"ZS" Bouřného jezdce jako hráčské postavy

Oficiální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 200
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

"ZS" Bouřného jezdce jako hráčské postavy

Příspěvek od Nuloen »

Po dohrání her mocných si hráči jednohlasně rozhodli, že začneme s pokročilými postavami. Aby to bylo zajímavější tak jsme se rozhodli, že budeme hrát za bytosti z bestiáře. povoleny byly všechny bytosti, které mají humanoidní formu. Já to potom narouboval na rasy které byly podobou nejblíž.

Jeden hráč si vzal upíra, jeden bouřného jezdce, jeden goblina(naše náhražka za hobita, hobity v settingu nemáme), pro toho jsem naplánoval, že z něho udělám moronoše (hráč to tuší).
Na začátku hry jim moje NPC navrátilo život, cena za to aby se znovu přiblížili živým byla jejich moc. Zbyla jim jen jedna "ZS" bytostí. upír dostal možnost živit se krví, místo jídla. a bouřný jezdec dostal možnost proklínat zbabělce neštěstím. goblin dostal kulový, ten má z hlediska pravidel jen hobita (ale vyfasoval artefakt)
Zavedl jsem pravidlo, že hráči mohou svou moc získat zpět pokud se budou držet svých rituálů.
Upír musí sát krev přímo z hrdla živých lidí. A jezdec musí vyzývat na souboj silné protivníky.
Hráč upíra není moc přez mechaniku hry, takže ho spíš zajímají užitečné věci, které upíři mohou dělat, pomalu získává své schopnosti zpět. Pomocí čaroděje má možnost zvýšit si na chvilku sílu, může používat k větrné magii i netopýry, může si očarovat oči aby viděl ve tmě, jelikož má čaroděje může i poletovat a vidí zvuky. Jak ale nabírá moc, začíná mu vadit slunce a posvěcené symboly a bojí se plivníků.
Ale zatím co pro upíra je spoustu zdrojů ze kterých můžu čerpat, u bouřného jezdce už takové štěstí nemám.
Co by jste mu dali za možnosti, schopnosti? Co by se hodilo k bouřnému jezdci (válečník, hraničář). Může to být i artefakt, nebo pomocník, nebo speciální rituál. cokoliv co mi pomůže, aby nezůstal pozadu za upírem.
trajda
Příspěvky: 1043
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: "ZS" Bouřného jezdce jako hráčské postavy

Příspěvek od trajda »

Zvlastni, vubec si takobou priseru nevybavuju. Ta je z ktere knizky?

EDIT: Uz jsem ji objevil.

V podstate muzes vylepsovat jeho fyzicke dovednosti, pak se z nej stane neco jako nicitel. Muzes mu pridat element (bouri nebo blesky, ale i svetlo, ohen, led, krev nebo temnotu), aby se z nej stal neco jako paladin (uther, leoric, arthas, tankovej build na demon huntera ve wowku, crusader z diabla, rohaty a mnoho dalsich), a nebo mas treti moznost, a to je vylepsovat jeho demonicke schopnosti. Muze napriklad navrhovat demonicke smlouvy nebohym vesnicanum, ze jim preda obrovskou moc, ale po roce si ho rytir najde a budou bojovat v souboji na zivot a na smrt. Muze projit ritualem, ve kterem se jeho or zmeni v carovneho hrebce (ale pozor,carovny hrebec je netvor = ziva bytost) nebo jinou zhmotnenou energii. Muze ozivovat padle bojovniky a vytvaret armadu urcenou k poslednimu tazeni.

Musis si urcit, zda je pohanet touhou ziskat zpet svou cest, touhou po moci, touhou stat se clovekem, nebo je pouze pohanen obrovskym vstekem a chce vsechno a vsechny znicit...Tezko ti totiz tady muzu popsat vsechny schopnosti vsech variant...
Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 200
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

Re: "ZS" Bouřného jezdce jako hráčské postavy

Příspěvek od Nuloen »

hmm, paladin a ničitel.
Chtěl sem se trochu vyhnout kopírování ZS přímo z pravidel, ale vytvoření bojového ringu, kde ostatní nemůžou zasahovat mi k bestii, která se na duely specializuje celkom líbí.
mohl bych mu dát odolnost na magii, celkem mi to sedí s bleskem. (polarizovaná kůže)
možná i speciání paralizující/omračující útok by byl fajn. (ale to už vypadá jako doména nějakého pokročilého povolání)

Ale chtělo by to i něco víc všedního. Upír může pít krev místo jídla a vidí ve tmě. Moronoš může dávat (i brát?) nemoci. (to by mohlo být zajímavý, Moronoš léčitel :D Morober? Moro...)
trajda
Příspěvky: 1043
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: "ZS" Bouřného jezdce jako hráčské postavy

Příspěvek od trajda »

Nemusis zcela kopirovat, staci se inspirovat. Rohaty taky neni napsany podle paladina z mocnych, a pritom to je paladin z mocnych. Ale jak uz jsem napsal predtim, nejdriv se ho zeptej, zda chce hrat nemagickeho, magickeho nebo demonickeho. Nebo kombinace. Muzes vytvorit kombinaci s bouri, ale to, ze se jmenuje bourny hezdec, jeste neznamena, ze se musis omezovat pouze na tenhle jeden element.

Me se nejvic libi ozivovani padlych valecniku. Slibit jim, ze ziskaji svoji cest zpet pokud, budou bojovat po jeho boku. Stejne tak se mi libi poskytovat silu obycejnym lidem a pak s nimi bojovat na zivot a na smrt, ale to se musi odrazet v vharakteru postavy, musel by nesnaset sam sebe, a to cim je.

Jak rikam, nemuzu vypisovat vsechny permutace. Az budu vedet, jaky ma charakter, a kam svoji postavu chce tahnout, poradim ti vic. Muze se z nej stat prakticky cokoliv...
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2385
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: "ZS" Bouřného jezdce jako hráčské postavy

Příspěvek od Fafrin »

Já obřčas uvažuju o podobném modelování upírů a vlkodlaků pro svůj svět (skřety používám zcela běžně jako hráčskou rasu) a chtěl bych podotknout, že je třeba to dělat jako ZS rasová, nikoliv jako ZS Povolání. Pak to má ten správnej šmrnc volby.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
trajda
Příspěvky: 1043
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: "ZS" Bouřného jezdce jako hráčské postavy

Příspěvek od trajda »

Pokud se chces bavit na tema moronos, tak me samozrejme par veci taky napada. Ne ani tak leceni, jako spis prenaseni nemoci z jednoho na druheho, uceni se novych nemoci jejich vstrebanim, a nakonec i elementarni magie, jako treba jedovate vypary, poison nova a pod.
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů