PostApo setting

Oficální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Odpovědět
jedle
Příspěvky: 71
Registrován: 2. 2. 2015, 20:19

PostApo setting

Příspěvek od jedle » 6. 2. 2016, 13:26

Nenašel jsem nikde žádnou zmínku, tak jsem se rozhodl založit nové vlákno.

Zkoušel někdo z vás nebo má někdo nějaké nápady, jak překlopit povolání DrDII do post-apokalyptického prostředí. Pro sjednocení představy uvažujme klasické falloutovské prostředí.

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 181
Registrován: 21. 9. 2015, 14:14
Bydliště: Irdorath

Re: PostApo setting

Příspěvek od Nuloen » 6. 2. 2016, 16:12

jedle píše:klasické falloutovské prostředí.
takže je to už několik generací po dni zkázy?

jedle
Příspěvky: 71
Registrován: 2. 2. 2015, 20:19

Re: PostApo setting

Příspěvek od jedle » 6. 2. 2016, 17:55

Nuloen píše:
jedle píše:klasické falloutovské prostředí.
takže je to už několik generací po dni zkázy?
No, trefil ses otázkou přesně. :) To, co řeším aktuálně já, je setting pár měsíců po válce. Nicméně ten falloutovskej svět je asi víc představitelnej pro všechny a všichni ví, co se tam objevuje za "bytosti". Tak bych to tady formuloval jako fallout svět, podle PC hry. Ať existuje jednotná představa.

Rodario
Příspěvky: 371
Registrován: 11. 3. 2015, 06:46

Re: PostApo setting

Příspěvek od Rodario » 6. 2. 2016, 20:24

Záleží taky na tom, jestli tam chceš mít "magii" (v podobě třeba mutací nebo evoluce) nebo ne.

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 181
Registrován: 21. 9. 2015, 14:14
Bydliště: Irdorath

Re: PostApo setting

Příspěvek od Nuloen » 6. 2. 2016, 21:25

dobrý
takže
bojovník-nevím o ničem co by bojovníkovi bránilo být v jakýmkoli jiným settingu, takže to bych nechal

lovec-dokud bude čím střílet, tak lovec bude i v apokalypse

kejklíř-tohle v post apokalypse bude pořád existovat, takže tady bych asi taky neviděl problém
to umění u kejklíře by mohlo vypadat divně, rozeberu asi později.

mastičkář- normální medic, není co řešit, k tomu znalosti botanika a není rozdíl.

zaříkávač- tohle je trochu oříšek, ve falloutu asi nic jako běs není
ale ve světě by mohli existovat třeba anomálie jako ve stalkerovi, které by fungovali podobně.
takže je to takový vědec, fyzik, etc.

pokročilá

válečník- to bude asi motorista, cápek na motorce, čtyřkolce, kterej se s nikým nese*e, má kontakty s armádou, či co těď lidi vede

hraničář- zase lovec mutantů, ale tentokrát ne zmutovaných lidí, ale zvířat a hmyzu, k tomu má práci se dřevem, to bych předělal na práce s bordelem co se válí okolo(improvizace-přežití).

šaman-tenhle je asi nejkomplikovanější. to že se může měnit na zvířata, to ještě beru, to by se dalo vědecky vysvětlit.
"problém" je ale se snovým světem ten by musel zůstat neposkvrněný(nebo mě prostě nic nenapadá)

druid-vědec, shopný vytvořit super hnojivo, nebo cryo bomby. má na tyhle věci nějaký svý dělo a ZS mu to zařízení vylepšujou

lupič-na lupičovi není nic moc fantaskního, takže asi nic.

zvěd-to samý co válečník, jenže má kontakty s loupeživýma bandama atp.

vědmák- ten je jasnej, to bude lovec mutantů a jim podobných věcí, zároveň z částí jejich těl bude schopen vytvořit mutageny.
znamení by nejspíš bylo nějaký zařízení, který dokáže nějak vydrbávat s tělem mutantů, případně něco co by na mutanty prskalo substance, které budou mít podobný efekt.

alchymista- tady nebude nad čím přemýšlet, chemik a mechanik. dělá roboty a hraje si s výbušninama. co se týče nekromancie, mohl by mít nějaký modul, který připne na hlavu, nebo okolo krku a ten modul začne stimulovat mozek, tak jak on chce.

čaroděj- nějaká vyšší verze fyzika, někdo kdo dokáže vyrábět plamenomety(plasmová děla) a sonické zbraně
pokud by ses chtěl držet fantasy stránky, pak někdo kdo pomocí poznatků upravil své tělo, nebo odemkl schopnosti, které lidi měli(pyrokineze,telekineze)

mág-hypnotizér, případně někdo kdo má přístup k podobnému zažízení, které achymista používá na nekromancii.
iluze=holografická projekce :D

Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 181
Registrován: 21. 9. 2015, 14:14
Bydliště: Irdorath

Re: PostApo setting

Příspěvek od Nuloen » 6. 2. 2016, 21:31

tak mě napadá že do metra 2033 by šlo drdii aplikovat jednodušejc

jedle
Příspěvky: 71
Registrován: 2. 2. 2015, 20:19

Re: PostApo setting

Příspěvek od jedle » 6. 2. 2016, 22:46

To je dobrý. V podstatě se to příliš neliší od mojí představy. Otázka je, co to udělá s balancí, ale to asi vyzkouším praxí. Každopádně díky za vyčerpávající rozbor. :)

Metro 2033 neznám, vygooglil jsem si to a asi si to přečtu. Takže dík za tip. ;)

Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host