Juuu o další důvod proč se těšit na nová pravidlavzteklina píše:Tak. A proto jsme původní povolání čaroděje rozdělili na dvě nová povolání - ohnivého čaroděje a větrného čaroděje. Doporučuju i s jinými druhy vyšší magie.


Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Juuu o další důvod proč se těšit na nová pravidlavzteklina píše:Tak. A proto jsme původní povolání čaroděje rozdělili na dvě nová povolání - ohnivého čaroděje a větrného čaroděje. Doporučuju i s jinými druhy vyšší magie.
Ano i ne.Diego píše: Mají ZS- specializace profilovat postavu v tom smyslu aby oddělila jednoho lovce na 5 od druhého??
My teda nesmíme ani naznačovat, ale nebudu se teď tady rozepisovat s komplexní odpovědí, protože pokud se něco nezvrtne, tak odpověď přesně na tuhle otázku (a ještě mrtě dalších) se tu velmi velmi velmi brzy odpoví odpověď jinou cestou....Pan Banán píše: To, že elixíry fungují jen na jednu akci se týká i elixírů zběhlosti a mistrovství?
Toš to co já navrhuji se nedává žádný další bonus k hodu tedy nelze mít větší bonus než 5.MarkyParky píše:1) Silně nedoporučujeme zavádět do hry číselné bonusy, které by umožnily překročit rozsah 1-5 daný povoláním.
MarkyParky píše: 2) Zběhlost tak jak je popsaná teď, číselně odpovídá (pro střední hodnotu hodu) přibližně bonusu necelých +2, ale ne plošně - změní rozložení tak, že je stále 2-12, jen padají vyšší čísla.
3) Nadání i mistrovství jsou ve skutečnosti mnohem silnější, než číselné bonusy. Možnost zapojit dva manérvy je hodně silná a hodně otevírá možnost využít manévrů lstivě. A mistrovství umožňuje změny Ohrožení až o 3 - což je opravdu hodně. Ne nadarmo si hráči na vysokých úrovních záměrně berou kombo, které jim umožňuje hrát zároveň velmi mocně a velmi lstivě zdarma.
To taky vím ostatní ZS kromě specializace ale rozšiřují možnost použití dovednosti. Ale jedině ZS - specializace stupňují sílu dané dovednosti. Je tomu tak ???MarkyParky píše:Profilování postavy mají zajistit všechny ZS obecně - ne jen ty, které obsahují specializace. Specializace jsou jen škatulky, které umožní hráčům se snadněji orientovat v těch ZS, které jsou si podobné.
Nikoliv.Diego píše: To taky vím ostatní ZS kromě specializace ale rozšiřují možnost použití dovednosti. Ale jedině ZS - specializace stupňují sílu dané dovednosti. Je tomu tak ???
Je to tak, obyčejný elixír funguje jak píšeš. Nějaká ZS ale umožňuje dělat elixíry s delším trváním - do konce konfliktu.Pan Banán píše:To, že elixíry fungují jen na jednu akci se týká i elixírů zběhlosti a mistrovství?
Ptám se, protože pak by to znamenalo, že tyto elixíry vám vlastně po vypití dají pouze jeden manévr zdarma (respektive posílený manévr).
Snažím se vytvořit funkční volitelné pravidlo co hráči umožní vytvořit postavu ne tolik vázanou na povolání. Téměř funkční úpravu pravidel mám už vytvořenou viz. tvorba postavy pomocí ZS.Turma píše:Co tady tvoříš stále nechápu.
To znamená aby měl někdo bonus 4 tak musí mít jak úroveň povolání 4 tak i odemčenou bonus 4 pro danou dovednost.Turma píše:Věta pokud nemám 4 úroveň tak nemám 4 úroveň a pak mám bonus 4?
Dělat z toho volitelné pravidlo, které by se stalo součástí pravidel oficiálních je z mnoha různých důvodů nesmysl. Určitě je možné vymyslet spoustu takových domácích pravidel, která budou reflektovat zájmy konkrétních skupin. Já ti tu například přímo psal 15. 9. můj koncept, který ovšem v naší skupině nezvedl dostatečnou vlnu nadšení, tak jsme akorát zásadně upravili systém zkušeností a to nám stačí.Diego píše:A otázka je možné podle vás vůbec vytvořit rozumné volitelné pravidlo co umožní větší flexibilitu povolání ?? (větší volnost v tvorbě postavy)
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host