KAPITOLA c.1- VLASTNOSTI

Archiv Sammaelova projektu.
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Příspěvek od Alef0 »

Sammael píše:Viem preco to lemmy povazuje za lepsie a ze je na to zvyknuty. jednoducho lebo je na to zvyknuty. Je to zabehany system preto som sa k nemu chcel priklanat
Ak to vies, tak aky je ten dovod?

Zatial mas tri intuitivne:
1. ty a lemmy ste na to zvyknuti (lemmy sa nechal presvedcit).
2. je to zvyk. Skor historicka tradicia, ktora sa da pokojne vylepsit.
3. velke cisla su kul.
Naposledy upravil(a) Alef0 dne 10. 12. 2008, 15:58, celkem upraveno 1 x.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sammael »

Ano skuste prepisat priamo v texte ktory je na zaciatku a postnite to. Uvidime ako to bude posobit. Neoponujem len sa bojim ze si na to hned nebudu vediet niektory hraci zvyknut.
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Příspěvek od Alef0 »

Sammael píše:Ano skuste prepisat priamo v texte ktory je na zaciatku a postnite to. Uvidime ako to bude posobit. Neoponujem len sa bojim ze si na to hned nebudu vediet niektory hraci zvyknut.
Ty tu d20ku budes musiet aj tak prekopat takym sposobom, ze toto bude len nepatrny detail.

Ak nechces prekopavat d20ku a zobrat ju ako je, tak debata v tejto chvili skoncila, lebo problem so systemom sa vyriesil.
Ano skuste prepisat priamo v texte ktory je na zaciatku a postnite to. Uvidime ako to bude posobit. Neoponujem len sa bojim ze si na to hned nebudu vediet niektory hraci zvyknut.
Prepis to, prosim ty, ja ta rad opravim.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sammael »

No okej takze sa vlastne navrkuje pouzit to takto?
sila:+3
dex:+2
const:-1
atd? rozumiem tomu spravne?
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aljen »

spravne
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4711
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe »

Ako clovek, co d20 zatial hral len velmi malicko (par sedeni) hovorim, ze ak mi das pravidla s modifikatormi (+1, +3, -1 atd), pochopim ich lahsie, ako keby som ich musel preratavat.
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ... :roll:
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sammael »

Je to jasne bude to modif.
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus »

a na to sme potrebovali 3 strany $D
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sammael »

No jo ja mam tvrdu palicu treba dlhsie dohovarat.
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Příspěvek od Alef0 »

No iste by bolo len dobre, keby namiesto zarputileho zotrvavania na nazore sa naozaj zvazili racionalne argumenty a potom ucinilo rozhodnutie.

To by napr. mne usetrilo energiu, pomyselne invektivy, nervy a takmer buchanie si hlavy o monitor.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aljen »

boli by sme dvaja
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4135
Registrován: 17. 10. 2008, 09:37

Příspěvek od Lemmy »

Alef0 píše:No iste by bolo len dobre, keby namiesto zarputileho zotrvavania na nazore sa naozaj zvazili racionalne argumenty a potom ucinilo rozhodnutie.
Haleluja :wink:
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sammael »

Je to OCEL a PLAMEN, ked to bude me takto vytvarat tak ten plamen asi aj zapalime $D , stoji to energiu su v tom nervy ale tym dosteneme emocie do hry :eyecrazy:
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Příspěvek od Alef0 »

Lenze je rozdiel venovat energiu na boj s problemami s hrou a boj s problemami, ktore vyplyvaju same z tvrdohlavosti a zarputilosti.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4135
Registrován: 17. 10. 2008, 09:37

Příspěvek od Lemmy »

Souhlasím.

Pokud máme doporučovat nápady a pomineme argumenty, které za nimi stojí, celá tvorba přijde myslím do ztracena nebo se ztratí v bludném kruhu ... plus pokud Sammael bude pomíjet argumenty a vybírat možnosti pouze dle toho, jak se mu líbí = bude to pouze na něm a nás ve výsledku vůbec nebude potřeba.

Asi tak.

$D
Zamčeno

Zpět na „Oceľ a plameň“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti