Stránka 3 z 3

Re: Mastičkář a zdroje

Napsal: 1. 9. 2015, 13:20
od ilgir
Snílku, podle mě vycházíš z mylného předpokladu, že co funguje v literatuře, musí fungovat i v RPG. Ale Pán Prstenů rozhodně není ideálním předobrazem dračákovské kampaně...
Moc si nejsem jistý, jak zvládnout soužití mocných a slabých postav v gamistickém přístupu, který DrDII přes všechnu propagaci příběhové roviny stále má. Na to bych si raději vzal Střepy snů nebo jiný vhodný systém, kde to může naopak fungovat velmi hezky.

Re: Mastičkář a zdroje

Napsal: 1. 9. 2015, 17:25
od Fafrin
Dvě poznámky:
(1) Okamžitě jsem začal přemýšlet, jestli bych dokázal neopatrnému hráči s 9 dámami trochu odolávat a asi ano.)
2) DrDII, pokud se vyvíjí dostatečný tlak na zdroje může se svým systémem povolání v úrovňově hodně nevyvážené družině vést k tomu, že i ten nýmand bude v gamistické hře užitečný (generování výhody, vázání akcí apod.)