stromy surovin a průmyslu aneb jak otrávit DrD

Oficiální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 200
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

stromy surovin a průmyslu aneb jak otrávit DrD

Příspěvek od Nuloen »

Takže jsem se rozhodl, že vytvořím seznam budov a místností pro výstavbu hráčské pevnosti, města.
dám sem odkaz na dokument ve kterém se s tím lopotím.
uvědomuji si, že tabulky a diagramy, jsou to čeho bych se měl vyvarovat, ale skupinka má ráda strategické/budovatelské hry a tohle se jim bude líbit. za vytvoření tabulek učiním pokání velké bohyni fortuně, která mě jistě potrestá dvojicí šestek.
kdyby měl někdo nějaké návrhy, rád je zhodnotím.

https://docs.google.com/document/d/1wDM ... sp=sharing

momentálně kuchtím:
technologické stromy, ze kterých bych následně udělal jeden velký (s křovím okolo)
budovy a struktury, které tento strom zprovozní (mám hlavně problém s názvy, nemají dostatečný cool faktor)
budovy a struktury, na výcvik jednotek a jejich vybavení
Uživatelský avatar
Korhul
Příspěvky: 667
Registrován: 15. 3. 2006, 22:40
Kontaktovat uživatele:

Re: stromy surovin a průmyslu aneb jak otrávit DrD

Příspěvek od Korhul »

Dobrý nápad! Postavy mých hráčů už se blíží také úrovním, kdy nejspíše dostanou nějaké panství ke správě a pojmout jeho rozvoj jako budovatelskou minihru je určitě bude bavit :-) Akorát si říkám, jestli by na to nešly využít mechanismy z nějaké už hotové budovatelské hry, které budou připravené, otestované a vyzkoušené. Pravda je, že žádná taková mi teď netane na mysli, ale možná někdo jiný bude mít nějaký nápad.
Moje RPG Laboratorium a k němu vlákno na fóru. Malý svět pro osobní potřebu. Třeba se bude něco hodit i někomu jinému.
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Obrázek Obrázek Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 200
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

Re: stromy surovin a průmyslu aneb jak otrávit DrD

Příspěvek od Nuloen »

Banished je jedna z nich. má propracované řetězce, ale chybí tam vytváření jednotek.
Další moje oblíbená je Timber and stone.
Victoria 2 je dobrá na suroviny ale nepochopil sem řetězce.
Nejsem si vědom že by bylo něco 'tabletop'.
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2384
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: stromy surovin a průmyslu aneb jak otrávit DrD

Příspěvek od Fafrin »

Pokud bych měl něco takového v DrDII dělat, použiju existující pravidla pro Vybavení, kde budovy budou předměty(nástroje, většinou) a lidi(jednotky) a zboží Zdroje.

Takže takové pole je nástroj pro pěstování jídla(umožňuje).
Lepší pole mohou dávat manévry zdarma, kvalitní pole slevu, pokud jsou podmínky Náročné (špatné počasí, nutnost většího zatížení protože zvýšit produkci protože vojna).

Pak už do toho jen nějak začlenit sítě, organizace, body moci a oddíly.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
Korhul
Příspěvky: 667
Registrován: 15. 3. 2006, 22:40
Kontaktovat uživatele:

Re: stromy surovin a průmyslu aneb jak otrávit DrD

Příspěvek od Korhul »

...a máme pravidla DrDII - svět :-)
Moje RPG Laboratorium a k němu vlákno na fóru. Malý svět pro osobní potřebu. Třeba se bude něco hodit i někomu jinému.
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Obrázek Obrázek Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
trajda
Příspěvky: 1043
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: stromy surovin a průmyslu aneb jak otrávit DrD

Příspěvek od trajda »

Uchvatnej brainstorming. Nikdy me nenapadlo, ze takove veci jsou potreba. Skoro polovina z nich by me nenapadla.
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů