Omega na Slezině
Napsal: 17. 2. 2010, 11:02
Takže, agenti i civilové, kdo by si chtěl zahrát? Vítáni jsou jak už zavedení, tak nováčci, kteří chtějí zkusit CPH (ve verzi Omega) Očekávám aktivní přístup, ale už jsem přišel na to jak k němu hráče přivést, takže stačí, když nebudete úplně pasivní.
Edit: Informace o hře
Když už jsme tedy začali, tady je pár odkazů na případné prostudování:
Hlášení z misí - všechny doposud zaznamenané případy. Hlášení rozhodně nemusíte číst celá, kdyžtak se jen podívejte na závěrečné shrnutí, tam jsou náměty na další akce - tedy nedořešené záležitosti.
Složky agentů a jejich posudky - hodnocení hráčů hráči. Také se podívejte naposlední stranu seznamu - jsou tam označené postavy, které můžete pro svou hru využít v případě, že si nechcete vytvářet vlastní.
Na co se máte připravit:
Vytvoření / převzetí postavy. V zásadě lze tvorbu postavy shrnout do jedné otázky - Proč by zrovna tento člověk pracoval pro tajnou organizaci zabývající se nevysvětlitelnými, záhadnými, paranormálními či okultními jevy a případy?
Příslušnost k různým organizacím i státům je možná a vítaná - vlastně by v každé skupině měli být lidé různých národností, ale ne vždy se to prostě podaří. (Tohle je převzaté z Cold City)
Samotné číselné tvoření postavy je záležitost čtvrt hodiny, když víte, co by měla umět - opět, důležité je jen to, co postava může použít pro svou činnost v Omeze.
Speciálním případem jsou různé paranormální schopnosti - možná víte a možná ne, že v Omeze slouží jako záležitost poslední záchrany, vyklouznutí ze záseků a tak podobně. Omezení jsou docela silná - speciální schopností se nedá případ vyřešit, ale můžete převzít větší kontrolu nad scénou. Za to vás ale čeká podobná situace, ale ve váš neprospěch. (To je prozměnu podobné jako v InSpecters).
Teď to důležité - napište, co byste ve hře chtěli. Stačí jedno slov, věta, situace, věc, cokoliv vás napadne. Můžete si vybrat něco z předchozích misí k dořešení, nebo prostě na základě vašich návrhů vytvořím nový případ.
Jedna věc - na začátku případu neví, jak skončí. To zda ho dořešíte nebo ne taky nevím - to se ukáže ve hře, ale není nezbytně nutné vyřešit všechno. Přesněji je lepší, když polovina otázek zůstane otevřená, jsou to volné háčky do příště.
A poslední věc - od hráčů chci zápis z mise a posudky na ostatní agenty. Nedělám si iluze, že mi všichni dodají všechno a nemám jak to z hráčů vypáčit, ale hlášení i posudek je prostě to co se doopravdy stalo. Až budu někdy Omegu sepisovat jako povídku, tak budu vycházet z hlášení postav, protože detaily si už pamatovat nebudu.
Jestli máte otázky, tak sem s nimi.
Edit: Informace o hře
Když už jsme tedy začali, tady je pár odkazů na případné prostudování:
Hlášení z misí - všechny doposud zaznamenané případy. Hlášení rozhodně nemusíte číst celá, kdyžtak se jen podívejte na závěrečné shrnutí, tam jsou náměty na další akce - tedy nedořešené záležitosti.
Složky agentů a jejich posudky - hodnocení hráčů hráči. Také se podívejte naposlední stranu seznamu - jsou tam označené postavy, které můžete pro svou hru využít v případě, že si nechcete vytvářet vlastní.
Na co se máte připravit:
Vytvoření / převzetí postavy. V zásadě lze tvorbu postavy shrnout do jedné otázky - Proč by zrovna tento člověk pracoval pro tajnou organizaci zabývající se nevysvětlitelnými, záhadnými, paranormálními či okultními jevy a případy?
Příslušnost k různým organizacím i státům je možná a vítaná - vlastně by v každé skupině měli být lidé různých národností, ale ne vždy se to prostě podaří. (Tohle je převzaté z Cold City)
Samotné číselné tvoření postavy je záležitost čtvrt hodiny, když víte, co by měla umět - opět, důležité je jen to, co postava může použít pro svou činnost v Omeze.
Speciálním případem jsou různé paranormální schopnosti - možná víte a možná ne, že v Omeze slouží jako záležitost poslední záchrany, vyklouznutí ze záseků a tak podobně. Omezení jsou docela silná - speciální schopností se nedá případ vyřešit, ale můžete převzít větší kontrolu nad scénou. Za to vás ale čeká podobná situace, ale ve váš neprospěch. (To je prozměnu podobné jako v InSpecters).
Teď to důležité - napište, co byste ve hře chtěli. Stačí jedno slov, věta, situace, věc, cokoliv vás napadne. Můžete si vybrat něco z předchozích misí k dořešení, nebo prostě na základě vašich návrhů vytvořím nový případ.
Jedna věc - na začátku případu neví, jak skončí. To zda ho dořešíte nebo ne taky nevím - to se ukáže ve hře, ale není nezbytně nutné vyřešit všechno. Přesněji je lepší, když polovina otázek zůstane otevřená, jsou to volné háčky do příště.
A poslední věc - od hráčů chci zápis z mise a posudky na ostatní agenty. Nedělám si iluze, že mi všichni dodají všechno a nemám jak to z hráčů vypáčit, ale hlášení i posudek je prostě to co se doopravdy stalo. Až budu někdy Omegu sepisovat jako povídku, tak budu vycházet z hlášení postav, protože detaily si už pamatovat nebudu.
Jestli máte otázky, tak sem s nimi.