[Hry Mocných] Zasvěcovací rituály
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Re: [Hry Mocných] Zasvěcovací rituály
Ano, ono je ještě dobré podotknout, že jsme si v rámci naší skupinky trochu poupravili koncept paladina ze svatého bojovníka proti nemrtvým na experta na zabíjení všeho nelidského (tj. přidali jsme si do něj hraničáře). Museli jsme projít starobylými ruinami, kde teda mimo přeživší hibernující kudlankovité netvory byl i zmrzlík, ale co víc, jeho otec, který se za léta své nesmrtelnosti stal velmi mocným čarodějem, blížící se svou silou prastarým. V podstatě jsme se museli udržet naživu, než z něj vyprchala životní síla po tom, co jsme se postarali o jeho "synka" V jeho knihovně pak byl paladinský kodex, takže jestli to chápu správně, jsem teď jeden z prvních zástupců obnoveného paladinského řádu.PotulnyDruid píše: Souhlas.
Mimochodem s Narimem jsem spoluhráči.
A stejně jak jsi se dostal k paladinovy ty Narime? Při jedné obzvláště nebezpečné výpravě do zřícenin "gladiátorské" arény dávno zaniklé civilizace, jste s družinou museli vymlátit pár potvor co tam přežili, překonat pasti a poradit si se zmrzlíkem pokud si pamatuji. A na konci toho celého jsi našel prastarý kodex s postupy a bojovými technikami, které nikdo neznal a začal jsi s toho sosat "paladinské ZS"
Jen ještě podotknu, že aby na našem světě mistři dva roky herního času nebyli a pak najednou byli. Tak jseme to udělali tak, že buď ty vědomosti a schopnosti má opravdu málo NPC, třeba dva na celí svět a nebo jsou to vědomosti ztracené a čekají na znovu objevení (viz paladin), popřípadě je musí postava získat on mocných bytostí (běsové, draci...) nebo od bytostí snového světa.
Chápu, že to asi někomu může přijít až moc epické, nicméně po minimálně dvou letech hraní, kdy jsou naše postavy už dávno za hranicí 20 úrovně si myslím, že trocha epiky je na místě ale je to samozřejmě věc každého světa. Hlavně, ať ze zasvěcení mají zážitek sami hráči
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů