Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Oficální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3632
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Charles » 13. 8. 2011, 21:48

Super report, díky. Dvě poznámky:

- I já to pořád sekám na moc krátká kola, a to už mám za sebou X her. Mám to naučené ze starého DrDa z GURPSů a těžko se toho zbavuju. Ale on je pak zas ten konflikt takový detailnější, což taky nemusí být vždycky na škodu.

- Souboj může skončit spoustou jiných způsobů i před tím, než má nepřítel Ohrožení tak vysoké, že se nemůže vyčerpat, např.:

a) jedna nebo druhá se dá prostě na ústup (viz vaše vylezení na strom, vlci by třeba časem odtáhli)
b) hrdina ohlásí vyřazovací akci (zaženu na útěk, zabiju, omráčím, přesvědčím ke spolupráci) a Průvodce se rozhodne nevyčerpat, i když by mohl - přijme neúspěch, protože mu připadá, že dějově to sedne (v pravidlech je mockrát zdůrazněné, že Sudbu netřeba vyčerpat vždy do mrtě)
c) změna charakteru konfliktu - např.při Ohrožení 4 se vlci ještě stále mohou vyčerpat Tělem, ale Vlivem už ne - v tom okamžiku je nejrychlejší cesta k vítězství je začít zastrašovat spíš než do nich dál rubat.

Uživatelský avatar
Korhul
Příspěvky: 315
Registrován: 15. 3. 2006, 22:40
Bydliště: Moravská Nová Ves
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Korhul » 13. 8. 2011, 22:46

O tom, že sudbu netřeba vyčerpat jsem věděl. Nicméně přišlo mi v tom zápase, kdy jsem to udělal, zábavné jet až dokonce. Že je možné konflikt přehrát na jiné zdroje jsem taky tušil, ale jak jsem napsal, mám ještě problém s tím, jak pojmout psychické nebo vlivové vyčerpání, takže jsem se do toho radši nepouštěl. Taky jsem navíc opomenul, že vlci mají taky tři zdroje jako dobrodruhové. Měl jsem za to, že je tam jen sudba a zbytek nehraje roli. Díky za objasnění. Moc jsem si ten bestiář nenačetl :-)

Jinak konec souboje s vlky nastal dřív, než došla sudba, vlci měli sudby ještě hromadu, takže případ a) nastal. Akorát jsme si radši "zavolali" ovčáka, než aby moje těžce krvácející postava třeba omdlela a spadla ze stromu přímo vlkům do chřtánu :-)

K délce kol. Tak on může být i konflikt s delšími koly detailní, když to tam člověk napasuje do popisu. Aspoň se mi zdá, že by to mohlo jít. Prostě popíšu sérii akcí (teď ne ve smyslu terminus technicus dle pravidel) a i to jak by na to mohl reagovat soupeř, včetně toho jak hodlám jeho reakce překonat a kdy dojde k dosažení cíle akce. To stejné udělá protivník. Hodíme si a zjistíme, kde leží pravda, kdo z nás to zvládl podle svých představ. Popřípadě se někdo vyčerpá a popis se doladí podle toho. Ale je pravda, že je pak těžké určit, ve které fázi přesně takto rozsáhlá a popisná akce složená z několika úkonů nevyšla a je nutné dumat nad tím, jak to popsat. Na druhou stranu, mohlo by to být např. v pravomoci vítěze konkrétního střetu.

Nebo zkusím taky příště zavést nějaké wushu prvky v podobě zaměření se na detaily v jednotlivých akcích. Pak může být soubojové kolo krátké a nasekané jak olovo, ale přesto bude mít potřebnou šťávu.

Ještě bych dodal, že jako PJ (resp. PH) se mi hrálo asi líp než v DrD 1.X, protože odpadá složité účetsnictví v podobě pamatování ÚČ a OČ, životů a dalších statistik u nestvůr a CP. To je věc, která mě vždycky iritovala, protože po každém soubojovém kole s víc jak 3 účastníky to strašně zdržovalo, než to člověk zapsal, poškrtal atd. Nebo jsem na to možná neměl nikdy nějaký sofistikovaný systém žetonů a kartiček. Nicméně v DrD2 tohle do značné míry odpadá. Stačí mít pár žetonů na sudbu a je vymalováno.
Moje RPG Laboratorium a k němu vlákno na fóru. Malý svět pro osobní potřebu. Třeba se bude něco hodit i někomu jinému.
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Uživatelský avatar
Tadeas
Příspěvky: 586
Registrován: 10. 7. 2009, 14:58
Bydliště: Holic

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Tadeas » 14. 8. 2011, 06:37

Korhul píše:Stačí mít pár žetonů na sudbu a je vymalováno.
to je napad! proc si to ja blbec do ted psal na papir?

Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4676
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od PetrH » 14. 8. 2011, 08:13

Tadeas píše:
Korhul píše:Stačí mít pár žetonů na sudbu a je vymalováno.
to je napad! proc si to ja blbec do ted psal na papir?
hafec skelenych kamniku /ikea, mytago/ kazda barva muze delat sluzbu sutby pro jinou i skupinu nepratel... stoji max. 1x kaminek:)
Kouzlem a mečem PbP | Lone Wolf Adventure game PlaybyPost
-----------------------------------------------------------
Lone Wolf: Kai Lord Rudy mec - CS = 19+2(meč)=21, END = 24+2(helma)+2(stit)=28 / aktuálně = 20, WP = 19
-----------------------------------------------------------
http://www.kouzlemamecem.cz

Uživatelský avatar
Bouchi
Příspěvky: 3493
Registrován: 10. 12. 2004, 16:36
Bydliště: Havířov

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Bouchi » 14. 8. 2011, 08:23

PetrH píše:hafec skelenych kamniku /ikea, mytago/ kazda barva muze delat sluzbu sutby pro jinou i skupinu nepratel... stoji max. 1x kaminek:)
Pravda, v altarim eshopu taky vzrostl zajem o kaminky, na druhe strane onehda jich nejaky zakaznik bral dohromady asi 400, to uz by byla hodne drsna sudba. ;-)
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 461
Registrován: 21. 7. 2006, 08:03
Bydliště: Kladno

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Vitus » 14. 8. 2011, 09:02

Bouchi píše:
PetrH píše:hafec skelenych kamniku /ikea, mytago/ kazda barva muze delat sluzbu sutby pro jinou i skupinu nepratel... stoji max. 1x kaminek:)
Pravda, v altarim eshopu taky vzrostl zajem o kaminky, na druhe strane onehda jich nejaky zakaznik bral dohromady asi 400, to uz by byla hodne drsna sudba. ;-)
400 je sice hodně, ale vem si, že se kamínky (alias žetony alias tokeny) může značit:
- sudba (jak je diskutováno výše) a to nejen u CP, ale i u sítí a dalších organizací
- zdroje postav + zdroje kouzelného vybavení
- ohrožení a výhoda

= to je celkem minimálně 6 barev = tj. cca 65 kusů na jednu barvu

Teď si vem, že hned na ačátku jich budeš pořebovat 15 pro každou postavu a doporučený počet postav je 4 = 60 jen pro postavy.

Plus si vem, že kamínky můžeš označovat i suroviny a nebo klidně i peníze

Pak je potřeba vzít v úvahu, že se kamínky rády zakutálejí a ztrácejí a nakonec i to, že když jich máš víc od každé barvy v různých průhledných dózičkách, tak to na poličce a pak na stole při hrabní taky dobře vypadá :D .

Uživatelský avatar
Alef0
Příspěvky: 5785
Registrován: 7. 6. 2004, 10:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Alef0 » 14. 8. 2011, 11:34

Ktosi kupoval v IKEI/Baumaxe žetóny, tam sa dali brať na kilá.

My sme to hrali tak, že žetóny sme nemali, ale roztrhali sme A4ku na papieriky a každý útržok bol bod Sudby. Sudba bola v strede stola, bola verejná a hráči videli, ako scéna odsýpa. (Predišlo sa klasickému vtipu z D&D: ,,keď stlačím Tab, čo vidím napísané?", lebo v Baldur's Gate 2 bolo po Tabe vidieť v akom stave sú protivníci.)

Tento trik sme de facto zobrali z Wushu, lebo tam to funguje identicky.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0

Uživatelský avatar
Korhul
Příspěvky: 315
Registrován: 15. 3. 2006, 22:40
Bydliště: Moravská Nová Ves
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Korhul » 14. 8. 2011, 17:19

Tak jsme to dnes dorazili.

Napřed jsme se propletli bažinou a mlhovec nás nalákal do močálu. Když ale došlo na střet a pokusil se nás stáhnout pod vodu, tak dostal pár kopanců a radši zmizel. Nebyli jsme holt kořist pro něj. U mohyly nabyl elf Brzotovi jeho amulet.

Setkání s lapky proběhlo tak, že jsem se napřed proplížil a vyslechl je. Dal jsem tam raději tři bandity než dva, protože jsem předpokládal, že se k nim pokusíme připojit a přemoct obry společnými silami. Protože jsem na začátku zapomněl zmínit, že je na jejich hlavy odměna, tak tahle dějová linka padla. Kámoš, ale prostřednictvím své postavy vymyslel plán, že se budeme vydávat za pronásledovatele obrů najaté k jejich likvidaci zlikvidovali. Dokonce jsme si namaskovali nějaké modřiny a apod. z jakože předchozího střetu s nimi, aby to bylo věrohodnější. Lapkové nám sice nechtěli moc věřit, ale když jsme jim vylíčili náš boj s obry včetně dvou našich kumpánů, které rozmajzli kyjem, tak se to podařilo.

Pak se elf s jedním ze zbojníků proplížil na hrad (masivně využívaje své schopnosti plášť noci). Zjistili, že je tam ten skřet, kterého se rozhodli zlikvidovat. Hráč elfa se totiž obával, že je to dítě obrů, což mi ale sdělil po konci celé akce, takže jsem mu nemohl včas vysvětlit, že to tak není. Což by jeho postava dříve se skřety konfrontovaná bez problému poznala. Budiž. Skřet se sice snažil upláchnout, ale protože ho ve spolupráci s lapkou obklíčili úspěšně u kotle, tak ho prostě zařízili. Pak ho elf hodil do kotle. To vyvolalo pochynosti u lapky stran toho, jestli jsme skutečně lovci trofejí. Ale Rudý blesk to nějak okecal, zkoušku vyhrál za cenu vyčerpání a jelo se dál. Chvilku počkali v úkrytu na obry. Ti začali vyvádět. Pak se naši scouti vrátili do tábořiště.

Následovalo vymýšlení plánu. Nechal jsem iniciativu na hráči elfa. Ten nakonec vyplodil plán zahrnující využití jedu (moje postava mastičkář), magického obrazce (on jako zaříkávač) a spolupracujících lapků ukrytých mezi kládami. Vyrobili jsme jed, který jsme napchali do srny. Tu jsme pohodili v okolí hradu v naději, že to obři sežerou. To se nám splnilo. Vyvolalo to sice jen slabý účinek, protože jsem neměl dost surovin, ale aspoň něco. Během noci se pak elf proplížil k bráně, tam sestrojil obrazec s kletbou, po které měl ten, kdo do něj vleze, zakopnout. Pak vzbudil obry a nalákal je k sobě tak, aby do obrazce vlezli. Obři se pokusili elfa napřed zastrašit. To by se jim povedlo nebýt vyčerpání zdůvodněného tím, že je vymyšlen plán a posily jsou na svých místech. Pak se obři rozběhli po elfovi. Obrazec naštěstí zapůsobil, takže se první z nich svalil na zem. Druhý se ho snažil oběhnout a zabít kyjem elfa. Z úkrytu za kládami se zvedli kopiník a lučištník a nasolili to do obra. Mezitím zezadu přiskočila moje postava, alias Miroslav a Lišák a měli mu přetnout achilovky. Lišák byl jako blesk a stihl to, já nikoli. Obr se totiž nezadržitelně valil směrem k elfovi. Rozehnal se po něm kyjem. Elf se vyhnul jen tak tak, ale utrhl se pod ním sráz a sjel pár metrů dolů. Díky tomu, že jsem vyrazil za obrem ve snaze ho dostat, jsem nyní ocitl mezi dvěma monstry, protože ten, který před chvíli spadl se nečekaně rychle zvedl. Lišák ho obtěžoval zezadu. Já jsem se rozhodl použít manévr rozsáhle a využít těžkopádnosti obrů k tomu, aby na ně postupně zaútočil. Lučištník střílel, kopiník už beze zbraně jenom hleděl. Elf se začal škrábat nahoru svahem zpět. Jednoho obra jsem píchl do břicha tak, že to pro něj znamenalo konec. Druhý však zejména díky své kamenné kůži útok přečkal. Lišák ani lučištník tentokrát neuspěli. Zbývající obr se dal raději na útěk a jelikož ho lučištník ani napodruhé v řadě nezasáhl, nechali jsme ho jít. Začala totiž druhá fáze plánu. S elfem jsme byli domluvení, že si lapky po vyřízení obrů podáme. Je pravda, že v rámci zápalu PJství jsem tohle trošku zazdil. Osobně bych se to snažil zahrát jinak, ale inciativu přebral hráč Rudého bleska. Vyrazil po dvojičce s lukem a nožem. Díky ZS Gladiátor je docela bez problému vyřídil. Lišák to přežil a stačilo už na něj jen lehce huknout ať se vzdá a neblbne, že ho potřebujem, aby nám ukázal poklad. Že ho pak necháme žít. Začalo vyjednávání za jakých podmínek to provedeme. Nakonec jsme začali kopat na místě, které určil. Kopali jsme dlouho. Pak nás Lišák převezl, protože začal vyvádět, že se blíží obr. Moje postava byla zrovna na hlídce. Než jsem se otočil, tak už Lišák upaloval k neumětelům. Díra byla samozřejmě prázdná. Rozhodli jsme se však, že hrad důkladně prohledáme. Díky tomu jsme skrýš s penězi našli. Pak už jsme se jen vydali k ovčákovi, dali slíbený podíl a amulet a sami se vydali zase dál. Ale o tom už někdy jindy.

Ke hře samotné nemám moc připomínek. Protože jsem si neudělal žádnou velkou přípravu ani dnes, tak to, co jsem napsal včera v zásadě platí. Například u nestvůr to chce mít kartičky s jejich statistikami, či tak něco. Zkrátka moc jsem listoval pravidly nebo naopak jen intuitivně určoval, jakou mají ještě protivníci hranici u svých zdrojů. Opravdu to chce vytisknout si ten rychlý přehled, aby člověk nemusel listovat v knížce. Stačí totiž jenom návod a většina věcí už člověka trkne, tedy ohledně toho, jak má mechanismus fungovat. Jak jde snad vidět, zařadil jsem i nějaké sociální a psychické konflikty a docela to šlo. Myslím, že jsem připraven zahrát si něco i s větší skupinkou :-)
Naposledy upravil(a) Korhul dne 14. 8. 2011, 17:40, celkem upraveno 1 x.
Moje RPG Laboratorium a k němu vlákno na fóru. Malý svět pro osobní potřebu. Třeba se bude něco hodit i někomu jinému.
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Ecthelion » 14. 8. 2011, 17:27

Když jsem vedl Návrat do Bílého hradu na Gameconu, tak postavy mých hráčů byly v místnosti věže a když chtěly vyjít, venku byli obři. Rozhodli se pro typicky dobrodružský přístup:

"Utečeme dnes, abychom žili a mohli utéct i zítra!"

...spustili se záchodem, sešplhali po druhé straně věže (notně pokálené) a utekli. $D
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3632
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Charles » 14. 8. 2011, 19:12

Korhul: Myslím, že jsi více než připraven. Ten konflikt s magickou nástrahou, s utrženým svahem a se vším tím humbukem okolo včetně zastrašování a vyjednávání zní jako velká frajeřina. Vůbec se o tebe jako Průvodce a o tvoji další hru v DrDII nebojím. :clap:

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12651
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Pieta » 14. 8. 2011, 21:56

Korhul: To je naprosto perfektní!

Mimochodem mi to připomíná, že by se hodilo téma na reporty z her. (-:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

McBaran
Příspěvky: 1
Registrován: 21. 8. 2011, 19:14

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od McBaran » 22. 8. 2011, 08:35

No začiatok tejto našej výpravy bol hneď od začiatku vyčerpávajúci.
Staborn Prišiel k hráčom a hneď ho všetci začali zastašovať zvádzať, snažili sa ho okradnúť a jeden dokonca zisťoval že v ktorom hostinci dnes spí a chcel ho zabiť v spánku. S hrôzou som zistil, že Staborn nie je popísaný v dobrodružstve a hneĎ som si musel vymyslieť sudbu a hranice. Nakoniec chudák Staborn s interakciu s dobrodruhmi vyviazol len s jednou jazvou na vplyve( nejak sa po mieste roznieslo, že dostala postava nákazlivú chorobu prenášanú pohlavným stykom u nás známe ako syfylis) a prišla o pár grošákov.
Samotné pripravovanie na dobrodružstvo bolo krátke a postavy voľky nevôllky nakoniec k studni prišli. Jeden išiel hneď vykrádať najbližší domček. Čo sa mu ovšem podarilo a ukradol 3 drevené lyžičky a dve drevený misky a jeden drevený poldecáčik. Potom ukradol tomu chudákovi čo prišiel k studni 1 halier a dalšiu drevenú lyžičku. Zataľ si postavy vybrala zábavný tabáček a pofajčievali. Prišil večer staborn nikde tak sa začali oddávať bujarej zábave nikto sa neodhodlal zabávať publikom, len jedna Bojovnicka menom Karmen (Redhead) sa rozhodla že bude provokovať miestnych mužov a nech ju znenávidia okolné ženy. Prišiel ten miestny silák a zapásil najprv s Hobitom kejkliřom longfinger,ktory ho po par stastnych vhoch kockiek zdolal ale nevycerpal sa takmer vobec. Potom ho Karmen vyprovokovala a donutila ho bojovat druhykrat s nou. Kedze podmienka bolo bojovat hore bez vydobila si moznost bojovat s trakmi. Po par chvatoch a vysmievani sa miestny silak musel vzdat a jazvou na vlive a posmechom celej deniny odkracal prec. Longfinger co s nim bojov si povedal ze ho este okradne. To vsak nemal robit silak sa z poslednych sil napriahol rozmlatil keklirovi hlavu a ostal mu na tvary opuchlina a krvavá podliatina.
Zatial zbytok ludi zistovalo co sa stalo so stabornom v celku rychlo ukecali haralda aby im dal informácie a po par piách prespali u miestnych. Vsetci si doplnili svoje vyčerpanie a rozhodli sa teda ist za bačom. Pri prechode cez rieku prvý prešiel longfinger Kde zviedol skoro solo bitku proti vlkom zaťial čo sa mu zbytok partie snažil vysvetliť ako je nehumánne bojovať s vlkmi a hladnými. Prišli na Bačov salaš kde dosť dlho trvalo, kým ich pustil dnu vyjednávanie prebehlo v celku neutrálne išli odniesť amulet a podobne. Longfinger pri odchode ukradol značné množstvo hrachu.
Pri prechode bažinami, statil cestu len longfinger a veľmi dlho bojoval sám s hmlovým prízrakom zvyšok partie pokračoval ďalej až k zřidlu. Kde ho počkali. Na ďalší deň sa celá parta pohádala kvôli tomu že im došli zásoby a Karmen chcela jesť a čakala že ju niekto počastaje. So vzájomným vyčerpaním vplyvu pokračovali ďalej.
Stretnute s Lišiakom a kumpánom dopadlo tragicky, dozvedeli sa že poklad je zakopaný ale stálo ich to veľa telesných jaziev ale lišiak s kumpánom život. V noci sa vybrali na hrad samotný Longfinger nečakal na zbytok skupiny a išiel na hrad sám stretol tam škreta ktorého prepadol a chytil. Potom čo zistil že mu veľmi nerozumie ho pustil nech si uteká kade ľahšie. Boj s obrami bol v celku prekvapením pre celý zbytok partie lebo nemali potuchy že nejaký obri vôbec prídu. Nikto našťastie neumrel okrem pár obrov ktorých vďaka štastným udalostiam dostali .
Poklad nenašli. Ale za to som sa s nimi pohral tak že som im povedall nech sa dohodnu ktory z vás ( len jeden ) dostane skúsenosti na vyše. Potom ako sa Polhodinu hráči hádali som skupinu rozpustil nech sa trochu schladia s tým že som nedel nikomu navyše body.

Roubíček

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Roubíček » 22. 8. 2011, 09:31

Tak mi máme za sebou celkem tři sezení a právě jsme se vzbudili den po rovnodennosti v závětří na kopci Špičák.

První sezení bylo sice 5-ti hodinové, ale přes dobré 2 hodiny jsem vysvětloval pravidla a vytvářely se 3 postavy.
Druhé sezení bylo krátké, cca. 2 hodinové, kdy jsem se sešel pouze s jedním, dalším hráčem a dostal ho do toho taky.
Třetí sezení bylo opět se 3 hráči (z 5, jeden hru stále ještě nezažil :D) a došli jsme až na Špičák za lapky.

Postavy dobrodruhů:
Lišák Kvítko- Hobit potulný; Kejklíř 2, Mastičkář 1- lišácký zlodějíček, který snad každé vyjednávání zhatí tím, že si začne propůjčovat věci ostatních. Peníze rád krade, ale lakomý není... spíš vše rychle rozhází. Má rád šperky.

Vladyk- Člověk osadník; Lovec 2, Mastičkář 1- trošku trhlý budoucí šaman, který má radši zvířata než lidi, ale ze všeho nejvíce nenávidí hmyz (bažiny byly utrpení). Každou chvíli začne čmuchat a někam odběhne. Na vyjednávání také moc není mastičkářovu dovednost jednání s lidmi má škrtnutou. Za lapky ho žene tvrdá nenávist, jelikož si myslí, že prasata, se kterými je největší přítel mordují v okolí právě oni.

Gelbrin (myslím)- Elf noci: Lovec 2, Bojovník 1- elf, který ze všeho nesnášel mírumilovnost jeho národa. Byl vyhnán po zabití jeho bratra a od té doby se toulá lesem a pomáhá ostatním. Jeho povaha snad nejvíce odpovídá barbarům. Je to nervák, miluje boj, ale zároveň les. Je na elfa také značně namakaný. Jediný schopný vyjednavač v teamu.

Radvan- Člověk barbar, Bojovník 2, Lovec 1- naprostý nervák, furt by se jenom rval. Miluje ženy a dělá kvůli nim pořád nějaký voloviny.

Tak takhle vypadá naše družina... poslední hráč bude s největší pravděpodobností hrát bojovníka, zaříkávače... neboli budoucího čaroděje.

Lišák, Gelbirn a Radvan se sešli 3 dny před svátkem rovnodennosti u studny v Bojanově a čekají na Stabora. samozřejmě se nikdo neukáže, tak se začnou poptávat lidí a ti jim vše řeknou... a zároveň dají vědět o Haraldovi. Radvan se utká s vesnickým rváčem o Terezku a pak si s ní následně skvěle užije noc. Kvítko se spije do němoty a jediný Gelbirn je schopen dostat z příchozího trpaslíka nějaké informace. Brzy ráno se vydají značně unaveni (až na Radvana) k salaši sedláka. Kvítko ještě stihne okrást chrápajícího trpaslíka a sebrat mu jeho poslední měďák. Dojdou celkem rychle až k řece, kde jako první brodí řeku Gelbirn. Vyběhnou hladový a pohublý vlci a Kvítko mu správně radí, ať vytáhne jídlo, a pokusí se je uklidnit. Ovšem Gelbirn jako správný elf zařve z plných plic a vrhne se na vůdce. Nakonec přispěchá na pomoc Radvan a Kvítko vrhne všechny 3 své dýky. Poslední vlka šťastně zasáhne a vlci se dají na útěk. Gelbirn ho samozřejmě musel doseknout mečem a Kvítko následně stáhnou z kůže. Zbylé dva po dlouhé diskuzi nechali utéct. (njn, DrD1). Štěstěně dojdou k sedlákovi a pokojně se vyspí.

Druhého rána když vycházejí je dojde 4 hráč- Vladyk. Bohužel Radvan se nezúčastňuje a tak mu v noci beran slušně narazil pánev Nějaký ten rozhovor a vydávají se přes bažiny. Souboj je velmi krutý a ještě než vůbec Mlhovce poprvé spatří, už mají někteří ohrožení na 4. Gelbirn téměř utone, nakonec ho dva společnými silami vytáhnou ven. Vladyk ještě stihne dostat jizvu roztržené rameno, kterou si při vytahování zvětší na 2 úroveň. Mlhovec se na ně nakonec vykašle, ale stihne rozlámat všechny sloupky a srazit je k zemi obrovskou vlnou. Nakonec po naprostém i duševním vyčerpání najdou cestu ven a dojdou až k modle, kde se nádherně vyspí a doplní si všechny zdroje.

Ráno vstávají značně pozdě a jdou vstříc vrcholu Větrov. Uvidí kouř, připlíží se, najdou 2 lapky a díky rozhovoru zjistí, že to jsou oni. Odplíží se a začíná vyjednávání. Vladyk je chce zabít, ale Lišákova vidina zisku a práce s lidmy nakonec vše zachrání na vlastní straně a začíná vyjednávání o tom, zda jim pomůžou dostat obry a najít a rozdělit se o poklad. Obě strany se vyčerpávají a jednání je velmi zajímavé. Nakonec Gelbirn ztratí nervy, tasí meč a rozběhne se proti druhému Lišákovi- vůdci lapků. Ten ztratí nervy, rozbrečí se a souhlasí. Zůstávájí zde celé odpoledne a chtějí zhojit Vladykovi rány. Ráno se probudí a naše hra zatím končí.

Ovšem to ještě neví, že na začátku s jedním odehraji noc s duchem mrtvého loupežníka. :)

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Peekay » 22. 8. 2011, 09:35

Vdaka za report, paradne citanie. Strasne sa mi pacia mena dobrodruhov :)
Obrázek

"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis

Roubíček

Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER

Příspěvek od Roubíček » 22. 8. 2011, 11:04

Musím se přiznat, že jméno našeho zlodějíčka jsem hráči vymyslel sám. Ostatní jména jsou samozřejmě buď přímo z pravidel, nebo minimálně velmi jimi inspirovaná. Až se opět pohnem v ději, dám určitě vědět. Uvažuji i o tom, že bych postupně vkládal všechna naše dobrodružství. :)
To už jde pouze o vůli a trpělivost.

Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host