Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Oficální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Odpovědět
MarkyParky
Příspěvky: 9182
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od MarkyParky » 26. 4. 2020, 21:39

Hm, tohle je trochu důsledek toho formálního zápisu.


Ta pomlčka nerozděluje následky bez a vyčerpání a sním. Ta odděluje důsledek ve fikci a mechanické následky.

Smrt je důsledek v příběhu.

zvýšení Ohrožení + vyřazení + postih jsou mechanické následky ... které samozřejmě působí trochu divně, protože když je důsledek smrt, tak nám je šumák, že ta mrtvola má zvýšené ohrožení a postih ... ale v principu tam jsou a protože je píšeme u všech ostatních jedů, kde smysl dávají, přišlo nám divné je nenapsat u toho efektu smrti.

Každopádně tyhle následky přesně tak jak jsou platí pokud se zašažený nevyčerpá.
Pokud se vyčerpá, tak mu vyčerpání dává právo popsat si trochu jiný důsledek v příběhu (neumřít, ale prožít si jinou ošklivost) + mechanické následky pro něj budou vždy zvýšení Ohrožení (to je vždy u vyčerpání) + postih (ten zůstává, pokud se nevyčerpáš dlouhodobé magii).

Ve výsledku tedy:
* Hodí více než 9 = bez následků
* Hodí méně než 9 a nevyčerpá se = smrt (a že mrtvola má k tomu postih a vysoké ohrožení nás už moc nezajímá)
* Hodí méně než 9 a vyčerpá se = zvýší se mu Ohrožení v danou chvíli + dostane postih až do dalšího magického okamžiku

trajda
Příspěvky: 650
Registrován: 1. 6. 2015, 21:11

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od trajda » 26. 4. 2020, 23:47

Je důležité mít v povědomí, že i vyřazovací akce (včetně smrtelných) zvyšují ohrožení či způsobí jizvu. Nepoužívá se to moc často, ale občas se stane, že cíl akce se nedá zabít/vstane z mrtvých/vzbudí se.

MarkyParky
Příspěvky: 9182
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od MarkyParky » 26. 4. 2020, 23:56

Plus ne každá vyřazovací akce musí být zabití.

Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2157
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od Fafrin » 27. 4. 2020, 00:56

Tak, našel jsem si v pravidlech nástrahy na straně 215 a dál (jedy jsou 220) a pak se mi nezdále ten zápis tu, tak jsem si našel Mantikoru v bestiáři, a ten zápis je v mém vydání:
Jedovatý ocas (lidé, zvířata, netvoři bodnutí ocasem / jed > Tělo + mocně / smrt – zvýšení Ohrožení + vyřazení + chabě na všechny druhy boje / jedové váčky pod ocasem)

Takže pokud nepřehodím a nevyčerpám se, následek je smrt = vyřazení(smrt je druh vyřazení) + zvýšení ohrožení + chabě na všechny druhy boje (do příštího magického okamžiku)

Jed je dlouhodobá magie, takže pro něj platí to, co je uvedeno na straně 189 o vyčerpání se proti následkům dlouhodbé magie - člověk se tak vyhne okamžitým účinkům kouzla (smrt, zvýšení ohrožení), ale nikoliv dlouhodobým.

Pokud tedy nepřehodím a vyčerpám se, je následkem postih z jedu = chabě na všechny druhy boje (do příštího magického okamžiku); zvýšení ohrožená nastane následkem vyčerpání, nikoliv jedu a vyřazení(smrti) jsem se vyčerpáním vyhnul.

Dovolím si autorskou poznámku, že v poslední větě odstavce o Nástrahách na str. 216 by se hodil místo odkazu na Postihy obecně (str. 199) odkaz na fungování dlouhodobé magie (str. 189) [Možná pravidlový rámeček?]
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Kahla o.s.

AndyB
Příspěvky: 18
Registrován: 11. 1. 2020, 14:25

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od AndyB » 27. 4. 2020, 07:41

Díky všem za vysvětlení. To, že vyřazení nemusí znamenat smrt chápu. Ovšem, že i u vyřazení, které je fikčně popsáno jako smrt, jsou dopsané i ty mechanické následky mi přijde matoucí. Zvlášť když DrD2 nemá v základu žádný skill na oživování mrtvých jako třeba jiná pravidla. Osobně si myslím, že by byl lepší zápis efektů: "neúspěch / neúspěch s vyčerpáním". :think:

MarkyParky
Příspěvky: 9182
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od MarkyParky » 27. 4. 2020, 07:48

Příbehovou podobu neúspěchu s vyčerpáním předepksovat nemůžeš, protože dopředu nevíš, jakým způsobem hráč své vyčerpaní popíše.

A pravidlově je to zase vždy stejné - zvýšení Ohrožení a pak, je-li přítomen dlouhodobý účinek, tak odpovídající postih.

trajda
Příspěvky: 650
Registrován: 1. 6. 2015, 21:11

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od trajda » 30. 4. 2020, 15:58

Jak si vy predstavujete ohnivce z bestiare? Je to jen shluknuty ohen nebo ma i tvrdou schranku? Kdyz ohnivec zmeni svuj tvar, zmeni se i tvar schranky? A je ta schranka tvorena vzdy ze stejneho materialu, nebo i to se muze zmenit? Protoze si pravdepodobne dokazu predstavit kazdou z tech verzi.

- Shluknuty ohen neodpovida uplne pravidlum dracaku, ale
- Shluknuty ohen s levitujicim šémem,
- Kamena/lavova horici socha menici svuj tvar a
- demon, menici material, ze ktereho je tvoren, aby retez byl vzdy ze zeleza a skret z masa a kosti,

vsechny odpovidaji puvodnimu neuplnemu popisu.

Erevan
Příspěvky: 113
Registrován: 25. 6. 2013, 12:24

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od Erevan » 1. 5. 2020, 05:24

Je to běs, takže by měl mít fyzickou schránku. Tj. představuji si, že může svoji tělesnou schránku měnit podle potřeby, tj. jak její velikost/vzhled, tak materiál, ze kterého je tvořena.

Stejně jako se Hejkal umí proměnit v šišku / větev / kmen.

Fetka
Příspěvky: 1
Registrován: 17. 5. 2020, 18:50

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od Fetka » 20. 5. 2020, 22:36

Zdravím vás,
tak nějak začínáme hrát dračí doupě II a nejsme si zcela jistí těmito pravidly:

1. Může zaříkávač (nebo jakýkoli jiný magik) jako svůj rituální předmět určit zbraň (já osobně si myslím že ne a oponuju tím, že žádný známý čaroděj nepoužívá k čarování přímo zbraň - maximálně tak hůl, ale v pravidlech jsem nenašel nic, co by to zakazovalo)

2. U nástrah platí tedy:
a) pokud hodím 9 a více - odolám bez jakýchkoli postihů
b) pokud hodím méně než 9 a vyčerpám se - škrtnu si odpovídající počet zdrojů, zvýším si ohrožení o 1 + (a to je ta věc, kterou si nejsem jistý, protože ji čtu tady, ale v pravidlech nemůžu najít) působí na mě všechny dlouhodobé účinky
c) pokud hodím méně než 9 a nevyčerpám se - působí na mě všechny účinky pasti

3.1. Jak vůbec řešit situaci pokud někdo spí a někdo se jej třeba snaží zabít. Napadá mě:
a) vyhodnotit to jako střet s tím, že spící bude mít zvýšené ohrožení (4 nebo 5)
b) vyhodnotit to jako zkoušku, ale spící se může vyčerpat (tato možnost se mi líbí asi nejvíc, ale jde celkem proti pravidlům)
c) vyhodnotit to jako zkoušku, a pokud se podaří, tak je prostě mrtvý (toto bych nejspíš použil u postav nedůležitých pro příběh, ale jinak mi to přijde trochu OP)

3.2. Opět jak řešit situaci kdy je jedna strana napadena druhou, o které nevěděla např. náhlé přepadení lapky na cestě. Tam mi ale přijde nejlogičtější:
a) vyhodnotit to jako střet s tím, že přepadený bude mít zvýšené ohrožení (3 nebo 4)

Děkuji za všechny odpovědi a pokud možno bych poprosil krom vysvětlení, také stranu v pravidlech, kde je to napsáno, ať vím kde jsem to přehlídl.

MarkyParky
Příspěvky: 9182
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od MarkyParky » 20. 5. 2020, 23:18

1. V zásadě ano, pravidla tomu nebrání, ale v praxi je asi lepší to nedělat.
Zbraň se často může dostat majiteli z rukou - ať už odzbrojením v bitce, nebo protože existuje povinnost zbraně třeba odkládat při vstupu na hostinu či při jednání s vrchností. A protože rituální předmět je věc, skrze kterou je možné získat na zaříkávače symbolický dotyk, je lepší mít ho v podobě něčeho, co není tak nápadné/na ráně.


2. Ano, chápeš to správně.
Jde o kombinaci pravidel ze strany 216 vlevo nahoře + 189 vpravo nahoře.


3.1+3.2:
K obojímu tě upozorním na stranu 132-135, protože to vlastně jsou varianty na pravidla pro skrytého útočníka:

3.1
a) Je nejlepší řešení pokud je cílem hráčská postava, nebo hodně významná cizí postava. S upřesněním, že protože spící o útočníkovi neví a nějak se probouzí na poslední chvíli, tak je to vlastně útok od jakoby skrytého útočníka => spící by neměl první protiakci hrát jako agresivní, měla by být defenzivní.
c) Bych použil u nevýznamných cizích postav.

b) Bych se naopak vyhnul, to je takové nesystémové.

3.2
Je úplně typický útok od skrytého útočníka, tedy ano:
* nastavit klidně na začátku vyšší ohrožení přepadenému (nebo může být to vyšší ohrožení důsledkem předchozího střetu nebo zkoušky, kdy se řeší, jestli přepadený napochodoval do pasti).
* a opět - pokud přepadený o útočníkovi neví, první reakce by měla být omezená na defenzivní

trajda
Příspěvky: 650
Registrován: 1. 6. 2015, 21:11

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od trajda » 21. 5. 2020, 00:14

1. Jde to, ale je tezsi prijit o dva predmety, nez o jeden.

2. Nastrahy se deli na pasti a jedy. Kdyz se vycerpas proti pasti, tak se ti stane to, co sis popsal ve vycerpani. Tzn.: Pokud proti propadlu se vycerpas tim, ze se chytnes za okraj propasti, tak visis za okraj propasti. Tecka. Ale pokud se vycerpavas proti jedu, tak si musis pripomenout, ze jed nejen spada pod nastrahy, ale taky pod dlouhodobou magii. A veskera dlouhodoba magie pusobi postih, ikdyz se vycerpas. Ale existuji i vyjimky potvrzujici pravidlo, zkusim dat priklad.

2.1. Leti na tebe ohniva koule - dlouhodobe kouzlo s cilem zpusobit jizvu a dlouhodoba magie se projevi jako "hloupe na pokusy uhasit tento ohen". Hrozi, ze zasahne cele tvoje telo a ty se rozmyslis, zda se vycerpat.

2.1.a) Kdyz se nevycerpas, dostanes jizvu a po celem tele budes horet plamenem, ktery je chraneny dlouhodobou magii "hloupe na pokusy uhasit tento ohen". Navic ti hrozi, zenepritel prida lstive.

2.1.b) Vycerpas se tak, ze misto celeho tela to zasahne jen tvoji nohu - tva noha bude horet dlouhodobym ohnem, ktery se spatne hasi, prestoze ses vycerpal.

2.1.c) Vycerpas se tak, ze sebou flaknes o zem a koule te mine - na miste, kam koule dopadla, bude horet dlouhodobe a bude se tezko hasit, tebe to ale v tuhle chvili nijak neomezuje.

2.1.d) Vycerpas se tak, ze se nechas zasahnout, ale okamzite probehnes mezi vojaky a skocis do potoka, cimz se uhasis, ale budes v obkliceni - dlouhodoba magie jako kdyby nikdy nebyla.

2.2. Riznes se o jedem potrenou cepel, hrozi ti, ze jed te zabije a navic ma dlouhodou magii "nepresne na pohyblivost", premyslis, zda se vycerpat.

2.2.a) Nevycerpas se-umres.
2.2.b) Vycerpas se tak, ze zatnes vsechny svoje sily a nechas obranyschopnost, aby se s jedem vyporadala po svem. - Nezemres, ale bude ti spatne, zvysi se ti ohrozeni a projevi se postih z dlpuhodobe magie.
2.2.c) Vycerpas se tak, ze jed z rany vysajes ci vyplavis. - Diskutabilni. V druzine se domluvte, zda je mozne se takto zbavit celeho jedu, nebo jenom jeho vetsiny. Osobne si myslim, ze by v tele melo zustat nejake zbytkove mnozstvi jedu, ktery zpusobi postih z dlouhodobe magie. Navic jsem nepopsal, jak ti tohle vycerpani zvysi ohrozeni, to si budes muset vymyslet sam.
2.2.d) Okamzite si kleknes na zem, odhodis zbran a zacnes v batohu hledat protilatku. - Neumres, postih sa taky neprojevi a ohrozeni se ti zvysi, protoze jsi v horsi situaci a nevenujes prilis pozornosti okoli.


3. A 3. Pokud bojujes proti nepriteli, o kterem vubec nevis, ze tam je, mas dve moznosti, jakbto zahrat.

3.a) Regulerni zkouskou s regulerni nemoznosti se vycerpat, pokud nemas ozivlou horu.
3.c) Stret, kde branici se muze nahlasit pouze pasivni protiakce, ktere neumi menit ohrozeni ani pridavat vyhody. Navic ma omezenou paletu protiakci. Zkratka bude hlasit akce typu "kryju se" nebo "uhnu". Do teto skupiny patri i intuitivni protiakce jako: "citim se v ohrozeni a stoupnu si zady ke zdi" nebo treba "mam pocit, ze me nekdo pronasleduje, schovam se do davu." Takove akce samozrejme vyhodu pridat mohou.

Tvoji moznost "stret se zvysenym pocatecnim ohrozenim" nepouzivej. Ohrozeni totiz znamena neco trochu jineho. Ohrozeni je cislo, ktere udava, jak slozite pro tebe bude zabranit pristimu utoku (zjednodusene receno).

Rekneme, ze te vrah chce bodnout a ty chces vycerpanim sebou slehnout na zem, aby te netrefil. Je neco jineho, kdyz potrebujes sebou slehnout na rovny chodnik a je neco jineho, kdy sebou chces slehnout, zatimco stojis v rohu mistnosti. Nebo kdyz stojis na strese budovy. Nebo kdyz jsi v obkliceni sesti vojaku s kopim v ruce. Ale fakt, ze o tom vrahovi vis ci nevis, by nemelo ovlivnit kolik potrebujes energie na to, abys sebou slehnul o zem. Snad to dava smysl.

Edit: Mam spatne cislovani.

trajda
Příspěvky: 650
Registrován: 1. 6. 2015, 21:11

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od trajda » 21. 5. 2020, 01:48

Furt mi vrta hlavou ta moznost zacit s vyssim ohrozenim. Resp. Premyslim, jestli dava smysl akce: "Priplyzim se k nemu zezadu, abych mu zvysil ohrozeni." A furt mi to smysl nedava.

To, ze se k nemu priblizim zezadu vrahovu situaci velice zlepsi, zatimco situace obeti se prakticky nezmenila. Pred tim stala rovne s cistou hlavou nohama na zemi a ted stoji rovne s cistou hlavou nohama na zemi.

Jeste ten argument posilnim prikladem:

Vrah i obet zacnou s ohrozenim dva, vrah hlasi akci: "priplizim se k obeti zezadu, abych ji zvysil ohrozeni." Obet se nebrani, je to na zkousku, vrah prida velmi lstive. Pak ma akci obet, nahlasi: "Vytahnu nuz, rozmachnu se a seknu vraha, abych mu udelil jizvu." Vrah se brani, ale neuspel a rozhodl se vycerpat tim, ze sebou slehl o zem. A mame tady proti sobe vraha na zemi s ohrozenim 3 a obet stojici rovne nohama na zemi s cistou hlavou a ohrozenim 5. Rozjela se nam fikce s mechanikou. A muze za to fakt, ze jsme pripustili, aby doslo k te prvni akci.

MarkyParky
Příspěvky: 9182
Registrován: 11. 8. 2011, 01:37

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od MarkyParky » 21. 5. 2020, 06:02

trajda píše:To, ze se k nemu priblizim zezadu vrahovu situaci velice zlepsi, zatimco situace obeti se prakticky nezmenila. Pred tim stala rovne s cistou hlavou nohama na zemi a ted stoji rovne s cistou hlavou nohama na zemi.
Ne.

Předtím stála rovně, s čistou hlavou, nohama na zemi a věděla o všem, co se kolem ní děje.
Teď stojí sice pořád rovně, s čistou hlavou, nohama na zemi, ale za zády má vraha připraveného udeřit a neví o něm.

To je horší situace.
trajda píše: Vrah i obet zacnou s ohrozenim dva, vrah hlasi akci: "priplizim se k obeti zezadu, abych ji zvysil ohrozeni." Obet se nebrani, je to na zkousku, vrah prida velmi lstive. Pak ma akci obet, nahlasi: "Vytahnu nuz, rozmachnu se a seknu vraha, abych mu udelil jizvu." Vrah se brani, ale neuspel a rozhodl se vycerpat tim, ze sebou slehl o zem. A mame tady proti sobe vraha na zemi s ohrozenim 3 a obet stojici rovne nohama na zemi s cistou hlavou a ohrozenim 5. Rozjela se nam fikce s mechanikou. A muze za to fakt, ze jsme pripustili, aby doslo k te prvni akci.
Na dvě části:
1) Ten příklad je špatně.

Pokud se vrah připlížil oběti zezadu, aby ji zvýšil Ohrožení, tak o něm oběť asi neví. Jen těžko mu může ve své akci nějak ublížit (nebo ho ojebat do ucha a to Ohrožení si zase snížit třeba tím, že odejde) - jednou ho nechala projít, má respektovat jeho vítězství.


2) I kdyby jsme měli nějaký jiný příklad, který vytvoří dvě různé situace, tak opět platí to, co jsem psal výše - Ohrožení není jen o fyzickém stavu postavy, Ohrožení je o celkové situace - přehledu, možnostech, i vnitřním rozpoložení ... je to taková agregovaná hodnota všech situací. A hlavně platí, že hráči při popisování důsledků akcí mají za úkol udržovat mechaniku a fikci v souladu.

Pokud z mechaniky vypadne Ohrožení 5, znamená to: "Postava čelí smrtelné komplikaci."
* Jestli vítěz dokáže popsat, proč tomu tak je ("Stojí ke mne zády, vůbec o mě neví a já mu v podstatě mířím na lopatky.", tak je to v pořádku a ta postava popsaná jako v horší situaci, než někdo, kdo se ve rvačce válí na zemi, ale o život mu nejde (a proto má Ohrožení 3)
* A kdyby fakt neexistoval způsob, jak to věrohodně popsat, tak se to převede na udělení Výhody (protože Ohrožení nesmí předehnat fikci).

Tzn. fikce s mechanikou se ti sice rozjela, ale rozjela se ti kvůli tomu, že jsi ve svých popisech nerespektoval mechaniku a nechal sis jí rozjet. Garbage in => garbage out.

Petrish
Příspěvky: 161
Registrován: 15. 10. 2015, 08:55
Bydliště: Úpice

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od Petrish » 21. 5. 2020, 07:47

trajda píše:
21. 5. 2020, 01:48
Vrah i obet zacnou s ohrozenim dva, vrah hlasi akci: "priplizim se k obeti zezadu, abych ji zvysil ohrozeni." Obet se nebrani, je to na zkousku, vrah prida velmi lstive. Pak ma akci obet, nahlasi: "Vytahnu nuz, rozmachnu se a seknu vraha, abych mu udelil jizvu." Vrah se brani, ale neuspel a rozhodl se vycerpat tim, ze sebou slehl o zem. A mame tady proti sobe vraha na zemi s ohrozenim 3 a obet stojici rovne nohama na zemi s cistou hlavou a ohrozenim 5. Rozjela se nam fikce s mechanikou. A muze za to fakt, ze jsme pripustili, aby doslo k te prvni akci.
osobne nemam problem s tim, aby vrah hlasit tuto akci, ale pokud chce nahlasit velmi lstive, tak jen za predpokladu, vymysli-li k tomu odpovidajici akci....respektive, co na tom bylo lstiveho ci velmi lstiveho...pokud nevymysli, nemuze hlasit, aby se nerozjela fikce a mechanika...

..ano, fikce by nemela byt svazovana mechanikou ale zaroven nemuzu chtit po mechanice vetsi ucinek, kdyz se fikcne nic nezmenilo...

priklad: pokud ve stretu celim akci "vycaruji iluzi medveda, ktere se leknes a uteces" (vyrazujici akci) a ja prohraju, tedy mam uteci...ale ja nechci! "proste se cerpam"..vypravec: "a jak se to tve vycerpani projevi, popis to", já: "nevim, proste nechci uteci a chci mu zvednou ohrozeni, protoze se cerpam proti vyrazujici akci"
..krasny priklad toho, co proste NE-E!
..pokud si zde pohlidas aby mechanika odpovidala fikci, pak ti velmi lstive hrac nenahlasi, protoze se to odviji od fikce a fikce se velmi lstive neprojevuje..
Dračí doupě 2 (DrDII) hraji od roku 2013 jako vypravěč i hráč.
Hraji postavy, které jsou zaměřené na magii, lovení nebo kejkle -> žádný boj na blízko, to mi přijde moc lehké a nudné :P

Petrish
Příspěvky: 161
Registrován: 15. 10. 2015, 08:55
Bydliště: Úpice

Re: Otázky k pravidlům - 2. přepracované vydání

Příspěvek od Petrish » 21. 5. 2020, 08:02

MarkyParky píše:
21. 5. 2020, 06:02
Pokud z mechaniky vypadne Ohrožení 5, znamená to: "Postava čelí smrtelné komplikaci."
* Jestli vítěz dokáže popsat, proč tomu tak je ("Stojí ke mne zády, vůbec o mě neví a já mu v podstatě mířím na lopatky.", tak je to v pořádku a ta postava popsaná jako v horší situaci, než někdo, kdo se ve rvačce válí na zemi, ale o život mu nejde (a proto má Ohrožení 3)
* A kdyby fakt neexistoval způsob, jak to věrohodně popsat, tak se to převede na udělení Výhody (protože Ohrožení nesmí předehnat fikci).
konkretne ta druha *
jak prevede na vyhodu?? mam tomu rozumet tak, ze nahlasim akci zvysujici ohrozeni nahlasim velmi lstive a i kdyz nevymyslim fikci, tak se mi zbyle 2 zvednuti ohrozeni procli do me vyhody namisto zvyseni ohrozeni u protivnika, kde jsem fikci jiz nedokazal vymyslet??

pr.
jako carodej zapalim zem o plose vedminy chyse, kde uprostred lezi jiz nyni souper a ohrozenim 4. chci mu zvysit ohrozeni, aby na konci kola celil vyzve s co nejvetsim ohrozeni....vyhraji a hlasim (po jeho nevycerpani) velmi lstive (esence jiz aktivni), ale protoze nevymyslim jak mu ohrozeni misto na 5 zvednu na 7, tak bude mit ohrozeni 5 a ja si vezmu 2 vyhody...??

diky predem za objasneni.
Dračí doupě 2 (DrDII) hraji od roku 2013 jako vypravěč i hráč.
Hraji postavy, které jsou zaměřené na magii, lovení nebo kejkle -> žádný boj na blízko, to mi přijde moc lehké a nudné :P

Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti