Otázky k pravidlům - původní verze
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Re: Otázky k pravidlům
Není v Přehledu pravidel na straně 344 chyba?
U jizev se píše: "je možné léčit jen Jizvy závažnosti menší než síla magického okamžiku"
Nemělo by tam být "menší nebo rovné síle magického okamžiku"?
U jizev se píše: "je možné léčit jen Jizvy závažnosti menší než síla magického okamžiku"
Nemělo by tam být "menší nebo rovné síle magického okamžiku"?
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Otázky k pravidlům
eerieBaatezu:
Je to na delší povídání. Nadhodím hlavní vlastnosti změny a ty se případně ptej dál, kterým směrem tě to zajímá
Hlavní důvody:
* změnilo to charakter dilema, které hráč řeší, když se rozhoduje, zda se vyčerpá:
-- není mechanicky atraktivní se Vyčerpávat proti banalitám => vítěz častěji dosáhne záměru tak, jak ho chtěl
-- pokud už dává smysl se Vyčerpat, eskaluje to konflikt v neprospěch vyčerpávajícícho => i když vítěz nedostane toho, co chtěl, má alespoň odměnu ve zhoršení situace soupeře
* dramaticky to dělá dvě zajímavé věci:
-- eskaluje konflikt po každém vyhodnocení
-- generuje zajímavá dilemata pro poražené, pokud soupeř hraje defenzivně a vítězí
* umožnilo nám to rozumně sjednotit některé submechaniky (skrývačky, pasti a jedy, sérii zkoušek a výzev jako konflikt a pod..) do jednotné mechaniky
Je to na delší povídání. Nadhodím hlavní vlastnosti změny a ty se případně ptej dál, kterým směrem tě to zajímá
Hlavní důvody:
* změnilo to charakter dilema, které hráč řeší, když se rozhoduje, zda se vyčerpá:
-- není mechanicky atraktivní se Vyčerpávat proti banalitám => vítěz častěji dosáhne záměru tak, jak ho chtěl
-- pokud už dává smysl se Vyčerpat, eskaluje to konflikt v neprospěch vyčerpávajícícho => i když vítěz nedostane toho, co chtěl, má alespoň odměnu ve zhoršení situace soupeře
* dramaticky to dělá dvě zajímavé věci:
-- eskaluje konflikt po každém vyhodnocení
-- generuje zajímavá dilemata pro poražené, pokud soupeř hraje defenzivně a vítězí
* umožnilo nám to rozumně sjednotit některé submechaniky (skrývačky, pasti a jedy, sérii zkoušek a výzev jako konflikt a pod..) do jednotné mechaniky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů