Upíři a Vlkodlaci
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14. 4. 2021, 18:17
Upíři a Vlkodlaci
Klišé, ale o to tu jde že? Trochu hororové fantasy omáčky pro nadšence z mojí dílny. Nabízím Upíra a Vlkodlaka jako Mistrovská povolání bez podmínek. Pouze 6 ZS v jakýchkoliv Pokročilých povoláních.
UPÍR
UPÍR
- povinná ZS (zdarma): Prokletí upíra
Postava je zranitelná slunečním svitem - Úspěšné vystavení slunečnímu svitu způsobí postavě opakující se nástrahu, jejíž výsledkem je tělesná Jizva.
Postava nemůže přijímat potravu ani substance, které je nutné pozřít. Dojde li k tomu, vyzvrátí je bez efektu.
Postava má přirozenou zranitelnost ohněm - +1 k Vyčerpání.
Postava je klasifikována jako Nemrtvý.
Postava ignoruje náročnost tělesných Jizev.
Postava nepotřebuje k léčení Těla ošetřovatele.
Postava má ZS Noční Oči.
Vysátí - Postava může převzít Tělesné zdroje člověka nebo zvířete rychlostí 1 zdroj za akci. Pokud se oběť brání, vyhodnocuje se jako střet.
- Pohled upíra
Jeho pohled je kouzelný a děsivý zároveň
Osoby mají při vlivovém střetu s postavou na vyčerpání +1, když postava udržuje oční kontakt. (Bez Aktivace, Vliv)
- Nadlidská Síla
Síla nemrtvého pána překvapí nejednoho reka.
Postava má bravuru v Síle. (Bez aktivace, Tělo)
- Nadlidská Rychlost
Postava fantoma se míhala prostorem s rychlostí blesku.
Postava má v tělesných akcích manévr rychle zdarma. (Bez aktivace, Tělo)
- Nezdolné Tělo
Rány se zcelí a prolitá krev se vrátí do žil. To je skutečná moc.
Postava může směnit zdroje Duše za zdroje Těla. Nikoliv však opačně. (Bez aktivace, Duše)
- Pach krve
Krev je jako víno, její vůni cítíš na míle.
Postava je zběhlá ve Smyslech a dalších dovednostech, kde krev momentálně hraje roli. (Bez Aktivace, Duše)
- Hejno
Zahřmělo a upír náhle uprchl do všech stran zároveň.
Postava se dokáže proměnit na dlouho v hejno netopírů o velikosti jejího skutečného těla. Každý ztracený či poškozený netopír ztratí Postavě jeden zdroj těla, ponteciálně až způsobí jizvu. V tomto stavu je možné cestovat rychlostí koně. (Aktivace 2 Duše)
- Mlha
Tělo je jen iluze.
Postava se dokáže proměnit na kolo v oblak mlhy (viditelný okem) o velikosti jejího skutečného těla. Během této doby má nezranitelnost (krom slunce a ohně). Tento stav neumožňuje nijak ovlivňovat okolí, ale dovolí postavě vznášet se. (Aktivace 2 Duše)
- Stisk
Z hrdla oběti nezbylo nic.
Postava může použít svůj chrup jako bodnou zbraň z blízka a v jejím použití je zběhlá. (Bez aktivace, Tělo)
- Thrall
Spoutaná mysl a naprostá oddanost je znakem služebníka.
Postava může z člověka nebo zvířete učinit svého oddaného pomocníka (Pouto 5), dá li mu napít své krve a vyhraje střet odpovídající dovednosti. Platbou je vždy upírova krev, tedy tělesná jizva. (Bez aktivace, Vliv)
- Volný pád
Pád z hradeb ladně proměnil v přemet a dopadl zpět na nohy.
Postava nemůže být poškozena pádem z výšky. (Bez aktivace, Tělo)
- povinná ZS (zdarma): Prokletí úplňku
Postava je zranitelná stříbrem - Úspěšné vystavení stříbru způsobí postavě opakující se nástrahu, jejíž výsledkem je tělesná Jizva.
Úplněk - Postava se za úplňku násilně mění v Bestii a pozbývá rozumu. Odolání vyžaduje zkoušku s náročností 2 a Ohrožením 5.
- Vlk
Splyne s lesy kdykoliv si zamane.
Postava se může změnit na dlouho ve vlka (CH. 3). Ponechá si svou inteligenci, ale jinak je omezena svým novým tělem. (Aktivace 1 Tělo)
- Pravlk
Kdysi bývali stromy vyšší a zvěř mohutnější.
Postava se může změnit na dlouho v Pravlka. Ponechá si svou inteligenci, ale jinak je omezena svým novým tělem. Pravlk je větší obdoba vlka, navíc s přirozenou zbrojí 1 a CH. 5. (Aktivace 2 Tělo)
- Bestie
Strašlivé stvoření, jako zrozené k boji.
Postava se může změnit po dobu jednoho konfliktu v Bestii. Ponechá si svou inteligenci, ale jinak je omezena svým novým tělem. Bestie je obří kříženec člověka a vlka o sáh vyšší než člověk, navíc s přirozenou zbrojí 2, bodnou(zuby) a sečnou(pařáty) zbraní a CH. 5. Může provádět lidské akce, ovšem s Náročností 1. Má také Bravuru na Sílu. (Aktivace 2 Tělo)
- Instinkt
Šelma používá víc než pět smyslů.
Postava může odhadnout, zda jí cizí postava chce ublížit. (Aktivace 2 Vliv)
- Alfa
V divočině sedí na vrcholu potravního řetězce.
Postava je zvířaty uznávána za alfa predátora a nebudou s ní dobrovolně bojovat. Získává zběhlost k zastrašování zvířat. (Bez Aktivace, Vliv)
- Perfektní Smysl
Zrak či sluch mu slouží lépe než jiným smrtelníkům.
Postava si může vybrat jeden smysl. Pro něj získá zběhlost u všech situací. (Bez Aktivace, Duše)
- Nadlidská Odolnost
Zranění proměněnců mizí rychleji než se stačí objevovat.
Pokud postava získá tělesné Jizvy ve stavu proměny, může se jich po úspěšné zkoušce na konci konfliktu úplně zbavit. (Bez Aktivace, Tělo)
- Výskok
Výskok srovnatelný s letem.
Postava může vyskočit velmi vysoko a to i v humanoidním stavu. Přesná výška závisí na Průvodci. (Bez Aktivace, Tělo)
- Splynutí
Čerpá sílu monster v lidké podobě.
Postava na jednu akci získá nadlidskou sílu Bestie (Bravuru) v humanoidním stavu. (Aktivace 1 Tělo)
- Šílenství
Každý, kdo to monstrum spatřil, již oka nezamhouřil.
Postava může, pokud je proměněna, vyvolat u jednoho člověka Jizvu na duši. (Aktivace 2 Duše)
Naposledy upravil(a) Outlaw341080 dne 22. 4. 2021, 12:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Upíři a Vlkodlaci
Drd2 schválně nemá definovanou délku kola, protože kolo může mít pár sekund i pár dní. navrhnul bych ti nahradit to náročností, ale ty určitě chceš, aby to upíra dříve či později zabilo. V takovém případě nahraď kolo postupně se zhoršující výzvou. Rozdíl je v tom, že výzvě musíš čelit hned, ať už je kolo jakkoliv dlouhé. Zbytek si přečtu jindy.Outlaw341080 píše: ↑21. 4. 2021, 20:43 Postava je zranitelná slunečním svitem - Jedno kolo úspěšného vystavení slunečnímu svitu způsobí postavě Jizvu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů