Tak další dvě schopnosti:
Svatá pouť - Bylo by to takhle v pohodě, nebo by se to mělo rozdělit na dvě ZS či nějak upravit?
Dokáže z každého dne vytvořit přímo magickou událost a místa jím posvěcená přitahují poutníky široko daleko.
Podmiňující dovednosti: Hadačství (šaman), Magie ohně, Magie větru (čaroděj), Magie vody, Magie dřeva, Magie kamene (druid), Prokletí a požehnání, Rituální předměty (zaříkávač)
Prorok získá schopnost pomocí dlouhého rituálu využitím kterékoliv podmiňující dovednosti zvýšit sílu určitého magického okamžiku pro všechny, kteří splňují smysluplnou podmínku určenou Prorokem (například všichni, kdo jsou v katedrále nejvyššího boha, všichni pocestní v nouzi, členové Řádu Zlatokřídlých atd). Za tuto schopnost zaplatí 3 duševní zdroje za každou úroveň, o jakou zvýšil sílu dotyčného magického okamžiku, tedy pokud by chtěl Prorok zesílit moc slunovratu z 5 na 8, zaplatil by 9 Zdrojů Duše. Konečná síla magického okamžiku však nesmí přesahovat hranici Duše dotyčného Proroka před zaplacením aktivace schopnosti (takže např. Prorok s Duší 9 by tedy mohl zvýšit sílu magického až na 9.
Samotný magický okamžik může být jakkoliv časově vzdálený, ovšem Prorok v jednu chvíli může mít posvěcen pouze jediný magický okamžik a pokud chce posvětit jiný, tak musí buď počkat až onen magický okamžik uplyne nebo posvěcení zrušit. Jeden magický okamžik může samozřejmě být vysvěcen libovolným množstvím proroků, například by jeden prorok mohl zesílit nejbližší slunovrat pro členy řádu Zlatokřídlých, zatímco další Prorok by jej zesílil pro všechny, kdo se nacházejí v katedrále nejvyššího boha. Pokud by více proroků například vysvětilo stejný okamžik a zadali pro něj stejnou podmínku tak se zvýšené síly nesčítají a pro dotyčné platí ta vyšší hodnota. Stejná situace nastane i tehdy, pokud někdo splňuje najednou více podmínek (např. člen řádu Zlatokřídlých, který se nachází v katedrále nejvyššího boha), tedy si dotyčný pro onen magický okamžik počítá tu vyšší hodnotu. Prorok takto může zvýšit například i sílu magického okamžiku ze ZS Vůdce Posvátné Pouto, pokud dotyčnou schopnost přímo ovládá nebo je členem Vůdcovy organizace. (aktivace: 3 Duše za každý stupeň přidaný magickému okamžiku)
Prorok také může zvýšit sílu již existujícího magického zřídla do nejbližšího slunovratu či rovnodennosti až do hranice Prorokovy Duše. Za aktivaci zaplatí duševní jizvou stejné úrovně, o kolik zvýšil sílu magického zřídla, například za zvýšení síly zřídla z 2 na 5 by Prorok zaplatil duševní jizvou třetí úrovně. Narozdíl od magických okamžiků zde Prorok neurčí podmínku, při jejímž splnění platí zvýšená síla. Takto posílené zřídlo má tedy pro všechny stejnou sílu. Prorok může takto v jednu chvíli posílit pouze jedno magické zřídlo. Pokud by se rozhodl posvětit jiné zřídlo tak to předchozí přijde o moc, která mu byla Prorokem propůjčena a jeho síla znovu klesne na původní hodnotu. Takto může zvýšit třeba i sílu zřídla vytvořeného Paladinem nebo zřídla ze ZS Vůdce Posvátné pouto. (aktivace: Jizva Duše dle síly přidané magickému zřídlu)
Prorok také získává schopnost znovu otevřít znesvěcená místa pomocí vhodné podmiňující dovednosti, ale lze to provést pouze při nějakém magickém okamžiku. (aktivace: 3 Duše)
Kostky jsou vrženy - K Prorokovi jako takovému to možná moc nesedí, ale proč ne že
Při kostkách hází šestky jako po másle a z balíčku karet tahá samá esa.
Díky přízni osudu a svému jasnozřivému talentu je prorok mistrem v hraní her, ve kterých je značným prvkem štěstí a náhoda i při hraní deskových her (jako např. šachy), kdy dokáže předvídat protivníkův tah několik tahů dopředu. Prorok získává mistrovství v hraní hazardních her a může při něm používat kruté manévry. Také v těchto situacích získává výhodu o výši 2. (bez aktivace, duše)
Prorok také může určit, že se poblíž nachází místo, kde jsou hrány hazardní hry a také jaké hry jsou v tam v oblibě a kdo se tam případně schází. (Aktivace: 1 Vliv)