Není v Přehledu pravidel na straně 344 chyba?
U jizev se píše: "je možné léčit jen Jizvy závažnosti menší než síla magického okamžiku"
Nemělo by tam být "menší nebo rovné síle magického okamžiku"?
Otázky k pravidlům - původní verze
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
-
- Příspěvky: 7566
- Registrován: 11. 8. 2011, 01:37
Re: Otázky k pravidlům
Erevan:
Máš naprostou pravdu. Je to chyba.
Máš naprostou pravdu. Je to chyba.

- eerieBaatezu
- Příspěvky: 8545
- Registrován: 16. 9. 2007, 10:55
Re: Otázky k pravidlům
Jaká je logika za tím, že Vyčerpání se zvyšuje Ohrožení?
-
- Příspěvky: 7566
- Registrován: 11. 8. 2011, 01:37
Re: Otázky k pravidlům
eerieBaatezu:
Je to na delší povídání. Nadhodím hlavní vlastnosti změny a ty se případně ptej dál, kterým směrem tě to zajímá
Hlavní důvody:
* změnilo to charakter dilema, které hráč řeší, když se rozhoduje, zda se vyčerpá:
-- není mechanicky atraktivní se Vyčerpávat proti banalitám => vítěz častěji dosáhne záměru tak, jak ho chtěl
-- pokud už dává smysl se Vyčerpat, eskaluje to konflikt v neprospěch vyčerpávajícícho => i když vítěz nedostane toho, co chtěl, má alespoň odměnu ve zhoršení situace soupeře
* dramaticky to dělá dvě zajímavé věci:
-- eskaluje konflikt po každém vyhodnocení
-- generuje zajímavá dilemata pro poražené, pokud soupeř hraje defenzivně a vítězí
* umožnilo nám to rozumně sjednotit některé submechaniky (skrývačky, pasti a jedy, sérii zkoušek a výzev jako konflikt a pod..) do jednotné mechaniky
Je to na delší povídání. Nadhodím hlavní vlastnosti změny a ty se případně ptej dál, kterým směrem tě to zajímá
Hlavní důvody:
* změnilo to charakter dilema, které hráč řeší, když se rozhoduje, zda se vyčerpá:
-- není mechanicky atraktivní se Vyčerpávat proti banalitám => vítěz častěji dosáhne záměru tak, jak ho chtěl
-- pokud už dává smysl se Vyčerpat, eskaluje to konflikt v neprospěch vyčerpávajícícho => i když vítěz nedostane toho, co chtěl, má alespoň odměnu ve zhoršení situace soupeře
* dramaticky to dělá dvě zajímavé věci:
-- eskaluje konflikt po každém vyhodnocení
-- generuje zajímavá dilemata pro poražené, pokud soupeř hraje defenzivně a vítězí
* umožnilo nám to rozumně sjednotit některé submechaniky (skrývačky, pasti a jedy, sérii zkoušek a výzev jako konflikt a pod..) do jednotné mechaniky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host