Automatické vyčerpávání
Napsal: 11. 2. 2016, 15:30
Napadla mě taková hříčkoidní obměna pravidel, tak by mě zajímalo, jestli je to úplná blbost nebo by na tom mohlo něco být.
Co kdyby bylo vyčerpávání automatické?
Akce by se nehlásily stylem "zkusím přesvědčit hostinského + fluff", ale "přesvědčím hostinského + fluff". Hod kostkou by určoval, jestli za to postava něco zaplatí nebo ne včetně automaticky přidělovaných jizev. Hra by se tím stala taková... taktičtější. S trochou snahy by se to dalo napasovat i na konflikty, které by pak nebyly tak dynamické jako teď (manévry by měly jen omezené využití), ale byly více "deterministické" v tom smyslu, že množství zdrojů na obou stranách by předem určovalo výsledek (pokud by jedna strana neustoupila předčasně) a sehrávalo by se to v zásadě jako partie bridge. Remízy by tím pádem byly "společným" popisem obou protivníků.
Jak ale říkám, možná je to zcestné, ale pod dojmem kostkových debat vedle mě napadlo, jak by se hrála taková deterministická hra, kde kostka opravdu hraje jinou roli než roli štěstí/náhody.
Co kdyby bylo vyčerpávání automatické?
Akce by se nehlásily stylem "zkusím přesvědčit hostinského + fluff", ale "přesvědčím hostinského + fluff". Hod kostkou by určoval, jestli za to postava něco zaplatí nebo ne včetně automaticky přidělovaných jizev. Hra by se tím stala taková... taktičtější. S trochou snahy by se to dalo napasovat i na konflikty, které by pak nebyly tak dynamické jako teď (manévry by měly jen omezené využití), ale byly více "deterministické" v tom smyslu, že množství zdrojů na obou stranách by předem určovalo výsledek (pokud by jedna strana neustoupila předčasně) a sehrávalo by se to v zásadě jako partie bridge. Remízy by tím pádem byly "společným" popisem obou protivníků.
Jak ale říkám, možná je to zcestné, ale pod dojmem kostkových debat vedle mě napadlo, jak by se hrála taková deterministická hra, kde kostka opravdu hraje jinou roli než roli štěstí/náhody.