Diky za vyjadreni.
1) Z me zkusenosti na tom zalezi, ale mozna kdybych za soupere hral jinak, tak ne tolik. Kdyz dam min nepratel, tak je snaz udolaji, nebot maji presilu a to je velka vyhoda. Je to pak sice rychlejsi, ale souboje nejsou napinave. Kdybych se rozhodl to kompenzovat silou nepratel, tak to pak vede na to, ze kazdou chvili potkaji jednoho az dva superprotivniky, coz neni moc realisticke. Kdyz budu hlasit vyrazujici akce atd., tak se zase budou vycerpavat a nic moc se neurychli. Ale mozna s tim, ze dle revize vycerpani zvysuje ohrozeni to muze vylepsit situaci. S tim jsme zacali hrat teprve nedavno.
2) Tohle je u nas taky obcas problem. Vetsina zacatecniku uz vicemene chape, ze ma vymyslet hlavne fikci a s mechanikou jim nekdo pomuze, ale obcas trva i vymysleni fikce. Obcas se jeste deje to, ze si hrac vymysli neco, co neni moc pravdepodobne, takze se pak resi, jestli je to mozna akce nebo ne, pripadne narocna.
3) Tohle u nas vetsinou zas takovy problem asi neni, ale stane se.
4) Mame v druzine napriklad jednoho krolla valecnika, kdyz si nebude moct obcas machnout kladivem, muze se citit zbytecny
Se sledovanim toho, co zdrzuje, je to dobry napad. Vyzkousim.
K te narocnosti (ne)vyjadrujici pravdepodobnost uspechu...
Mozna to patri spis jinam, ale jak resite cinnosti/akce, ktere jsou mene nebo naopak vice pravdepodobne? Mluvim o pripadech, kdy neni jasne, jestli akci prohlasit za samozrejmou ci moznou, nebo naopak moznou ci nemoznou. Obcas toto dilema resim. Davate treba automaticky (ne)presne?