Plánované příručky
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Re: Plánované příručky
Ono to tak skoro je. Akorát nemusíme řešit grafiku.
Na druhou stranu nemáme ani placené vývojáře, ani testery.
Na druhou stranu nemáme ani placené vývojáře, ani testery.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Re: Plánované příručky
On je to vlastně nekonečný problém. Všechna stolní RPGčka se neustále nějak vyvíjejí. Jediné, co je odlišuje, je cílová skupina.To vše chápu, jen mě zajímá, proč je změna pravidel takový super-dlouhodobý problém?
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Re: Plánované příručky
Snad je to nekonečný problém, ale když se ta změna pravidel (která jsou děravá jako ementál) už tak dlouho plánuje...
Všechno, i strach, má v životě své místo.
Re: Plánované příručky
No, ale snad do roku 2020 něco vyjde.
Všechno, i strach, má v životě své místo.
Re: Plánované příručky
V Česku je obecně problém malé hráčské základny, která by hru hrála a tím i současně testovala. Z toho plyne i malinkatý vývojářský tým a vše kolem. Pokud nechceš čekat, jsou dvě možnosti:
1) Upravit si hru podle sebe
2) Sáhnout po jiné hře na hrdiny
1) Upravit si hru podle sebe
2) Sáhnout po jiné hře na hrdiny
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Re: Plánované příručky
Nebo se zapojit do vývoje/testování a tím vydání nových pravidel urychlit?ShadoWWW píše:V Česku je obecně problém malé hráčské základny, která by hru hrála a tím i současně testovala. Z toho plyne i malinkatý vývojářský tým a vše kolem. Pokud nechceš čekat, jsou dvě možnosti:
1) Upravit si hru podle sebe
2) Sáhnout po jiné hře na hrdiny
Re: Plánované příručky
Tohle si nepochybně v době vývoje DrD+ myslela spousta lidí. Obývám se, že si ale pod "urychlit" představovali něco trochu jiného, než nakonec dostaliNernam píše:Nebo se zapojit do vývoje/testování a tím vydání nových pravidel urychlit?
Re: Plánované příručky
Tak s DrD+ ani jeho vývojem jsem nikdy nepřišel do styku, takže teď netuším o čem je řeč.York píše:Tohle si nepochybně v době vývoje DrD+ myslela spousta lidí. Obývám se, že si ale pod "urychlit" představovali něco trochu jiného, než nakonec dostaliNernam píše:Nebo se zapojit do vývoje/testování a tím vydání nových pravidel urychlit?
Re: Plánované příručky
Včera jsem po delší době zase otevřel Bestiář a vážně si říkám, že to je jedna z nejlepších věcí v češtině, která kdy pro RPG vyšla. Nechcete náhodou udělat Bestiáři další díl?
Re: Plánované příručky
to by snad ocenili všichniPepa píše:Včera jsem po delší době zase otevřel Bestiář a vážně si říkám, že to je jedna z nejlepších věcí v češtině, která kdy pro RPG vyšla. Nechcete náhodou udělat Bestiáři další díl?
a myslím si že by s tím klidně i lidi tady rádi pomohli
Re: Plánované příručky
dáte do toho i nějaký systém využití manévrů mimo boj
třeba co by se stalo kdyby
někdo použil manévr mocně na dveře
někdo použil manévr mocně při shazování stromu na cestu
používá manévry při výrobě věcí
co se stane když při výrobě meče někdo použije manévr rozsáhle
co se stane když při výrobě masti někdo a využije manévr lstivě
atd. atd. a <td>
třeba co by se stalo kdyby
někdo použil manévr mocně na dveře
někdo použil manévr mocně při shazování stromu na cestu
používá manévry při výrobě věcí
co se stane když při výrobě meče někdo použije manévr rozsáhle
co se stane když při výrobě masti někdo a využije manévr lstivě
atd. atd. a <td>
Re: Plánované příručky
Použití manévrů jinde než ve střetu bude popsáno, ale nějaké extra efekty mimo současné od toho nečekejte.
(Rozsáhlá výroba meče vede k výrobě více mečů - je potřeba mít odpovídající množství materiálu a jiných prostředků, ovšem.)
Manévry ve výrobě celkem najdou své místo.
(Rozsáhlá výroba meče vede k výrobě více mečů - je potřeba mít odpovídající množství materiálu a jiných prostředků, ovšem.)
Manévry ve výrobě celkem najdou své místo.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Re: Plánované příručky
Na takové úpravy se moc těším.
A bylo by možné stanovit alespoň odhad doby, kdy bude nová verze vydaná?
Jenom aby jsme měli tušení.
A bylo by možné stanovit alespoň odhad doby, kdy bude nová verze vydaná?
Jenom aby jsme měli tušení.
Všechno, i strach, má v životě své místo.
Re: Plánované příručky
Rozvede se nějak magie blesků?
v bestiáři má baba jaga v charakteristice magii blesků(co si vzpomínám)
v popisu čaroděje se o něm dost mluví, ale v popisu schopností už se mluví jenom o větru.
a nevidím způsob jak by přítomnost ohně ani větru(no možná větru), nějak působila na čaroděje, tak aby dostal mistrovství. A schilování se k bouřce se stává příliš zřídka a mohlo by narušit ponoření do hry(vypravěč by musel pořád hlásit jaké je počasí, nebo by musel stanovit že najednou se přihnali mračna a začalo hřmít)
zatím to máme tak, že magie větru je telekineze a pokud do toho čaroděj dává sílu, tak si pomáhá i větrem.
a blesky se počítají do větru, pokud mají omračovat, způsobovat bolest, paralizovat(až do míry zabití, odrovnání nervové soustavy), a vytvářet kinetickou energii(vrhnutím oblouku někoho odhodím, rozrazím skálu, nebo hradbu, nebo roztříštím brnění)
a pokud tím chci něco tavit, nebo žhavit, nebo zpopelnit, tak si beru bonusy z ohně.
takže světlo je takový skrytý subdruh magie.
což mě přivádí na dotaz:
pokud se záblesk na oslepení počítá do ohně, můžu pomocí magie ohně vytvořit světelný paprsky, který používal gandalf a nasimulovat do nich sluneční světlo a používat to na upíry?
a pokud by někdo měl zbraň stvořenou jenom z plamenů(balrog), mohl bych mu ji zablokovat i magií větru?
v bestiáři má baba jaga v charakteristice magii blesků(co si vzpomínám)
v popisu čaroděje se o něm dost mluví, ale v popisu schopností už se mluví jenom o větru.
a nevidím způsob jak by přítomnost ohně ani větru(no možná větru), nějak působila na čaroděje, tak aby dostal mistrovství. A schilování se k bouřce se stává příliš zřídka a mohlo by narušit ponoření do hry(vypravěč by musel pořád hlásit jaké je počasí, nebo by musel stanovit že najednou se přihnali mračna a začalo hřmít)
zatím to máme tak, že magie větru je telekineze a pokud do toho čaroděj dává sílu, tak si pomáhá i větrem.
a blesky se počítají do větru, pokud mají omračovat, způsobovat bolest, paralizovat(až do míry zabití, odrovnání nervové soustavy), a vytvářet kinetickou energii(vrhnutím oblouku někoho odhodím, rozrazím skálu, nebo hradbu, nebo roztříštím brnění)
a pokud tím chci něco tavit, nebo žhavit, nebo zpopelnit, tak si beru bonusy z ohně.
takže světlo je takový skrytý subdruh magie.
což mě přivádí na dotaz:
pokud se záblesk na oslepení počítá do ohně, můžu pomocí magie ohně vytvořit světelný paprsky, který používal gandalf a nasimulovat do nich sluneční světlo a používat to na upíry?
a pokud by někdo měl zbraň stvořenou jenom z plamenů(balrog), mohl bych mu ji zablokovat i magií větru?
Re: Plánované příručky
u nás nikdy nikdo čaroděje, který by používal blesky, nehrál, takže jsem nikdy neměl potřebu nad tím víc přemýšlet, ale intuitivně bych to považoval za odnož magie ohně, se kterou to má společné nejtypičtější projevy (hodit po někom bleskem je podobné jako vyšlehnout jazyk plamenů nebo vystřelit ohnivou kouli) a pro jednoduchost bych to zařadil celé tamNuloen píše:Rozvede se nějak magie blesků?
rozpracovávat to na samostatnou magii může být zajímavé houserule, pokud po tom některý z vašich hráčů touží, ale nezdá se mi to nutné, čaroděje to ve skutečnosti oslabí (zúží to působení současných ZS) a nic zas tak moc zajímavého nepřidá, takže by to v pravidlech spíš jenom zabíralo místo...
záblesky na oslepení nebo světlo na svícení v rámci magie ohně běžně hrajemecož mě přivádí na dotaz:
pokud se záblesk na oslepení počítá do ohně, můžu pomocí magie ohně vytvořit světelný paprsky, který používal gandalf a nasimulovat do nich sluneční světlo a používat to na upíry?
jestli funguje magická imitace slunečních paprsků na upíry jsem nikdy neřešil, ale intuitivně bych spíš řekl, že ne - jejich zranitelnost je pro mě spojená s magickou mocí slunce, kterou paprsky spíš zprostředkovávají, než že by byly zhoubou samy o sobě...
pokud je to uvěřitelné, tak ano - silný vítr může plameny ohnout do strany a odklonit od cíle, nebo oheň dokonce i sfouknouta pokud by někdo měl zbraň stvořenou jenom z plamenů(balrog), mohl bych mu ji zablokovat i magií větru?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host