. V divočině z kamene, kde člověk je zároveň predátor i kořist. Teď ale né jako malý kluk od cirkusu. Díky vlivu Prefekta se mu podařilo vypátrat informace o svých rodičích a pyšně si nechal říkat Míšenec, lovec lidí. Ve službách pána chytal zločince, jež překročili tenkou hranici, mezi tolerovatelnými (zaplacenými) podvody a zločinem proti prefektuře a tím i proti jejímu králem stanovenému panovníkovi. Jindy naopak likvidoval důkazy o drobných pochybeních Prefektovo oblíbenců.
Ale jen do doby, než zachytil novou stopu. Konečně se na černý trh dostalo zboží kupeckého cechu a bylo možné vysledovat, že bylo prodáno v jižní části země. Když se to doneslo i k Tariqovi, určitě o tom už ví i cechy a pošlou své vlastí vymahače. Tariq se rozhodl, že to bude on, kdo se k muži dostane jako první. Po dohodě s Prefektem, který si vyžádal jistý závazek, pokud se podnik vydaří, se vydal Míšenec na cestu. Jen je třeba ještě najít několik spolehlivých druhů, kteří by mu pomohli dotáhnout celou záležitost do konce. A nejlépe takové, kterým bude záležet nejenom na penězích.

Mastičkář, stupeň 1, úroveň 7
Ostrý jazyk (V)
Vyjednavač (V)

zvýšení Vůle a schopnost mastičkáře, úroveň 8
zvýšení Duše a rasová schopnost, úroveň 9

Zvěd, stupeň 2, úroveň 11
Zbojník (T)
Šedá eminence (V)
Uživatelský avatar
Roubíček
Příspěvky: 104
Registrován: 25. 8. 2011, 21:59
Bydliště: Jihlava

Re: Naše postavy

Příspěvek od Roubíček »

Mě se tvá postava velmi líbí a jsem hlavně rád, že jsi také přispěl svým kusem do mlýna.
Nemám výtek a ani nemohu mít, na to nemám dostatek zkušeností a znalostí, abych něco takového říkal. ;)
Uživatelský avatar
vzteklina
Příspěvky: 1380
Registrován: 24. 10. 2007, 19:59

Re: Naše postavy

Příspěvek od vzteklina »

Dvě postavy co mám tak nějak v merku:
Arswem
(původně postava pro DrD+)
člověk, barbar
vlastnosti 6/5/4
nadání pro maskování v přírodě
povolání/ZS : mix pro boj a skrývání v přírodě (kejklíř, bojovník, lovec + dále směrem k hraničáři a zvědovi, možná něco z šamana)
Pochází z klanu který byl vyhnán z domoviny a usadil se roztroušeně v pohraničí království. Vydává se na cestu aby kontaktoval co nejvíce lidí z klanu a zorganizoval znovudobytí původní domoviny. při nejbližší příležitosti si sežene pomocníka - bojovnici z klanu

Kroll
vlastnosti 6/4/5 (nebo 8/3/4)
povahový rys: sním tvé srdce(nebo játra, nebo jazyk)...syrové (aplikuje na poražené nepřátele)
svoji oblíbenou palici si zdobí skalpy poražených protivníků
povolání/ZS: bojovník + dále směrem k čaroději
přišel ze severu aby pil krev nepřátel kteří drze napadají jeho lid, náběh na problémy při kontaktu s lidskou civilizací
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2384
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Naše postavy

Příspěvek od Fafrin »

Jen k Arswemovi - šamana neuděláš bez mastičkáře
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Gilead
Příspěvky: 1
Registrován: 22. 9. 2011, 20:11

Re: Naše postavy

Příspěvek od Gilead »

Tak já přispěju též svoji nově připravovanou postavou :D



Dervan „Kat“

rasa:člověk

ůroveň:4

povolání:bojovnk 2,mastičkář 2

hranice:tělo 6,duše 4,vliv 5

zvláštní schopnosti:prokletí přízraku(pokud je postava vystavena přímému slunečnímu svitu jedná pod postihem Chabě),
noční oči
bojovník:silák,pádný úder
mastičkář:vyjednávač,ranhojič

životopis:
Dervan se narodil v malém městě Tamarinu,on a jeho rodina žili v bídných poměrech a on jako nejstarší musel od brzkého věku pomáhat otci starat se o obživu.
Jednoho roku když na zem dopadl hladomor se jeho otec rozhodl k zoufalému kroku,vykradl na místním hřbitově hrobku šlechtického rodu,mnoho toho nenašel ale pro zlatý pečetní prsten se další noci vrátil jeho oživlý majitel.Z té noci nemá Dervan mnoho vzpomínek děsuplný křik,pláč a podivné skřeky bledého monstra,muž v rudém plášti s kápí,záblesk stříbrné čepele a pak jen tma.....
On jediný měl štěstí pokud jse tomu tak dá říkat,Tamarinský kat a vědmák Ctirad ukončil neživot stvůry a zachránil Dervanovi jako jedinému z rodiny život.Těžko říct jestli hrůzou z prožité noci či podivnou nákazou z ran jež mu způsobil umrlec,Dervanovi zbledla pleť a zbělěly vlasy a jeho zrak bolestivě spalovaný sluncem se najednou naplno projevil v noci.Ctirad jse ho ujal a vzal ho k sobě jako katova učně,naučil ho mnohé o těle i duši lidí a také mu odhalil mnohá z tajemství záhrobní říše a jak čelit jejím stvořením.S tím jak se blížil dospělosti čím dál méně snášel ústrky a odcizení místních kvůli jeho podivnému vzhledu a cejchu povolání jemuž jse věnoval,pod tíhou těchto okolností jse stal uzavřeným mužem jež nedává najevo své pocity a staví jse chladným vůči ostatním lidem,jeho jedinou touho je zprovodit ze světa do posledního zplozence podsvětí a toto poslání ho nakonec donutilo opustit Ctirada a brány Tamarinu a hledat naplnění svého osudu v širém světě …...................

vzhled:Dervan má mohutnou svalnatou postavu,svou bledou pleť a nakrátko střižené bílé vlasy nosí prakticky vždy skryté pod temně rudým pláštěm s kápí.Často si v rukách pohrává se svou obouruční sekerou ktére ležérně říká „smrťák“ a díky své síle jí dokáže vládnout i jednou rukou.Na temeni hlavy má tetování zobrazující hada požírajícího slunce znak příslušníků cechu popravčích.
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3748
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše postavy

Příspěvek od crowen »

Zubaty Ayybherrg

Severania ho volaju Draugur, elfovia Ysbryd, trpaslici Geissd, ludia Duch. Medzi skretmi je znamy ako Zubaty Ayybherrg.

Ayybherrg je zarputili bojovnik proti votrelcom, ktori coraz dalej prenikaju na skretie uzemia a zatlacaju ich hlbsie do lesov a hor v honbe za poliami, drevom a nerastnym bohatstvom. Striedavo bojuje sam alebo zostavi a vycvici malu skretiu tlupu, je expertom na zaskodnicke akcie, zautoci a zmizne, dokaze sa rychlo presuvat na velke vzdialenosti, a na rozdiel od vacsiny skretov mu na clenoch jeho tlupy zalezi a snazi sa neplytvat ich zivotmi.

Skreti ho volaju zubaty pre jeho nadmerne vyvinute ocne zuby a aj preto, ze o nom koluje povest, ako sam prepadol malu skupinu elfich lovcov vedenu elfim kniezatom, vsetkych ich pozabijal ale strasne ho pri tom posekali. Posledna bytost, ktoru zabil, bol elfsky vlkodav, ktoremu prehryzol krcnu tepnu po tom, ako ho vlkodav zvalil na zem a vyrazil mu z ruky zlomenu sablu. Po par hodinach ho nasla skretia tlupa, lezal v bezvedomi, okolo neho 4 mrtvi elfovia, na nom lezal mrtvy vlkodav. Najzvlastnejsie na celej scene bolo male mlada vlkodava, ktore Ayybherrgovi lizalo rany. Ayybhergovi trvalo niekolko tyzdnov, kym sa z tohto brutalneho stretnutia zotavil. Privlastnil si kniezaci torque a nechal si aj vlkodava, ktoreho vycvicil na boj a stopovanie.

Vyraznym poznavacim znamenim, podla ktoreho ho lahko rozpoznat, teda okrem mnozstva jaziev a zubov, su tetovania. Za kazdeho zabiteho nepriatela si da urobit nove tetovanie, uz ma na tele 7 dracich hlav za severanov, 11 kladiv za trpaslikov, 17 mecov za ludi a 6 stromov za elfov.

Skret, Uroven 10
Telo 7, Dusa 4, Vplyv 4
Skretie zvlastne schopnosti: Nocni oci, Mucitel
Bojovnik 4 (Cit pro savli, Bojove Reflexy, Padny uder, Osobny strazca, vyuzitim nepovinneho pravidla ziskal Bojovy vycvik)
Lovec 3 (Vetrelci, Priezkumnik, K neutahani)
Hraniciar 3 (Divy muz, Strazca hranice, Znalec krajiny)

Vybavenie:
Vyzbroj: sabla na chrbte, dyka v cizme, tesak na pase, luk na chrbte, tulec s 24 sipmi na chrbte, ostep, kozena presivanica posita kovovymi kruzkami
Vystroj: kozena torna, mech na vodu, jedlo na 3 dni, kostena pistalka na ovladanie vlkodava
Hotovost: 15 grosov, surovniny za 18 grosov, strieborny naramok na pravom ramene a strieborny torque na krku

Pomocnik - vlkodav Ozzghe
Puto 4, Charakteristika 3 (dovednosi ako pes + zastrasovanie zvierat a ludi, nenapadnost a tichy pohyb v divocine)
Hranice: Telo 5, Duse 4, Vliv 3
Schopnosti:
Zvlastne schopnosti: Prirodzene zbrane - zuby (kratka secna), Boj ve skupine, naucene Bojove reflexy, Drtivy hryz (ako Padny uder), Osobny strazca, Cit pro zuby
Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4725
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Naše postavy

Příspěvek od PetrH »

:clap: :clap: crowene, idelani zaporak do dalsiho tazeni, tedy dobrodruzstvi z pohledu tech kolonizatoru:)
Fion
Příspěvky: 5
Registrován: 25. 10. 2011, 21:10

Re: Naše postavy

Příspěvek od Fion »

Taky přispěju svojí troškou do mlýna. Nemám teď moc s kým hrát, i když jsme se domlouvali s přáteli, že se jednou za čas sejdeme, až se sjedeme ze všech vysokých škol po celé republice. Pokud se to podaří rád bych hrál za tuhle postavu:

Fion - elf z Lidu noci, ZS plášť noci, Přímost
Lovec 2 - Jedno oko otevřené, Lučišník
Zaříkávač 1 - Moc amuletu

Fion patří k Lidu noci. Jeho klan procházel krajinou mezi elfími městy, často pro ostatní vyřizovali poselství. Jim ale bylo lépe v síních pod nebesy, jen na zimu se klany scházeli v Zimním městě, skrytém před očima ostatních. V klanech se dědí amulety otevírající brány do skrytého města, pro každý klan představují jeho hrdost a čest, když o něj klan přijde, stávají se vyděděnci. Fion se jako malý často vydával na lov s lovci klanu a časem se stal sám schopným lovcem. Také rád poslouchal stařešinu a jeho příběhy plné magie a od něj se naučil něco málo z řemesla zaříkávačů.

Jednou v noci byl Fionův klan přepaden. Lovci včas vstali a nepřítele zahnali na ústup, ale když vešli do stařešinova stanu, byl jejich vůdce mrtvý a amulet, který otevírá brány Zimního města byl pryč. Od té doby byl klan bez vůdce a beze cti a začal se rozpadat. Nakonec se zbytky Fionova lidu uchýlili do říší ostatních elfů a zapomněli na Zimní město. Jen Fion nezapomněl. Chodí krajinou a snaží se vypátrat nočního zloděje, získat zpět ukradený amulet a znovu vidět Zimní město svého lidu. A jeho cesta za nalezením se právě začíná.

Trochu jsem pro potřeby svojí postavy pozměnil kulturu Lidu noci. Podle pravidel nemají domov a jen putují krajinou. Já jsem z nich ale udělal takový skrytý a tajemný lid i mezi elfy. Zimní město je něco na způsob Tolkienova Gondolinu, putující družiny v krajině jsou většinou dost silné na to aby se mohly samy bránit a v případě válek se sdružují do větších skupin, případně se stáhnou do svého skrytého města. To pro ně funguje jako poslední útočiště, ostatní o jeho existenci ani nevědí a noční elfové jsou pro ně pouze záhadným lidem procházejícím za soumraku. Ve městě nezůstávají celou dobu prostě proto, že milují noc pod hvězdami a nesnesli by být zavření celý rok v jednom městě, nehledě na to jak je krásné.
Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3636
Registrován: 21. 7. 2009, 20:13

Re: Naše postavy

Příspěvek od Charles »

Po dlouhé době se konečně dostávám ke čtení veřejných diskuzí a musím říct, že vaše postavičky se mi moc líbí.

Fion má v sobě poetiku i tesknotu Staršího lidu, Zubatý je drsňák, jak se na skřeta sluší. Dervanův osud je jaksepatří tragický a Arswem má jasný a dostatečně dlouhodobý cíl. Tariq, to je skoro námět na román, Ferko nápaditě využívá ZS Labužník. Airbender slibuje dramatický zlom v životním příběhu, Conan sedí, jak prdel na hrnec. Chval je psaný elegantně a lehkou rukou a Garold jistě nebude tak vyhořelý, jak se zdá, až přijde jeho chvíle. Díky za všechna ta skvělá seznámení. 8)
Carlos
Příspěvky: 1
Registrován: 26. 12. 2011, 20:00

Re: Naše postavy

Příspěvek od Carlos »

Cestovatel -Mungo Provázek
Životopis:

Jako malý odešel Mungo s kejklíři ze své rodné nory. Nechal se zlákat triky žongléřů a ostatních artistů používajíc rychlé prsty. Tím, se mu sice uzavřela cesta ke klidnému životu sedláka, ale otevřel se mu celý širý svět. U kejklířů se naučil jak upoutat pozornost lidí i jak se mezi nimi ztratit. Většinou vystupoval jako akrobat, jelikož jako hobit byl neuvěřitelně mrštný. Časem zjistil, že není špatné vybírat „doplatek“ za vstupné. Nejeden měšťan zjistil, že mu chybí váček. Lidé většinou obviňovali ostatní artisty, ale tito poctiví lidé, jež sami sebe považovali za umělce, by se v životě nesnížily k něčemu tak přízemnímu. Kejklíři začali být po pár incidentech ostražití, jestli není náhodou zloděj v jejich společnosti. A proto, když Mungo okrádal diváky, při dalším z přestavením byl prozrazen. Nikdo z kejklířů nechtěl očernit jméno skupiny, a proto se jej rozhodli vyhnat namísto vydání spravedlnosti. Munga tato skutečnost příliš nezasáhla, už dávno věděl, že k penězům lze přijít i jednodušším způsobem než dělat ze sebe kašpara. Že peníze si stačí pouze vyzvednout od lidí, kteří je nosí u sebe a čekají jen na to, aby jim je mohl vzít. Vždyť mohou být rádi, že jsou nechtěně mecenáši jednoho z nejslavnějších, tedy časem jednoho z nejslavnějších, cestovatelů široko daleko. Až jednou vydá cestopisy z dálek, jež navštíví, pověsí i „vybírání“ cestovních výdajů na hřebík. Sbalil si své věci, tedy některé i cizí (například knihu předpisů na výrobu různých esencí mastičkáře, který putoval se skupinou) vyhoupl se na svého bujného a majestátného oře, který byl reprezentován (prozatím) oslem a vydal se vstříc novým krajům. Hned první noc strávenou pod širým nebem a o samotě zjistil, že cestovat sám, jej naplňuje osamělostí. S kejklíři sice příjemné bylo, ale dělat ze sebe šaška už tak příjemné ne. Dopěl tedy k názoru, že by se mohl občas přidat k nějaké karavaně, nebo skupince poutníků. S tímto nápadem, na který byl obrovsky pyšný, se dal do listování ukořistěné knihy. Od té doby mungo cestuje, občas v karavaně, jindy s potulným obchodníkem, a když nemá štěstí i sám. Mnohé si pamatuje a rád vypráví a to je ten důvod proč se dokáže vetřít k cizímu táborovému ohni, nebo ke stolu v hostinci, kde posluchači rádi pohostí dobrého vypravěče. Nikdy neodchází od stolu, kde vypráví příběhy, bez „vstupného“, které si bez vědomí posluchačů sám vybere a proto jsou místa, kde se vrací rád a místa, kde by se vracel jen z nutnosti. To víte přijít o ruku, nebo o jinou část těla jen proto, že si někdo myslí, že jste ho okradl je bez debat nepříjemné. Takže, kdoví s kým se na cesty vydá příště?

Co ho žene? Jaké má cíle? – Mungo chce poznat celý svět a pak psát cestopisy
Povaha – neposedný malý človíček, který je až nezdravě zvědavý. Na otázku: Co mám kapsičce?(Bilbo Pytlík), by znal odpověď a navíc by i danou věc měl on ve svých kapsičkách. Rád rozhazuje peníze a nikdy jich příliš nemá, protože je utratí za spoustu potřebných věcí (dobré jídlo a pití, luxus,…).
Jeho pohled na krádeže – je přece smutné, když jsou penízky takhle bez užitku schované u tohohle balíka. Raději je vezmu k sobě a nějak vhodně využiju.

Souhrn:
Jméno: Mungo Kopeček
Rasa: Potulný hobit
Povolání: Kejklíř 3. Úroveň
Rasová dovednost: Tichošlápek
Zvláštní schopnosti (Kejklíř): Zloděj
Špeh
Hadí muž
Tělo: 7
Duše: 5
Vliv: 3
Uživatelský avatar
Malkin
Příspěvky: 28
Registrován: 5. 12. 2011, 15:01

Re: Naše postavy

Příspěvek od Malkin »

Ronmus "Roy" Kapička

Sám neví kde se narodil a kdo je jeho pravá rodina, protože od malička se o něj starají potulní kejklíři v čele s Ervínem Křivákem. Kejklíři jsou jen zástěrka, jinak je to banda vyděračů, zlodějů a lhářů. Ronmus byl vychovávan v drsných podmínkách a kojnou mu často dělaly ženy z nevěstince. Vlastně je záhadou, že ho Ervín vůbec chtěl vychovat, ale vychoval ho k obrazu svému. Už v 6 letech projevil nadání pro vrhání nožů a zájem o jedy. Když se jednou jako šestiletý motal kolem Nětky Pírko (členka kejklířské společnosti), omylem na sebe převrhl lahvičku s jedem a pár kapek mu způsobylo trvalou skvrnku na levém předloktí. Od té doby mu říkali Kapičko. Roy si začal nechávat říkat až v pubertě, která ho zastihla velmi brzy. Naučit se svůdných triků, drobných krádeží, mrštných skoků a šplhání nedělalo mladému zlodějskému učni problém, ale co mu opravdu šlo, bylo vrhání nožů.
Roy putuje od města k městu a plní rozkazy Ervína, kterého bere jako svého otce a zbytek skupiny jako svou rodinu. Je jim zavázan za svůj život a jsou pro něj jednou z nejdůležitějších věcí na světe, i když někde hluboko ve svém nitru touží poznat svou pravou rodinu a místo kde se narodil. Jeho celoživotním snem je stát se velmožem, být bohatý a mít spoustu krásných žen. Cestu ke svému cíli si klidně rád probije, ale raději volí bezpečí někde v klidu v pozadí, odkud může kdykoliv nečekaně vrhnout nůž svému nepříteli rovnou do krku. Nejlépe se cítí ve městě, je to jeho přirozené prostředí, kde si svým lhaním a krádeží často vydělá víc, než by potřeboval. Na svých cestách potkal už spousty lidí a zazil toho mnoho, na to že je mu teprve 20, proto je velmi vtipný vyprávěč, který si rád upraví příběhy podle toho, jak se mu to právě hodí do krámu.
Je to člověk 173 cm vysoký (malý), s delšími vlasy světle zbarvené, které nosí volně rozpuštěné na ramenou. Je velmi štíhlý, až atletické postavy. Velice si potrpí na upravené a čisté ruce. Rty má od přírody tvarovány do malinkého úsměvu, takže se jeví velmi přátelsky a sympaticky.

Popis podle pravidel

Rasa: Člověk (zvláštní schopnost styky)
Hranice: Tělo 5, Duše 5, Vliv 5
Úroveň: 4

Základní povolání:
Kejklíř 3
Vrhač, Zloděj, Děsivá přesnost
Mastičkář 1
Neobvyklé jedy


Vybavení:

Obyčejné oblečení (dole ohořelé)
Zásoby jídla 1 den
Měch s vodou 1 den
olej 3x
křesadlo
torna
vlněná přikrývka
amulet vodního dechu 1 použití

Zbraně a zbroje:

plášť obšitý kožešinou
kožená zbroj
puklíř
dýka
vrhací nůž 6x

Aktuálně grošů: 34,1
Suroviny: 5
Povyhový rys: Sedmilhář - uplatní se kdykoliv postava někoho obelže v dostatečně vážné věci na to, aby si tím sama způsobila problémy.

Cíl: Dlouhodobým cílem je získat si postavení v nějakém městě, vlastnit nějaký majetek, odhalit nějaké obrovské spiknutí a stát se váženým člověkem, nejlépe získat nějaký titul. Krátkodobý cíl, který se vždy mění, je v současné době najít svou skupinu a vyslovit přání postavit se na vlastní nohy a operovat na vlastní pěst. Vrátit se do jiskřivé zátoky a vyrovnat si účty s otrokáři, kteří vyhnali jeho kolegy z města.

Tajemství: Nětka Pírko, mu jako malému řekla, že je to parchant, který měl obrovské štěstí, protože po jeho smrti tehdy toužili mocní lidé.
Obrázek
Uživatelský avatar
Tork
Příspěvky: 252
Registrován: 3. 1. 2012, 14:23

Re: Naše postavy

Příspěvek od Tork »

Přidávám svoji současnou postavu (alespoň budu mít zálohu, až zase ztratím deník :D ). Vymyslel jsem pro ni nový povahový rys, tak třeba to někoho inspiruje.

zhýralec Pierre LaCroix
člověk, kultura - lidé království

Pochází ze starého francouzského šlechtického rodu, který však postupem času přesídlil do české kotliny. Od mala byl vyučován umění šermu, ale skutečného boje se až do nedávna nezúčastnil. Jeho otec mu domluvil čestné místo v královské družině, nicméně když přišla první válka a mladý markýz LaCroix měl doprovázet svého krále do bitvy, rozhodl se vzít do zaječích i s přídělem vína a tabáku pro královskou družinu. Byl vyděděn, jeho šlechtický titul mu byl odebrán a stal se psancem, který se potlouká po kraji se skupinkou dobrodruhů. Ze zbroje nosí pouze zadní část kyrysu, málokdy se totiž k nepříteli staví čelem a zbytek zbroje by mu v takových situacích jenom překážel.

Povahový rys - Bohém
"Spát? Večer teprve začíná!"
Doplní si zdroj pokaždé, když si svým zhýralým jednáním způsobí problémy (opije se před plánovaným vloupáním se do přístavního skladu atp.) nebo když utratí nepřiměřenou sumu peněz za světské radovánky (zde je třeba vzít v podtaz momentální finanční situaci v družině - někdy stačí posledních 5 halířů, které si dobrodruzi šetří na chleba, jindy mohou být 2 zlaté dukáty málo).

Tělo 7
Duše 3
Vliv 5

Rasová ZS - Idol žen

Bojovník - 4. úroveň
Šampión, Gladiátor, Cit pro zbraň - kord, Zápasník
Kejklíř - 2. úroveň
Komediant, Zloděj
Válečník - 1. úroveň
Urozený
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1166
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: Naše postavy

Příspěvek od Sarsaparillos »

Do pléna tři postavy, se kterými teď DrD2 střídavě hraju.

Vládce větru
Pozn. Něco málo o něm v tomto vláknu už padlo, tady jsou čísla po několika dobrodružstvích.

Rasa:
Divoký kroll
Povolání:
Bojovník 4
Lovec 1
Zaříkávač 2
Čaroděj 1
Hranice:
Tělo 7
Duše 6
Vliv 3

Charakterové rysy:
Svobodná duše - uplatní se kdykoliv postava osvobodí "spoutaného" tvora bez ohledu na následky (podobné jako něčí návrh Osvoboditel).
Neználek - uplatí se vždy, kdykoliv se postava díky svému původu a neznalosti poměrů dostane do potíží.

Rasová schopnost:
Kořeny magie
Zvláštní schopnosti:
Bojovník - Cit pro zbraň (kopí), Silák, Pádný úder, Bojové reflexy
Zaříkávač - Moc amuletu, Divoký talent
Lovec - Zálesák
Čaroděj - Společnost démonů

Vybavení:
Krollí "šamanské" kopí (současně rituální předmět), jednoduché oblečení, hafo náramků, korálků a tak, dlouhý luk. Trocha jídla a surovin, nůž, vak na věci a desetimetrový řetěz, se kterým se postupně učí bojovat.

Příběh:
Už mezi krolly toho nikdy moc nenamluvil, natož teď ve městech lidí a elfů. Nerozumí společenským konvencím, svázání s tituly a povinnostmi, povrchnosti civilizovaných ras. Není zcela přizpůsobivý, nadevše uznává svobodu a volnost tělem i duší, znepokojují ho veškeré prvky omezování, které na svých cestách vídává i u svých krollích příbuzných - obojky, biče, klece a vězení.

V družině působí jako pěst na oko a občas rád i svou pěst na nějaké to oko přiloží. Touží pochopit a zvládnout divokou magii, která se z něj už od útlého mládí nezadržitelně valí a na cestách má nejlepší příležitost vyzkoušet maximum s bezpečnými následky.

Velmi se sblížil s dračím mládětem, které zachránili na cestách. Má v plánu zařídit přežití tohoto svého přítele, jako i celé pronásledované rasy. Vidí v tom mnoho společného se svým vlastním původem.

Pomocník:
Pozn. zpracován dle čísel DrD2 a příslušných houserule a popisu z bestiáře DrD+. Jedná se o mládě, takže je záměrně poddimenzovaný.

Rasa:
Oblačný drak
Charakteristika: 3
Létání, Jednání se zvířaty, Magie vzduchu, Boj zblízka.
Hranice:
Tělo 5
Duše 4
Vliv 5
Zvláštní schopnosti:
Magie vzduchu, Nezranitelnost vzduchem, Postranní čára, Přirozené zbraně (zuby a drápy), Zubří kůže, Talenty malého létavce, Talenty vzdušného netvora.


Panterodlak
Postava do tažení za zlé postavy "dlaků a nemrtvých". Bytosti jsme vytvářeli dle bestiáře, hratelnosti a zejména dle chvilkami částečně sdílené mytologie (on není upír jako upír, žejo). Něco jsme s tím sehráli a zdá se, že se dobrodružství daří vymýšlet hratelně, tj. že i silní nemrtví mohou čelit zajímavým výzvám a náročným úkolům. Pro zajímavost družinu tvoří Banshee, upír, fext, panterodlak a bezhlavý jezdec.
Každá postava má do začátku 3 dovednosti a 3 ZS, které nejvíce vystihují danou bytost (houserule).


Rasa:
Noční elf
Povolání:
Lovec 3
Mastičkář 2
Hranice:
Tělo 4
Duše 5
Vliv 6

Charakterové rysy:
Narkoman - uplatní se vždy, když si "šlehne" omamnou látku či dryák bez ohledu na okolnosti
Oddaný učedník - uplatní se vždy, když riskuje zdraví nebo život na ochranu mentora

Rasová schopnost:
Jsme jedné krve
Zvláštní schopnosti:
Dlak - Ovlivňování pocitů - předstírání na lidi (kejklíř), Jednání s lidmi - znalost lidí, Vyjednávání s lidmi, smlouvání s lidmi (mastičkář), Vůle - síla vůle (zaříkávač). ZS Silák (bojovník), Krotitel (lovec), Bezmezná důvěra (šaman)
Lovec - Jedno oko otevřené, Zálesák, Lučištník
Mastičkář - Neobvyklé jedy, Umění improvizace

Vybavení:
Skládací minikuše, karambit, tesák, obrovské množství surovin :), nějaké jedy a drogy.

Příběh:
Už jako dlak si žiju v divočině se zvířaty, nějakými dlaky a třeba i pár nočními elfy. Lidi (a další rasy) jsou zhýčkaní zmrdi, kteří decimují lesy, kácí dřevo, loví zvěř pro zábavu a nenávidí dlaky ze strachu. Na útěku před tlaky civilizace a nenávistí inkvizice se dostanu až k nemrtvým, se kterými se dohodnu, že když jim pomůžu v budování impéria, nechají mi mou oblast pod správou, ať si tam robím, co chci, protože ti nemají ze zvířat a lesů žáden prospěch. Mám důvod starat se o skupinu, protože jen když splníme úkol, dostanu dohodnutou odměnu. Nemrtví z podstaty nepředstavují pro život divočiny takovou hrozbu jako lidi apod., takže jasně zvolená strana.
Můj "tvůrce", ten co mě nakazil, je mým pomocníkem. V zásadě je to panterodlak, hodně starý elf, který už rezignoval na svůj původ a poslední desetiletí tráví čistě ve zvířecí formě. Doprovází mne, protože taky v nemrtvých vidí potenciál pro svobodu divočiny, ale sám už nemá dost sil zajistit nám samosprávu. Má znalosti, které poskytuje útržkovitě a nerad, ale může mne vést k věcem (povoláním), které bych se jinak učil těžko. Zároveň je se mnou víceméně dobrovolně a není to klasický pomocník - podřízený, ale naopak mentor a autorita, pro kterou bych byl ochoten obětovat život.

Pomocník:
Rovněž panterodlak, ovšem už neochotný vracet se zpět do své původní elfí podoby. Charakteristiky jsou stejné, jako v případě hráčské postavy, když je proměněna ve zvíře (hranice se nemění).

Rasa:
Panter (noční elf)
Charakteristika: 3
Pohyb a přežití v divočině, Lov, Jednání se zvířaty, Pěší boj proti lidem a zvířatům, Síla, Zastrašování, Akrobacie (jen mrštnost a pohyblivost)
Hranice:
Tělo 7
Duše 4
Vliv 5
Zvláštní schopnosti:
Přirození zbraně (zuby a drápy - krátká bodná), Talenty běsa soumraku, Nezranitelnost běžnými (ne-stříbrnými zbraněmi), Silák, Noční oči


Assassin
Konverze zloděje na 12. úrovni z DrD+.

Rasa:
Temný (Noční) elf
Povolání:
Bojovník 3
Lovec 1
Kejklíř 4
Mastičkář 2
Lupič 3
Hranice:
Tělo 6
Duše 6
Vliv 4

Charakterové rysy:
Sebevědomý – uplatní se vždy, když se pokusí o akci, ve které má minimální šanci na úspěch

Rasová schopnost:
Plášť soumraku
Zvláštní schopnosti:
Bojovník - Cit pro zbraň (claw), Pádný úder, Bojové reflexy
Lovec- Dobrá muška
Kejklíř - Akrobat, Provazochodec, Hadí muž, Špeh
Mastičkář - Neobvyklé jedy, Vyjednavač
Lupič - Mordýř, Speciální výcvik, Jako blesk

Vybavení:
Zlodějská kuše, dva clawy (pařáty), dlouhá dýka, nůž. Lano, lezekcká dýka, zlodějský plášť. Pár kontaktních jedů, alkohol.

Příběh:
Bylo by to nadlouho, ale ve stručnosti "jak se z řadového novice assassinského řádu velitel vlastní organizace stal. Vždy byl spíš pro sebe než pro ostatní, povinnosti spojené s vlastními podřízenými co nejvíce deleguje pryč a zůstává radši v terénu. Když jsou pro někoho seberealizací ženy a boj (občas boj s ženami), do kanceláře ho nenaženete. Vyniká schopnost nechat po sobě spoustu těl a žádné stopy.
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2384
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Naše postavy

Příspěvek od Fafrin »

Postavy z našeho aktuálního dobrodružství lze nalézt zde: http://cs.kahla.wikia.com/wiki/Kategori ... n%C3%BDvnu

(Zelenej gnóm, modrá gnómka, trpaslice, člověk, bílej org(tedy kroll), trpalík a nově jeden ork(tedy skřet))
V minulosti nějaký skřetpaslík, člověk a barpar, ale ti už zaklepali bačkorama.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 200
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

Re: Naše postavy

Příspěvek od Nuloen »

Tohle je postava, kterou jsem předělával z původního settingu středozemě na gothic. To už jsem hrál nějakou dobu a tak je postava více než pokročilá.

Mág 3
Kejklíř 3
Bojovník 3
Alchymista 2
Zaříkávač 3
Mastičkář 3
Lovec 2

ZS si nepametám.

Rasa-styky
Postava-sadista
Pokud postava ublíží jinému člověku bezdůvodně, a může se tím dostat do potíží. Dostane zdroj.

Tirath

Narodil se na Khorinisu do rodiny kouzelníků.
Své dětství strávil v knihovnách a laboratořích po boku svého mentora.
Jeho otec byl zabit za zneužívání magie a matka z toho zešílela. Proklela dům i sousedství. Tirath kledby ze sousedství strhl, ale epicentrum kletby nebyl schopen zlomit. Dům i s matkou zapálel fanatický dav rozburcovaný kazatelem, v době kdy se snažil strhnout kledbu z posledního domu v sousedství, hned naproti. Smrt jeho rodičů v něm zanechala velký odpor, zášť a nedůveřivost v muže Innose.
Po této tragické události se rozhodl následovat stopy svého děda, který byl běso bijcem. Ale místo posílání běsů zpět navrhoval kompromisy.
Stal se vyšetřovatelem paranormálna a díky němu se na Khorinisu rozšířilo veřejné mínění o běsech a uživatelích magie.
Tlak ze strany inkvizice a smrt hlavy ohnivého řádu Pyrokara, který nad ním držel ochranou ruku, donutil Tiratha opustit Khorinis.
Odplul na Argaan, kde se znovu setkal se svým mentorem mistrem Ningalem, který byl v příšerném zdravotním stavu. Ningal se snažil objevit tajemství věčného života bez pomoci bohů, a jeho experimenty si na něm vyžádali daň.
Tirath pomohl Ningalovi získat zpět jeho zdraví a získal od rohatého tajemství věčného života. (Vyměnil svou duši za duši temného běsa- od toho sadista) Poté strávil dlouhou dobu s Argaanskými a dále se učil magickým uměním. Při příchodu armád Rhobara III. varoval šamana Meloga před Severskými a odešel k velkému stromu v mokřadech Tooshoo. Kde jistou dobu pobýval. Ningal mu vysvětlil nebezpečí, které Xardas představuje a vylíčil mu příběhy o Spáčovi a o válce bohů a o velkých kouzelnických společenstvech. Dal mu tajné poslání. Zbavit se Xardase, než se znovu o něco pokusí. V tomto úkolu mu měl pomoci Thorus vůdce stínů, strážců hranic mezi světy. Rozhodl se že při hledání Thoruse bude bojovat proti Argaanským otrokářům. A získal si tím v řadách orků i démonů přízvisko "Temný". A šířil strach mezi otrokáři, jako přízrak bez tváře.
To ho zavedlo až do hlavního města Argaanu Setarrif, kde se setkal s Thorusem. Ten již předpovídal další Xardasovy kroky a proto sestrojil plán, kterým udělal Xardasovi čáru přez rozpočet. V době kdy chtěla Xardasova přisluhovačka Selena uvolnit démona z pradávného amuletu, Thorus se svým Severským šamanem démona vyměnili za jiného. A poštvali démona proti králi Argaanu, který z otrokářství težil prostředky pro svou armádu.
Démon se ale vymknul kontrole. Nastěstí Ningal vyslal vyvoleného Adanose(hrdina z počítačové hry) takovým směrem aby Xardas nemohl démona zneužít.
Thorus byl při vyvádění otroků z města zajat Gornem, nejlepším bojovníkem Rhobarových vojsk. Tirath strávil dlouhou dobu uvězněn v rozvalinách a musel použít všechnu svou moc aby přežil. (Ztratil levle) Jednoho večera ho vyhrabali hledači pokladů. Od Ningala se dozvěděl, že Thorusovi muži na hostině na počest podmanění Argaanu otrávili jídlo Innosovými slzami a tím zabili Rhobara III. společně s několika nevěřícími. Jeho generálové se rozutekli a jeho velká říše padla. Thorus se vydal hledat pramen Beliarových slz. A Ningal se vydal obnovit jakousi prastarou svatyni, kterou kdysi Xardas znesvětil.
A Tirath se vydal do Myrtany najít posvátný artefakt který chce Xardas.(Innosovo oko) Zde se setkal s hlubiným trpaslíkem (postava jinýho hráče, která uctívá stejného boha) a přidal se k družině.

1. původ
- Khorinis
- Studentem magie
2. rodiče
- Kouzelníci/zabiti inkvizicí
- Děda lovcem démonů/dlouho mrtvý
Zbytek rodiny neznámý/zmínka o strýcovi
3. minulost
- Studium temnot,
Boj proti otrokářům
4. motivace
- Přinést svobodu lidu
- Přijal poslání zastavit Xardase
5. dědictví
- Spálená prokletá ruina domu
6. cíl
- Xardasova smrt
- Rovnováha bohů

Detaily
1. popis
Bledá postava v temném rubáši silně poznamenaná magií. S krátkými neupravenými havraními vlasy a oholenou tváří. Strach vyvolávající pohled z jeho temných očí donutí i trolla odvrátit se. Na levém koutku rtů mu nerostou vousy a nad levým okem mu chybí čára obočí jako by dostal nakládačku od orka při porovnání sil.
Jeho záda krk ramena i paže jsou posety jizvami od otrokářského biče, poznámkami po popáleninách a na hrudi blízko srdce má podivně zhojenou jizvu. Přes jeho levou dlaň přebíhá téměř nezaznamenatelná jizva od rituální dýky, kterou si s sebou nosí.

2. mravy
Chrání ty, kteří jsou v právu
Škodolibě ubližuje otravným, nepříjemným postavám
Snaží se nenápadně pokazit proslovy mužů světla
Šílencům se snaží pomoct, pokud nabije dojmu že to nejde zneškodní je, než škody napáchají

3. pohled na svět
Svoboda jedince nesmí jít proti jiné
Běsy jsou součástí světa
Mezi bohy musí být rovnováha, ne harmonie.
Všichni bohové přináší lidstvu něco dobrého.
Uctívání jiných bytostí, než bohů je zavržení hodné. Projev respektu, úcty toleruje.
Muži a ženy mají být v právu rovni.

4. nenávist, odpor
Muži světla - Hlavně inkvizice a kazatelé
Nenávist, až zuřivost k fanatikům a zafixovaným jedincům

5. touhy, přání, tužby
Založit rodinu s hodnou ženou
Zrušit inkvizici zkrze její vlastní lži

6. strach, fóbie, paranoia
Nevěří inkvizici
Strach z uvěznění
Strach ze zákazu, neschopnosti pohybu
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů