[DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
to Sarsaparillos: necham to jako dotaz do jineho vlakna, zatim spise vic resime spravne pochopeni hry mocnych nez jak to vest...tady uz se k tomu vracet tedy nebudem, ale diky za poznatky
Dračí doupě 2 (DrDII) hraji od roku 2013 jako vypravěč i hráč.
Hraji postavy, které jsou zaměřené na magii, lovení nebo kejkle -> žádný boj na blízko, to mi přijde moc lehké a nudné
Hraji postavy, které jsou zaměřené na magii, lovení nebo kejkle -> žádný boj na blízko, to mi přijde moc lehké a nudné
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Pokuď někomu moc velké předávání pravomocí nesedí (což může bejt ok, třeba pokuď rádi hrajete hodně sevřené a precizně vymyšlené příběhové kampaně, které se můžou neplánovanou odbočkou rozbít...) tak stačí, když hráč přijde za vypravěčem a řekne "hele, chtěl bych svojí postavu posunout do živlomága a líbilo by se mi, kdyby prošla něčim, co jí skoro zabije, ale nakonec vyjde posílená..." a přihodí dva-tři nápady, z nichž jeden už pak elegantně zapracuješ do svého příběhu ("hm, stejně jste se teď chystali pronásledovat záporáka do hor, tak proč by letos nemohla zima udeřit nečekaně už v říjnu...") a pokud možno ještě chytře propojíš s agendou ostatních postav, aby celá družina znuděně nečekala, až si čáryfuk užije se svýma omrzlinkama.Petrish píše:takze vse zavisi na schopnosti vypravece "pustit" hru a umoznit hracum proste pomahat vymyslet vypravy...spravne?
I v situaci, kdy si hráč docela konkrétně nadiktuje, co by si chtěl zažít (ať už meta-herně, v rozhovoru s vypravěčem, nebo přímým vnesením prvku do hry), je samozřejmě fajn mu k tomu přihodit nějaký nečekaný twist, aby příběh nebyl úplně předvídatelný a neztratil napětí. Ale to ti asi říkat nemusím...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: reflame a 7 hostů