Domácí pravidla (house rules)

Oficiální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Odpovědět
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6652
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od boubaque »

MarkyParky:

Co se týče toho cestování a placení zdrojů, možná bych to udělal ještě trošičku jinak, než jak navrhuješ. Vpodstatě by se do řeči pravidel dal tvůj návrh převést třeba tak, že 4hodinový pochod má náročnost 1, kterou je za pokus potřeba zaplatit, ale za běžných okolností dáš hráčům pro tuhle zkoušku Výhodu rovnou Ohrožení, což znamená, že i kdyby neuspěli v hodu, vyčerpají se za Výhodu, takže ztratí jen zdroj, kterým platili náročnost. Výhoda na konci zkoušky podle pravidel propadá, takže ji hráči nemají jak jinak vyžít. To mě přivedlo k následující myšlence:

První 4 hodiny pochodu jsou běžná, nevyčerpávající činnost. Pro každého dobrodruha, který je trochu zvyklý cestovat, je 4hodinová cesta spíš procházka než něco, co by ho vyčerpalo. Další 4 hodiny už ale znamenají prakticky celodenní pochod a to už je náročné, tzn. druhou 4hodinovku pochodu bude potřeba zaplatit jedním zdrojem, aby ji mohla postava podstoupit. Třetí čtyřhodinovka denně znamená už poměrně hodně náročnou činnost, protože to je vlastně pochod bez přestávky od úsvitu do západu slunce, proto může být nutné vyčerpat dva zdroje.

Všimni si, že součet je stejný jako u tvého návrhu, tedy 3. I každodenní 12hodinový pochod se tak dá dlouhodobě zvládnout, dokud budou mít postavy možnost se najíst, relativně slušně se vyspat v tábořišti a nic je na cestě nevyčerpá navíc. Na drouhou stranu to líp odpovídá například mým představám (čtyřhodinová procházka mě opravdu moc neunaví, ale po dvanácti hodinách chůze bych padl do kanafasu a spal dva dny :)).

Druhá věc, pokud by postavy dvanáct hodin šly, a neměly by jídlo (musely by lovit, ale nechtěly by se vyčerpávat), pak bych uvažoval o tom, že ani osmihodinový spánek nebude dostatečný (aby obnovil zdroje). Prostě do odpočinku je zahrnuta i ta podmínka, že člověk dostatečně jíst. Spánek sám uvolní unavené svaly a pomůže je zregenerovat, ale energie na tuhle regeneraci i pro následný pochod další den musí přijít ve formě jídla (nebo něčeho ekvivalentního).
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Rauksul
Příspěvky: 300
Registrován: 11. 8. 2009, 15:53

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Rauksul »

boubaque píše:
Rauksul píše: Rozšířená pravidla pro učení a znalost jazyků
...
...
Pravda, taky mi to došlo. Uvažoval jsem spíš o místem určené platnosti jizev -
- Jdu do města Ting-Ping, mluví se tam Timpigštinou, všichni kolem mě něco žvatlají, nerozumím ji, jsem flustrován, mám jizvu. Odejdu z města, na Timpigany zapomenu a mám klid. Jizna břestane blokovat zdroj. (jizva je inaktivní, neblokuje zdroj, ale pořád jazyk neumím)
- Docestovali jsme do močálu Bluablah, hledáme tu bahenní lid a jejich město, brodíme se, všude vlhko - dostanu jizvu (močály a mokřady: pohyb, činnosti, vel 2). Když močál opustím, jizva je neaktivní. (přesněji řečeno zůstane, ale nebere zdroj. Zůstane proto, že ji mohu "vyléčit" - naučit se jazyk, etiketu, neučit se pohybovat a starat se o věci v močálu...)

Problém je s tím, že tělesné by se lečily v době působení, duševní nejspíš i když nepůsobí... takže skutečně chaos :-( Jen mě to napadlo, jako "jednoduchý" převod všech těch dovedností, pokud už mají být nějak vyjádřeny mimo balík povolání...
Družina Mrtvoly Na Mrtině
[zde býval obrázek testera DrDII :o)]
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15085
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Pieta »

Rozšířené sítě
Nerozpracovaná, naznačená idea - podobně, jako válečník, zvěd a mág, i jiná povolání by si zasloužila mít možnost používat sítě odpovídajícího charakteru. Možná ne tak široké a silné, možná by působily hlavně informačně (možnost se na něco zeptat, případně šance, že se postava dozví o aktuálních událostech), možná jen za zvláštní schopnost, ale přece jen by bylo fajn tam takovou možnost mít. Přemýšlím i nad tím, že by spíš než možnost síť vytvořit měli možnost se k nějaké přidat.

* Válečník - viz pravidla
* Hraničář - hraničářské spolky, které mají velmi aktuální informace o dění v divočině, o neklidu u skřetích kmenů, o rojení zmoků na jihu, o povídačkách o bazilišcích v severních horách
* Šaman - dvě možné varianty - zvířecí síť "sojek bonzaček", tj. malých nenápadných zvířat, která ho mohou informovat o dění v blízkém okolí, a sítě pomocných duchů, které by věděly o zajímavém dění ve snovém světě
* Druid - druid bohužel nemá žádné přímo použitelné schopnosti, i když by mu sedělo něco z toho, co jsem připsal šamanovi; jinak samozřejmě druidské řády, které vědí hlavně o velkých děních v přírodě, o kácení lesů a kutání v podzemí, o vodních přehradách, o záplavách za dva týdny a kruté zimě příští rok
* Lupič - podobně jako zvěd, obzvlášť se zaměřením na zločince a překupníky
* Zvěd - viz pravidla
* Vědmák - vědmácké cechy budou hodně zaměřené na nemrtvé a běsy, ale zároveň díky tomu, že vědmáci hodně cestují, budou mít i přehled o dění ve světě, o vhodných úkrytech, o tom, kde je poptávka po vědmácích
* Alchymista - alchymistické gildy jsou profesionální spolky, které se zabývají alchymií víc, než čím jiným - někdy by se ale jeden divil, co se všechno dá odhalit, když víte, že markýz de V. shání jed, který funguje na skřety a ne na lidi, a že biskup Brožek nabízí odměnu tomu, kdo by dokázal vyvrátit velkou městskou bránu - asi takovou, jakou mají na Bězděkově...
* Čaroděj - žoldácké kumpanie, spory a války
* Mág - viz pravidla; navíc si dovedu představit, že méně skrupulózní mágové si v místě, kde pobývají déle, vytvoří sítě "okouzlených", tj. obyčejných obyvatel, kteří mají občas nutkání jít a mágovi donést nějakou zajímavou novinku
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15085
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Pieta »

Co jsem samozřejmě zapomněl - cílem rozhodně není nahradit interakci s NPC, naopak - spíš dát postavám hmatatelný důvod, proč si kolem sebe nabrat spoustu různých NPC a pravidelně s nimi interagovat. (-:
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2385
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Čarovná nástraha

Příspěvek od Fafrin »

Chtěl bych nabídnout ZS pro zaříkávače:

Čarovná nástraha (možná vhodné až pro alchymistu)
Proč své magické strážce hlídat, když předem víte, co se má vetřelci stát
Zaříkávač může takto vytvořit magický obrazec, o jehož aktivace se nedozví, ale obrazec rovnou na narušitele sešle předem dané kouzlo se stejnou úrovní, jako má zaříkávač. (bez aktivace, duše)
Zaříkávač také může vytvořit obrazec se zakletým kouzlem, který bude fungovat jako skutečná nástraha působící tak jak je popsáno na str. 142. (aktivace: 3 suroviny)

Obrazce vytvořené pomocí ZS čarovná nástraha se nezapočítávají do limitu jednoho obrazce, který může mít kouzelník naráz aktivní. Není třeba s nimi udržovat spojení a kontrolovat je.
Cílová vlastnost odpovídá použité magii/Cílová vlastnost je Duše. Za každý bod síly nástrahy je třeba za platit jednu surovinu, maximální síla je hranice Duše zaříkávače. Silný účinek odpovídá nastraženému kouzlu, samozřejmě každý nadstandard účinku odpovídající nějaké ZS je třeba při zaklínání aktivovat a zaplatit. Slabinou je možnost si všimnout znamení a symbolů příslušného obrazce.

Příklad: Ohnivý mág a znalec magických znamení Durmastorm se rozhodne zabezpečit svou pracovnu proti nepovolaným hostům. Rozhodne se tedy do dveří zaklít kouzlo, které na místě spálí na popel každého, kdo se pokusí vstoupit a nebude znát heslo. Musí tedy ovládat a použít ZS Dračí dech (1 Duše), Znak salamandra, Čarovné stráže (1 Duše za heslo, 3 za trvalost). Za samotný magický obrazec pak Durmastorm utratí 10 surovin a síla nástrahy tak bude 7, čemuž málokdo odolá. Na čtvrt roku by tak pracovna snad měla být zabezpečena.

Přidáním ještě jednu Duši by kouzlo mohlo působit mocně a ten kdo mu případně odolá se alespoň pořádně přiškvařil (vyšší vyčerpání). Nebo opět za 1 Duši by mohlo být lstivé a přeživšímu ohrozit o 1 více v případě silného i slabého účinku. Pokud by čaroděj nějak získal Nadání pro ohnivou magii, mohl by je použít obě. Pokud by znal ZS Plamenné peklo, mohl by k jednomu z nich připojit rozsáhle a nechat spálit všechny v dosahu dveří. To může za jednu Duši i bez této ZS. Pokud by byl Pánem ohně, jistě by stálo za to udržovat u dveří plamen, třeba svíčku, kterou budou sloužící pravidelně měnit.
Naposledy upravil(a) Fafrin dne 1. 9. 2011, 13:07, celkem upraveno 4 x.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
Roubíček
Příspěvky: 104
Registrován: 25. 8. 2011, 21:59
Bydliště: Jihlava

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Roubíček »

Zrovna u této schopnosti by se do příběhovosti asi docela hodilo, kdyby se dotyční prostě nemohl vyčerpat...
Protože ať udělá nástrahu jakkoliv silnou a jakkoliv nadupanout (což tady by už teda sakra byla) každej blbec se může vždy vyčerpat, popř. si udělit jizvu a následně mu vybrakovat celou pracovnu.
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2385
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Fafrin »

Roubíček píše:Zrovna u této schopnosti by se do příběhovosti asi docela hodilo, kdyby se dotyční prostě nemohl vyčerpat...
Protože ať udělá nástrahu jakkoliv silnou a jakkoliv nadupanout (což tady by už teda sakra byla) každej blbec se může vždy vyčerpat, popř. si udělit jizvu a následně mu vybrakovat celou pracovnu.
Jde o to nástrahu dobře zamaskovat (což magické znaky schované v kování dveří mágovy pracovny jistě jsou, dal bych tomu ohrožení 4 + mocně a velmi mocně (tedy 6) a odhalitelné přes Zaříkávače, nikoliv lupiče) a asi udělat slabý účinek (zvýšení ohrožení) tak silný (skrze lstivě a velmi lstivě?), aby to pořád stálo za to.
A když by dotyčný prostě přišel a šáhnul na kliku či se začal hrabat v zámku, žádnou výzvu bych mu házet asi nenechal. Možná, kdyby něco vymyslel na záchranu, tak s náročností. Zase musí tu pro hrdiny (hráče) platit že cokoliv je možné zvládnout.
Takový připálená dobrodruh s celkem -8mi zdroji (to bude pořádná jizva na duši - otřesení? od teď pomalu?) a ohrožením 5 si možná rozmyslí, jestli bude pokračovat. A "obyčejný" CP dobrodruh se asi připeče - nebude mít na vyčerpání dosti sudby či nebude pro děj natolik významný, aby to mělo smysl či bude past(nutné vyčerpání) překračovat jeho hranice duše.
Ono celkem není problém si ještě po obvodu pracovny udělat druhý kruh, do toho si nasypat třeba 20 surovin, znak salamandra a ty co po uvítání ještě projdou dovnitř škvařit normálně.
Samozřejmě to závisí na tom, jestli je možno takto nástrahy posilovat. Já věřím že ano, aby se daly manévry mocně a lstivě využít i jinak. Na to musí přijít ty FAQ, kde nám autoři ukáží, k čemu je nadání při chlastání apod.

Hlavně jsem chtěl do hry takto přidat magické nástrahy, začarované dveře, nastražené iluze apod. tak aby to mohli provádět i hráči.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2385
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Fafrin »

Zřící strážci (nebo Znak Oka) (ZS pro zaříkávače)
(kredit za nápad zde, ode mne jen pravidlové zpracování)
Předměty a místa, které nesou jeho znamení jako by nikdy neopouštěl a vždy věděl, co se u nich děje, jako by tam sám byl.
Skrze tento obrazec není možné kouzlit, je však možno skrze něj používat Smysly zaříkávači vlastní - naslouchat, vidět, čichat či zkoumat to, co je v obrazci či co očarovaný předmět obklopuje. Zdroje v obrazci je možno použít k placení manévrů či k odolávání odstranění obrazce. Tento obrazec samovolně nezmizí, pokud je aktivován a zaříkávač se rozhodne nekonat, ale pouze pokud kouzelník nevyčerpá zdroje obrazce aby zabránil neúspěchu či pokud zdroje obrazce dojdou.
(bez aktivace, Duše)

Obrazec slouží ke sledování a šmírování. Jakmile je vytvořen, může na něj zaříkávač kdykoliv napojit své vědomí a sledovat skrze něj bezprostřední okolí (vědmina chýše). "Obraz" je však vzdálený a zastřený, takže například pro přesné vyslechnutí rozhovoru může být třeba nepnout smysly (podstoupit zkoušku). Není možno skrze jeden obrazec kouzlit a skrze druhý sledovat scénu (na koho kouzlím).
Lze kombinovat s čarovnými strážci a vytvořit tak štěnici trvalou, nebo takovou která zaříkávače upozorní, když se bude dít něco důležitého.

V případě Znaku; V kombinaci s více Znaky pak bylo možno skutečně sledovat na co kouzlím. V takovém případě obrazec s kombinovaným znakem oka zaniká i pokud je aktivován a kouzelník se rozhodne neuplatnit jeho magickou moc.
Jako znak by taky mohl příslušet Mágovy a ten by skrze něj dokázal i třeba mluvit.

Tfuj, to je dlouhé, snad jsem to moc nezamotal :think:
Naposledy upravil(a) Fafrin dne 27. 8. 2011, 20:23, celkem upraveno 1 x.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
Roubíček
Příspěvky: 104
Registrován: 25. 8. 2011, 21:59
Bydliště: Jihlava

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Roubíček »

Pokud to takhle půjde dál, za chvíli bude mít zaříkávač 50 ZS a válečník stále jen základní počet. :D
Rauksul
Příspěvky: 300
Registrován: 11. 8. 2009, 15:53

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Rauksul »

Když už tu jsou ty obrazce...

Prastaré runy (mistr obrazců)
Použitím zapomenutých run dokáže magik vytvořit a rozpolceným vědomím řídit dva obrazce najednou.

Za aktivační poplatek 5 surovin a dvojnásobný počet surovin než u běžného obrazce dokáže magik vytvořit obrazec navíc a udržovat oba obrazce aktivní. V případě, že se aktivují oba abrazce najednou (někdo do obo vstoupí...), musí si magik buď vybrat kterému se věnovat, nebo se pokusit zvládnout oba, pak musí při každé akci podstoupit duševní zkoušku (ohrožení dle náročností situace, velikosti obrazců, počtu narušitelů...)

Komu ji dát je otázkou, napadá mě alchymista... A spíš než k normálnímu výberu dle pravidel to vzít jako námet k dobrodružství, ostatně tak jako hodně zaříkavačových (a vlastně i jných) ZS. (Tak mě napadá, něco takového ani nevím jestli je zmíněno v pravidlech - nějaké učení fint od učitelů a tak, ale asi jo...)
Družina Mrtvoly Na Mrtině
[zde býval obrázek testera DrDII :o)]
Uživatelský avatar
Tawrik
Příspěvky: 68
Registrován: 27. 8. 2011, 18:12

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Tawrik »

Mate nekdo nejake dalsi navrhy na Povahove rysy? Pro inspiraci bych uvital. :)
Rauksul
Příspěvky: 300
Registrován: 11. 8. 2009, 15:53

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Rauksul »

Nevyváženo, ale pro představu třeba takhle?


Chvástal
„Co páčit zámky? Jasně že to umím, proč bych neměl umět páčit zámky, jsem přece mastičkář!“

Uplatní se, kdykoli postava prohlásí, že dokáže vykonat něco, co nedokáže a pak se o činost pokusí (případně na to nemá bonus povolání).

Sklerotik
„Co lampa? Já mám nějakou lampu?“

Uplatní se, kdykoli postava prohlásí, že nemá nějakou věc, ZS, či zapomněla nějaký jasný fakt a tedy nemůže svoji věc/ZS použít.

Dobrák od kosti
„Co? Že máte pět hladových dětí, nemocnou manželku a sám jste zasoužílý veterán a hrdina z války? Ale samozřejmě, že vám těch pět grošů dám… Co? Šest? Ale jistě…“

Uplatní se kdykoli postava rozdá „na dobré účely“ nějaký svůj majetek v hodnotě alespoň pět grošů. / Uplatní se kdykoli se postava rozhodne nevykoupit se (nebránit se) při prohraném střetu při žádosti o pomoc.

Nečestný boj
„To…to… nebylo hodné gentlemana! Vy… vy… vy jste vyhrál nečestně!“
„Ale vyhrál jsem.“

Uplatní se, pokud postava poruší v souboji nějaký pro daný střet platný úzus.

Lakomec
„Bylo tam napsáno Groš a 99 haléřů“ Já chci ten haléř! Jinak nebude obchod!“
Alternativně : „Říkám prodám čtyři kusy po dvou groších a dvaceti šesti haléřích za kus – a ty 4haléře chci! Jinak nebude obchod!“

Uplatní se kdykoli postavy vyvolá střet kvůli získání částky nižší než groš.

Držgrešle
„Nový boty? Vždyť tyhle ještě drží pohromadě! A skoro samy!“

Uplatní se kdykoli postava odmítne nakoupit nějaké potřebné vybavení, opravit předmět s jizvou, či nakoupit cokoli neimprovizovaného.
Družina Mrtvoly Na Mrtině
[zde býval obrázek testera DrDII :o)]
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2385
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Fafrin »

Rauksul píše:Prastaré runy (mistr obrazců)
Použitím zapomenutých run dokáže magik vytvořit a rozpolceným vědomím řídit dva obrazce najednou.
Dlouho jsem hledal, jestli je kouzelník omezen na jediný obrazec. Vskutku je tomu tak, což je smutné. Zároveň jsem se přečetl, že má ZS Mnohé znaky je zbytečná, evidentně lze do obrazce zaklít více znaků. Upravím podle toho pak své předchozí příspěvky.
Upravím také nastražené znamení, které "ví co mají dělat" tak, aby s nimi kouzelník nemusel udržovat spojení a tudíž se nepočítají do limitu 1 aktivního obrazce.
Co se týče možnosti udržovat více obrazců, asi by na to ZS měla existovat, protože ostatní si za peníze mohou pomocníků nakoupit kolik chtějí, nebo si vytvořit loveckých či alch. nástrah kolik chtějí a ty se se soumrakem neztratí.
To, co je na obrazcích limitující je nutnost udržovat s nimi mentální spojení. Vytváření obrazce nad limit bych tak řešil nikoliv platbou v surovinách, ale platbou kouzelnou mocí - Duší a to navíc pravděpodobně jizvou. Současné používání je pak asi otázkou buď pro zkoušky na obrazce, nebo pro platbu. Ale řekl bych, že v jedné akci lze toliko prostě použít pouze jeden obrazec.
Já za limitem obrazců také tuším designerskou úvahu "aby se toho nemuselo moc editovat". Dva obrazce mi přijdou trapný limit. Takže tu jizvu bych buď zvyšoval s každým dalším současně ovládaným obrazcem, nebo bych určil, že je neléčitelná, dokud obrazec nepomine. :>;o)

Roubíček píše:Pokud to takhle půjde dál, za chvíli bude mít zaříkávač 50 ZS a válečník stále jen základní počet. :D
Tak aby ti to nebylo líto, jedna dovednost pro bojovníky:
Taktika (Duše)> s obsahem:
* Taktika: Orientace v boji, vytváření a získávání výhodné pozice, vnucení nevýhodné pozice soupeři
a k ní můžeme připojit ZS dávající zběhlost v taktice. a také:
Bryskní taktik
Jeho rychlost orientace v boji a bojové analytické schopnosti jsou nepřekonatelné. Vždy ví, kam se postavit a které pozice obsadit.
Pokud má bojovník alespoň minimální šanci bojiště předem obhlédnout, může získat kvalitní postavení a iniciativu. Po aktivaci bojovník získá 1 výhodu a možnost v příštím kole zdarma použít manévr rychle. (Aktivace: 1 Duše)

Válečník by si zasloužil nějakou dražší verzi, kdy pak rovnou rozdá výhodu všem, kterým stihne vydat rozkaz.

A v Bojovnických ZS chybí něco (zběhlost) k Bojovnickým znalostem, tak jako to dělá Veterán u Válečníka.

A teď mě napadla jedna vskutku bojovnická ZS (nebo v obecnější podobě rasová?)
Speciální výcvik (pokud má někdo příhodnější název, sem s ním)
Prodělal těžký a dlouhý dril se zbraní, zná všechny její přednosti a nedostatky.
I obyčejný examplář Válečníkem zvoleného druhu zbraně pro boj z blízka v jeho rukou funguje jako kvalitní. Zbrani lze stále udělit jizvu pouze velikosti 1, ale válečník je z ní získá o zdroj více.
(bez aktivace; tělo)
(zdá se mi to slabé, možná by měl být schopen udělit 2 jizvy, přičemž pokud by udělil jednu, ta by na konci konfliktu sama zmizela, ale to by zas bylo levné, záleží, co vlastně dělají ty kvalitní zbraně.)
a ještě
Nošení zbroje
Použitím této schopnosti při nasazování zbroje si ji dokáže válečník různě nastavit a přitáhnout tak aby mu dobře seděla a omezovala ho pouze jako kvalitní zbroj.
(aktivace 1 Duše)
cena malá?
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
Roubíček
Příspěvky: 104
Registrován: 25. 8. 2011, 21:59
Bydliště: Jihlava

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Roubíček »

To je taková ZS, kterou si ze začátku nikdo nevezme a později už bude mít zbroj kvalitní. :(
Uživatelský avatar
Tawrik
Příspěvky: 68
Registrován: 27. 8. 2011, 18:12

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Tawrik »

Roubíček píše:To je taková ZS, kterou si ze začátku nikdo nevezme a později už bude mít zbroj kvalitní. :(
Pozdeji si tu ZS muze pomoci volitelneho pravidla vymenit za jinou.
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti