Opengaming/Multikampaň - Olomouc 6.-8.11.

Oficiální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2385
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Opengaming/Multikampaň - Olomouc 6.-8.11.

Příspěvek od Fafrin »

V listopadu budu v Olomouci pořádat opengaming/multikampaň, tak kdyby to tu někoho zaujalo, může se přihlásit.
https://www.facebook.com/events/481481585350403/

Nicméně tohle vlákno si zakládam hlavně, abych zde rozhazoval připravované pravidlové materiály a pomůcky a sbíral na ně zpětnou vazbu.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2385
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Opengaming/Multikampaň - Olomouc 6.-8.11.

Příspěvek od Fafrin »

První bych sem chtěl předhodit k zhodnocení a rozdrbání rasy, ale nevím pořádně jak to udělat, aby to nebylo zbytečně dlouhé a navíc je ještě nemám fluffově sepsané (což vzhledem k tomu, že se s nima hraje už cca 10let je fakt na pováženou.)
Takže sem předhodím rasy jako seznam ZS;

Předpoklady: V daném světě nejsou hobiti ani Krolové a elfové se nevyskytují v takovém počtu, aby bylo možno je označit za rasu. (Ze celých 10 let(stovky herních let) se vyskytli ve hře asi tři.)

Lidi
Lidská ZS Lví srdce se mění takto:
Lví srdce
Postava má přirozenou zbroj (sleva 1 na Vyčerpání), pokud čelí zastrašování či psychickému nátlaku. (bez aktivace, Duše)

Trpaslící
Neběžnějším národem trpaslíků jsou Měštští trpaslíci, Trpasličí rody, kteří se v celých rodinách přestěhoavli do měst, či zdezaložili rody nové, přivikli pozemskému životu a živí se jako řemeslníci a pracanti. Typyckou rasovou ZS Městských trpaslíků jsou Játra ze žuly.

Trpaslíci jako rasa již nemají ZS Pouto krve. Místo něja mají k dispozici Elfí schopnost Paměť rodu.

Trpasličí ZS Játra ze žuly se mění takto:
Játra ze žuly
Postava má přirozenou ochranu (sleva 1 na vyčerpání) pokud čelí účinkům omamných látek či jedů. (bez aktivace, Tělo)

Šotci
(bude doplněno, šotci jsou rasou drobných veselých lidiček, snad příbuzní permoníkům.)

Šotci mají jako své rasová ZS hobití ZS Takový pracek a Dobrá nálada. Dále krolí schopnost Kořeny magie.

ZS Takový pracek se přitom mění takto:
Takový prcek!
Pokud postava bojuje zblízka s rozumným soupeřem větším než ona sama, který ji dosud neviděl bojovat, získává do souboje 1 Výhodu. (bez aktivace, Vliv)

Dále mají šotci rasové ZS:

Jsme jedné síly, jedné cesty (rychlá volba – tradicionalisté) - národy budou doplněny
Běsové, démoni a bůžci k nim cítí zvláštní sounáležitost.
Postava má nadání (dva manévry) pro jednání s běsy. (bez aktivace, Vliv)

Vnitřní oheň
Z ohně zrození, stále jej v sobě nosí.
Postava má přirozenou ochranu (sleva 1 na vyčerpání) proti působení ohně či žáru. (bez aktivace, Duše)
Postava má nadání (dva manévry) pro používání ohně, včetně magie. (aktivace 2 Duše)

Gnómové
Gnómové jsou rasa v některých ohledech podobná trpaslíkům, jsou však povahy daleko méně bojovné, mají méně vousů (a vlasů) a jsou velmi obratnými konstruktéry, vynálezci a vědci. Dále jsou mnohdy ateisté a strašně rychle se množí (rychleji než lidé).

Gnómové mají zvláštní schopnost původně trpaslíků – Pouto krve (str. 40, DrDII), také mají schopnost původně hobití – Labužník (str. 42, DrDII). Pak mají vlastní zvláštní schopností:

Zelená kůže (Rychlá volba - zelení)
Postava má přirozenou ochranu (slevu 1 na Vyčerpání) pokud čelí výbuchu, žíravině, kyselině nebo odolává nemocem, popálení, poleptání a podobně. (bez aktivace, tělo)

Nenápadnost (Rychlá volba - hnědí)
Naučil se procházet ulicí neviděn, splynout s davem a skrýt se mezi tvářemi.
Postava má nadání (2 manévry) pro skrývání mezi lidmi a nenápadnost. (bez aktivace, duše)

Zlaté ručičky (Rychlá volba – modří)
Postava má nadání (2 manévry) při práci s (výroba, oprava, zneškodňování apod.) a používání kovů, mechanismů a strojů, mechanických pastí a těl oživených(konstrukty). (bez aktivace, duše)

Skřeti
(Při sepisování ZS skřetů jsem se hodně ispiroval jejich podobou ze skřetího dobrodružství co vyšlo v Drakkaru:
http://drakkar.sk/dobrodruzstvi/dobrodr ... iernu-ruku)

Skřeti mají některé rasové schopnosti krollů (str. 44, DrDII) Zběsilost bez úprav a Odznaky hrdinství a Zubří kůži s následujícími úpravami:

Odznaky hrdinství
Postava má nadání (2 manévry) pro zastrašování rozumných bytostí.

Zubří kůže (Rychlá volba - Orkové)
Postava má přirozenou zbroj (slevu 1 na Vyčerpání) proti mechanickému ublížení.

Dále mají skřeti tyto vlastní ZS:

Mrchožrout
Na mítinu vyběhl udýchaný a zkrvavený škret. Rychle se rozhlédl, a když spatřil napůl ohlodanou mrtvolu srnce, s hladovým výrazem sa k ní vrhl a začal ohryzávat zbytky stehna. Když se po chvíli z lesa ozval hlas loveckého rohu a štekot vlkodavů, odtrhl si ještě kus zahnívajícího masa a rozběhl se dál k horám.
Postava s touto vyhrazenou dovedností dokáže bez potíží konzumovat maso mrtvol či jídlo jakkoliv staré, plesnivé či zkažené bez rizika otravy. (bez aktivace, Tělo)
Postava s touto schopností má přirozenou ochranu (slevu 1 na Vyčerpání) a nadání (2 manévry) na otužilost (chlad, vedro, nepohodlí, dlouhé pochody, hlad, žízeň) (bez aktivace, Tělo)

Škretí odvaha (rychlá volba: Skřeti kmene)
Tři škreti pozorovali malou kupeckou karavanu pomaly sa šinoucí po ceste. “Žoldierov je príliš veľa, musíme ich nejako rozdeliť, aby sme mali prevahu.” “Popadané stromy v záseku a pár dobre mierených šípov ich rozoženie a rozdelí na skupinky, ktoré potom poľahky pobijeme.”
Když postava vstupuje do konfliktu s alespoň dvojnásobnou přesilou na své straně, získává 2 Výhody. Naopak, pokud má protistrana dvojnásobnou přesilu, musí zaplatit 1 Vlyv, jinak z konfliktu ustoupí, resp. Se do něj nezapojí. (bez aktivace, Vliv)

Komentáře? Připomínky? Cokoliv?
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
lapivorax
Příspěvky: 199
Registrován: 15. 12. 2012, 13:36
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Opengaming/Multikampaň - Olomouc 6.-8.11.

Příspěvek od lapivorax »

Skřeti jako rasa? Odvážné... Takže už ne vyhranění záporáci?

Hele, ale ono by to fakt nebylo od věci. Proč všichni chtějí hrát jenom ty špičatý ucha? Že by vliv nejznámějšího pídžeje na světě?
Toto nejsem já, toto je můj avatar.
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2385
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Opengaming/Multikampaň - Olomouc 6.-8.11.

Příspěvek od Fafrin »

Skřetpáslící jsou páteří a obrněnou pěstí Nývnské městské gardy!
(Xenofobie a rasismu je tam dost, větší populace "civilizovaných" skřetů se vyskytují jen v odlehlých oblastech a i tam končí u podředných prací - např. těžbě drahokamů a rašeliny v bahnech v otrockých podmínkách, připadně dozorců.
Něco trošku lepšího jsou zákeřní, méně bojoví a více koumaví goblini, jež jsou běžně třeba alchymistickými pomocníky a jejich kmeny jsou poměrně bezpečnou zastávkou potulných obchodníků nakupujících vzácné suroviny.)
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22624
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Opengaming/Multikampaň - Olomouc 6.-8.11.

Příspěvek od Jerson »

lapivorax píše:Skřeti jako rasa? Odvážné... Takže už ne vyhranění záporáci?

Hele, ale ono by to fakt nebylo od věci. Proč všichni chtějí hrát jenom ty špičatý ucha? Že by vliv nejznámějšího pídžeje na světě?
Když jsem před třinácti lety vedl fantasy kampaň, měl jsem v jedné skupině orčího šamana a skurutího válečníka, zato elfa nechtěl hrát nikdo a když se jeden na jednu hru přidal, ostatní se předháněli, kdo ho sejme jako první.
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2385
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Opengaming/Multikampaň - Olomouc 6.-8.11.

Příspěvek od Fafrin »

Tak, kdyby to někoho zaujalo a měl příští víkend čas, tak máme volná místa (jedna družina odpadla + na termín se nasunul nějaký LARP).

Takže všichni vítáni! Přijeďte, zažijete hru, jakou jste ještě nezažili. (Jsou připraveny 4 vzájemně se ovlivňující, potkávající a současně vrcholící linky + výsledek není jasný.)

Pravidla jsou ve svém celku zde(zajímavé jsou asi hlavně Rasy): http://kahla.cz/kdrd2015/pravidla.php
Registrovat se můžete tady: http://kahla.cz/kdrd2015/registrace.php

Pak sem budu házet podklady, bestie a tak, ale na to teď není čas.
(PS: Do pravidel proniklo něco z revize, ale pssst)
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Opengaming/Multikampaň - Olomouc 6.-8.11.

Příspěvek od Sparkle »

Olomouc je daleko, ale držím palce, ať se multikampaň zadaří.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2385
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Opengaming/Multikampaň - Olomouc 6.-8.11.

Příspěvek od Fafrin »

Když bude dost lidí, tak se o zadaření nebojím, máme zkušenosti.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů