Otázky k pravidlům - původní verze

Oficální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Zamčeno
Arten_CZ
Příspěvky: 805
Registrován: 23. 7. 2009, 09:30

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Arten_CZ » 17. 12. 2015, 17:00

2MArky:
Ten příklad je super, hned mi je vše jasnější. Co mi ale pořád nesedí, je představa, že šaman se prochází po ulici a najednou pic, je uprostřed konfliktu ve snovém světě, když normálně k tomu využívá rituál, který může trvat velice dlouho. Ta okamžitost zahájení konfliktu mi tam nesedí. V případě práce s obrazci se kouzelník také může do konfliktu okamžitě připojit, ale musí být u obrazce dostatečně blízko a musí mít příležitost na reakci (musí splňovat podmínky pro danou protiakci). Tady mi to přijde, že se ona "prostorová a časová" složka pro vstup do konfliktu naprosto zanedbává.

Podle tvého vysvětlení mi to vychází, že šaman může mezi pobytem v běžném světě a pobytem ve snovém přepínat dle libosti. Jak by vypadala situace, kdyby se někdo snažil získat šamanem chráněnou informaci ve snovém světě a současně by tento měl spojence, který se snaží šamana ve fyzickém světě pacifikovat? Může se šaman v rámci téhož konfliktu přepínat mezi snovým a fyzickým světem a reagovat například akcí na jednoho protivníka a obranou na druhého?

Mě ta představa, že se šaman dostane ke svému obrazci kdykoli v nulovém čase a stihne ihned reagovat, přijde divná.

MarkyParky
Příspěvky: 10015
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od MarkyParky » 17. 12. 2015, 17:11

Nemám moc čas probírat, co tu zatím odpověděli ostatní. K těm dalším dotazům od Trajdy, můj názor/jak bych já hrál.
trajda píše: -Saman spi, nekdo se ho pokousi zranit. Uspel na vizvu, takze vi o tom utoku, MUZE/NEMUZE se vratit (Podle me muze)
-Saman spi a rozhodl se utok ignorovat a zustat ve snovem svete jak dlouho to jen pujde, utok byl uspesny, coz u ostatnich magii prerusi soustredeni kouzelnika. MUSI/NEMUSI se probudit? (Podle me musi)
Nehraju už delší dobu s mechanikou Překvapení, protože IMO je rozbitá a nepotřebuju jí. Tzn. následující řešení není vanilla a nebudu řešit tu výzvu. Mělo by fungovat lépe:

Nicméně - prozatím nepoužívejme termín útok a místo toho se smiřme s nějakou měkčí formulací - řekněme, že v pravém světě někdo s tělem šamana manipuluje jinak, než by si šaman přál, avšak nechce mu nutně přerušit rituál. (Např. chce využít soustředění, vezme ho ve spánku i s křeslem, opatrně ho nakládá na vůz a chce o odvézt do vězení).

Únosce v tu chvíli má iniciativu. Hráč šamana o tom ví a může se rozhodnout:
- vrátit se do normálního světa a odehrát protiakci, přičemž tahle protiakce bude dost limitovaná (např. šaman jen těžko postřílí své útočníky, když neví, kde vlastně jsou, ale může třeba vyskočit z neseného křesla)
- a nebo nechat útočníky projít a dál si řešit svojí agendu ve snovém světě, zatímco hrozí, že útočníci úspěšně jeho tělo odvezou kamsi do studené cely.

O trochu jiné to bude, když útočník bude opravdu útočit - tzn. dělat vůči šamanovi takovou akci, která mu soustředění přeruší. Útočník opět má iniciativu. Hráč šamana o tom ví a může se rozhodnout:
- vrátit se do normálního světa a odehrát protiakci, přičemž tahle protiakce bude dost limitovaná (např. instinktivně nastavit ráně ruku), ale může jej ochránit/zlepšit mu situaci oproti startovnímu "spím".
- nechat protivníky projít a doufat, že neuspějí a nebudou se chtít vyčerpat.
Jakmile útočník uspěje (a je jedno, jestli ve střetu nebo ve zkoušce), tak šamanovi přeruší rituál a vtáhne ho zpět do jeho těla. Včetně případných přátel.
trajda píše: -Samanuv spolecnik spi a uvedomuje si, ze na nej nekdo utoci. MUZE/NEMUZE se vratit? (Podle me nemuze, protoze musi pockat na souhlas samana, stejne jako carodej vynese do vzduchu kocku, ktera s tim puvodne souhlasila ale pak si to rozmyslela, chce na zem, ale bez souhlasu carodeje nemuze. Nebo je to jako u maga, ktery muze pouzit symbolicky dotek pouze na osobu, ktera s tim souhlasi, a pokud behem rozhovoru zacne nesouhlasit, tak symbolicky dotek se ztraci nehlede na souhlas maga? Pokud chce osoba dobrovolne odejit ze snoveho sveta drive nez ostatni, rozhoduje o tom sama nebo o tom rozhoduje saman? Podle me saman)
Pravidla o tomhle nic výslovně neříkají. Nicméně říkají jinou věc:
- kdykoliv je hráčská postava ohrožena, měla by mít možnost nějak, byť třebas velmi omezeně, reagovat, případně se vyčerpat. Hráč se může téhle volby vzdát, ale jen z vlastní vůle.

Tohle je základní mechanika - jeden z úplně základních principů hry - a pokud z ní vycházím, pak logické a správné řešení je, že se postava se v případě ohrožení své originální tělesné schránky, může vrátit i bez vůle šamana.
trajda píše: -Samanuv pritel spi a rozhodl se zustat ve snovem svete jak dlouho to jen pujde, byl na nej veden uspesny utok. MUSI/NEMUSI se vratit? (Podle me nemusi, protoze kouzlo nebylo preruseno, prestoze utok byl uspesny)
Tady ti dám za pravdu. Narozdíl od šamana, kde dojde opravdu k přerušení rituálu, tady se může postava rozhodnout ve snovém světě zůstat, i když jí třeba pižlají ručičku nebo hlavičku. Otázkou je, jak dobrý nápad to je.

MarkyParky
Příspěvky: 10015
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od MarkyParky » 17. 12. 2015, 17:31

Arten píše: Ten příklad je super, hned mi je vše jasnější. Co mi ale pořád nesedí, je představa, že šaman se prochází po ulici a najednou pic, je uprostřed konfliktu ve snovém světě, když normálně k tomu využívá rituál, který může trvat velice dlouho. Ta okamžitost zahájení konfliktu mi tam nesedí.
No, ono je to tak, že v tu chvíli, kdy ucítí, že mu někdo hrabe na obrazec, tak musí okamžitě začít čarovat proti - musí na té ulici vytáhnout ty své bubínky a dostat se do tranzu.

Jen je to myšlené tak, že protože čas ve snovém světě neběží stejně, tak zatímco v tomhle světě mu to třeba i chvilku trvá, než se rozbubnuje a do tranzu dostane, v čase snového světě zareaguje obrazec/šaman se objeví okamžitě.

Zároveň to ale předpokládá, že šaman i v tomto světě zareaguje ihned - to, že rituál je delší nevadí. Ale kdyby chtěl hlásit něco jako "jé, někdo mi napadá obrazec, to si skočím do nejbližší hospody, vyhandluju levný pokoj v podkroví, zamknu se v něm, dám si pivko na kuráž a začnu bubnovat", tak to by samozřejmě zádná protiakce nebyla.

Arten píše: V případě práce s obrazci se kouzelník také může do konfliktu okamžitě připojit, ale musí být u obrazce dostatečně blízko a musí mít příležitost na reakci (musí splňovat podmínky pro danou protiakci). Tady mi to přijde, že se ona "prostorová a časová" složka pro vstup do konfliktu naprosto zanedbává.
U žádného obrazce není prostorová složka - fungují bez ohledu na vzdálenost.

A příležitost na reakci má vždy - z principu že obrazec je překonáván. Ale samozřejmě vhodným překonáváním obrazce se zmenšují jeho možnosti (např. pokud truhlu s obrazcem salamandra na víku někdo otevírá holou rukou, tak mu může čaroděj popálit dlaň. pokud tu samou truhlu otevírá rukou s klackem a v rukavici, pak mu může čaroděj spálit klacek nebo jej oslnit bleskem nebo po něm hodit fireball - ale spálenou dlaň mu asi nezpůsobí).
Arten píše: Podle tvého vysvětlení mi to vychází, že šaman může mezi pobytem v běžném světě a pobytem ve snovém přepínat dle libosti.
Nope, rituál v tomto světě musí být vždy, má nějaký projev a nějak trvá. A navíc taky něco stojí (i když je to zanedbatelná cena, ty suroviny šaman musí mít a spálit.)
Arten píše: Jak by vypadala situace, kdyby se někdo snažil získat šamanem chráněnou informaci ve snovém světě a současně by tento měl spojence, který se snaží šamana ve fyzickém světě pacifikovat?
No, pokud spojenec zlikviduje šamana ve fyzickém světě dřív, než se výprava do snového svĚta dostane k informaci, nikdo ve snovém světě nebude informaci bránit.

Pokud to bude naopak, tak se to odehraje standardně (protože šaman ještě nebude zlikvidovaný).

No a pro ten případ, kdy by to mělo probíhat "současně" - ono to díky různému běhu času, jen těžko půjde nějak kloudně sesynchronizovat. Ale kdyby si třeba spojenec počkal akorád až na to, až se šaman-obránce ponoří do rituálu, tak pak to asi nějak skupina řešit musí jako dva paralelně běžící konflikty.
A pak záleží na té které skupině/situaci, jak to s tempy konfliktu udělá. Je podobné, jako jakákoliv jiná situace s paralelním konfliktem a různě dlouhými koly běžícími současně (např. představme si námořní bitvu - a zatímco pro námořníky zahákovaných lodí poběží kola v rychlém sledu a bude se v něm řešit sekání, souběžně s tímhle můžeme odehrávat paralelní pomalý konflikt mezi kapitány lodí, který se bude týkat nějakého manévrování a tak).
Arten píše: Může se šaman v rámci téhož konfliktu přepínat mezi snovým a fyzickým světem a reagovat například akcí na jednoho protivníka a obranou na druhého?
To nemůže, protože rituál.

Pro šamana-schovávače platí stejná omezení jako pro šamana-hledače - viz co jsem psal trajdovi o post výše. Jakmile jej jednou akce v reálném světě vytrhne ze snového světa, znovu se do něj dokáže vrátit až teprve, když znovu udělá rituál. A to už může čas ve snovém světě udělat velké hop.

trajda
Příspěvky: 692
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od trajda » 17. 12. 2015, 17:35

Arten_CZ píše:
Mě ta představa, že se šaman dostane ke svému obrazci kdykoli v nulovém čase a stihne ihned reagovat, přijde divná.
Ale on nenapsal, ze ta doba je nulova, on pouze napsal, ze at uz ta doba je jakkoliv dlouha, tak to stihne vcas, pokud mu v tom nikdo v realnem svete nebrani.

Samozrejme musi mit aktivovanou esenci a musi provedst ritual, ktery ho dostane na misto, ktere je velice blizko znaku, takze jeste musi na dane misto dobehnout, prestoze se nejedna o velkou vzdalenost.

Takze se tam nedostane v nulovem case, ale nehlede na komplikace, se tam zkratka dostane vcas. (i kdyz u velmi zrychlenych snovych svetu by mozna ani nestihl vypit esenci, tam uz bych se zacal hadat, ze je to nemozne)

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 197
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Nuloen » 17. 12. 2015, 17:36

trajda píše: Vsimni si, ze u ostatnich soustredenych kratkodobych kouzel v revizi se te neptaji, jestli si chces hodit na zkousku. Po zasahu mecem ci jakekoliv jine zvyseni ohrozeni automaticky prekazi puvodni soustredeni, tecka.
duvod proč tohle kouzlo neni jako ostatni, je proto, že vešlo v platnost už v době kdy se hráči do Ss dostali.
protiakci, by mohli vést v době kdy by se do Ss dostávali.
je to jako by čaroděj vynesl družinu na větev a potom by se je někdo snažil shodit a pokud by shodili čaroděje, tak ostatni by na stromě pořád byli ale třeba kvůli silnýmu větru by nemohli dál.

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 197
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Nuloen » 17. 12. 2015, 17:47

MarkyParky píše: No, ono je to tak, že v tu chvíli, kdy ucítí, že mu někdo hrabe na obrazec, tak musí okamžitě začít čarovat proti - musí na té ulici vytáhnout ty své bubínky a dostat se do tranzu.

Jen je to myšlené tak, že protože čas ve snovém světě neběží stejně, tak zatímco v tomhle světě mu to třeba i chvilku trvá, než se rozbubnuje a do tranzu dostane, v čase snového světě zareaguje obrazec/šaman se objeví okamžitě.

Zároveň to ale předpokládá, že šaman i v tomto světě zareaguje ihned - to, že rituál je delší nevadí. Ale kdyby chtěl hlásit něco jako "jé, někdo mi napadá obrazec, to si skočím do nejbližší hospody, vyhandluju levný pokoj v podkroví, zamknu se v něm, dám si pivko na kuráž a začnu bubnovat", tak to by samozřejmě zádná protiakce nebyla.
sem si myslel že na obrazec rituál nepotřebuje, že se jenom musí soustředit.
to platí?

s tímhle mě vlastně napadá
pokud obrazce mají omezený čas který můžou existovat, jak to bude v Ss, kde koncept času neexistuje?(to je možná důvod proč jsou běsi nesmrtelní.)

trajda
Příspěvky: 692
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od trajda » 17. 12. 2015, 18:17

Nuloen píše: je to jako by čaroděj vynesl družinu na větev a potom by se je někdo snažil shodit a pokud by shodili čaroděje, tak ostatni by na stromě pořád byli ale třeba kvůli silnýmu větru by nemohli dál.
Tak tady je zakopany pes. Ty jsi presvedcen, ze pokud saman uspesne prenese postavy do snoveho sveta, tak se nemusi na dane kouzlo dale soustredit. To by znamenalo, ze pote se saman muze klidne vzbudit, muze byt nekym vzbuzen, muze byt zabit v tom ci onom svete a ve vsech pripadech by ostatni zustali ve snovem svete. Ja jsem presvedcen, ze jeho fyzicke telo se stale musi soustredit na udrzovani kouzla i behem pohybu ve snovem svete, to by totiz znamenalo, ze jak probuzeni, tak smrt samana by v obou pripadech znamenalo odpojeni vsech zucastnenych od snoveho sveta. Bud se proberou nebo budou spat, ale ve snovem svete nezustanou. Mozna, pokud by nekdo z clenu byl saman, dovolil bych mu zkusit "prevzit taktovku". Jinak se zkratka probudi...

Nastesti jsme se uz s Marky shodli, ze samanovo kouzlo prestane pusobit, pokud bude zranen mecem.

trajda
Příspěvky: 692
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od trajda » 17. 12. 2015, 18:24

Nuloen píše: sem si myslel že na obrazec rituál nepotřebuje, že se jenom musí soustředit.
to platí?
Jsem carodej, ktery si da znak salamandra na truhlu s pokladem. Jsem na obchuzce kolem tabora a citim, ze nekdo se dotkl pokladnice. Muzu pouzit zdroje z kruhu nebo se muzu rozbehnout do sveho stanu.

Samanovo znak mury neumi teleportovat samana k mistu informace. Kdyz se bavime o tom, ze muze branit informaci osobne, mame na mysli, ze tam musi "dobehnout po svych". Takze saman samozrejme nepotrebuje ritual, aby kouzlil ze znaku, pouze potrebuje ritual, pokud se tam snazi "dobehnout".

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 197
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Nuloen » 17. 12. 2015, 19:00

trajda píše: Tak tady je zakopany pes. Ty jsi presvedcen, ze pokud saman uspesne prenese postavy do snoveho sveta, tak se nemusi na dane kouzlo dale soustredit. To by znamenalo, ze pote se saman muze klidne vzbudit, muze byt nekym vzbuzen, muze byt zabit v tom ci onom svete a ve vsech pripadech by ostatni zustali ve snovem svete. Ja jsem presvedcen, ze jeho fyzicke telo se stale musi soustredit na udrzovani kouzla i behem pohybu ve snovem svete, to by totiz znamenalo, ze jak probuzeni, tak smrt samana by v obou pripadech znamenalo odpojeni vsech zucastnenych od snoveho sveta. Bud se proberou nebo budou spat, ale ve snovem svete nezustanou. Mozna, pokud by nekdo z clenu byl saman, dovolil bych mu zkusit "prevzit taktovku". Jinak se zkratka probudi...

Nastesti jsme se uz s Marky shodli, ze samanovo kouzlo prestane pusobit, pokud bude zranen mecem.
já si myslím že pokud šaman opustí Ss, tak všem co mají šamana se nic nezměnilo, zůstali v tranzu a ostatní ztratí kontrolu a bude se jim zdát sen a když do nich někdo ve Fs drbne tak se vzbudí.
mezi šamanem v tranzu a spícím člověkem je rozdíl jenom v tom, že šaman má kontrolu nad tím co se okolo něho děje, místo toho aby jeho duše prolítávala bezhlavě snovým světem.

s tim probouzenim z tranzu jako somozdřejmou akci, nevim. já bych možnost nechal. pokud šaman ví že se s ním něco děje, možná by pro něho bylo výhodnější kdyby poslal jednoho člena z družiny, (než abych nutil mastičkáře a lovce bojovat s někým, kdo je tak blízko že už bodnul) zatím co šaman bude dál dělat to co dělal.

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 197
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Nuloen » 17. 12. 2015, 19:03

trajda píše:
Nuloen píše: sem si myslel že na obrazec rituál nepotřebuje, že se jenom musí soustředit.
to platí?
Jsem carodej, ktery si da znak salamandra na truhlu s pokladem. Jsem na obchuzce kolem tabora a citim, ze nekdo se dotkl pokladnice. Muzu pouzit zdroje z kruhu nebo se muzu rozbehnout do sveho stanu.

Samanovo znak mury neumi teleportovat samana k mistu informace. Kdyz se bavime o tom, ze muze branit informaci osobne, mame na mysli, ze tam musi "dobehnout po svych". Takze saman samozrejme nepotrebuje ritual, aby kouzlil ze znaku, pouze potrebuje ritual, pokud se tam snazi "dobehnout".
jo dobrý to chápu, jenom mi ten popis vyzněl jako že musím dělat rituál i na používání obrazce.

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 197
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Nuloen » 17. 12. 2015, 20:51

mám dva dotazy
1.zakazují mi pravidla vyrobit třaskaviny s cryogenickým efektem?
2.když mám lahve s třaskavinou a svážu je do balíčku a potom hodím proti protivníkovi, bude se to počítat jako řada nástrach, nebo jako samozřejmá akce, nebo jako jedna velká nástraha tak potom by se sčítala síla, nebo jak by se to řešilo?

trajda
Příspěvky: 692
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od trajda » 17. 12. 2015, 21:25

Nuloen píše:mám dva dotazy
1.zakazují mi pravidla vyrobit třaskaviny s cryogenickým efektem?
Pravidla to nezakazuji...

..., ale urcite bych te nechal popsat, z ceho ji vyrabis. Alchymie je kombinace magie a vedy, muzes ji vyrobit obema zpusoby. U magickeho postupu bych ti to dovolil jen v hodne heroickem/hodne magickem pribehu a u vedeckeho bude popis pomerne slozity. Odpovez si na otazku, jestli jde vytvorit radioaktivni bomba, dojdes k podobnym vysledkum. Takze v zakladu ano, podle me spis otazka settingu.
2.když mám lahve s třaskavinou a svážu je do balíčku a potom hodím proti protivníkovi, bude se to počítat jako řada nástrach, nebo jako samozřejmá akce, nebo jako jedna velká nástraha tak potom by se sčítala síla, nebo jak by se to řešilo?
Pravidlo nejvetsiho ucinku asi ne, co? xD

IMHO Pokud mas na mysli jeden spolecny vybuch, nemam problem scitat silu. Jestli se nepletu, tak vyrobit dve flasky o sile 3 a jednu o sile 6 stoji stejne, ze?

IMHO Pokud mas na mysli seriove vybuchy po delsich intervalech, tak podle pravidla nejvetsiho ucinku se smi silny ucinek projevit pouze jednou a kazda dalsi stejna nastraha uz jen zvysuje ohrozeni.

trajda
Příspěvky: 692
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od trajda » 20. 12. 2015, 06:16

Mam dalsi tema na discusi. Co v mechanice znamena hranice? K cemu jsou hranice?

Jedna z hranic je napr. telo. K cemu se hodi mit velke telo? Cim vic mam bodu v tele, tim vic mohu pouzivat manevru pri telesnych akcich, tim vic si mohu koupit obran na pouziti telesnych akci a tim vic se muzu vycerpavat, pokud souper nahlasil telesnou akci a prehodil me.

Takze pokud vytvorim priseru, ktera bude imuni vuci vsem druhum fyzickeho zraneni, proti telesnym akcim se nikdy nebude vycerpavat a sama nikdy telesnou akci nenahlasi, potrebuje takova prisera vubec telovou hranici?

V tuto chvili me napada jakysi "bůh". Ma dusi, protoze vsechno vi a vsechno vidi, ma vliv, protoze motlitby ovlivnuji jeho chovani, ale nema telo, protoze nema fyzickou schranku. Neda se zranit fyzickym utokem a proti ostatnim telesnym akcim, ktere maji zlepsit pozici soupere, se stejne vycerpavat nebude, protoze tim souper fikcne nic neziska, dokud ma tato prisera dosah vsude a vzdy. Uskok ji muze mechanicky snizit ohrozeni, ale fikcne neni zadny skok dost dlouhy, aby to soupere mohlo zachranit. Navic by nikdo nedokazal toto vycerpani popsat, proto se ani nemuze uskutecnit. Jak byste vytvorili hranice takove prisery? Dali byste ji telo 0, nekonecno nebo byste hranici tela zcela vynechali?

Obdobne jsem vymyslel priseru bez vlivu. Jedna se o zhmotnenou energii. Velke mnozstvi energie naakumulovana na jednom miste, vysilajici vyboje do vsech stran. Ma telo, protoze se umi pohybovat a ma jakesi jadro, ktere pokud se narusi, energie se uvolni a uz nebude pripoutana k jednomu mistu. Ma dusi, protoze je zranietelna magii a zaroven sama kouzli, protoze blezky spadaji pod ohnivou magii (a osobne to povazuji za oziveneho, takze i alchymista muze carovat proti teto nestvure). Ale ma vliv? Pokud nepouziva vlivove akce a sama je proti vsem druhum vlivovych akci imunni a fikcne ani nedokazeme popsat, jak se takova vec vycerpava proti vlivovycm akcim, ma smysl ji vubec davat vlivovou hranici? Nebo by mela mit 0? Ci nekonecno? Pokud nekdo podotkne, ze ohnivec je naakumulovany ohen, na ktery se da pouzit vedmacka magie (vliv) a tudiz potrebuje vlivovou hranici, odpovim, ze tato energie neciti bolest, nema pocity ani pud sebezachovy. Takze ohnivcovi se da nahnat strach, proto ma vlivovou hranici. U teto prisery se argument "ohnivec" neda pouzit.

Nebo je tu jeste jina mechanika, ktera vyzaduje velikosti vsech hranic? (az na nastrahy)

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 197
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Nuloen » 20. 12. 2015, 19:03

U vlivu nezapomínej že i prokletí zaříkávače a jiné magie spadají, pod vliv. takže tvoje zhmotněná energie by se dala sundat obyčejným nováčkem.
co se týče té božské bytosti, tak nejprve bys musel udělat ZS která dává imunitu a ne jenom resist.
a potom by ses musel smířit s tím že ta bytost se může sotva pohnout z místa, protože tyhle věci pořád spadají pod tělo, i kdyby šlo o ducha, nebo běsa.

trajda
Příspěvky: 692
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od trajda » 20. 12. 2015, 22:29

Nuloen píše:U vlivu nezapomínej že i prokletí zaříkávače a jiné magie spadají, pod vliv. takže tvoje zhmotněná energie by se dala sundat obyčejným nováčkem.
Tak jeste jednou. Argument 'ohnivec" neni dostatecny argument. Co ta prokleti delaji? Vyvolavaji neprijemne pocity, bolest ci strach z vlastni smrtelnosti. Bavime se o obrovske kouli energie, elektron o velikosti kravy udrzovany a posileny magii. Takova energie nema city, nema strach ani pud sebezachovy, takze vedmacka znameni nezaberou.
potom by ses musel smířit s tím že ta bytost se může sotva pohnout z místa, protože tyhle věci pořád spadají pod tělo
Neco jako bůh? Neco takoveho se hybat nemusi, je to vsude.

Zamčeno

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host