Naše postavy

Oficální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Uživatelský avatar
Vaarsuvis
Příspěvky: 188
Registrován: 15. 2. 2008, 10:42

Re: Naše postavy

Příspěvek od Vaarsuvis » 17. 9. 2016, 20:47

I já přidám svoji postavu- dalšího Francouze :D

Antoine de Chateaux
Antoine je syn šlechtice a významného generála královské armády. Už jako mladý chtěl pokračovat v otcově cestě a stal se tedy vojenským důstojníkem. Díky svým mužům z jednotky se dostal k jejich zábavné kratochvíli- vrhání nožů na terč, která se mu zalíbila a s nadšením se věnoval. Slibnou kariéru však narušila tragédie- jeho otce někdo zavraždil! Antoine na nic nečekal, sbalil si jen to nejnutnější a prchnul do jiné země hnán touhou po pomstě.

Úroveň: 4
Rasa: Člověk (Idol žen)
Povolání: Bojovník 1 (Gladiátor), Kejklíř 1 (Vrhač), Mastičkář 2 (Ostrý jazyk, Vyjednávač)
Hranice: Tělo 5, Duše 4, Vliv 6
Povahový rys: Přízvuk- Antoine je cizinec, a i když díky svému vzdělání zná obecnou řeč, má výrazný přízvuk, který jej okamžitě prozradí. Také dělá chyby ve slovní zásobě, což může vést k nenadálým situacím.
Povaha: Je to francouzský kavalír se všim všudy- slušný, milující dobré jídlo a pití a nápomocný. Díky lekcím svého otce dává nejprve přednost nenásilnému řešení situace pomocí diplomacie, což někteří členové družiny naneštěstí nesdílejí.
Pro dnešek mám připraveny výbušné runy.

Uživatelský avatar
Wulfric
Příspěvky: 27
Registrován: 20. 2. 2018, 20:29
Bydliště: Olomouc

Re: Naše postavy

Příspěvek od Wulfric » 20. 9. 2018, 12:12

Zde kopíruji zápis k mojí postavě z našeho Bestiáře:

"Hle, zde vidím svého otce. Hle, zde vidím svou matku, své sestry a své bratry. Hle, zde vidím zástup mého lidu k samému počátku. Hle, oni mě volají, vyzývají mě abych přijal místo vedle nich v sálech Valhaly, kde udatní mohou žít navěky."

Seveřan Wulfric

Úroveň: 23

Povahový rys: Duelant

Rasová - Lví srdce, Jménem krále

Bojovník 5 - Cit pro meč, Gladiátor, Osobní strážce, Kruhový sek, Skvělý taktik

Lovec 3 - Jedno oko otevřené, Průzkumník, Cvičitel

Hraničář 3 - Berserk, Slavný stvůrobijce, Dravčí instinkty

Kejklíř 1 - Akrobat

Válečník 5 - Šermíř, Válečný tanečník, Slavné jméno, Veterán

Ničitel 2 ZS - Ničivá smršť, Ve zbroji jako doma

Mastičkář 1 - Čtení v duši

Vědmák 1 - Stříbrná zbraň

Mstitel 2 ZS - Zadní vrátka, Zostření smyslů

Artefakt (Požírač duší) - ZS Krvavá daň + prokletí Krvelačnost

Background:
Severský válečník (cca 30 let, 190cm, 90kg), který bojuje, aby zapůsobil na bohy. Narodil se v osadě klanu Jörtrung (cca 300 lidí, z toho cca 100 válečníků) v severských zemích za mořem (Skand). Své jméno si vysloužil během zkoušky dospělosti, kdy zabil velkého vlka. Od té doby nosí jeho kožešinu, jako připomínku onoho skutku. Do jižních zemí připlul z mnoha důvodů. Jedním z nich je nalezení strýce - věhlasného válečníka a nájezdníka Hogrlafa Železného.

Cíle:
Jako válečník si chce vybojovat slávu a přízeň bohů, aby po své poslední bitvě mohl vstoupit do Valhally. Chce najít svého strýce a pomstít se bratrovi.

Role v družině:
Wulfric je primárně bojovník (Bojovník > Válečník > Ničitel), takže vyniká v Běžném boji a díky své bojové zdatnosti se stal poměrně slavným (Válečník - ZS Slavné jméno). Ve službách vladyky Radvana se též naučil mnohé o velimarských mocných (Válečník - Jednání s vyšší společností a Válečnické znalosti). Jeho sekundární role je pak vedení družiny v divočině, protože díky rokům, které zde strávil na útěku ze severu je z družiny nejzkušenějším lovcem a stopařem (Lovec > Hraničář).

Povaha:
Wullfric je hrdý seveřan, který věří v bohy a nemá strach ze smrti. Je čestný, bystrý a odvážný, ale trochu impulsivní a netrpělivý. Má rád medovinu, ženy a boj. Nesnáší nečestnost a lži. Nerad je cílem posměšků. Obává se, že byl v očích bohů zahanben, když uprchl ze severu. Jedná přímočaře a k cizím lidem je spíše chladný. Lidi si moc k tělu nepouští, ale pro přátele obětuje mnohé. Peníze nemiluje. Jsou pro něj jen prostředkem jak si dopřát potěšení, ale rozhodně je nepotřebuje k přežití.

Rodina:
Otec Gudrod (+) – starý a moudrý lovec klanu Jörtrung. Ctil bohy i přírodu. Po smrti starého bezdětného jarla byl na sněmu zvolen jarlem. Jednou svým synům řekl: „Když přijde zima, osamělý vlk zemře, ale smečka přežije.“ I proto si Wulfric uvědomuje sílu družiny.

Matka (+) – Zemřela při narození mladšího bratra.

Strýc Hogrlaf Železný – Spolu s otcem mě učil cestu meče a sekery. Starý a moudrý válečník, který si vydobyl slávu během letních nájezdů na jižní království. Když jsem se jako chlapec ptal otce, proč je strýc vždy tak chladný, odvětil: "Je to ryzí válečník a válečníci neukazují své srdce dokud ho neodhalí sekera."

Starší bratr Halfdan Černý, později Krvavý – Ambiciózní, brutální a krutý válečník, který se proslavil během letních nájezdů. Uctívá pouze Surtura, boha války a chaosu. Vyzval na souboj našeho otce, starého moudrého jarla Gudroda, protože uzavřel mír se sousedním klanem. Halfdan otce zabil a dle tradice se stal novým jarlem. Jeho prvním rozkazem bylo vyhlazení sousedního klanu, čímž si vysloužil přízvisko Krvavý. Když jsem při tomto nájezdu odmítl vraždit děti, rozkázal moji smrt. Jeho hrdlořezy jsem zabil a těžce raněný uprchl. Nakonec jsem zkolaboval na prahu jedné odlehlé farmy. Lanna, dcera farmáře se o mě starala a vyléčila mě. Zamilovali jsme se, ale já věděl, že mě Halfdan bude hledat a kdyby mě tu našel, vypálil by farmu a celou rodinu pobil. Proto jsem se jednou v noci rozhodl odejít, žít jako lovec v divočině a hledat mého strýce Hogrlafa. Nakonec jsem se dozvěděl, že odplul za bohatstvím a slávou na jih.

Mladší bratr Einar Gudrodson - mladý nadějný lovec a stopař.

Lanna - dcera farmáře a Wulfricova první láska.

Artefakt:
Meč skřetího hejtmana, který padl do Wulfricových rukou po porážce Garuga Ničitele. Garugův bratr Snak, vůdce Černých chodců, družiníkům pozdeji prozradil, že to není jen zbraň, ale i žezlo, odznak moci skřetího lidu. Je to Gultroq, požírač duší, ukutý v dávných dobách pro mocného skřetího hejtmana a kalený v krvi jeho nepřátel. Když nejsilnější ze synů zabije svého otce a nahradí ho jako nový hejtman, část jeho duše je v prastarém rituálu zakleta do této čepele, kde se připojí k duším padlých hejtmanů. Když Garug ztratil Gultroq, ztratil tím i část své duše a s ní právo vládnout. Mezi skřetím lidem by byl znám jako bezduchý dokud by neziskal Gultroq zpět. Říká se, že duše předků hladoví, našeptávají hejtmanovi a nabádají ho k dalšímu krveprolití.

Návrh ZS: Krvavá daň (viz černokněžník = udělí krvavou jizvu => +2 duše/+2 výhoda), prokletí Krvelačnost (viz Hry mocných - Artefakty = když vidí nebo cítí krev má nutkání raněného zabít nebo alespoň vážně zranit; odolání je zkouška duše).
Přílohy
29315035_10204511503705238_4120689072295378944_n.jpg
31408335_10204664591372334_304367878247809024_n.jpg

Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 1 host