Plánované příručky

Oficiální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Odpovědět
OneAboveAll

Plánované příručky

Příspěvek od OneAboveAll »

Na kdy se plánuje nová příručka? O čem tak bude (trochu specifičtěji než je to uvedeno ve Hrách Mocných)? Jak se bude jmenovat? Díky za odpověď :)
Uživatelský avatar
Bouchi
Příspěvky: 3619
Registrován: 10. 12. 2004, 16:36
Bydliště: Havířov

Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze

Příspěvek od Bouchi »

V podstatě jsou teď ve výhledu (cca do roku 2020) dvě linie:
Taria - přepracování stávajících tarijských modulů pro DrD II a bude-li mít Charles dostatek elánu, vytvoření dvou zbývajících (Jihozápadní Taria a Centrální Taria)
Sourcebooky - moduly věnované skupinám příbuzných povolání (vždy jedno základní, dvě pokročilá a dvě mistrovská). Měly by obsahovat popisy prostředí, v nichž jsou ta která povolání "doma", bytostí charakteristických pro tato prostředí, předmětů či kouzel, a samozřejmě taky příslušné rady pro hraní a inspirace pro příběhy.
Plus nějaké samostatné projekty (máme pár nabídek různých settingů).

Rádi bychom vydávali dvě knížky ročně, ale závisí to hlavně na autorech.
Obrázek
OneAboveAll

Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze

Příspěvek od OneAboveAll »

Bouchi píše:moduly věnované skupinám příbuzných povolání (vždy jedno základní, dvě pokročilá a dvě mistrovská).
Těmi příbuznými myslíš povolání co již existují, nebo zde budou nová povolání? Sám bych byl rád za variantu 2 :D
Uživatelský avatar
Thror
Příspěvky: 239
Registrován: 19. 8. 2007, 22:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze

Příspěvek od Thror »

OneAboveAll píše:
Bouchi píše:moduly věnované skupinám příbuzných povolání (vždy jedno základní, dvě pokročilá a dvě mistrovská).
Těmi příbuznými myslíš povolání co již existují, nebo zde budou nová povolání? Sám bych byl rád za variantu 2 :D
Ja si to predstavujem skôr v podobe: Kejklíř + Lupič + Zvěd + Stín + Vůdce.

Radšej by som videl poriadne rozšírenie už existujúcich pravidiel, než zahltenie systému dodatočnými pravidlami.

Nových povolaní máš kopu v house rules, a čo som videl bolo celkom kvalitne spracované.
Naposledy upravil(a) Thror dne 4. 1. 2014, 19:56, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Bart
Příspěvky: 2514
Registrován: 8. 8. 2006, 20:06
Bydliště: Praha

Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze

Příspěvek od Bart »

Thror píše:
OneAboveAll píše:Těmi příbuznými myslíš povolání co již existují, nebo zde budou nová povolání? Sám bych byl rád za variantu 2 :D
Ja si to predstavujem skôr v podobe: Kejklíř + Lupič + Zvěd + Stín + Vůdce.
určitě, doveností, které by nebyly pokryté stávajícími povoláními je minimum - mohou se přidávat nové ZS, které umožní si postavu více vyprofilovat (třeba z mága vyrobit plnohodnotného kněze), možná mistrovská povolání, ale dost bych se divil, kdyby ještě přišlo nové základní povolání... co by mělo umět?
OneAboveAll

Re: Plánované příručky

Příspěvek od OneAboveAll »

Ví už se o názvu chystané příručky?
Uživatelský avatar
Elltar
Příspěvky: 25
Registrován: 14. 6. 2011, 01:46

Re: Plánované příručky

Příspěvek od Elltar »

Já jako fanoušek a člověk, který se v Tarii i částečně angažoval, bych velmi uvítal Tarii. Tedy oficiální předělávky a dodělání Jihozápadu a centrální Tarie. :wink:
Sourcebooky ale zní taky dost zajímavě. :wink: :)
Být normální je nuda...
Uživatelský avatar
Bouchi
Příspěvky: 3619
Registrován: 10. 12. 2004, 16:36
Bydliště: Havířov

Re: Plánované příručky

Příspěvek od Bouchi »

OneAboveAll píše:Ví už se o názvu chystané příručky?
Ví se, že mezi nejbližšími třemi příručkami bude nově zpracovaná Taria-Záhvozdí (včetně rozšířených reálií tak, aby nebyl potřeba původní základní modul) a přepracovaná základní kniha pravidel (až se doprodá aktuální várka). Třetí z nejbližších tří příruček (což by měl být sourcebook) ještě není pevně stanovena (adeptů je několik), takže nebudu slibovat.
Obrázek
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Plánované příručky

Příspěvek od Aljen »

Bolo by fajn ak by ti co si kupili drd2 dostali pri novej verzii nejaku zlavu aspon na pdf
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Bouchi
Příspěvky: 3619
Registrován: 10. 12. 2004, 16:36
Bydliště: Havířov

Re: Plánované příručky

Příspěvek od Bouchi »

Pokud je máme evidované (tj. koupili si DrD II u nás v eshopu), tak slevu na nové PDF určitě dostanou. Dost možná i stoprocentní.
Obrázek
jefri

Re: Plánované příručky

Příspěvek od jefri »

Rád by som vedel čo sa chystáte prepracovať na základnej Príručke DrD II. Teda ak to nie je tajné.
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2384
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Plánované příručky

Příspěvek od Fafrin »

Všechno :P!
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15020
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Plánované příručky

Příspěvek od Pieta »

Tak když už to Fafrin prokecl, tak myslím pár bodů pro ukázku zmínit můžu:
  • Draci už nebudou létat, není to realistické.
  • Čarodějové můžou čarovat jen v případě, že pomocí magických gest správně popíšou, co chtějí dělat. Slovník znakové řeči bude přiložen.
  • Hobiti budou vyšší, než lidi.
  • Radikálně se omezí seznam dostupných zbraní a zbrojí, protože hráči nechápali, co to je vesnická fantasy, a hrdiny často vybavovali mečem a brněním místo vidlí a zástěry.
  • Kejklíři budou povinně nosit šaškovské čepice.
  • Alchymisté budou pravidelně testovat, jestli se při práci neotrávili rtutí.
  • Protože hráči už jsou dneska zvyklí na jiné, moderní standardy hraní, je třeba jim jinými způsoby dávat najevo, kde je čeká dobrodružství. Proto průvodce u každé cizí postavy, která může hrdinům nabídnout stopy vedoucí k dobrodružství, popíše nad její hlavou veliký vykřičník.
Myslím, že jako ukázka do začátku to stačí. (-:

A vzhledem k tomu, že z týmu to tu všichni čtou, asi se brzo dočkáš i rozumnější odpovědi. (-;
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17400
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Plánované příručky

Příspěvek od York »

Pieta píše:
  • Draci už nebudou létat, není to realistické.
  • Čarodějové můžou čarovat jen v případě, že pomocí magických gest správně popíšou, co chtějí dělat. Slovník znakové řeči bude přiložen.
  • Hobiti budou vyšší, než lidi.
  • Radikálně se omezí seznam dostupných zbraní a zbrojí, protože hráči nechápali, co to je vesnická fantasy, a hrdiny často vybavovali mečem a brněním místo vidlí a zástěry.
  • Kejklíři budou povinně nosit šaškovské čepice.
  • Alchymisté budou pravidelně testovat, jestli se při práci neotrávili rtutí.
  • Protože hráči už jsou dneska zvyklí na jiné, moderní standardy hraní, je třeba jim jinými způsoby dávat najevo, kde je čeká dobrodružství. Proto průvodce u každé cizí postavy, která může hrdinům nabídnout stopy vedoucí k dobrodružství, popíše nad její hlavou veliký vykřičník.
Zní to zajímavě. Kdy to vyjde?

Ještě bych možná navrhnul, že by se postavy neměly vyčerpávat, když chtějí uspět, ale naopak když chtějí neuspět. Dává to přece smysl: Když třeba někoho honím, tak určitě budu víc vyčerpaný, když ho nakonec nechytím, než když ho doběhnu třema krokama.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15020
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Plánované příručky

Příspěvek od Pieta »

York píše:Ještě bych možná navrhnul, že by se postavy neměly vyčerpávat, když chtějí uspět, ale naopak když chtějí neuspět. Dává to přece smysl: Když třeba někoho honím, tak určitě budu víc vyčerpaný, když ho nakonec nechytím, než když ho doběhnu třema krokama.
Tady tým sáhnul po tzv. jersonádě: hráč utíkajícího dostane příslušný náskok, hráč pronásledujícího se na povel pustí za ním, a čím dříve ho chytí, tím méně se jeho postava musí vyčerpat. V knize budeme samozřejmě počítat i s tím, že hráči a jejich postavy se můžou lišit, např. v tomhle momentě hráč krolla dostane na záda batoh cihel, aby se zohlednilo, že kroll je těžší, než člověk.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů