Domácí pravidla (house rules)

Oficiální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Odpovědět
Uživatelský avatar
PotulnyDruid
Příspěvky: 313
Registrován: 28. 8. 2012, 13:51
Bydliště: Brno

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od PotulnyDruid »

Číňan píše:ZS by to mohla být, kdyby onen obr dokázal s lidmi vrhat natolik, že by dostal i lstivě zdarma :D :D
LOL :D
To by pak muselo být velmi lstivě, to by totiž opravdu nikdo nečekal :D
under construction
Diego
Příspěvky: 136
Registrován: 27. 8. 2013, 08:49

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Diego »

Už dlouho se snažím vyřešit v drd 2 jednu zásadní věc a to úpravu náplně povolání, shrnu k čemu jsem došel.

Pokud hráč chce nějakou drobnost do povolání tak si jí můžu připsat dle volitelného pravidla na straně 23.
Pokud hráč chce něco co v žádném povolání není tak po konzultaci s PH může napsat ZS a tu se pak naučí k povolání ke kterému se to nejvíc hodí.
Pokud hráči se nelíbí nějaká dovednost v povolání tak si jí může vyškrtnou a tak získá povahoví rys. Například strach z plavání. (vyškrtnutí plavání z lovce)
Pokud hráči se nelíbí většina povolání tak může po dohodě s PH napsat nové povolání, které nahradí současné pro jeho postavu. Příklad je zaříkávač a kutil, kejklíř nebo lovec a lodník s toho co lze najít na netu.

Toto je dle mě celkem rozumné, ale nedošel jsem na rozumné řešení jak udělat, když hráč by chtěl mít u postavy boj proti lidem 5 a přitom sílu 3 a zastrašování 2 znalost vystroje 4 a takových příkladů by šlo napsat více.

Jde mě hlavě o toto lze vůbec v tomto systému dosáhnout takového rozložení bonusů ??

Má představa řešení je takováto:
Povolání by představovali nadání postav co mají od narození z novými úrovněmi by jen odkrývali jejich maxima a rozsah.
A tréningem či používáním by mohli dosáhnout maxima v daných povolání. Představa je taková, že za použití schopnosti by dostala postava 1 bod tréningu a dobře popsanou 2. Za týden tréningu 1 bod za zaplacený 2.
Jednalo by se jen o udělaní tabulky kde by bylo třeba 100 bodů tréningu je bonus +1, 1000 +2, 2000 +3, 5000 +4, 10000 +5.

Co vy na to případně pokud se vám můj návrh líbí tak kolik bodů by podle vás mělo být co a kolik bodů by měla mít začínající postava?
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1166
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Sarsaparillos »

Diego píše: Pokud hráč chce něco co v žádném povolání není tak po konzultaci s PH může napsat ZS a tu se pak naučí k povolání ke kterému se to nejvíc hodí.
Dále viz níže, ale proč z toho dělat ZS a ne přímo dovednost daného povolání? Protože pokud z toho uděláš ZS, znamená to, že o danou činnost se žádná jiná postava ani nesmí pokusit (byť s bonusem nula), což může vést k WTF momentům (např. dovednost Ovládání lodi na moři).
Diego píše:Pokud hráči se nelíbí nějaká dovednost v povolání tak si jí může vyškrtnou a tak získá povahoví rys. Například strach z plavání. (vyškrtnutí plavání z lovce)
Tohle je docela pěkné a navrhnu to v družině k diskuzi. Problém vidím jen v tom, že takto by se potom do povahového rysu daly převést všechny dovednosti, které postava neovládá a nejen ty "vyhozené" z balíčku povolání, ve kterém má body, nebo ne? Protože pokud postava něco vyškrtne z povolání, znamená to, že to stále může zkusit, jen si bude házet s nulou jako na všechno ostatní, kde nemá úrovně.
Diego píše:Pokud hráči se nelíbí většina povolání tak může po dohodě s PH napsat nové povolání, které nahradí současné pro jeho postavu. Příklad je zaříkávač a kutil, kejklíř nebo lovec a lodník s toho co lze najít na netu.

Toto je dle mě celkem rozumné, ale nedošel jsem na rozumné řešení jak udělat, když hráč by chtěl mít u postavy boj proti lidem 5 a přitom sílu 3 a zastrašování 2 znalost vystroje 4 a takových příkladů by šlo napsat více.
To co navrhuješ mi nesedí, protože to je za a) moc úředničiny a za b) na mne moc komplikované :) Když už, byl bych pouze pro více úřednickou variantu, která ale stojí na existující mechanice (tj. nic nového). Stačí jen dekompozice systému zkušeností a povolání z balíčků na skupiny dovedností či samotné dovednosti. Příklad: Postava získá za sezení 20-30 bodů zkušeností, které rozdělí mezi jednotlivé dovednosti, které během sezení prováděla. Při získání 30 bodů v určité dovednosti lze provést postup o úroveň. Za každé 3 postupy v dovednostech si postava může vzít ZS, která se k těmto dovednostem váže. Stejně tak za 100 zkušeností si může zvýšit hranici a vzít si ZS vycházející z dovedností, které postup platí. (Pozn.: Tohle sepisuju bez hlubšího rozmyslu jen tak od boku, ta čísla prosím nebrat závazně, jen na tom ukazuju princip).
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16253
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od MarkyParky »

Sarsaparillosův návrh je v zásadě správný pohled na věc, pokud chcete DrD2 převádět do dovednostního systému.

Jen je třeba správně zvolit "šířku" toho, co si v dovednostím systému označíte za jednu dovednost - protože aktuálně v pravidlech některá povolaní mají méně dovedností s širším záběrem, zatímco jiná povolání mají méně dovedností s užším záběrem.

Např. typicky čaroděj má jen 2 skupiny dovedností, v nichž se skrývají 4 dovednosti, zatímco například jeho kolega druid má 3 skupiny dovedností, v nichž se skrývá 6 dovedností.


Ještě když už jsme u té terminologie, tak pozor na to - v řeči pravidel "plavání" není dovednost, ale pouze jedním z projevů dovednosti "Pohyb ve vodě".
Diego
Příspěvky: 136
Registrován: 27. 8. 2013, 08:49

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Diego »

Sarsaparillos píše:Dále viz níže, ale proč z toho dělat ZS a ne přímo dovednost daného povolání? Protože pokud z toho uděláš ZS, znamená to, že o danou činnost se žádná jiná postava ani nesmí pokusit (byť s bonusem nula), což může vést k WTF momentům (např. dovednost Ovládání lodi na moři).
Toš jsme nemyslel že se dovednost stane vyhrazenou je pravda je dost málo dovedností co není už v povolání, ale tady jsme myslel, že by se postava v tomto mohla zlepšovat v těch co nejsou v povolání a nejsou vyhrazení. Třeba dovednost ovládání lodi jak uvádíš tak díky teto ZS si bude moc počítat bonus z lovce.
Sarsaparillos píše:Tohle je docela pěkné a navrhnu to v družině k diskuzi. Problém vidím jen v tom, že takto by se potom do povahového rysu daly převést všechny dovednosti, které postava neovládá a nejen ty "vyhozené" z balíčku povolání, ve kterém má body, nebo ne? Protože pokud postava něco vyškrtne z povolání, znamená to, že to stále může zkusit, jen si bude házet s nulou jako na všechno ostatní, kde nemá úrovně.
Když si přečteš definici povahového rysu na straně 27 v pravidlech tak postava získá bod z povahového rysu když výrazně sebe nebo skupinku dostane do problémů např. když postavy budou muset vymýšlet jak se dostat z lodi co se potápí tak aby jejich trpaslík se nenamočil vousy :D ale určitě to není myšleno tak, že si bude házet bez bonusu. Opět toto má mechanickou čas což je (postava nemá bonus až je to pro ní nemožné viz ty vousy s dobrou helmou by mohl trpaslík se do plácat na břeh) a příběhová (udělá to překážku těžší).
MarkyParky píše:arsaparillosův návrh je v zásadě správný pohled na věc, pokud chcete DrD2 převádět do dovednostního systému.
Já bych nechtěl předělávat mechaniky chtěl bych to napsat jako volitelné pravidlo. Ale je pravda, že by bylo dost složité si vést u každé dovednosti kolik jsem získal bodů tréningu bylo by mnohem lepší dat určitý počet bodů tréningu za sezení, ale musím uznat že se mě moc líbí myšlenka, že hráč dostal víc bodů trénigu za to, že lépe popisoval akce.
MarkyParky píše:Jen je třeba správně zvolit "šířku" toho, co si v dovednostím systému označíte za jednu dovednost - protože aktuálně v pravidlech některá povolaní mají méně dovedností s širším záběrem, zatímco jiná povolání mají méně dovedností s užším záběrem.
Ohledně šířky dovednosti tak jsou tu dvě možnosti buď dat, aby všechny dovednosti byli stejně široké a pak bude jednotná cena za zvýšení nebo druhá možnost je, že bude různá cena pro různé dovednosti. Z mých předešlých experimentů dává do přílohy soubory kde jsou rozepsány dovednosti a taky přibližně rozdělený do kategorii dle náročnosti učení.

Dle mě stačí se dohodnout na tom kolik jaká dovednost bude stát a k tomu přidělit způsoby získání tréningových bodů.
Přílohy
Tabulka dovednosti.pdf
(23.47 KiB) Staženo 30 x
Tabulka dilcich dovednosti.pdf
(53.25 KiB) Staženo 67 x
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1166
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Sarsaparillos »

Diego píše:Toš jsme nemyslel že se dovednost stane vyhrazenou je pravda je dost málo dovedností co není už v povolání, ale tady jsme myslel, že by se postava v tomto mohla zlepšovat v těch co nejsou v povolání a nejsou vyhrazení. Třeba dovednost ovládání lodi jak uvádíš tak díky teto ZS si bude moc počítat bonus z lovce.
Pokud dáš dovednost jako ZS, musí to být vyhrazená dovednost a postavy bez této ZS to nemohou vůbec zkoušet.
Diego píše:Když si přečteš definici povahového rysu na straně 27 v pravidlech tak postava získá bod z povahového rysu když výrazně sebe nebo skupinku dostane do problémů např. když postavy budou muset vymýšlet jak se dostat z lodi co se potápí tak aby jejich trpaslík se nenamočil vousy :D ale určitě to není myšleno tak, že si bude házet bez bonusu. Opět toto má mechanickou čas což je (postava nemá bonus až je to pro ní nemožné viz ty vousy s dobrou helmou by mohl trpaslík se do plácat na břeh) a příběhová (udělá to překážku těžší).
A s jakým bonusem by si házel, když píšeš, že:
Diego píše:Pokud hráči se nelíbí nějaká dovednost v povolání tak si jí může vyškrtnou
Když si ji vyškrtne, tak má přece nulu, no ne? Zbytek jsem nepobral.
Diego píše:Z mých předešlých experimentů dává do přílohy soubory kde jsou rozepsány dovednosti a taky přibližně rozdělený do kategorii dle náročnosti učení.
Např. zařazení Léčení lidské duše do Lehkých dovedností a Léčení lidského těla do Střeně těžkých dovedností je podle mne nesmysl a našlo by se tam toho víc. Ale budiž, pokud to máš podložené experimenty, tak asi proč ne.
Diego
Příspěvky: 136
Registrován: 27. 8. 2013, 08:49

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Diego »

Toš prakticky z žádným bonusem dokonce by měla v některých situacích pro postavu akce nemožná závisí na situaci. Trpaslík nevleze do vody protože namočené vousy jsou pro ně horší jak smrt. Nevleze do vody dokud postavy nevymyslí něco jak by ho přesvědčily a i tak trpaslík neumí plavat tak budou mýt bonus.

Máš pravdu, že obecná dovednost nikde není jako ZS, ale chtěl jsem nějak dát možnost postavě rozšířit svoje dovednosti o dovednosti co ji chybí a přitom nejsou vyhrazené ale těch je tak málo, že tato debata nemá význam.

Ale hlavní věc. Ohledně těch příloh co jsem posílal tak nemám problém se bavit o tom kam co by kdo zařadil je to můj jen návrh aby jsme nemusely pracovat od začátku.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Toš snad se mě povedly udělat odkazy tady kdokoliv může upravovat cenu dovedností
Diego
Příspěvky: 136
Registrován: 27. 8. 2013, 08:49

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Diego »

Napadla mě další možnost jak vyřešit rozdělení dovedností a to ne škatulkování dovedností počítaní. Bylo by pět milníků stejně jako úrovní dovedností.
0 úroveň postava nemá zkušenosti s danou dovedností, ale už ji občas dělala.
1 úroveň postava prošla prvním tréningem - táta ji to učil (do roku studie)
2 úroveň postava dostala první odborný tréning - výcvik od učitele zabývající se učením dané dovednosti (do 1,5 roků)
3 úroveň postava je v dané dovednosti tak dobrá, že její učitel už ji nemá co naučit (2 roky studia)
4 úroveň postava získala výcvik od nejlepšího mistra v zemi (3 roky studia)
5 úroveň postava získala výcvik od démona boha atd. (5 roků studia)

Fungovalo by to tak, že by postavy normálně postupovaly po úrovních dle toho jak je to v pravidlech. Jen by musel hráč vždy obhájit proč jeho postava ovládá danou dovednost na danou úroveň.
Pak by stačilo jen přesně specifikovat co daná úroveň pořádně to rozepsat.
Diego
Příspěvky: 136
Registrován: 27. 8. 2013, 08:49

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Diego »

Další možné řešení předem říkám, že jsem se nechal inspirovat předchozím článkem v této sekci.

Na každým nové úrovni by si postava mohla vzít Zdroj, ZS a dovednost nebo povolání, ZS a dovednost. Místo ZS si bude moc vzít dovednost. Místo povolání si může vzít taky dovednost.

Dovednost se myslí přesně tak širokou skupinu jako je zběhlost nebo mistrovství. Pro jistotu příklady:

Zápasník
= pěším boji zblízka beze zbraně proti zvířatům nebo lidem, tuto schopnost může uplatnit i proti soupeři ozbrojenému zbraní

Zálesák
= hledání cesty, potravy a přístřeší v divočině, v lovu zvířat, rybolovu a vytváření loveckých pastí, ve zpracování a prodeji kořisti, v činnostech vyžadujících otužilost a v plavání i plavbě malým plavidlem

Provazochodec
= Pudržování rovnováhy a v tichém pohybu ve městě.

Travič
= přípravě a maskování jedů a uspávadel a v mastičkářských znalostech

Knihomol
= učenosti

Jinak řečeno každá ZS by se stala dovedností ano bylo by nutné doplnit pár ZS tak, aby byli pro všechny dovednosti uvedené v pravidlech, ale pak by nic nebránilo psát celkem jednoduše nové ZS a zařazovat je pro přehlednost do povolání.

K čemu by byli povolání ? Stejně jako u mistrovských byli by k přehlednosti a hlavně by je postava musela odemknout zs z povolání stejně jako do teď.

Hra by se díky tomuto trošku prodloužila, protože aby postava dosáhla stejného počtu dovedností o stejném LV tak by musela déle hrát a nebo se postavy více vyprofilují a o to nám jde.
Archos
Příspěvky: 36
Registrován: 17. 7. 2014, 16:17

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Archos »

Napadlo ma zavedenie pravidla (resp. sme s ním už aj hrali), v podstate critical z D&D, že keď padne 6a6 tak nie je možné sa vyčerpať. Chcel som to trochu rozviesť a dospel som k niečomu ako: Hráč má možnosť (raz za konflikt, raz za hru,... to je jedno) použiť "all in" akciu, čiže vopred nahlásiť akciu, pri ktorej ani jedna zo strán nebude mať možnosť vyčerpania. Samozrejme to musí byť dostatočne obmedzené a skôr výnimočné, aby mali zdroje nejaký význam.
Myslíte že by sa to dalo použiť v rámci pravidiel DrD2?
Koľko by ste tomu dali na škále od 1 po 10, pri čom 10 je užitočné a 1 je rušivý element?
BTW má to riešiť situácie, ktoré spomínal Sirien (napínavé strety atd.)
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2384
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Fafrin »

Tahle pravidlo,že hod 6+6 znamená vždy vítězství a hod 1+1 vždy prohru z nichž se nelze vyčerpat jsem již uvažoval.
V zásadě bude fungovat, nic nezruší, zvýší význam kostky a vytvoří ony "zajímavé momenty" způsobené kostkou.
Přináší to nebezpečí, že hráči začnou přikládat hodu větší význam, než má a budou poměřovat nejen, kdo má větší hod, ale i "o kolik", což může mít na hru neblahé konsekvence. (Např. zpomalení vývoje konfliktu tím, že u "malých výher" se nebudou popisovat plná vítězství a hra se bude hluše zasekávat.)
Čili tohle pravidlo je pro mne tak za 6 až 8. podle toho, jestli to co do hry přináší od ní chceš a jsi se schopen vyvarovat jeho nebezpečí,

Jiná věc už je to "právo na ultimátní akci", protože to je jen nápad - není to dostatečně popsáno kdy se to může použít, jak často. a zavádí to obecně hodně cizí prvek. A taky to může vést k tomu, že hráč zpláče nad výdělkem, protože ho zradí kostky - má nad nepřítelem výhodnou pozici, a úrovňovou převahu, nahlásí all-in akci. Nepřítel tady nahlásí, že mu třeba usekne hlavu a pak najednou hráč hodí dvě jedničky a nazdar.
To není dobré pravidlo.
Ostatně tohle částečně hrozí i u těch fatálních akcí jak jsou popsané výše, takže pokud nechcete, aby vám postavy umírali, protože jednou blbě padne kostka, nezakazujte arbitrárně vyčerpání nikdy.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Diego
Příspěvky: 136
Registrován: 27. 8. 2013, 08:49

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Diego »

Tak jsem dokončil jak by mělo vypadat systém drd jen pomocí ZS. Jen při připomenu hráč by postavu mohl naučit při přestupu ZS nebo zdroj. Stým, že vyhrazené dovednosti a normální by měly pět stupňů. Ohledně odemčení pokročilých ZS a mistrovských by musel splnit podmínku 6 ZS a to buď vyhrazených dovedností nebo dovedností. Mám hotový celí dokument ale nechtěl bych ho sem dávat, aby si člověk co nemá DRD 2 ho nestáhl a neměl by tak většinu pravidel. proto sem dávám 2 povolání na ukázku. Co myslíte má to někdo háček nebo by to tak mohlo fungovat ??
Přílohy
Systém postava jen pomocí ZS.pdf
Pro pochopení to sepisuji pořádně
(24.04 KiB) Staženo 33 x
příklad povolání.pdf
(85.92 KiB) Staženo 50 x
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2384
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Fafrin »

Teoreticky by to mohlo fungovat, samozřejmě ta upřesnění, která k dovednostem děláme v rámci revize by tomu pomohla. Dovednosti by vždy měli spadat do nějaké vlastnosti a to vždy do jedné. Doplň si to a pokud to tvoje dovednost nesplňuje, přerozděl.
Btw. To co nazýváš dovedností se bude jmenovat "Skupina dovedností".
K příkladu povolání: Osobní strážce, Rameno na rameno, Hlava nehlava a Pádný úder nejsou (vyhrazené dovednosti), jsou to obecné ZS, které nelze hodit do žádného upřesňujícího pytle.
Odstraň rychlou volbu, nyní již nedává moc smysl.

Mořeplavec, tak jek je popsaný není dovednost. Resp je, ale musíš specifikovat co jsou to námořnické dovednosti(předpokládám pohyb na lodi, navigace, ovládání lodí). Osobně bych mořeplavce viděl spíše jako náplň až zvěda.
Něco z ničeho, K neutahání a Půrazná střela nejsou dovednosti. Vzduchoplavce opět jako mořeplavce doplň na jasně popsanou dovednost. Opakují se ti jména dovedností se jmény ZS, echm, (Dovednosti navy podle původních názvů - Pohyb v divočině, Zálesáctví apod.)
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Diego
Příspěvky: 136
Registrován: 27. 8. 2013, 08:49

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Diego »

Fafrin píše:Dovednosti by vždy měli spadat do nějaké vlastnosti a to vždy do jedné. Doplň si to a pokud to tvoje dovednost nesplňuje, přerozděl.
Každá ZS má vždy napsáno bez aktivace - zdroj to jsem bral jako definice ke kterému skupina dovedností patří
Fafrin píše: Btw. To co nazýváš dovedností se bude jmenovat "Skupina dovedností".
Dík za skvělý nápad.
Fafrin píše: K příkladu povolání: Osobní strážce, Rameno na rameno, Hlava nehlava a Pádný úder nejsou (vyhrazené dovednosti), jsou to obecné ZS, které nelze hodit do žádného upřesňujícího pytle.

Taky to není v pytli vyhrazená dovednost nebo skupina dovedností, ale spadá to do doplňkových vyhrazených dovedností. Doplňkový jako, že to má jen jeden stupeň vyhrazená, že to nejde bez této ZS dělat toš dovednost protože je to dovednost.
Fafrin píše:Odstraň rychlou volbu, nyní již nedává moc smysl. Mořeplavec, tak jek je popsaný není dovednost. Resp je, ale musíš specifikovat co jsou to námořnické dovednosti(předpokládám pohyb na lodi, navigace, ovládání lodí). Osobně bych mořeplavce viděl spíše jako náplň až zvěda .......
Ano musím to pak projít a udělat s toho finální verzi odstranit co tma nemá být atd. rozepsat u každé ZS co přesně dělá. Vymyslet pořádný názvy atd. Ale to má čas nejdřív jsem chtěl prodiskutovat jestli je to vůbec dobrý nápad. Protože teď mě třeba napadá věc.
Proč by to nemohlo být napsáno spíš jako volitelné pravidlo co by dávalo jen další možnost tvorby postavy. Hráč by měl na výběr buď si dat povolání a zs nebo zdroj a zs a toto volitelné pravidlo by jen řeklo, že třetí možnost je že si může dát 3 ZS s toho jen jedna může být specializace. S tou 3 si nejsem jistý ale podle mě 4 jsou moc a 2 málo. Protože většina povolání to má tak, že jsou 3 až 6 skupin dovedností a vyhrazených dovedností ve, kterých se může rozvíjet. Co vy na to ??
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2384
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Fafrin »

Nejsem si jist, jestli je reálné vyvážit tuto tvorbu se standardní tvorbou.
Protože skupina dovedností "Magie ohně" je asi užitečnější, než skupina dovedností "Mastičkářské znalosti". Čili, spíše by se to museo, jako jakýkoliv dovednostní systém, udělat tak, že každou ZS ohodnotíš v zásadě samostatně - standardní dovednosti za 1 zkušenost, vyhrazené za 2, mistrovství a běžné ZS za 6. Zdroj také za 6.

A nejsou to dovednosti, věř mi Rameno na rameno není dovednost, ani vyhrazená dovednost. Je to prostě feat, který umožňuje za vyhrazené situace, zcela mimo svou akci a činnost předat své zdroje někomu k okamžitému vyčerpání.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti