Domácí pravidla (house rules)

Oficální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tork
Příspěvky: 252
Registrován: 3. 1. 2012, 14:23

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Tork » 19. 4. 2012, 20:55

Narnas píše:Já bych to chápal tak, že postava č. 1 mastičkář 5, alchymista 5, šaman 5, lupič 5 je životem protřelý a Duše 6 velmi moudrý (ve stylu selský rozum), dobrodruh a specialista na lov. Je schopný zkonstruovat dokonalou past, ale uniká mu jediná finální znalost, která by z jeho pastí udělala účinnou zbraň proti drakům (kryptonit).

Oproti tomu postava klidně na první úrovni s duší 7 je prostě někdo, kdo svůj dosavadní život věnoval studiu a takové té akademické moudrosti. Je vzdělaný. Ví co na draky platí...ale to je tak vše co s tím nadělá.

Odpovídá to taky tomu, když budeme chtít z obou udělat lepší lovce draků. Prvnímu stačí jeden přestup, doplnění konkrétní znalosti (Kniha starého drakobijce či tak), tedy posun Duše na 7. Ten druhý bude muset trávit půl života tím, že se bude zdokonalovat v povoláních.

Takže taky se mi to zdá celkem ok.
Nepotřebuješ žádné znalosti, když drakovi shodíš na hlavu půltunový kámen, tak bude po něm. V tomhle chápu vzteklinovu námitku. Duše se tady dá chápat třeba jako dobrý úsudek, díky kterému lépe odhadneš, kam ten kámen spadne a snížíš šanci, že zasažený na poslední chvíli uhne, ovšem to už je poněkud vykonstruované fikční vysvětlení, abychom nějak odůvodnili mechaniku.
Popravdě se mi v tomhle nelíbí ani původní pravidlo (protože některé akce se stávají nemožnými, přestože působí uvěřitelně, viz ta past na draka - a největší výhodu DrD 2 vidím právě ve velké volnosti), ani vzteklinova verze (protože podle ní je možné relativně snadno vytvořit nástrahu s ohrožením např. 7, což dle pravidel znamená, že je superpřísná a pro běžné smrtelníky je odolání takové nástraze prakticky nemožné). Sám bych to řešil spíš tak, že při tvorbě nástrahy se silou vyšší než je hodnota duše je třeba využít mnohem více surovin (např. 10x víc), protože toho člověka zkrátka nenapadne, jak to udělat efektivněji. Porovnávání síly nástrahy s hranicí cílové vlastnosti mi nevadí a silný/slabý účinek se mi líbí.

Uživatelský avatar
vzteklina
Příspěvky: 1380
Registrován: 24. 10. 2007, 18:59

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od vzteklina » 19. 4. 2012, 22:11

Fafrin píše: Co maximální hranice vlivu pro pouto u pomocníků a sítí? Ta je ok?
Jo, tohle je OK, protože Vliv a Pouto mechanické parametry se stejným významem. To kolik má postava k dispozici zdrojů ve Vlivu se okopíruje na její pomocníky. Oboje jsou to parametry které mají nějaký význam ve hře (což síla nástrahy není), oboje jsou abstraktní (dokonce stejným způsobem abstraktní).
Fafrin píše: Co porovnávání Síly výbušniny s Odolností nýstrahy, teď když Síla je spíše nebezpečností?
Nemusíš nutně porovnávat sílu výbušniny s odolností objektů. To je v pravidlech jen pro orientaci (už sem to tu zmínil). A pro tento účel se to může klidně používat i bez síly nástrahy, prostě pro porovnání jak velkou nálož potřebujete na vyhození cihlové zdi a jakou na dřevěnou palisádu (možná ta tabulka vypadá exaktně, ale nikde není napsané jak velkou díru do toho ta výbušnina udělá, jak masivní cihlová zeď to je atd. Prostě je to fakt jen hrubé a orientační a musí se to dle vlastní úvahy přizpůsobit konkrétní situaci).
Když už se na tohle ptáš, mohl bys mi popsat jak podle ofiko pravidel nebo svých vlastních houserule řešíš použití výbušnin na hradní zdi, dřevěný srub, nebo ztrouchnivělé dveře?

EDIT: Tork: konečně argumenty které mají hlavu a patu a člověk se nad tím musí zamyslet! (si dělám srandu, i argumenty ostatních měly nějaký smysl, ale s tím extrémním ohrožením má pravdu :-) )
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)

Uživatelský avatar
Tork
Příspěvky: 252
Registrován: 3. 1. 2012, 14:23

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Tork » 20. 4. 2012, 09:48

vzteklina píše:
Fafrin píše: EDIT: Tork: konečně argumenty které mají hlavu a patu a člověk se nad tím musí zamyslet! (si dělám srandu, i argumenty ostatních měly nějaký smysl, ale s tím extrémním ohrožením má pravdu :-) )
Jestli se ti víc líbí ta tvoje verze, tak doporučuju změnit růst ceny na kvadratický (tj. 1, 4, 9, 16, 25, 36...) nebo exponenciální (2, 4, 8, 16, 32, 64...) s tím, že k vyšším ohrožením bych klidně i přidal náročnost při tvorbě. Jenom bych rád doplnil, že v původních pravidlech byla sice defaultní náročnost 2, ale klidně ji bylo možné upravit podle aktuálních podmínek a podle uvážení (cíl má zbroj/nemá zbroj; past je doopravdy nebezpečná, např. na někoho shozená lavina atd.), takže pokud past člověk připravoval v klidu a připravil ji dobře, tak se může cíl vyčerpávat i za víc než 2.

Uživatelský avatar
vzteklina
Příspěvky: 1380
Registrován: 24. 10. 2007, 18:59

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od vzteklina » 23. 4. 2012, 10:11

Popravdě řečeno, růst ceny může být irelevantní. Třeba takový lovec, který má ZS Něco z ničeho může vytvořit silnou past v podstatě bez groše a jediné čím to lze regulovat je hranice jeho duše, náročnost a ohrožení zkoušky na výrobu a samozřejmě fikce. Otázka je, jestli radikálně neztížit podmínky výroby silných nástrah. Třeba náročnost + vysoké ohrožení by vedly k tomu, že v případě neúspěšného hodu se pro vyčerpání musí tvůrce zjizvit.
Druhá věc je provázanost síly a slabiny nástrahy. Pokud by se tyhle hodnoty pro nastavení náročnosti a ohrožení zkoušky na výrobu sčítaly, určitě by to dávalo smysl. Problém je, že v případech kdy se nástraha zpouští v konfliktu se to s tímhle bije a buď je irelevantní situace v konfliktu nebo parametry určené při výrobě.
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)

Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2020
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Velmi rozsáhle

Příspěvek od Fafrin » 23. 4. 2012, 14:27

Abych tuto již poněkud neplodnou debatu nějak utnul, tak řeknu, že ze vzteklinovi úpravy se mi líbí pouze Slabina jako číslo, které se bude chovat podobně jako síla nástrahy. Jestli za ni platit duší nebo ne při výrobě či odolávání nebo ne si zatím rozmyslím. A míst toho předložím nějaká vlastní houserule, která mi mezi tím vykristalizovala:

Velmi Rozsáhle

Manévr velmi rozsáhle je posílenou verzí manévru rozsáhle a jeho použití umožňuje dělat věci za běžnými hranicemi manévru rozsáhle.

Jedná se o věci jako je velení armádám (nikoli jen jednomu oddílu), očarování velkých domů, malých vesnic či hradů, promlouvání k davům, ovlivňování počasí, manipulace s krajinou či tisícehlavými stády, otrávení armád, nasycení zástupů či boj proti nepředstavitelné přesile.
Co zvládne pomocí velmi rozsáhle Síť je například koordinovaná revoluce či vypuštění mnohačetné pomluva nebo současný únos několika příslušníků jedné rodiny na různých místech světa.

(Magický rozsah "hradiště" - obsáhne velké domy, vesničky, osady, pole, lodě, hrady či zámky, třeba i kopec, potok či úsek řeky, rybník a podobně rozsáhlé objekty.)

Toto "mistrovství v rozsáhlosti" by mělo být především obsahem expertních ZS, většinou neaktivovaných (s výjimkou u výrob), možnost jejich použití by pak měla být nějak podmíněna - obdobně jako rozsáhle zdarma u magií, ale pravděpodobně silnějšími požadavky.
-----
Velmi rozsáhle samozřejmě může být také vhodnou složkou magických předmětů. Tím, že se jedná o manévr, limituje použití manévrů jiných, jako je například přesně či lstivě a tak pro pořádný efekt takové akce je potřeba získat ještě někde nadání.
Naposledy upravil(a) Fafrin dne 23. 4. 2012, 15:35, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Dlouholetý ORG, občasný LARPař. Teď DrDII.
Kahla o.s.

Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2020
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Gamistické pojetí smrti

Příspěvek od Fafrin » 23. 4. 2012, 14:50

Hoserule trochu v intencích předchozích gamistických houserule.
Jde o to, že i když má nepřítel ohrožení nízké (i 1) a fikčně mu tedy nic moc nehrozí, ale již nemá Sudbu/Zdroje lze mu zasadit smrtící úder. Na tom obecně není nic špatného, ale občas to vede k wtf momentům, kdy se vám někd několik kol úspěšně brání a nic ho neohrožuje (protože třeba stále hlásíte "zabít, zabít, zabít") a pak mu najedenou dojde sudba a umře.

Pravidlo tedy zní:
Gamistické pojetí smrti
Smrtící záměr lze hlásit pouze pokud ohrožení obránce je vyšší než jeho hranice vlastnosti na kterou je útočeno.

Smrtícím se zde tedy myslí nejen fyzická likvidace, ale i její duševní (zešílení) či sociální (donucení se usadit, změnit totožnost a zmizet) ekvivalenty. Nebrání to ovšem provádět "vyřazující záměry" - tedy místo toho, aby jste někoho rovnou zabili, tak ho omráčíte, či mu způsobíte zranění, které jej vyřadí z boje. (Třeba ho seřvete tak, že prostě bude stát v rohu, odhodí zbraň a bude vše už jen zpovzdálí sledovat.) Ochranný předmět (zbroj) může tento limit odpovídajícím způsobem zvýšit.

Snažil jsem se vycházet z toho, jak funguje hranice u Bytostí a pravidla, že snížení hranice na 0 znamená smrt. Pravidlo samozřejmě platí pro obě strany - Postavy i Bytosti.

Mohly by jste protestovat, že teď do nikoho nemůžete během rozhovoru strčit aby spadl z hradeb a zabil se. No, můžete, to co ho zabije není ono strčení - to mu zvýší ohrožení, ale Nástraha, kterou představuje pád z hradeb.
Taky to částečně rozetne onen prastarý spor, že nejlepší je pořád hlásit likvidační útoky. A varuji, že to silně zvyšuje odolnost Nezranitelných bytostí - teď už je nemůžete zabít, dokud jim nezvednete Ohrožení - a to jim zvednout nemůžete, protože jsou Nezranitelní. (Je třeba vymýšlet nápadité vyřazující útoky, nebo nápaditě zvyšovat ohrožení.)
Naposledy upravil(a) Fafrin dne 23. 4. 2012, 15:10, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Dlouholetý ORG, občasný LARPař. Teď DrDII.
Kahla o.s.

Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2020
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Esence

Příspěvek od Fafrin » 23. 4. 2012, 15:01

A nakonec věc, co mi tu už straší dlouho, Esence, jako oddělené pravidlo magie, nikoliv součást dvou povolání.
Esence
Jak už jsem psal jinde esence je zásadní magické pravidlo, které by mělo stát mimo pravidla magie konkrétních povolání, podobně jako substance či obrazce. Zároveň jsem s mnohými pro to, aby esence nebyla natolik zničující pro postavu což už se tu mnohokrát řešilo. Spojím tedy tyhle dvě úpravy do sebe. V textu se odvolávám na jiné svoje houserule - stínové jizvy.
Tento text by tedy patřil do kapitoly Magie - str. 174 za pravidla pro Substance.

Kamarád nedávno zmiňoval, že si úpravami vytváříme DrD 2.1 resp. DrD II v 1.1, možná DrD II D - písmena budou nejlepší. Tohle je jedna z takových úprav - začleňuje upravuje něco pro větší srozumitelnost, ale nepřidává nic zcela nového. Pokud do toho ovšem zároveň zapojíte stínové jizvy, jedná se o úpravu směrem k DrDII+. Pokud vám stínová jizva vadí, použijte všude normální.

Některá povolání mají schopnost používat velmi silnou a mocnou magii, i když jejich cesta k této magii nevede přes znalosti zaříkávačské, ale přes užívání magie praktické, mastičkářské. To vede k tomu, že aby mohli tuto magii praktikovat, musí se dostat pod vliv takzvané Esence.
Esence je obecně nějaký předmět, často substance, kterou postava používá při aktivačním obřadu, jímž se dostává pod její vliv. Přesná pravidla dané magie mohou blíže specifikovat podobu obřadu. Důležité je, že za aktivaci Esence se platí stínovou jizvou* první úrovně na vlastnosti, která odpovídá příslušné magii.
Samotné užití esence (provedení aktivačního obřadu) je použitím dovednosti dané magie a může vyžadovat hod.
Užitím esence se platí za aktivování většinou celé škály dovedností dané magie, včetně dovedností které je třeba si zpřístupnit získáním zvláštní schopnosti.
Vliv esence obecně končí při nejbližším magickém okamžiku.
Pokud dojde k vyléčení stínové jizvy dojde i k odstranění vlivu esence a pozbytí vyhrazených schopností příslušné magie. To neplatí obráceně - pokud vyprší vliv esence, nezmizí jeho stínová jizva.
-----
*Stínová jizva - jizva, která se automaticky léčí při kvalitním odpočinku.

Je dobré si uvědomit, že takto je esence obecným magickým pravidlem, které lze nyní jednoduše využit. Například jako součást magických předmětů nebo zvláštních schopností jiných povolání (Alchymisté - Nekromanti a více golemů, povolávání a platby pomocníkům apod.)
Obrázek
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Dlouholetý ORG, občasný LARPař. Teď DrDII.
Kahla o.s.

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Aljen » 23. 4. 2012, 15:03

pravidla, že snížení hranice na 0 znamená smrt
Hranica bytosti sa da menit?
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3205
Registrován: 11. 9. 2004, 11:51
Bydliště: bb [svk] / dublin [irl]
Kontaktovat uživatele:

Re: Velmi rozsáhle

Příspěvek od crowen » 23. 4. 2012, 15:11

Fafrin píše:Velmi Rozsáhle

Manévr velmi rozsáhle je posílenou verzí manévru rozsáhle a jeho použití umožňuje dělat věci za běžnými hranicemi manévru rozsáhle.

Jedná se o věci jako je velení armádám (nikoli jen jednomu oddílu), očarování velkých domů, malých vesnic či hradů, promlouvání k davům, ovlivňování počasí, manipulace s krajinou či tisícehlavými stády, otrávení armád, nasycení zástupů či boj proti nepředstavitelné přesile.
Co zvládne pomocí velmi rozsáhle Síť je například koordinovaná revoluce či vypuštění mnohačetné pomluva nebo současný únos několika příslušníků jedné rodiny na různých místech světa.

(Magický rozsah "hradiště" - obsáhne velké domy, vesničky, osady, pole, lodě, hrady či zámky, třeba i kopec, potok či úsek řeky, rybník a podobně rozsáhlé objekty.)

Toto "mistrovství v rozsáhlosti" by mělo být především obsahem expertních ZS, většinou neaktivovaných (s výjimkou u výrob), možnost jejich použití by pak měla být nějak podmíněna - obdobně jako rozsáhle zdarma u magií, ale pravděpodobně silnějšími požadavky.
-----
Velmi rozsáhle samozřejmě může být také vhodnou složkou magických předmětů. Tím, že se jedná o manévr, limituje použití manévrů jiných, jako je například přesně či lstivě a tak pro pořádný efekt takové akce je potřeba získat ještě někde nadání.
Zaujimave houserule. Od ktorej urovne by si povolil taketo Expertne ZS, pripadne ake expertne povolania by si si predstavoval? A co na to tvorcovia DrD2, nechysta sa niekedy v buducnosti DrD2 - experti?

Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2020
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Fafrin » 23. 4. 2012, 15:34

Aljen píše:
pravidla, že snížení hranice na 0 znamená smrt
Hranica bytosti sa da menit?
Jizva je snížení hranice. Nikoliv u bytostní, u pomocníků je to sporné.
crowen píše:
Fafrin píše:Velmi Rozsáhle
Zaujimave houserule. Od ktorej urovne by si povolil taketo Expertne ZS, pripadne ake expertne povolania by si si predstavoval? A co na to tvorcovia DrD2, nechysta sa niekedy v buducnosti DrD2 - experti?
Expertné ZS bych si představoval u Expertních povolání. (2 pokročilá(která se jedním základním překrývají) na 6 + 1 úroveň expertní.) Lepší název by možná byl Mistrovská.
Podle mého vzorce je minimálmí úroveň 1+5+1(základní) + 6(pokročilá) + 1(mistr) = 14, což skoro odpovídá DrDo, no, skoro.
O Exertech se tu už diskutovalo hodně, teď se dla bestiář co vím, co bude dál je otázka. Osobně bych dřív chtěl oficiální stránky s redakčním systémem na houserule, a doplňky už to u přestávám evidovat.
Obrázek
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Dlouholetý ORG, občasný LARPař. Teď DrDII.
Kahla o.s.

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Aljen » 23. 4. 2012, 15:47

Jizva je snížení hranice. Nikoliv u bytostní, u pomocníků je to sporné.
No vsak som nerozumel co to vobec pises.
U pomocnikov totiz znizenie puta na 0 neznamena smrt tak isto ako ani u Postav znizenie Vlastnosti.
A Hranica sa ako pojem pouziva iba u bytosti nie?

V kazdom pripade nevidim ziadny fikcny problem s tym ze entita s Ohrozenim 1 moze umriet, kedze Ohrozenie vobec neznamena iba nebezpecnost situacie.

Ak vsak taky houserule potrebujes tak samozrejme tvoja vec.
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2020
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Fafrin » 23. 4. 2012, 16:26

Hranice je pojem i u postav. Bohužel to na začátku není zdůrazněno, a v pravidlech se to používá náhodně -
viz str 146, Zvláštní pravidla pro výrobu nástrah, Síla píše:(...) Celková síla nástrahy nikdy nemůže být větší než hranice Duše, kdo ji vytvořil, (...)
Je to ten samý pojem. Zánik pouta neznamená samozřejmě smrt pomocníka, ale jeho odpoutání, zánik vztahu mezi pomocníkem a pánem. Smrt asi pravda nenastává na 0 hranice vlastnosti ale pod nulou.

Ohrožení znamená právě nebezpečnost situace, aspoň tak tomu rozumím já.
Celkově to povede jen lehkému natažení soubojů, nebo k větší šanci nezanechávat za sebou jen mrtvoly.
Obrázek
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Dlouholetý ORG, občasný LARPař. Teď DrDII.
Kahla o.s.

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Aljen » 23. 4. 2012, 21:19

Je to ten samý pojem.
Je to mozne, ja som to bral ako relikt predchadzajucich verzii textu.
Pod Nulou mas na mysli ze niekto postave zadeli dalsiu jazvu trebars do Tela aj ked ma uz Telo vdaka predoslym jazvam na Nule?
Podla mna to neznamena automaticku smrt. 4ta komplikovana zlomenina nemusi byt smrtelna.
Ak to bude zlomenina krku tak zrejme ano, ale zavisi cisto od fikcie a popisu akcie a zameru protivnika (kedze sa postava nemohla vycerpat tak akcia zrejme prebehla ako si to protivnik zelal. To vsak neznamena ze mala presne ten efekt ako si hrac myslel ze bude mat. Vysledok totiz popisuje PH nie? Ide mi len o to ze ziadna pravidlovo definovana 100% smrt neexistuje ... ak nie je potvrdena vyslovenou fikciou)

strana 104 (+ prirucny PK)
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Tork
Příspěvky: 252
Registrován: 3. 1. 2012, 14:23

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Tork » 24. 4. 2012, 00:45

Aljen píše:
Je to ten samý pojem.
Je to mozne, ja som to bral ako relikt predchadzajucich verzii textu.
Pod Nulou mas na mysli ze niekto postave zadeli dalsiu jazvu trebars do Tela aj ked ma uz Telo vdaka predoslym jazvam na Nule?
Podla mna to neznamena automaticku smrt. 4ta komplikovana zlomenina nemusi byt smrtelna.
Ak to bude zlomenina krku tak zrejme ano, ale zavisi cisto od fikcie a popisu akcie a zameru protivnika (kedze sa postava nemohla vycerpat tak akcia zrejme prebehla ako si to protivnik zelal. To vsak neznamena ze mala presne ten efekt ako si hrac myslel ze bude mat. Vysledok totiz popisuje PH nie? Ide mi len o to ze ziadna pravidlovo definovana 100% smrt neexistuje ... ak nie je potvrdena vyslovenou fikciou)

strana 104 (+ prirucny PK)
Máš pravdu, snížení hranice neznamená smrt, nicméně když je hranice na 0, tak už se nemůžeš sám vyčerpávat. Jestli ti někdo může nebo nemůže udělit další jizvu, to bohužel doopravdy nevím, ale pokud to fikčně dává smysl, tak nevidím důvod proč ne.

Uživatelský avatar
Ocho
Příspěvky: 906
Registrován: 19. 8. 2010, 08:10

Re: Domácí pravidla (house rules)

Příspěvek od Ocho » 24. 4. 2012, 08:03

Aljen píše:Podla mna to neznamena automaticku smrt. 4ta komplikovana zlomenina nemusi byt smrtelna.
Ono smrt se týká hlavně Těla, ale může se jednat o "herní smrt" aneb úplné vyřazení ze hry. Tj. i ta čtvrtá zlomenina postavu nezabije ale trvale umístí na invalidní vozík a navždy tak znemožní postavě se účastnit dobrodružství.
Obrázek
Družina VOMPF
Ideální PH je neutrální.

Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host